wat zou de intentie kunnen zijn als je een baksteen naar iemand gooit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Met de intentie om.. " is je eigen mening, je voelt het zogenaamd aan maar je weet het niet.
Komt die weer met totaal irrelevante dingen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Met de intentie om.. " is je eigen mening, je voelt het zogenaamd aan maar je weet het niet. De statistieken spreken je alleen tegen.
Ik ga me niet bezighouden met analyse van de beelden want er zijn vast duidelijkere beelden dan deze beelden en wij allen zijn geen experts maar gewoon simpele amateurs die wat op een forum rotzooien.
Analyse is een vak apart tenzij 't wel heel erg overduidelijk is en dat is 't hier niet. De hoeveelheid werk die men in analyse steekt zegt iets over de eerlijkheid van een proces maar ik vraag me af of dat nu wel gebeurd.
Ik baseer m'n mening dat de politie aangestuurd door de regering fout bezig is ook niet op 1 slachtoffer maar op 7000 gewonden en een aantal doden waarin iedere dode 1 teveel is. Deze reeks van slachtoffers is gemaakt onder de bevolking en is onevenredig met het aantal slachtoffers dat aan de kant van de politie is gevallen. Dit met een regering die z'n eigen volk wegzet als terroristen en de rest van de wereld wegzet met samenzweringstheorieėn op 1 groep na.
Als deze regering dit volk net zo vertroetelde en net zoveel empathie toonde als t.o.v. de toeristen die men graag wil behouden dan was dit conflict al na 't eerste opstootje uitgesproken.
anders lees je de rest ook even ipv de eerste regels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zou de intentie kunnen zijn als je een baksteen naar iemand gooit?
eerst de rest gelezen daarna de eerste regelquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
anders lees je de rest ook even ipv de eerste regels.
Je komt zelf ook met irrelevante dingen als je dat van mij irrelevant noemt want uit welke fantasie tover je de messen tevoorschijn. Je dicht deze demonstranten dingen toe die je zelf graag zou willen zien om 7000 gewonden en doden recht te kunnen praten maar dat gaat een beetje moeilijk want het zijn er gewoon teveel. Een regering die 7000 slachtoffers maakt moet zich eens flink gaan bedenken of ze wel competent genoeg zijn voor de macht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt die weer met totaal irrelevante dingen....
Dan kan jij ook beter niets zeggen over de agenten, want je weet tenslotte hun intenties ook niet. Als ik met zwaaiend met een mes op jou afren moet je niet alert zijn hoor... je weet tenslotte mijn intenties niet
!
Of ongelooflijk dat jij het gedrag van de relschoppers goedkeurt terwijl de agent alleen maar waarschuwingsschoten lost voor zijn veiligheid.quote:
je leest mijn posts niet dudequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of ongelooflijk dat jij het gedrag van de relschoppers goedkeurt terwijl de agent alleen maar waarschuwingsschoten lost voor zijn veiligheid.
Praat maar weer over het punt heenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je komt zelf ook met irrelevante dingen als je dat van mij irrelevant noemt want uit welke fantasie tover je de messen tevoorschijn. Je dicht deze demonstranten dingen toe die je zelf graag zou willen zien om 7000 gewonden en doden recht te kunnen praten maar dat gaat een beetje moeilijk want het zijn er gewoon teveel. Een regering die 7000 slachtoffers maakt moet zich eens flink gaan bedenken of ze wel competent genoeg zijn voor de macht.
Er is geschoten, maar waar tover jij die baksteen vandaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
eerst de rest gelezen daarna de eerste regel
maar mijn vraag blijft staan
Noodweer?? Er staat een heel team achter hem man. Ajb zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
zegt noodweer jouw iets?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noodweer_%28juridisch%29
ik ga niets analyseren, niets praat de dood van wie dan ook goed in een conflict. Een agent draagt beschermde kleren en een helm. De kans dat een baksteen of fles hem dood is zo goed als nihiel, het geeft geen recht om een pistool te pakken en iemand neer te knallen. De agent hoorde daar al ten eerste niet te zijn en ten tweede schiet hij iemand neer. Dubbele incompetentie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Praat maar weer over het punt heen![]()
Wat is de intentie van de relschoppers als ze met bakstenen, flessen etc gooien op agenten? Waarom is het geen noodweer als die in de lucht schiet en niet gericht (of kan je dat ook niet analyseren adhv het filmpje....)
Kans dat ie dood gaat is nihielquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik ga niets analyseren, niets praat de dood van wie dan ook goed in een conflict. Een agent draagt beschermde kleren en een helm. De kans dat een baksteen of fles hem dood is zo goed als nihiel, het geeft geen recht om een pistool te pakken en iemand neer te knallen. De agent hoorde daar al ten eerste niet te zijn en ten tweede schiet hij iemand neer. Dubbele incompetentie.
Heb je een papegaai thuis?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kans dat ie dood gaat is nihiel
Hoorde daar niet te zijn
Hij schiet iemand neer
erg slechte trollpoging ditquote:Erg slechte trollpoging dit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Che_ het volgende:
Wat is de intentie van de relschoppers als ze met bakstenen, flessen etc gooien op agenten? Waarom is het geen noodweer als die in de lucht schiet en niet gericht (of kan je dat ook niet analyseren adhv het filmpje....)
Je wil tegen mij beweren dat die agent gewoon zin had om te moorden?quote:
Niemands dood wordt hier gerechtvaardigd. We zien alleen dat de agent onschuldig is en dat is wat we zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Beathoven het volgende:
Ok, je wilt de dood van iemand proberen te rechtvaardigen.. ga ik niet in mee, sorry. Iedere gewonde of dode is er een teveel en qua gewonden zijn het 7000 te veel. Zou ik ook voor pleiten als jij daar lag.
Moeten ze hun politie apparaat maar beter opleiden tot het bedwingen van een crisis. Het conflict is inmiddels lang genoeg aan de gang om lering uit fouten te trekken.
Ik rechtvaardig niets. Jij wil de agent in kwestie wegzetten als moordenaar terwijl je gewoon blind bent voor beelden en feiten. En dan beschuldigen jullie ons van alles goedpraten.. sure.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef Beathoven het volgende:
Ok, je wilt de dood van iemand proberen te rechtvaardigen.. ga ik niet in mee, sorry. Iedere gewonde of dode is er een teveel en qua gewonden zijn het 7000 te veel. Zou ik ook voor pleiten als jij daar lag.
Moeten ze hun politie apparaat maar beter opleiden tot het bedwingen van een crisis. Het conflict is inmiddels lang genoeg aan de gang om lering uit fouten te trekken.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig niets. Jij wil de agent in kwestie wegzetten als moordenaar terwijl je gewoon blind bent voor beelden en feiten. En dan beschuldigen jullie ons van alles goedpraten.. sure.
Het mysterie van de kogel die kwam aanwaaienquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niemands dood wordt hier gerechtvaardigd. We zien alleen dat de agent onschuldig is en dat is wat we zeggen.
Open ff een ander topic over Nederland o.i.d. en gooi daar Bush ook ff inquote:Politie-apparaat beter opleiden? Tuurlijk, maar dat mag overal wel gebeuren toch. Zelfs in NL heb je aardig wat voorbeelden waar er mensen zijn omgekomen door de hand van politieagenten.. en voor veel minder dan stenen/flessen/andere dodelijke projectielen gooien.
Zie jij hem gericht schieten? Of zie jij iemand die uit noodweer waarschuwingsschoten lost (richting de lucht!) omdat dat tuig met z'n alleen gevaarlijke projectielen op hem gooit?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[..]
Het mysterie van de kogel die kwam aanwaaien
twist and shoutquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zie jij hem gericht schieten? Of zie jij iemand die uit noodweer waarschuwingsschoten lost (richting de lucht!) omdat dat tuig met z'n alleen gevaarlijke projectielen op hem gooit?
te moeilijk om bij je woord te blijvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je om normaal te antwoorden?
En vervolgens ga je z'n dood alsnog rechtvaardigen. Dus mensen vallen tegenwoordig al dood door kogels die uit 't niets ontstaan? Hier is geschoten en of 't incompetentie was of opzet, hij had daar niets te zoeken in z'n eentje tussen de demonstranten. Het is giswerk of ze hem wilden vermoorden, tot nu toe is er nog geen enkele agent vermoord dus het is pure speculatie.quote:
Wel grappig dat de Fok!kers die gingen protesteren in Nederland tegen Erdogan geen genoeg vertrouwen hebben om hun mening met ons te delen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Beathoven het volgende:
Arrestaties in mijn stad, de bron zal volgens velen wel lachwekkend zijn.. de feiten zijn verifieerbaar. De heksenjacht op iedereen die vreedzaam demonstreerde (hier in mijn stad waren geen escalaties) is nu geopend.
http://haber.sol.org.tr/d(...)lar-var-haberi-75370
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |