SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik heb ook geen TTT gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdaaat ik mijn rijbewijs halen wil ?zodat ik naar jou toe kan rijden
Herkenbaar. Ik bloed dus ik benik voel me ook een lellijke zeugquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
GodverIk knorde
[..]
Nee, vandaag blijf ik mysterieus.. Daarbij heb ik teveel gegeten.. Dan voel ik me onaantrekkelijk
WEL HEB JE WEL GEDAAN IK VOEL HETquote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook geen TTT gedaan
En ik kan jou ook berijden hoor
[..]
Herkenbaar. Ik bloed dus ik benik voel me ook een lellijke zeug
Uiteraard wel, maar voor wat hoort watquote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
oh dus die foto van net was niet goed genoeg
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook geen TTT gedaan
En ik kan jou ook berijden hoor
[..]
Herkenbaar. Ik bloed dus ik benik voel me ook een lellijke zeug
Ik heb teveel koffie gedronken, nu heb ik krampjesquote:
okequote:
Oke pic`s van je onderkantje dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar voor wat hoort wat
[..]![]()
[..]
Ik heb teveel koffie gedronken, nu heb ik krampjes
*In wc-hokje duw*quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
Ik heb teveel koffie gedronken, nu heb ik krampjes
die bijt ik er dan af dat kan ik je wel vertellenquote:
Ben je nou al eens hier in de buurt geweest? Zo ja: ik sla je, omdat je niks hebt laten wetenquote:
OP-HOU-DENquote:
quote:
Mindfuck 101quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OP-HOU-DEN
Wat heb je met me gedaan![]()
![]()
quote:
BAM!! You're inquote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gettoblaster en een hoedje voor de muntjes.
aparte clip welquote:
Denken dat ik het jou niet laat weten als ik daar in de buurt benquote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou al eens hier in de buurt geweest? Zo ja: ik sla je, omdat je niks hebt laten weten
Zo nee: let me know
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Denken dat ik het jou niet laat weten als ik daar in de buurt ben
beetje dubstepachtige soundquote:
Ik zeg dat altijd tegen mezelfquote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mijn mama zegt altijd dat ik speciaal ben op mijn eigen manier
Nja ik hoor het wel, cross ik wel even langs op m'n ontembare furiequote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nu een verzoekje voor deze vrijdag gedaan maar heb nog geen antwoord gekregen
Whihihihiquote:
Fiets zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
Nja ik hoor het wel, cross ik wel even langs op m'n ontembare furie
Zieke shit.. Nat gewordenquote:
Dat zeg ikquote:
Ik was BIJNA vergeten dat je geestelijk incorrect was op een positieve manier.. BIJNA EHquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Deze video![]()
![]()
![]()
een van de meest rare clips ever
als ik er ben ben ik met de auto, neem ik het crossen wel voor mijn rekeningquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ik hoor het wel, cross ik wel even langs op m'n ontembare furie
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was BIJNA vergeten dat je geestelijk incorrect was op een positieve manier.. BIJNA EH
Gaan we dan ook een ijsje eten?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
als ik er ben ben ik met de auto, neem ik het crossen wel voor mijn rekening
quote:
dat heb ik meer met deze echt nog steeds een van de meest aparte clips die ik kenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Moeraskat het volgende:
Deze video![]()
![]()
![]()
een van de meest rare clips ever
geniaal liedje welquote:
WINDGODquote:
Whoehoe, wanneer ik het op m'n oude telefoon typtequote:
maakt ie van joehoe dan ook korhoen of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whoehoe, wanneer ik het op m'n oude telefoon typte
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
Over ijsjes gesproken
Met dank aan Vansschoen nog
Weet ik niet, ik heb die foon al heel lang niet meer in gebruikquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
maakt ie van joehoe dan ook korhoen of wat?
quote:
heb je hem afgekeken ?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb die foon al heel lang niet meer in gebruik
[..]
Wtf, dat begin van die Aphex Twin clip.. Moest lachen
Nee, nog niet, maar ben er mee bezig.. Maar volgens mij steek ik de boel in de fik hierquote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je hem afgekeken ?
ik vind het freakyMaar geniaal.
mag nietquote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar ben er mee bezig.. Maar volgens mij steek ik de boel in de fik hier
Komt omdat ik zo heet benquote:
Eenschquote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
Windowlicker vind ik wel een van de tofste clips ooit
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Faxie het volgende:
Windowlicker vind ik wel een van de tofste clips ooit
Rosbief met pussyjuicequote:
Wouldn't say noquote:
Ja, zojuist.. Mijn godquote:Op maandag 24 juni 2013 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
Stinkie, heb je die counting song ook geluisterd
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't say no
[..]
Ja, zojuist.. Mijn god![]()
ik ga voor patatje oorlog denk ikquote:
Heb ik je wel eens verteld dat je aan raar meisje bent?quote:
zal ik maar weer een jaar weggaan dan :`(quote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik je wel eens verteld dat je aan raar meisje bent?
Is niet goed voor mijn stabiele normaalheid
Die ken ik wel, jaquote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
dumb ways to die vind ik ook nog steeds leuk
http://vocaroo.com/i/s1wNaVAMTCSRquote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zal ik maar weer een jaar weggaan dan :`(
Toch niet uit een potje of zakje hè?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef muhahaha het volgende:
Hollandse aardappel-groente schotel met kip en saus erdoorheen.
Godverdomme dat is pas lekker man!
Kutjequote:
Maakt dat uit?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch niet uit een potje of zakje hè?
quote:
Nat gewordenquote:
My mommy says that I'm speshul.jpgquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nat geworden
[..]
My mommy says that I'm speshul.jpg
Zelf maken is lekkerderquote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Niet uit 1 zakje, uit meerdere.
We're on the wrong side of youtubequote:
Je bedoelt zelf schillen en de groenten zelf wassen en snijden? Want dat is in mijn optiek het enige verschil namelijk.quote:
Dqod opweg naar t werk ;quote:
"Even if it's a quicky, wrap that sticky"quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hehe ik herkende het gewoon direct aan de thumbnailquote:
of zoquote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Even if it's a quicky, wrap that sticky"
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb je internet voorquote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt zelf schillen en de groenten zelf wassen en snijden? Want dat is in mijn optiek het enige verschil namelijk.
[img]Oja en de kruiden samenstellen, daar ben ik geen held in.[/img]
schnitzeltje van het varken, gemarineerde krieltjes en 1 of andere nog te bepalen groente!quote:
Zo vind ik het ook lekker. Alleen de kant en klare magnetronmaaltijden vind ik echt niet lekker.quote:
quote:
ijsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
schnitzeltje van het varken, gemarineerde krieltjes en 1 of andere nog te bepalen groente!
en ijs als toetje
Ook heerlijk. Jammer dat Lotusss er niet van lustquote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
schnitzeltje van het varken, gemarineerde krieltjes en 1 of andere nog te bepalen groente!
en ijs als toetje
Daar zit idd kraak noch smaak aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo vind ik het ook lekker. Alleen de kant en klare magnetronmaaltijden vind ik echt niet lekker.
varkentjes niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook heerlijk. Jammer dat Lotusss er niet van lust
Ze is allergisch voor varkensvlees. Daar krijgt ze jeuk vanquote:
das balen, geen haasjequote:Op maandag 24 juni 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze is allergisch voor varkensvlees. Daar krijgt ze jeuk van
ik hoef vandaag geen ijs. te koud.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
zag ik, maar zelfs als grap vind ik dat niet kunnen
wie welquote:
oef oke beterschap dan maarquote:
het is hier best lekker.... en ik vind het gewoon lekker na het warme eten, ff een perenijsje er achteraanquote:
Oh, dat vind ik geen ijs.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
het is hier best lekker.... en ik vind het gewoon lekker na het warme eten, ff een perenijsje er achteraan
wat noem jij kwaliteit?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik geen ijs.Als ik ijs eet wil ik kwaliteit. Ik wil sowieso kwaliteit. Want ik ben een verwend nest
Klopt, 2 kilo in Duitsland gekocht voor maar ¤65quote:
van mijn bak ijs blijf je mooi af....quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik geen ijs.Als ik ijs eet wil ik kwaliteit. Ik wil sowieso kwaliteit. Want ik ben een verwend nest
Was die vraag voor jou of voor mij?quote:
best wel lekker maar zeker niet mijn favorietquote:
hier antwoord iedereen voor iedereenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was die vraag voor jou of voor mij?
Ik mot die meuk nietquote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was die vraag voor jou of voor mij?
Nee, gewoon citroen ijs van de echte Italiaanse ijssalon.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
cookie dough niet?
wat een rare mensen hier in het topic zeg......
Mooi dan hou ik mijn mond verderquote:
die haalt het ook gewoon bij de groothandel dus haal volgende keer voor minder geld gewoon citroenijs bij de supermarktquote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, gewoon citroen ijs van de echte Italiaanse ijssalon.
Behalve aardbeien met slagroomquote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
cookiedough
zolang er geen chocola in zit
Maarja mij kan je alles voeren
smaken verschillenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mooi dan hou ik mijn mond verder
Perenijs is wel oke, maar dat eet ik niet voor het "lekker" nee.
Die maakt het zelfquote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
die haalt het ook gewoon bij de groothandel dus haal volgende keer voor minder geld gewoon citroenijs bij de supermarkt
Gewoon een beetje suiker over die aardbeien volstaat primaquote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aardbeien
slagroom
aardbei met slagroom is stom
is mijn favo B&J daarom noemde ik diequote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
B&J is wel lekker. Maar er is meer dan cookie dough.
Als aardbeien goed rijp zijn dan is suiker niet eens nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een beetje suiker over die aardbeien volstaat prima
Goed idee trouwens, als nagerecht aardbeienquote:Op maandag 24 juni 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als aardbeien goed rijp zijn dan is suiker niet eens nodig
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aardbeien
slagroom
aardbei met slagroom is stom
750 vierkantemeter tuin hierquote:
ik zie niet in waarom het uit de tuin zou moeten komen?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:52 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso dingen uit de tuin supermarkt
Groenten, fruit, kruiden.
* Moeraskat diesquote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom het uit de tuin zou moeten komen?
Is lekkerder. En het is leuk om dingen te zien opgroeien.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom het uit de tuin zou moeten komen?
waarom is het lekkerder dan wanneer een ander het uit zijn tuin/gewas haalt?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is lekkerder. En het is leuk om dingen te zien opgroeien.
Maar sowieso vanavond pasta maken met verse basilicum enzo.
Handig wel hoor. Grote moestuin. verbouwen super veel zelf. Goedkoop, gezond, en veeel lekkerderquote:
Ik ging ook niet sprekend dood.quote:
Het is verser.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
waarom is het lekkerder dan wanneer een ander het uit zijn tuin/gewas haalt?
Ik ben jaloersquote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Handig wel hoor. Grote moestuin. verbouwen super veel zelf. Goedkoop, gezond, en veeel lekkerder![]()
Hebben wel 4 vriezersomdat we het anders niet aangegeten krijgen
Spinnenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het graag uit mijn eigen tuin willen, maar teveel katten hier. En ik ben bang voor insecten.
Ik heb ook een kat, maar die blijft daar toevallig van af. Elk ander plantje eet ie op.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het graag uit mijn eigen tuin willen, maar teveel katten hier. En ik ben bang voor insecten.
Hoeft niet hoorquote:
Onze zwarte katoeter vreet mijn bieslook kapot op het balkonquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook een kat, maar die blijft daar toevallig van af. Elk ander plantje eet ie op.
Lust ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorik wil je wel wat framboosjes geven
Wat een kutkat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze zwarte katoeter vreet mijn bieslook kapot op het balkon
Werkt helaas niet, ze is erg slim.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een kutkat.hahaha grapje hoorrrr. Gaasje om heen?
Die zijn banger voor jou hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Werkt helaas niet, ze is erg slim.
Zo slim zelfs dat ze haar parachutisten brevet gehaald heeft
Jij bent ze altijd voor zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
Katten hebben hier nog nooit onze komkommers opgevreten
Appels, peren, pruimen , tomaten ,wortelen , bonen, mais, boerenkool, courgettes, bramen, morellen, aalbessen, druiven, noten, prei, erwten, wijnbessen, kruisbessen, sla, aardbeien, bieten, aardappels, rabarber, komkommer.. roep maarquote:
Succesquote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]Geniaal. Slimme katten zijn the boss.
Maarrrr ik ga weer verder leren. Nog maar 5 dagen en dan DE toets.
Zoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Appels, peren, pruimen , tomaten ,wortelen , bonen, mais, boerenkool, courgettes, bramen, morellen, aalbessen, druiven, noten, prei, erwten, wijnbessen, kruisbessen, sla, aardbeien, bieten, aardappels, rabarber, komkommer.. roep maar
Hebben ook diverse soortenquote:
Nee, wel marmeladequote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben ook diverse soortenen ik denk dat ik de helft vergeten ben
![]()
wil je ook jam?
En dan vinden mensen mij kieskeurigquote:
Ik ben ook trots op je.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trots op mezelf, naar de Action geweest en bijna niets gekocht.
Ik lust van alles, friet, bamischijven, kroketten, frikandellen, bereklauwen (met curry), etcquote:Op maandag 24 juni 2013 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan vinden mensen mij kieskeurig
Dit is een grapje toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lust van alles, friet, bamischijven, kroketten, frikandellen, bereklauwen (met curry), etc
Pindasauuusssssquote:Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik lust van alles, friet, bamischijven, kroketten, frikandellen, bereklauwen (met curry), etc
Oei beterschapquote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
Geen grapje nee.quote:
Ach, we hebben ook nog knoflooksausquote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
Gekke Nederlanders met hun weinig sauzen.
Weinig?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:20 schreef Macrador het volgende:
Gekke Nederlanders met hun weinig sauzen.
Als je bij ons in een frituur komt zal je hopelijk zien dat het niet zo veel is. Enne in Nederland waar ik ben geweest hadden ze toch weinigquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig?
Ik vind het er best veel eigenlijk.
Mayonaise, ketchup, curry, pindasaus, knoflooksaus, joppiesaus, piccalilly.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Macrador het volgende:
[..]
Als je bij ons in een frituur komt zal je hopelijk zien dat het niet zo veel is. Enne in Nederland waar ik ben geweest hadden ze toch weinig
Yep tartaar, sauche riche (roze tartaar), andalouse, samurai, curryketchup, gele curry (dus niet jullie curry), stoofvleessaus, ...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mayonaise, ketchup, curry, pindasaus, knoflooksaus, joppiesaus, piccalilly.
Die hebben ze overal wel, geloof ik.
Ik België hebben jullie ook dingen als tartaarsaus en dergelijke, toch?
Waar smaken andalouse en samurai naar?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Yep tartaar, sauche riche (roze tartaar), andalouse, samurai, curryketchup, gele curry (dus niet jullie curry), stoofvleessaus, ...
Dat is eh knap. Ik kom altijd met een shopper thuis.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
Kruidenboter is heul geen sausquote:Op maandag 24 juni 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
Alle sauzen zelf maken.
Mayonaise met 70% olie. Knoflooksaus, kruidenboter en pindasaus.
Ligt eraan hoe dun/dik ie is.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kruidenboter is heul geen sausMaar wel lekker
Samurai is pikant en andalouse vind ik moeilijk om uit te leggen want ik neem het zelf heel weinig.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar smaken andalouse en samurai naar?
In Schotland had je ook patat met doperwten en dergelijke. En brown sauce. Rare Schotten.
Is is het dan niet gewoon kruidensaus?quote:
Andalouse.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Samurai is pikant en andalouse vind ik moeilijk om uit te leggen want ik neem het zelf heel weinig.
Samurai op een luciferquote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Samurai is pikant en andalouse vind ik moeilijk om uit te leggen want ik neem het zelf heel weinig.
Een pittige saus, ok.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt wel aardig.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Andalouse.Is een soort van knoflooksaus toch, maar dan wat fijner.
Goede UI trouwens.
Geen flauw idee, wij doen altijd boter, beetje yoghurt, water en heel veel kruiden indd. Vooral slakkenkruiden. En nee dat is niet van slakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is is het dan niet gewoon kruidensaus?
Dat is kruidensaus.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wij doen altijd boter, beetje yoghurt, water en heel veel kruiden indd. Vooral slakkenkruiden. En nee dat is niet van slakken.
Het smaakt naar kruidenboter. Nooit meer bakjes van de supermarkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is kruidensaus.Erg lekker trouwens.
Ik weet dat het niet van slakken is inderdaad
Wie niet? Verdomme wat is dat lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Macrador het volgende:
Ik wil eens een Turkse pizza eten en kapsalon.
Nog nooit op?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Macrador het volgende:
Dat laatste kun je zien als een bakje kotsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Macrador het volgende:
Zelf maken vind ik sowieso lekkerder. Behalve als iemand het niet kanquote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het smaakt naar kruidenboter. Nooit meer bakjes van de supermarkt.
Vooral als die patat zo zacht is.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste kun je zien als een bakje kots
Nog nooit opquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Macrador het volgende:
Nope die dingen heb ik hier nog nooit gezien. Alleen als ik in Nederland ben en nog niet kunnen nemen daar.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit op?![]()
Op het Indian Summer Festival nog lekkere Turkse pizza gegeten. Met kebab erin.
Idd, getverdemme.quote:
Döner kebab is veel lekkerderquote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Macrador het volgende:
Ik heb zelfs nog maar 1 keer shoarma gegeten
Dan zou ik eerder kiezen voor Turkse Pizza met die gasten. Als het ooit gebeurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nope die dingen heb ik hier nog nooit gezien. Alleen als ik in Nederland ben en nog niet kunnen nemen daar.
Heb wel de afspraak kapsalon te eten met 2 kerels, maar krijg ze maar eens samen de noobs.
Als ik deze zomer weer in Zwolle geraak vast welquote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder kiezen voor Turkse Pizza met die gasten. Als het ooit gebeurd.![]()
Ja, het is zeg maar makkelijk ofzo. Maar ik vind het echt niet lekker. Behalve als alles nog knapperig is en er niet zoveel saus op zit. Kies toch liever voor echte patat of raspatat. <3quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, getverdemme.
Slappe zompige frieten op de bodem, dan sla erover, dan shoarma, dan knofloopsaus en dan kaas. Alles in 1 bakje. Vieze ranzigge zooi is het.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Macrador het volgende:
Ik heb zelfs nog maar 1 keer shoarma gegeten
DIT!!!!quote:
Ach Belgie is ook leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Als ik deze zomer weer in Zwolle geraak vast wel
Ja zeker wel, maar Nederland daar heb ik bijna alleen feestdingen meegemaakt dus is altijd aanlokkelijkquote:
Zo ziet een kapsalon eruitquote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar Nederland daar heb ik bijna alleen feestdingen meegemaakt dus is altijd aanlokkelijk
Mjuh misschien gewoon beter heel veel drinken voor ik dat probeer.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo ziet een kapsalon eruit![]()
Gewoon een bakje kots, ranzig als het is
[ afbeelding ]
remia alleen heeft al meer sauzen dan jij noemtquote:Op maandag 24 juni 2013 15:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Yep tartaar, sauche riche (roze tartaar), andalouse, samurai, curryketchup, gele curry (dus niet jullie curry), stoofvleessaus, ...
Ik ben alcoholist, maar zelfs een kapsalon krijg ik niet door m'n huig.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh misschien gewoon beter heel veel drinken voor ik dat probeer.
je moet ook gewoon een broodje iets bestellen, en een portie patat.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben alcoholist, maar zelfs een kapsalon krijg ik niet door m'n huig.
Nee dank jequote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
je moet ook gewoon een broodje iets bestellen, en een portie patat.
dat zelf bij elkaar gooien, dan heb je geen slappe patat maar knapperige
Nederland is een feestland.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar Nederland daar heb ik bijna alleen feestdingen meegemaakt dus is altijd aanlokkelijk
frietchinezen kunnen wel goed bakken imoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef ErwinRommel het volgende:
En in die jaren waren de frietkotten nog niet in handen van Chinezen.
Kapsalon is toch friet met shoarma?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch raar wie die kapsalon nu weer bedacht heeft. In de jaren 80 en 90 van de vorige eeuw bestond dat niet
iemand van de kapsalon, in rotterdam.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch raar wie die kapsalon nu weer bedacht heeft. In de jaren 80 en 90 van de vorige eeuw bestond dat niet
Nou, breek me de bek niet open, we hadden in 040 een goede friettent, sinds het overgenomen was door een Chinees was er niks meer aan. Smakeloze friet werd er verkochtquote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
frietchinezen kunnen wel goed bakken imo
Ophangen die vent, fillen!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
iemand van de kapsalon, in rotterdam.
die bestelde het altijd. na een tijdje wilde anderen dat ook.. zo is het gekomen.... (voor zover ik weet)
imo hebben ze altijd slechte satésaus.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie zeker niet, op het platteland?
Welquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie zeker niet, op het platteland?
Sommige wel ja. Nog maar 1 slechte gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik ook bij KingToppie doen in dat boerengehucht van hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel.
Wanneer kom je nou eens hierheen, lekker tussen de varkes slapen.
oh dat is klotequote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, breek me de bek niet open, we hadden in 040 een goede friettent, sinds het overgenomen was door een Chinees was er niks meer aan. Smakeloze friet werd er verkocht
Mij met kingtoppie vergelijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat kan ik ook bij KingToppie doen in dat boerengehucht van hem.
En dat is maar 15 minuten fietsen.
Maar weet niet. Wanneer organiseer je iets?
hier gelukkig nietquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
imo hebben ze altijd slechte satésaus.
ja lekker voor bij de bami
Ben benieuwd hoe het in Belgie is. Ga de 13e voor het eerst voor concert daarheen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mijn weinige blackouts zijn bijna allemaal daar.![]()
Weer zoveel zin in een goed feestje daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |