SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hierOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Wat is een spoelbak en waar werk je?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand op mijn werk eet gewoon uit de spoelbak. ''Ja is toch gewoon eten met een beetje water.''
No problemmm. Ik werd er wel goed misselijk van iigquote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohvies, at ie t op zonder problemen of half kokhalzend?
Het ziet er toch wel behoorlijk ranzig uit in zo'n bak met allemaal saus, vlees, kip, vis en verlepte sla door elkaar heenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach je kan zo'n burger 4 weken in de zon laten liggen en er verandert niet zo veel.
Laat ik het zo zeggen, ik vind niet dat vrouwen het recht hebben om niet geslagen te worden puur omdat ze vrouw zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik een drankje weigeren als iemand mij dat aanbied? Zie niet wat dat met emanciperen te maken heeft? Of ben jij zo iemand die begint over het recht om vrouwen te slaan als iemand het heeft over emancipatie/feminsime
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
allemaal saus, vlees, kip, vis en verlepte sla door elkaar heen
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is een spoelbak en waar werk je?
Ik vind het gewoon een kut streek om gratis te zuipen zonder dat je verder interesse in die gozer hebt. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik een drankje weigeren als iemand mij dat aanbied? Zie niet wat dat met emanciperen te maken heeft? Of ben jij zo iemand die begint over het recht om vrouwen te slaan als iemand het heeft over emancipatie/feminsime
Meh. Ik heb al een keer als klant m'n burger weggetieft omdat er een ontzettend gore rotte smaak aan zat laat staan zo'n bakquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
No problemmm. Ik werd er wel goed misselijk van iig
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.
Ja die scheef onder de grill geplet worden iddquote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh. Ik heb al een keer als klant m'n burger weggetieft omdat er een ontzettend gore rotte smaak aan zat laat staan zo'n bakDaar zitten dan toch ook burgers in die bijv niet goed doorbakken zijn?
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind niet dat vrouwen het recht hebben om niet geslagen te worden puur omdat ze vrouw zijn.
Maar ik sla eigenlijk nooit mensen, niet met kwade bedoelingen in ieder geval.
Wat een verrassende naam.quote:
Grappig, ik vind dat je iedereen mag slaan die daar een goede reden voor geeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.
Maar andersom vind ik ook niet dat de vrouw een man mag slaan, ook al is hij het 'sterkere' geslacht.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.
Ik vind sowieso dat geweld niet de oplossing is en dat slaan altijd afgekeurd moet worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, ik vind dat je iedereen mag slaan die daar een goede reden voor geeft.
En als je dan als vrouw geen klap wil, dan moet je me daar geen reden voor geven.
Dat heeft dan dus niks met vrouwen te maken. Overigens nog nooit de neiging daar toe gehad, maar als een vrouw mij aan zou vallen en schoppen en slaan zie ik niet in waarom ik niets terug zou mogen doen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja en ik vind het raar dat aan iets aannemen blijkbaar verplichtingen zittenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.
[..]
Ik vind het gewoon een kut streek om gratis te zuipen zonder dat je verder interesse in die gozer hebt. Maar dat ben ik.
Dat mag.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja en ik vind het raar dat aan iets aannemen blijkbaar verplichtingen zitten
Ik vind geweld altijd nutteloos of het moet pure zelfbescherming zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je dan als vrouw geen klap wil, dan moet je me daar geen reden voor geven.
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar andersom vind ik ook niet dat de vrouw een man mag slaan, ook al is hij het 'sterkere' geslacht.
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dit, gewoon vrouwen ook, emancipatie toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.
Zou wat zijn zeg, dan mag ik dus bodybuilders schoppen en slaan wat ik wil. En dan mogen zij mij alleen netjes naar buiten begeleiden.
Over het algemeen zijn vrouwen fysiek zwakker dan mannen. En waarom zou je als je ook gewoon weg kunt lopenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
Dat heeft dan dus niks met vrouwen te maken. Overigens nog nooit de neiging daar toe gehad, maar als een vrouw mij aan zou vallen en schoppen en slaan zie ik niet in waarom ik niets terug zou mogen doen hoor.
Vis is sowieso niet echt eten voor fastfoodtentjes. Ik vind zelfs de Tuna Sub niet lekker.quote:
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.
Zou wat zijn zeg, dan mag ik dus bodybuilders schoppen en slaan wat ik wil. En dan mogen zij mij alleen netjes naar buiten begeleiden.
Ik weet niet of je wel eens in een gevecht terecht bent gekomen, maar dan loop je niet zomaar (meer weg. Enerzijds niet omdat er vaak ook vrienden van je bij betrokken zijn en anderzijds omdat je dan niet meer normaal nadenkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn vrouwen fysiek zwakker dan mannen. En waarom zou je als je ook gewoon weg kunt lopen
Ik vind zelfbescherming ook nutteloos, want dat betekend dat er geweld/ dreiging tot geweld aan vooraf is gegaan, en dat is al nutteloos. Het is wel geoorloofd, daar niet van. Maar nuttig is het sowieso niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind geweld altijd nutteloos of het moet pure zelfbescherming zijn.
Cupcakes, die hype is ook maar apart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandige bodybuilder zou dat zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
aannamesquote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1
Conclusies.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstandige bodybuilder zou dat zijnWaarom zou je je naar hetzelfde niveau verlagen van iemand die het nodig acht fysiek geweld te gebruiken?
[..]
aannames
Ik spreek je graag nog een keer als je eens een klap hebt gekregen van een chick.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstandige bodybuilder zou dat zijnWaarom zou je je naar hetzelfde niveau verlagen van iemand die het nodig acht fysiek geweld te gebruiken?
Nee, nee, we hebben het nu over mensen die zwakker zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1
Ja idd, of broodje tonijnsalade oid.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vis is sowieso niet echt eten voor fastfoodtentjes. Ik vind zelfs de Tuna Sub niet lekker.
Als ik een snelle vishap wil, neem ik wel een haring of een bakje kibbeling.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens in een gevecht terecht bent gekomen, maar dan loop je niet zomaar (meer weg. Enerzijds niet omdat er vaak ook vrienden van je bij betrokken zijn en anderzijds omdat je dan niet meer normaal nadenkt.
Dat is gewoon feitelijk (see what I did there?) bewezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
En tuurlijk kan je altijd weglopen
Ja maar soms is zelfbescherming gewoon nodig. Geen enkel geweld is nuttig. Maar als je om een of andere reden niet weg kan lopen is zelfbescherming beter dan maar in elkaar gebeukt worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind zelfbescherming ook nutteloos, want dat betekend dat er geweld/ dreiging tot geweld aan vooraf is gegaan, en dat is al nutteloos. Het is wel geoorloofd, daar niet van. Maar nuttig is het sowieso niet.
Kom je even langsbrengen?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Zo even boodschappen doen, eten halen en gelijk een warme maaltijd maken. Omdat het kan.
Zelfbeheersing is ook iets wat je kan leren.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon feitelijk (see what I did there?) bewezen.
Zwart voor je ogen jonguh. En nu ben ik er weer klaar mee.
Truequote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat wel gemerkt hadden.
Klopt, maar zoals ik al zei gaat die vlieger niet altijd op.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zelfbeheersing is ook iets wat je kan leren.
Heb je een punt, maar wegkomen zou eigenlijk altijd je eerste keuze moeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar soms is zelfbescherming gewoon nodig. Geen enkel geweld is nuttig. Maar als je om een of andere reden niet weg kan lopen is zelfbescherming beter dan maar in elkaar gebeukt worden.
Al een keer gehad en ik lachte haar keihard uit en ben weggelopenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Conclusies.
[..]
Ik spreek je graag nog een keer als je eens een klap hebt gekregen van een chick.
Zit jij je nu serieus druk te maken wanneer er weer een user hier komt posten?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
TrueIemand die weet hoe lang het nog duurt? en wat de stand van zaken in Emmen is
Omdat je wil dat diegene ophoud met je te slaan en/of te schoppen?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
aannames
Ik zou maar eens een anger management cursus volgen danquote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon feitelijk (see what I did there?) bewezen.
Zwart voor je ogen jonguh. En nu ben ik er weer klaar mee.
Mwah. Toch wel benieuwd geraakt of ze A. alweer heeft liggen neukenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit jij je nu serieus druk te maken wanneer er weer een user hier komt posten?
Vrouwen zijn over het algemeen fysiek zwakker dat mag je best zeggen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, nee, we hebben het nu over mensen die zwakker zijn.
En blijkbaar zijn dat vaak vrouwen. (NIET MIJN WOORDEN)
Ik laat me even wegjagen zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
En tuurlijk kan je altijd weglopen
eensquote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar wegkomen zou eigenlijk altijd je eerste keuze moeten zijn.
Ik vermijd het ook altijd maar als iemand achter je aan gaat rijden zoals ik een keertje had dan word het gewoon mezelf verdedigen met m'n vuistenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar wegkomen zou eigenlijk altijd je eerste keuze moeten zijn.
door een dom wijf dat denkt dat ze alles kan maken idd.quote:
Daar hoef je niet benieuwd naar te zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 13:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwah. Toch wel benieuwd geraakt of ze A. alweer heeft liggen neuken
Ik heb dat niet nodig, maar ik spreek uit ervaring dat er omstandigheden zijn waarin je gewoon niet weg kunt lopen. Als een maat gemept wordt ga ik niet weg rennen. Als ik er niets mee te maken heb ben ik de eerste die een hoekje om loopt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een anger management cursus volgen dan
Weglopen, die gene zijn armen vast pakken, over het algemeen werkt terug schoppen/slaan niet echt bevorderlijk als je wil dat iemand stoptquote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat je wil dat diegene ophoud met je te slaan en/of te schoppen?Ik weet niet hoe je er anders voor wil zorgen dat diegene ophoud. Nou zit ik ook niet vaak in zo'n situatie natuurlijk, want ik ben gewoon een superchill persoon.
Maat pakken en weglopen danquote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig, maar ik spreek uit ervaring dat er omstandigheden zijn waarin je gewoon niet weg kunt lopen. Als een maat gemept wordt ga ik niet weg rennen. Als ik er niets mee te maken heb ben ik de eerste die een hoekje om loopt.
Je moet even laten zien dat je beter bent?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
door een dom wijf dat denkt dat ze alles kan maken idd.
dat soort wijven moeten gewoon gelijk leren dat ze dat beter niet kunnen doen.
Nee, je moet laten merken dat een vrouw niet zomaar mensen mag slaan, anders blijven ze dat gedrag vertonen. wat een rare conclusie van je.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je moet even laten zien dat je beter bent?
Zijn armen vastpakken, en dan een kopstoot of een schop ontvangen? Ik zie niet in waarom ik zo aardig zou zijn tegen iemand die mij schopt of slaat. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het gebruik van geweld geen voorkeur heeft, maar er kan altijd een situatie zijn waarin iemand je geen andere keuze geeft en dan maakt het niet uit of diegene een man of een vrouw is.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Weglopen, die gene zijn armen vast pakken, over het algemeen werkt terug schoppen/slaan niet echt bevorderlijk als je wil dat iemand stopt
Ja, maar leer je dit door terug te slaan, of door de gene met de juiste zelfbeheersing te zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, je moet laten merken dat een vrouw niet zomaar mensen mag slaan, anders blijven ze dat gedrag vertonen. wat een rare conclusie van je.
Laat maar man, als je echt een of andere debiel voor je hebt die als een bezetene jou aanvalt dan kun je gewoon niet weg lopen. Zelfs als je dat wil.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn armen vastpakken, en dan een kopstoot of een schop ontvangen? Ik zie niet in waarom ik zo aardig zou zijn tegen iemand die mij schopt of slaat. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het gebruik van geweld geen voorkeur heeft, maar er kan altijd een situatie zijn waarin iemand je geen andere keuze geeft en dan maakt het niet uit of diegene een man of een vrouw is.
Geweld met geweld bestrijden slaat gewoon nergens op, weglopen is gewoon de beste oplossing.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn armen vastpakken, en dan een kopstoot of een schop ontvangen? Ik zie niet in waarom ik zo aardig zou zijn tegen iemand die mij schopt of slaat. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het gebruik van geweld geen voorkeur heeft, maar er kan altijd een situatie zijn waarin iemand je geen andere keuze geeft en dan maakt het niet uit of diegene een man of een vrouw is.
watquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, maar leer je dit door terug te slaan, of door de gene met de juiste zelfbeheersing te zijn?
Dat is wel het laatste wat ik wil.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je liever wil vechten
door je te verlagen naar hetzelfde niveauquote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, je moet laten merken dat een vrouw niet zomaar mensen mag slaan, anders blijven ze dat gedrag vertonen. wat een rare conclusie van je.
Dat kan niet altijd goffetomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden slaat gewoon nergens op, weglopen is gewoon de beste oplossing.
Huh? Ego? Wat heeft dat ermee te maken. Het gaat mij erom dat ik daar waarschijnlijk met een reden ben, omdat ik mij daar vermaak bijvoorbeeld. Ik laat mijn vermaak niet verpesten door een aggressief persoon, puur omdat diegene zwakker is dan mij en ik niks terug zou mogen doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh het is dus een ego kwestie?
Je kan ook afkeuring tonen zonder dat je terugslaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
watals iedereen het maar accepteert zal ze het blijven doen.
Wat bereik je er dan mee om terug te slaan? In het ergste geval escaleert het alleen maar.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Huh? Ego? Wat heeft dat ermee te maken. Het gaat mij erom dat ik daar waarschijnlijk met een reden ben, omdat ik mij daar vermaak bijvoorbeeld. Ik laat mijn vermaak niet verpesten door een aggressief persoon, puur omdat diegene zwakker is dan mij en ik niks terug zou mogen doen.
Geniet ervanquote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef Monopoly het volgende:
Aids crack anus cholera verbinding hier
Ik heb een quote van Unf gekregen maar hij doet niets hier. Wat is dezen_!
Mja, ik weet nog niet wat ik ga maken. Maar koken is soberso nice, een favoriete hobby van mij.
Fysiek geweld is voor de mentaal zwakkere onder ons imoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Typisch het volgende:
Vandaag geleerd: krul kan geslagen worden door iemand en dan loopt ze gewoon lachend weg.
einde bericht
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fysiek geweld is voor de mentaal zwakkere onder ons imo
In de regel wel, maar er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nogmaals, ik laat mij niet wegjagen door een of andere idioot die denkt dat hij andere mensen zomaar kan slaan. Als ik ergens ben, ben ik daar meestal met een reden. Het kan niet zo zijn dat ik dan maar moet denken "Tsja, ik wil hier heel graag zijn, maar ja, iemand slaat mij en ik mag niks terug doen, dus ik geef hem of haar zijn zin en zal hier vertrekken".quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geweld met geweld bestrijden slaat gewoon nergens op, weglopen is gewoon de beste oplossing.
Daar ben ik het niet mee eens. Fysiek geweld is een veel voor de hand liggendere oplossing, geeft ook zekerheid dus ik denk dat het voor de mentaal sterkere juist is. Maar ja, shit blijft sowieso in je hoofd rondspoken.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan bereik je dat diegene ophoudt. We hebben het over een zwakker persoon, dus dat moet vrij eenvoudig zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat bereik je er dan mee om terug te slaan? In het ergste geval escaleert het alleen maar.
Mwah. Mensen die fysiek geweld gebruiken zijn gewoon te incapabel om het met woorden op te lossen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Fysiek geweld is een veel voor de hand liggendere oplossing, geeft ook zekerheid dus ik denk dat het voor de mentaal sterkere juist is. Maar ja, shit blijft sowieso in je hoofd rondspoken.
Maar heel weinig plekken/situaties waar weglopen geen optie is hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de regel wel, maar er zijn uitzonderingen.
Want vechten is wel gezellig?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nogmaals, ik laat mij niet wegjagen door een of andere idioot die denkt dat hij andere mensen zomaar kan slaan. Als ik ergens ben, ben ik daar meestal met een reden. Het kan niet zo zijn dat ik dan maar moet denken "Tsja, ik wil hier heel graag zijn, maar ja, iemand slaat mij en ik mag niks terug doen, dus ik geef hem of haar zijn zin en zal hier vertrekken".
corrigerende tik.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
door je te verlagen naar hetzelfde niveau
Oke krul.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar heel weinig plekken/situaties waar weglopen geen optie is hoor.
[..]
Want vechten is wel gezellig?
Geweld is geen goede oplossing, maar in sommige situaties zijn de andere oplossingen slechter. Het is een beetje naief om te denken dat je nooit geweld zult hoeven te gebruiken, al wil je het nog zo graag vermijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee maar hij smst: neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Genoeg tokkies die dan psycho worden en je met hun nepnagels bewerkenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
corrigerende tik.Ik zeg niet dat je gelijk haar schedel in hoeft te beuken.
Maar bij mevrouw tokkie werkt het niet om je hoofd te schudden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar hij smst: neuken?
en hij komt niet hier ik kom daarHAOEHAUEHAEHOEAUEHUEHUEAHUEHEUHEUHAEUEAHUEAHEUHUEHUEHUESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Nee, daarom wil ik dat diegene ophoudt en die vervelende situatie zo snel mogelijk afsluiten. Als we het inderdaad hebben over een persoon die fysiek zo zwak is, dat het bijna zielig is dat ik diegene sla, is dat met een klap afgelopen. Kunnen we het daarna weer gezellig hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar heel weinig plekken/situaties waar weglopen geen optie is hoor.
[..]
Want vechten is wel gezellig?
Als ik een klap krijg van een vrouw corrigeer ik haar gewoon. Dat je dat niet snapt is fijn voor je, want dan snap je duidelijk niet watvoor situatie dat kan zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Genoeg tokkies die dan psycho worden en je met hun nepnagels bewerkenMaar goed als je dat liever hebt dan weglopen
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar hij smst: neuken?
en hij komt niet hier ik kom daarOhja, foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de hand liggend en dus voor mentaal zwakkere jaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Fysiek geweld is een veel voor de hand liggendere oplossing, geeft ook zekerheid dus ik denk dat het voor de mentaal sterkere juist is. Maar ja, shit blijft sowieso in je hoofd rondspoken.
Dus zwakkere personen sla je en bij sterkere loop je weg?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan bereik je dat diegene ophoudt. We hebben het over een zwakker persoon, dus dat moet vrij eenvoudig zijn.
Ik weet niet in welke achterstandswijken jullie wonen maar ik zie mijzelf niet snel in een gewelddadige situatie terecht komenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geweld is geen goede oplossing, maar in sommige situaties zijn de andere oplossingen slechter. Het is een beetje naief om te denken dat je nooit geweld zult hoeven te gebruiken, al wil je het nog zo graag vermijden.
Zoveel wijsheid voor een 15 jarige.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke achterstandswijken jullie wonen maar ik zie mijzelf niet snel in een gewelddadige situatie terecht komen
Dit ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
Grappig hoe krul steeds alles extreme situaties die in haar voordeel zouden spreken gebruikt als argument, maar als iemand iets anders aandraagt komt dat maar zelden voor.
Maar wie zegt dat het dan afgelopen is? Als iemand jou een klap verkoopt denkt hij/zij blijkbaar dat hij/zij je aan kan.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, daarom wil ik dat diegene ophoudt en die vervelende situatie zo snel mogelijk afsluiten. Als we het inderdaad hebben over een persoon die fysiek zo zwak is, dat het bijna zielig is dat ik diegene sla, is dat met een klap afgelopen. Kunnen we het daarna weer gezellig hebben.
Niet zwakker. Makkelijker.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor de hand liggend en dus voor mentaal zwakkere ja
corrigeren= een klap terug geven? Ik snap dat inderdaad niet neequote:Op maandag 24 juni 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik een klap krijg van een vrouw corrigeer ik haar gewoon. Dat je dat niet snapt is fijn voor je, want dan snap je duidelijk niet watvoor situatie dat kan zijn.
Bij sterkere ren ik weg of zoek ik de massa op, maar daar hadden we het niet over. We hadden het erover of vrouwen/zwakke mensen nooit geslagen mogen worden. En ik vind dat niet kloppen, iedereen is gelijkwaardig. Dus als je een situatie hebt waarin een sterk persoon geslagen mag worden, geldt dat ook voor een zwak persoon in diezelfde situatie.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Voor de hand liggend en dus voor mentaal zwakkere ja
[..]
Dus zwakkere personen sla je en bij sterkere loop je weg?
Tijd voor belangrijkere zaken. Uitsmijtertje in elkaar knallen dit dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit ja.maakt het zichzelf erg makkelijk, maar toont ons allen haar gebrek aan inzicht en inlevingsvermogen.
Dan heb ik een vraag voor je Ugjer, stel je voor de situatie is zo dat niemand nooit niet geslagen mag worden. Dan is dat toch beter voor iedereen?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij sterkere ren ik weg of zoek ik de massa op, maar daar hadden we het niet over. We hadden het erover of vrouwen/zwakke mensen nooit geslagen mogen worden. En ik vind dat niet kloppen, iedereen is gelijkwaardig. Dus als je een situatie hebt waarin een sterk persoon geslagen mag worden, geldt dat ook voor een zwak persoon in diezelfde situatie.
niemand nooit niet, die gaat diep.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag voor je Ugjer, stel je voor de situatie is zo dat niemand nooit niet geslagen mag worden. Dan is dat toch beter voor iedereen?
Noem eens een situatie waar je onmogelijk weg kan lopen en ook geen politie erbij kan halen? Enige wat ik kan bedenken is een psycho die je midden in de nach aanvalt voor je geld maar hoe vaak komt dat nou voor? En zelfs dan kan je nog gewoon weglopen/rennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
Grappig hoe krul steeds alles extreme situaties die in haar voordeel zouden spreken gebruikt als argument, maar als iemand iets anders aandraagt komt dat maar zelden voor.
Mooiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag voor je Ugjer, stel je voor de situatie is zo dat niemand nooit niet geslagen mag worden. Dan is dat toch beter voor iedereen?
Ik ook niet, maar dat is ook niet relevant. Nogmaals, de discussie gaat over de vraag of het erger is om zwakke mensen te slaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke achterstandswijken jullie wonen maar ik zie mijzelf niet snel in een gewelddadige situatie terecht komen
Ik zie iemand die liever op de vuist gaat dan wegloopt wel als mentaal zwak ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niet zwakker. Makkelijker.
Ik zou niet zo ver gaan om mensen die situaties anders handelen mentaal zwakker te noemen.
Als een groepje je aanvaltquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem eens een situatie waar je onmogelijk weg kan lopen en ook geen politie erbij kan halen? Enige wat ik kan bedenken is een psycho die je midden in de nach aanvalt voor je geld maar hoe vaak komt dat nou voor? En zelfs dan kan je nog gewoon weglopen/rennen.
Maar we hebben het over een zwakker iemand, dus die kan dat niet. Wat hij daar zelf van denkt is niet echt belangrijk. Wat belangrijk is, is dat die klap hard genoeg aankomt om diegene af te schrikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat het dan afgelopen is? Als iemand jou een klap verkoopt denkt hij/zij blijkbaar dat hij/zij je aan kan.
Dus je zou een kind ook slaan? Waar ligt de grens dan? Een oma?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij sterkere ren ik weg of zoek ik de massa op, maar daar hadden we het niet over. We hadden het erover of vrouwen/zwakke mensen nooit geslagen mogen worden. En ik vind dat niet kloppen, iedereen is gelijkwaardig. Dus als je een situatie hebt waarin een sterk persoon geslagen mag worden, geldt dat ook voor een zwak persoon in diezelfde situatie.
Ik als iemand met andere beweegredenen. Maar als die persoon het ziet als 'Ik geef niet de eerste klap' heb ik er ook geen last van, want ik zal zelf nooit de eerste klap uitdelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie iemand die liever op de vuist gaat dan wegloopt wel als mentaal zwak ja.
Je trekt het nu wel een beetje uit z'n verband imho.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus je zou een kind ook slaan? Waar ligt de grens dan? Een oma?
Een zeer vervelend kind verdient gewoon een pak rammel.. Oma idem als ze lastig isquote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit is buiten de verhaallijnen...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is de beste situatie inderdaad. Maar dan hoef je ook geen onderscheid te maken tussen zwak/sterk of man/vrouw in de stelling.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bij die eerste twee zie ik niet hoe vechten je gaat helpen aangezien je toch al zwakker bent, dan lijkt rennen mij slimmer. Die laatste zou vechten een optie zijn maar daar is weglopen/iemand in bedwang proberen te houden toch ook nog een optie?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als een groepje je aanvalt
Als iemand een wapen heeft
Als iemand het echt op jou gemunt heeft, niet per se psycho maar onder invloed of whatever.
Lief naïef dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bij die eerste twee zie ik niet hoe vechten je gaat helpen aangezien je toch al zwakker bent, dan lijkt rennen mij slimmer. Die laatste zou vechten een optie zijn maar daar is weglopen/iemand in bedwang proberen te houden toch ook nog een optie?
Dus, als iedereen denkt als mij, en ik denk ook krullenbolletje, zou dat de ideale situatie zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is de beste situatie inderdaad. Maar dan hoef je ook geen onderscheid te maken tussen zwak/sterk of man/vrouw in de stelling.
Ik ben gewoon benieuwd of hij echt bedoelt dat hij iedereen zou slaan als diegene hem eerst slaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je trekt het nu wel een beetje uit z'n verband imho.
Het gaat toch niet alleen om wat slim is? Je zit op dat moment midden in zo'n situatie. Je gaat niet alle voor en nadelen tegen elkaar afwegen je reageert gewoon. Je probeert jezelf te beschermen. De een doet dat nou eenmaal anders dan de ander.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bij die eerste twee zie ik niet hoe vechten je gaat helpen aangezien je toch al zwakker bent, dan lijkt rennen mij slimmer. Die laatste zou vechten een optie zijn maar daar is weglopen/iemand in bedwang proberen te houden toch ook nog een optie?
Jij zou met een groep of iemand met een wapen op de vuist gaan? Of je moet echt heel sterk zijn maar het lijkt mij niet dat je er goed uit komt.quote:
Ja, als iemand je slaat, en die springt daarna in een tijdmachine, en die gaat naar de prehistorie, en die bedrijft daar de liefde met een dinosaurus, en die steekt vervolgen 35 kokosnoten in de brand, welke als offer bedoelt waren voor C'thulu en de zeven heersers van de abstracte dimensies, hoe lang doet een trein er dan over om van Amsterdam naar Brussel te rijden?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja misschien ben ik heel vreemd maar mijn eerste reactie zou wegrennen zijn, tweede zelfbescherming en als laatste pas actief terugvechten.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om wat slim is? Je zit op dat moment midden in zo'n situatie. Je gaat niet alle voor en nadelen tegen elkaar afwegen je reageert gewoon. Je probeert jezelf te beschermen. De een doet dat nou eenmaal anders dan de ander.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, als iemand je slaat, en die springt daarna in een tijdmachine, en die gaat naar de prehistorie, en die bedrijft daar de liefde met een dinosaurus, en die steekt vervolgen 35 kokosnoten in de brand, welke als offer bedoelt waren voor C'thulu en de zeven heersers van de abstracte dimensies, hoe lang doet een trein er dan over om van Amsterdam naar Brussel te rijden?
Jij zou weg rennen (op je hoge hakjes tijdens het stappen natuurlijk) voor een groep mensen? Tenzij je familie bent van Usain Bolt leg je het toch nog af.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij zou met een groep of iemand met een wapen op de vuist gaan? Of je moet echt heel sterk zijn maar het lijkt mij niet dat je er goed uit komt.
Komop krul doe nou ff niet zo naïefquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem eens een situatie waar je onmogelijk weg kan lopen en ook geen politie erbij kan halen? Enige wat ik kan bedenken is een psycho die je midden in de nach aanvalt voor je geld maar hoe vaak komt dat nou voor? En zelfs dan kan je nog gewoon weglopen/rennen.
Dat ben jij. Houdt niet in dat iedereen zo reageert en dus ook niet dat het een teken van zwakte is als iemand niet zo reageert imo.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja misschien ben ik heel vreemd maar mijn eerste reactie zou wegrennen zijn, tweede zelfbescherming en als laatste pas actief terugvechten.
Ja want een gevecht zou ik sowieso verliezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zou weg rennen (op je hoge hakjes tijdens het stappen natuurlijk) voor een groep mensen? Tenzij je familie bent van Usain Bolt leg je het toch nog af.
Om maar even in jouw stijl van discussiëren te blijven.
godverquote:Op maandag 24 juni 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, als iemand je slaat, en die springt daarna in een tijdmachine, en die gaat naar de prehistorie, en die bedrijft daar de liefde met een dinosaurus, en die steekt vervolgen 35 kokosnoten in de brand, welke als offer bedoelt waren voor C'thulu en de zeven heersers van de abstracte dimensies, hoe lang doet een trein er dan over om van Amsterdam naar Brussel te rijden?
Dan verschillen we daarin van meningquote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat ben jij. Houdt niet in dat iedereen zo reageert en dus ook niet dat het een teken van zwakte is als iemand niet zo reageert imo.
ongeveer 8 keerquote:Op maandag 24 juni 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is de ideale situatie inderdaad. Ik zal ook nooit de eerste klap uitdelen, en ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatste met geweld gereageert heb. Ik denk niet dat ik sinds mijn 18e verjaardag iemand heb geslagen, zonder dat het als sport of spel bedoelt was.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dus, als iedereen denkt als mij, en ik denk ook krullenbolletje, zou dat de ideale situatie zijn.
Dit is niet zo, en dat accepteer ik, maar als mensen er voor kiezen om de tweede klap niet te geven, zouden er minder problemen zijn.
Behalve bij blijvend huiselijk geweld, maar daar hebben we het niet over.
Nu leg je mij woorden in de mond. Niet doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd of hij echt bedoelt dat hij iedereen zou slaan als diegene hem eerst slaat.
Dank u!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh en het juiste antwoord is uiteraard, 3 keer linksaf en dan rechtdoor.
Ik heb pas 1 keer echt gevochten en daar heb ik een leuk litteken aan over gehouden.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is de ideale situatie inderdaad. Ik zal ook nooit de eerste klap uitdelen, en ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatste met geweld gereageert heb. Ik denk niet dat ik sinds mijn 18e verjaardag iemand heb geslagen, zonder dat het als sport of spel bedoelt was.
Ik denk overigens dat huiselijk geweld juist heel erg relevant is voor deze discussie. Aangezien die gestart werd met "je mag geen vrouw slaan".
Ja. Ik vind alleen niet dat je iedereen zo over 1 kam moet scheren. Iemand die een geweldadig verleden heeft gehad kan anders reageren dan jij, die lacht na een klap. Dat is gewoon zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Klojo120 het volgende:
Het is niet reëel. Nu ik er goed over nadenk merk ik dat. Het is de ideale oplossing, maar die kan niet werken omdat het probleem er is. Zolang er mensen zijn die in geweld een oplossing/manier zien is het niet reëel om van iedereen te eisen dat ze wegrennen.
Het is voor een persoon zelf wel een goede overtuiging daar niet van.
Niemand nooit niet etc.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nu leg je mij woorden in de mond. Niet doen.
Wat bedoel je hier dan met "zwakke mensen"?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurd maar ik vind het wel zwak als geweld je eerste keuze is. Of je daar nou een rede voor hebt of niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja. Ik vind alleen niet dat je iedereen zo over 1 kam moet scheren. Iemand die een geweldadig verleden heeft gehad kan anders reageren dan jij, die lacht na een klap. Dat is gewoon zo.
FUCK YOUquote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Typisch het volgende:
http://www.statemagazine.(...)0&utm_medium=twitter
Ik was hier.![]()
Einde bericht.
Volgens jou heb ik gezegd dat ik iedereen terug zou slaan, die mij als eerste slaat. Dat is niet waar.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je hier dan met "zwakke mensen"?
Oke wanneer?quote:
Helemaal de shit.quote:hoe was t?
Ga je je eikel polijsten met haar anus?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Monopoly het volgende:
Moira. die niet weet wat haar 10 juli staat te wachten_!
too far manquote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga je je eikel polijsten met haar anus?
Dus er zijn wel mensen die je niet terug zou slaan? Daar doelde ik op, waar ligt de grens van wie je wel en niet zou terugslaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens jou heb ik gezegd dat ik iedereen terug zou slaan, die mij als eerste slaat. Dat is niet waar.
Wat ik daar bedoel met zwakke mensen spreekt voor zich, zwakke mensen.
Als jij terugslaat na een klap gekregen te hebben hoeft geweld niet je eerste keuze te zijn. Kan ook de druppel geweest zijn na een scheldtirade over je heen gekregen te hebben of noem maar op.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurd maar ik vind het wel zwak als geweld je eerste keuze is. Of je daar nou een rede voor hebt of niet.
Creampie's geven in haar slaapquote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga je je eikel polijsten met haar anus?
krul zal het toch niet begrijpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij terugslaat na een klap gekregen te hebben hoeft geweld niet je eerste keuze te zijn. Kan ook de druppel geweest zijn na een scheldtirade over je heen gekregen te hebben of noem maar op.
Maar ik ben er verder wel weer klaar mee eigenlijk
Godverdomme weer gemistquote:Op maandag 24 juni 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke wanneer?
[..]
Helemaal de shit.Komt misschien wel op gelijke hoogte met Watch the Throne voor mij.
Kan gebeuren. Ander onderwerp ?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere mening, lastig he
lastig? nee hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je eerste reactie op geweld bedoelde ik dan ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij terugslaat na een klap gekregen te hebben hoeft geweld niet je eerste keuze te zijn. Kan ook de druppel geweest zijn na een scheldtirade over je heen gekregen te hebben of noem maar op.
Maar ik ben er verder wel weer klaar mee eigenlijk
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HEY IDIOTEN EN ALLERLIEfSTE KLOJO120, ANDER ONDERWERP.
LATEN WE HET HEBBEN OVER DAT IK KLOJO MET GESMOLTEN ROOMBOTER IN WIL WRIJVEN.
Hoef je niet zo denigrerend te doen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
lastig? nee hoor.vind het wel schattig.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoef je niet zo denigrerend te doen hoor
kruidenboterklojoquote:Op maandag 24 juni 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Roomboter
Neger, gewoon kruidenboter.
Want kruidenboter![]()
Ik heb sowieso al een lekker lichaam, moet je bedenken hoe het is als het helemaal glimt en een beetje kruidig smaakt.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik smeerde laatst kruidenboter op mijn tepels. ;@ Nog nooit zo'n gulzig meisje gezien
Ik heb je nu al een paar keer aangegeven, dat het mij er vooral om gaat dat de ene persoon niet meer rechten heeft dan de andere persoon. Als je in een situatie bent waarin iemand geslagen mag worden, maakt het geslacht of de kracht van diegene niet uit. Diegene mag dan geslagen worden. Dan lok je alleen maar misbruik van dat privilege uit. In de zin van "Hahaha, ik mag jullie schoppen en slaan en jullie mogen niks terugdoen want ik ben een vrouw". Dat is gewoon discriminatie. Ik blijf dit niet herhalen. Als jij een andere discussie wil voeren, prima, daar zijn vast mensen in geinteresseerd. Maar dit is de discussie die ik aangegaan ben met jou en de anderen hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus er zijn wel mensen die je niet terug zou slaan? Daar doelde ik op, waar ligt de grens van wie je wel en niet zou terugslaan?
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik smeerde laatst kruidenboter op mijn tepels. ;@ Nog nooit zo'n gulzig meisje gezien
Ik stel voor dat je dit naar de meet aandoet.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al een lekker lichaam, moet je bedenken hoe het is als het helemaal glimt en een beetje kruidig smaakt.
Ze gaan misschien nog wat extra shows geven, we gaan samen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Godverdomme weer gemistik was het vergeten.
tmiquote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als mono me insmeert dan mag het.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dit naar de meet aandoet.
Deal.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze gaan misschien nog wat extra shows geven, we gaan samen.
Check je dm.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oke dan geef je geen antwoordquote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een paar keer aangegeven, dat het mij er vooral om gaat dat de ene persoon niet meer rechten heeft dan de andere persoon. Als je in een situatie bent waarin iemand geslagen mag worden, maakt het geslacht of de kracht van diegene niet uit. Diegene mag dan geslagen worden. Dan lok je alleen maar misbruik van dat privilege uit. In de zin van "Hahaha, ik mag jullie schoppen en slaan en jullie mogen niks terugdoen want ik ben een vrouw". Dat is gewoon discriminatie. Ik blijf dit niet herhalen. Als jij een andere discussie wil voeren, prima, daar zijn vast mensen in geinteresseerd. Maar dit is de discussie die ik aangegaan ben met jou en de anderen hier.
Ik hoop dat ze nog naar Rotterdam komen, maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze sowieso nog een showtje in Zwolle gaan doen.quote:
Nee, je snapt het gewoon niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog naar Rotterdam komen, maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ze sowieso nog een showtje in Zwolle gaan doen.
Maar ze doen nu eerst festivals enzo.
Hoe lang duurde de show?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus gewoon kippenveld bij bepaalde verses, zelden gehad.
Omdat het een onzinnige vraag is die niks met de discussie te maken heeft en waarop antwoorden ook niks bijdraagt. Ik kan echter wel uit de vraag opmaken, dat je niet door hebt hoe ver je van de discussie af zit met je vragen. Dus ik probeerde met die post nog een bijdrage te leveren door nog een keer je terug te halen naar het daadwerkelijk onderwerp.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oke dan geef je geen antwoord
Hoe moet je het dan zeggen?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgens jou heb ik gezegd dat ik iedereen terug zou slaan, die mij als eerste slaat. Dat is niet waar.
Dus in een situatie waarin iemand geslagen mag worden (welke dat mag zijn geen idee maargoed) zou je iedereen slaan en geen onderscheid maken tussen vrouw/kind/gehandicapte/oma? Snap ik het nou?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een paar keer aangegeven, dat het mij er vooral om gaat dat de ene persoon niet meer rechten heeft dan de andere persoon. Als je in een situatie bent waarin iemand geslagen mag worden, maakt het geslacht of de kracht van diegene niet uit. Diegene mag dan geslagen worden.
Weet ik niet meer.quote:
Internetgeschiedenis.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Supermooie meubeldesigner gevonden gisteravond en nu de naam vergeten zijn
Veheheheheheheheeetquote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.![]()
Was wel een aardig volle show, ook een hele hoop klassiekers van vroegâh. Sticks en Jiggens die elkaar proberen af te troeven met de ene na de andere über track van vroeger en dan daarbij nog Winne. Dus zeker geen showtje van een paar album nummertjes.
[..]
Internetgeschiedenis.
'Je snapt niet wat ik bedoel'quote:
Ik vond je gewoon nog al onduidelijk met je "vrouwen/zwakke mensen" en toen ik vroeg wie je precies bedoelde met zwakke mensen kreeg ik ook geen duidelijk antwoord vandaar de kinderen/oma vraagquote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat het een onzinnige vraag is die niks met de discussie te maken heeft en waarop antwoorden ook niks bijdraagt. Ik kan echter wel uit de vraag opmaken, dat je niet door hebt hoe ver je van de discussie af zit met je vragen. Dus ik probeerde met die post nog een bijdrage te leveren door nog een keer je terug te halen naar het daadwerkelijk onderwerp.
In een situatie waarin iemand geslagen mag worden, maak ik bij de beslissing of ik daadwerkelijk tot slaan overga geen onderscheid tussen man of vrouw, zwak of sterk, jong of oud.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
Dus in een situatie waarin iemand geslagen mag worden (welke dat mag zijn geen idee maargoed) zou je iedereen slaan en geen onderscheid maken tussen vrouw/kind/gehandicapte/oma? Snap ik het nou?
Werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Veheheheheheheheeet
En ik zit op mn werk
Gast kap er nou maar mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In een situatie waarin iemand geslagen mag worden, maak ik bij de beslissing of ik daadwerkelijk tot slaan overga geen onderscheid tussen man of vrouw, zwak of sterk, jong of oud.
Wat die situatie is, weet ik ook niet, maar jij begon door onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen door te zeggen dat je vrouwen niet mag slaan. Blijkbaar zijn er dan situaties waarin je volgens jou wel een man mag slaan. Voor mij zou het ook toegestaan zijn om in die situatie een vrouw te slaan. Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n situatie ook van toepassing is op kinderen.
Zwakke mensen zijn zwakke mensen. Mensen die zwakker zijn dan mij. Dat is niet onduidelijk, alleen erg breed.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vond je gewoon nog al onduidelijk met je "vrouwen/zwakke mensen" en toen ik vroeg wie je precies bedoelde met zwakke mensen kreeg ik ook geen duidelijk antwoord vandaar de kinderen/oma vraag
Was half 3 al klaar!quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet tot 3u 's nachts gelukkig
WAT LOOP JE NOU TE LACHEN, WIL JE KLAPPEN OFZO?quote:
Kijk dat vind ik dus apartquote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In een situatie waarin iemand geslagen mag worden, maak ik bij de beslissing of ik daadwerkelijk tot slaan overga geen onderscheid tussen man of vrouw, zwak of sterk, jong of oud.
Wat die situatie is, weet ik ook niet, maar jij begon door onderscheid te maken tussen mannen en vrouwen door te zeggen dat je vrouwen niet mag slaan. Blijkbaar zijn er dan situaties waarin je volgens jou wel een man mag slaan. Voor mij zou het ook toegestaan zijn om in die situatie een vrouw te slaan. Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n situatie ook van toepassing is op kinderen.
Paar kktikken op je ogen geak.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
WAT LOOP JE NOU TE LACHEN, WIL JE KLAPPEN OFZO?
Ik ben vrij lang, maar verder heb ik een normale bouw. De kans is aanzienlijk dat jij mij niet mag slaan van krullenbolletje.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar kktikken op je ogen geak.
Helemaal para brada.
PS hoe groot en sterk ben je?
Badquote:Op maandag 24 juni 2013 14:47 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga ff in bad denk ik. Tot zo vrienden.
Ik ben vrij klein.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, maar verder heb ik een normale bouw. De kans is aanzienlijk dat jij mij niet mag slaan van krullenbolletje.
Kom gezellig met zn 2en naar de meet!quote:
Hahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben dat vorig jaar ook voor het eerst gedaan.![]()
Denk dat ze dát dan net weer niet wilt. 'Ja dan moet je vader de hele dag weg zijn, dan gaan we 't eens doen!' Mijn maquote:Op maandag 24 juni 2013 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom gezellig met zn 2en naar de meet!
centjesquote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hou van de dag dat je salaris word uitgekeerdAl die centen op m'n rekening
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk dat ze dát dan net weer niet wilt. 'Ja dan moet je vader de hele dag weg zijn, dan gaan we 't eens doen!' Mijn ma![]()
Ik krijg gewoon altijd direct geld.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hou van de dag dat je salaris word uitgekeerdAl die centen op m'n rekening
Baas.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk dat ze dát dan net weer niet wilt. 'Ja dan moet je vader de hele dag weg zijn, dan gaan we 't eens doen!' Mijn ma![]()
Die betaal ik meestal op voorhand.quote:
Horeca en eigen bedrijf dus eigen klanten.quote:
Ik verkoop vooral, had ook een advertentie voor een oppas adres gezet, al 2 emails gehad die niks te maken hadden met opassen. Een iemand die vroeg of ik model wou zijn in een gewaagde fotoshoot?? En iemand die zei dat mijn berichtje hem integreerde en dat hij mij gegooglt heeft en nog meer creepy shitquote:
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik verkoop vooral, had ook een advertentie voor een oppas adres gezet, al 2 emails gehad die niks te maken hadden met opassen. Een iemand die vroeg of ik model wou zijn in een gewaagde fotoshoot?? En iemand die zei dat mijn berichtje hem integreerde en dat hij mij gegooglt heeft en nog meer creepy shit
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hihiik heb nog geen antwoord gehad op mijn email
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik verkoop vooral, had ook een advertentie voor een oppas adres gezet, al 2 emails gehad die niks te maken hadden met opassen. Een iemand die vroeg of ik model wou zijn in een gewaagde fotoshoot?? En iemand die zei dat mijn berichtje hem integreerde en dat hij mij gegooglt heeft en nog meer creepy shit
creepsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]_
Ik had dat een tijdje op facebook
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef krullenbolletje het volgende:
hij heette marcel, misschien was het die uit ik heb het nog nooit gedaan wel![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geo had je nog naar die mafkees gekeken vannacht?
Ach.. Valt toch mee.. Tis niet zo dat het weer zo geweldig is geweest dat je wat hebt gemist.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet echt eens kappen met dat laat slapenkom net uit mijn bed gerold.
Zo maar een jointje opsteken.
Het is ook niet zo dat als het goed weer was dat ik dan naar buiten zou gaan..quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach.. Valt toch mee.. Tis niet zo dat het weer zo geweldig is geweest dat je wat hebt gemist.
Wat maak je je dan drukquote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat als het goed weer was dat ik dan naar buiten zou gaan..
Zo om en nabij de 1,94m.quote:
Ja man.. Lekker in die zooi van jezelf rond wekenquote:
Dat zit wel aardig in de buurt denk ik.quote:
Yo, badderen voor de chill, daarna afspoelen met de douche.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja man.. Lekker in die zooi van jezelf rond weken
Beter douchen
Paar schoppen onder je reet zal ik je geven, kijken of je dan wat langer wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben vrij klein.
Jij mag mij niet slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |