SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hierOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Wat is een spoelbak en waar werk je?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand op mijn werk eet gewoon uit de spoelbak. ''Ja is toch gewoon eten met een beetje water.''
No problemmm. Ik werd er wel goed misselijk van iigquote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohvies, at ie t op zonder problemen of half kokhalzend?
Het ziet er toch wel behoorlijk ranzig uit in zo'n bak met allemaal saus, vlees, kip, vis en verlepte sla door elkaar heenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach je kan zo'n burger 4 weken in de zon laten liggen en er verandert niet zo veel.
Laat ik het zo zeggen, ik vind niet dat vrouwen het recht hebben om niet geslagen te worden puur omdat ze vrouw zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik een drankje weigeren als iemand mij dat aanbied? Zie niet wat dat met emanciperen te maken heeft? Of ben jij zo iemand die begint over het recht om vrouwen te slaan als iemand het heeft over emancipatie/feminsime
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
allemaal saus, vlees, kip, vis en verlepte sla door elkaar heen
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is een spoelbak en waar werk je?
Ik vind het gewoon een kut streek om gratis te zuipen zonder dat je verder interesse in die gozer hebt. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik een drankje weigeren als iemand mij dat aanbied? Zie niet wat dat met emanciperen te maken heeft? Of ben jij zo iemand die begint over het recht om vrouwen te slaan als iemand het heeft over emancipatie/feminsime
Meh. Ik heb al een keer als klant m'n burger weggetieft omdat er een ontzettend gore rotte smaak aan zat laat staan zo'n bakquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
No problemmm. Ik werd er wel goed misselijk van iig
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.
Ja die scheef onder de grill geplet worden iddquote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh. Ik heb al een keer als klant m'n burger weggetieft omdat er een ontzettend gore rotte smaak aan zat laat staan zo'n bakDaar zitten dan toch ook burgers in die bijv niet goed doorbakken zijn?
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind niet dat vrouwen het recht hebben om niet geslagen te worden puur omdat ze vrouw zijn.
Maar ik sla eigenlijk nooit mensen, niet met kwade bedoelingen in ieder geval.
Wat een verrassende naam.quote:
Grappig, ik vind dat je iedereen mag slaan die daar een goede reden voor geeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.
Maar andersom vind ik ook niet dat de vrouw een man mag slaan, ook al is hij het 'sterkere' geslacht.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat je überhaupt nooit iemand mag slaan die zwakker is dan jij bent. En dat is meestal het geval bij een man die een vrouw slaat.
Ik vind sowieso dat geweld niet de oplossing is en dat slaan altijd afgekeurd moet worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, ik vind dat je iedereen mag slaan die daar een goede reden voor geeft.
En als je dan als vrouw geen klap wil, dan moet je me daar geen reden voor geven.
Dat heeft dan dus niks met vrouwen te maken. Overigens nog nooit de neiging daar toe gehad, maar als een vrouw mij aan zou vallen en schoppen en slaan zie ik niet in waarom ik niets terug zou mogen doen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja en ik vind het raar dat aan iets aannemen blijkbaar verplichtingen zittenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Event centrum, horeca dus. Spoelbak waar de afwassers dus de borden e.d. in afspoelen.
[..]
Ik vind het gewoon een kut streek om gratis te zuipen zonder dat je verder interesse in die gozer hebt. Maar dat ben ik.
Dat mag.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja en ik vind het raar dat aan iets aannemen blijkbaar verplichtingen zitten
Ik vind geweld altijd nutteloos of het moet pure zelfbescherming zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je dan als vrouw geen klap wil, dan moet je me daar geen reden voor geven.
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar andersom vind ik ook niet dat de vrouw een man mag slaan, ook al is hij het 'sterkere' geslacht.
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dit, gewoon vrouwen ook, emancipatie toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.
Zou wat zijn zeg, dan mag ik dus bodybuilders schoppen en slaan wat ik wil. En dan mogen zij mij alleen netjes naar buiten begeleiden.
Over het algemeen zijn vrouwen fysiek zwakker dan mannen. En waarom zou je als je ook gewoon weg kunt lopenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
Dat heeft dan dus niks met vrouwen te maken. Overigens nog nooit de neiging daar toe gehad, maar als een vrouw mij aan zou vallen en schoppen en slaan zie ik niet in waarom ik niets terug zou mogen doen hoor.
Vis is sowieso niet echt eten voor fastfoodtentjes. Ik vind zelfs de Tuna Sub niet lekker.quote:
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet diegene het er niet naar maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen die zwakker zijn overal mee weg kunnen komen. Als een zwak persoon mij slaat, kan diegene een klap terug verwachten.
Zou wat zijn zeg, dan mag ik dus bodybuilders schoppen en slaan wat ik wil. En dan mogen zij mij alleen netjes naar buiten begeleiden.
Ik weet niet of je wel eens in een gevecht terecht bent gekomen, maar dan loop je niet zomaar (meer weg. Enerzijds niet omdat er vaak ook vrienden van je bij betrokken zijn en anderzijds omdat je dan niet meer normaal nadenkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn vrouwen fysiek zwakker dan mannen. En waarom zou je als je ook gewoon weg kunt lopen
Ik vind zelfbescherming ook nutteloos, want dat betekend dat er geweld/ dreiging tot geweld aan vooraf is gegaan, en dat is al nutteloos. Het is wel geoorloofd, daar niet van. Maar nuttig is het sowieso niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind geweld altijd nutteloos of het moet pure zelfbescherming zijn.
Cupcakes, die hype is ook maar apart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verstandige bodybuilder zou dat zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
aannamesquote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1
Conclusies.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstandige bodybuilder zou dat zijnWaarom zou je je naar hetzelfde niveau verlagen van iemand die het nodig acht fysiek geweld te gebruiken?
[..]
aannames
Ik spreek je graag nog een keer als je eens een klap hebt gekregen van een chick.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verstandige bodybuilder zou dat zijnWaarom zou je je naar hetzelfde niveau verlagen van iemand die het nodig acht fysiek geweld te gebruiken?
Nee, nee, we hebben het nu over mensen die zwakker zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag dan alleen als je tieten hebt he!1! Als een kleine gozer een sterker iemand slaat dan is het zijn eigen schuld!!1!!1
Ja idd, of broodje tonijnsalade oid.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vis is sowieso niet echt eten voor fastfoodtentjes. Ik vind zelfs de Tuna Sub niet lekker.
Als ik een snelle vishap wil, neem ik wel een haring of een bakje kibbeling.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens in een gevecht terecht bent gekomen, maar dan loop je niet zomaar (meer weg. Enerzijds niet omdat er vaak ook vrienden van je bij betrokken zijn en anderzijds omdat je dan niet meer normaal nadenkt.
Dat is gewoon feitelijk (see what I did there?) bewezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
En tuurlijk kan je altijd weglopen
Ja maar soms is zelfbescherming gewoon nodig. Geen enkel geweld is nuttig. Maar als je om een of andere reden niet weg kan lopen is zelfbescherming beter dan maar in elkaar gebeukt worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind zelfbescherming ook nutteloos, want dat betekend dat er geweld/ dreiging tot geweld aan vooraf is gegaan, en dat is al nutteloos. Het is wel geoorloofd, daar niet van. Maar nuttig is het sowieso niet.
Kom je even langsbrengen?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Monopoly het volgende:
Zo even boodschappen doen, eten halen en gelijk een warme maaltijd maken. Omdat het kan.
Zelfbeheersing is ook iets wat je kan leren.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon feitelijk (see what I did there?) bewezen.
Zwart voor je ogen jonguh. En nu ben ik er weer klaar mee.
Truequote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat wel gemerkt hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |