Ik vraag het je toch vooraf, dan weet je in ieder geval dat ik geen zin heb in je gespill erover.quote:
Toch wel leuk.. K ga stuk hierquote:
maak een lijstje met mannen.... en die lachen erom en drinken daarna een pilsjequote:
Ik haal alvast het kaarsvet.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch wel leuk.. K ga stuk hier
Ben ik nu een sadistische kut?
Als we nou eens gewoon baby's kweken in een kunstmatige baarmoeder ergens in een lab, hebben we die ook nie meer nodig.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
maak een lijstje met mannen.... en die lachen erom en drinken daarna een pilsje
maak een lijstje met vrouwen....
en die...;
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan Vas niet handelen, mag met mijn back issues niet meer dan 70kg tillen.
Rustig joh, maakt niemand iets uit. Als ik vrouw was en zo 200 per uur kon verdienen zou ik het misschien ook wel doenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag het je toch vooraf, dan weet je in ieder geval dat ik geen zin heb in je gespill erover.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig joh, maakt niemand iets uit. Als ik vrouw was en zo 200 per uur kon verdienen zou ik het misschien ook wel doen
quote:
Ik leg press 20kg come at mequote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
laatste keer met 140 kg voor reps staan te smijten aan het einde van back workout.
Jij vraagt mij helemaal niks, "beter hou je je bek over mijn werk" vind je dat vragen? Buiten dat pleur jij allerlei shit over anderen hier dus hoef je ook niet als een hysterische hyena te gaan doen als ik dat zeg, als je het gewoon normaal had gevraagd dan had ik er ook geen probleem van gemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag het je toch vooraf, dan weet je in ieder geval dat ik geen zin heb in je gespill erover.
leven zonder mannen is gemakkelijker, klonen duurt niet meer zo lang voordat dat gewoon goed gaat en dan kunnen ze afgeschaft wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als we nou eens gewoon baby's kweken in een kunstmatige baarmoeder ergens in een lab, hebben we die ook nie meer nodig.
Gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig joh, maakt niemand iets uit. Als ik vrouw was en zo 200 per uur kon verdienen zou ik het misschien ook wel doen
inb4quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij vraagt mij helemaal niks, "beter hou je je bek over mijn werk" vind je dat vragen? Buiten dat pleur jij allerlei shit over anderen hier dus hoef je ook niet als een hysterische hyena te gaan doen als ik dat zeg, als je het gewoon normaal had gevraagd dan had ik er ook geen probleem van gemaakt.
quote:hysterische hyena
Als jij gewoon normaal had gedaan en niet uit het niets met je gezuig op mij had gezeten, had ik nog overwogen om het je normaal te vragen. Gezien dat niet gebeurde, gaf ik het aan je door als bevel. Precies.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij vraagt mij helemaal niks, "beter hou je je bek over mijn werk" vind je dat vragen? Buiten dat pleur jij allerlei shit over anderen hier dus hoef je ook niet als een hysterische hyena te gaan doen als ik dat zeg, als je het gewoon normaal had gevraagd dan had ik er ook geen probleem van gemaakt.
godver,quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal had gedaan en niet uit het niets met je gezuig op mij had gezeten,
Ik wou niets zeggen...quote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver,hilarisch om dit uit jouw handen te zien komen.
Ja hequote:Op maandag 24 juni 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver,hilarisch om dit uit jouw handen te zien komen.
Dat is grappig aangezien jij 10x per dag iets zegt over mij. Maar o wee als iets over mevrouw gezegd dan word zijn de rapen gaar. Pleur toch op mens, iemand moet jou echt eens goed een spiegel voorhouden want je argumenten slaan nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal had gedaan en niet uit het niets met je gezuig op mij had gezeten, had ik nog overwogen om het je normaal te vragen. Gezien dat niet gebeurde, gaf ik het aan je door als bevel. Precies.
Prive informatie rondsmijten die expres buiten FOK! wordt gelaten is iets anders dan een user mentionen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is grappig aangezien jij 10x per dag iets zegt over mij. Maar o wee als iets over mevrouw gezegd dan word zijn de rapen gaar. Pleur toch op mens, iemand moet jou echt eens goed een spiegel voorhouden want je argumenten slaan nergens op.
Onee hoor, ik lachte nog om je opmerking, het begon pas toen je sad fuck ging posten terwijl er niks wasquote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is grappig aangezien jij 10x per dag iets zegt over mij. Maar o wee als iets over mevrouw gezegd dan word zijn de rapen gaar. Pleur toch op mens, iemand moet jou echt eens goed een spiegel voorhouden want je argumenten slaan nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |