Allemaal een ruse om je vagina te zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is toch gay, we hebben al zo vaak samen gedouched/in bad gezeten. En hij wilde een keer kijken toen hij dronken was
Wacht watquote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You can call whatever you want, see me not give a fuck. Je hebt Panzer al gehoord, zal binnenkort Dqod ook wel even laten oordelen.
M'n eerste vriendje heeft een keer 20 min liggen staren ofzo"Hoe kan het dat jij zo symmetrisch bent?!
Ik heb dat nog nooit zo gezien!"
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
Er klopt geen drol van je lijstje Gorz. Zelfs mijn beste homovriend met vaginafobie heeft regelmatig gezegd dat als hij ooit een vrouw oraal moet bevredigen ik het zou zijn, omdat ik 'nog wel mooi ben daar beneden'. Dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijkbaar geef je er wel om aangezien je dat zo nodig moest vertellen.
lijkt me een goed planquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Als je me zoekt dan ben ik in de Alkmaarse hoerenstraat, ik moet dit rare wijf uit mijn SYSTEM krijgen.
Pot verwijt de ketel met je "Proud owner of 7+ inches"-postsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Als je me zoekt dan ben ik in de Alkmaarse hoerenstraat, ik moet dit rare wijf uit mijn SYSTEM krijgen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You can call whatever you want, see me not give a fuck. Je hebt Panzer al gehoord, zal binnenkort Dqod ook wel even laten oordelen.
M'n eerste vriendje heeft een keer 20 min liggen staren ofzo"Hoe kan het dat jij zo symmetrisch bent?!
Ik heb dat nog nooit zo gezien!"
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tering zeg. Net WD die loopt te verkondigen dat ze perfecte boobs heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
wie¿quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ashy nigga slap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals sala eerst zei,quote:
heb ik ook voor iemand die zo slank is, dus melis dicht zeekoequote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tering zeg. Net WD die loopt te verkondigen dat ze perfecte boobs heeft
Ik weigerquote:
Sad fuck ben je wel he.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
heb ik ook voor iemand die zo slank is, dus melis dicht zeekoe
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
RACE WAR...RACE WARquote:
Dem tittays.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, sommige dingen moet je gewoon voor je zelf houden.. dat siert een mens somsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch wel een tikkeltje erger dan normaal he.
Vind ik wel spannendquote:
Zoals stink ademquote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, sommige dingen moet je gewoon voor je zelf houden.. dat siert een mens soms
Duopsychose hier.. shit
Ja ik zou ook niet echt willen dat er hier zoveel over me gezegd word door m'n loverquote:Op maandag 24 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, sommige dingen moet je gewoon voor je zelf houden.. dat siert een mens soms
Duopsychose hier.. shit
Jij bent sad fuck, uit het niets zoiets erin gooien, ga terug je bed in en kom er happy uit voor je mijn dag gaat verneuken met je gemuik hoor. please.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |