Het was wel een beetje een smeerboel ja.quote:
Daar wil ik het liever niet over hebben, is te pijnlijkquote:
je persoonlijkheid doet je pijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar wil ik het liever niet over hebben, is te pijnlijk
GODNONDEJU, DOE STIL, KUT!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee met hun "Ik versta d'r geen kut van" "Verrekte kut"
Ja :$quote:
ik ben ook een Brabantse vrouw en ik zeg dat nooitquote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee met hun "Ik versta d'r geen kut van" "Verrekte kut"
Dan ben je geen ekte brabo.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben ook een Brabantse vrouw en ik zeg dat nooit
ik ben geen brabantse vrouw, maar dat dat toch somsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben ook een Brabantse vrouw en ik zeg dat nooit
Je maakt me heetquote:
pics of ik call bullshitquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
Er klopt geen drol van je lijstje Gorz. Zelfs mijn beste homovriend met vaginafobie heeft regelmatig gezegd dat als hij ooit een vrouw oraal moet bevredigen ik het zou zijn, omdat ik 'nog wel mooi ben daar beneden'. Dus.
Wowquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
Er klopt geen drol van je lijstje Gorz. Zelfs mijn beste homovriend met vaginafobie heeft regelmatig gezegd dat als hij ooit een vrouw oraal moet bevredigen ik het zou zijn, omdat ik 'nog wel mooi ben daar beneden'. Dus.
Oké.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
jij showt hem regelmatig je vagina?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
You can call whatever you want, see me not give a fuck. Je hebt Panzer al gehoord, zal binnenkort Dqod ook wel even laten oordelen.quote:
blijkbaar geef je er wel om aangezien je dat zo nodig moest vertellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
You can call whatever you want, see me not give a fuck. Je hebt Panzer al gehoord, zal binnenkort Dqod ook wel even laten oordelen.
M'n eerste vriendje heeft een keer 20 min liggen staren ofzo"Hoe kan het dat jij zo symmetrisch bent?!
Ik heb dat nog nooit zo gezien!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |