Neen ik bedoel dat Belgen meer kunnen verdragenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.
Dat is toch gewoon de essentie van sponsoring?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
En 10x ''omega België'' noemen, wat ze toch doen voor een beetje reclame.
Wij van Omega.....
Omega heeft......
Dat heeft omega....
Ik vind etappes van 120km al ruim voldoende, er wordt dan meteen harder gekoerst en aanvalles zullen moeilijker terug te pakken zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:53 schreef Wombcat het volgende:
De etappe van morgen had best 50 km minder gemogen, maar om nu te zeggen dat het onverantwoord is, zoals ze nu doen, is ook weer overdreven.
Gladjanus eerste klas idd. Had vorige week ook nog uitspraken over streng aanpakken van doping en zijn afkeer van doping e.d. Maar ondertussen wel de meest omstreden ploegarts van het peloton in dienst hebben (die mee kwam met z'n vorige ploeg Lotto).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.
precies. En ook wat meer het randgebeuren in beeld. Vind het wel leuk om ook de andere facetten er rondom te zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vive le vélo laat zien dat je ook een wielerprogramma kan hebben zonder het constant over doping te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |