Museeuw zelf ook niet echt, matige spreker.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die onbekende gasten zijn niet zo'n goed idee...
Ik heb vandaag niet gezien, maar gisteren was het item met het jongetje nog wel aardig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die onbekende gasten zijn niet zo'n goed idee...
Indurain was ook best wel saaiquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Froome moet toch wel de saaiste Tourwinnaar ooit zijn.
dooie lul iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:22 schreef Plantagehouder het volgende:
die kerel heeft ook niets te zeggen
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozonequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Sethje het volgende:
Is Vive nog ergens online terug te kijken ? Of te downloaden?
Bij Vive le vélo hebben ze het wel vrij vaak over Mollema/Ten Dam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef FredWielergek het volgende:
Er werd gesproken over wie Froome kon bedreigen. Ze hadden de hele tijd over tandems Valverde/Kreuziger en Valverde/Quintana. Helemaal niks over Mollema en Ten Dam. Wat is dat toch?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef baggerbaas het volgende:
Die Coucke vind ik echt moeilijk te verdragen
Vervelende vent ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef baggerbaas het volgende:
Die Coucke vind ik echt moeilijk te verdragen
Valt wel mee, of komt het dat ik ook een belg ben?quote:
Hoe moet ik dat weten? Het heeft niet met z'n accent te maken, daar heb ik geen problemen mee. Dat gezeik altijd over Evans enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt wel mee, of komt het dat ik ook een belg ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |