"MET JE APPELWANGETJES EN JE HERMAN BROOD ACADEMIE, VAL OMVER OF ZO."quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
"GEEF NOU MAAR TOE, BITCH, JE BENT JALOERS.. IK BEN KINDEREN VOOR KINDEREN, WAAROM DOE JE STOER"
??
BETER GA JE NOG EENS LUISTERENquote:Op maandag 24 juni 2013 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"MET JE APPELWANGETJES EN JE HERMAN BROOD ACADEMIE, VAL OMVER OF ZO."
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"MET JE APPELWANGETJES EN JE HERMAN BROOD ACADEMIE, VAL OMVER OF ZO."
Is hij gay?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Beloofd dat ik vandaag met een vriend mee zou gaan naar de IKEA. Hij is nog erger dan sommige vrouwen. May the lord have mercy on my soul.
ikeaquote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Beloofd dat ik vandaag met een vriend mee zou gaan naar de IKEA. Hij is nog erger dan sommige vrouwen. May the lord have mercy on my soul.
waarom heb je ja gezegd dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Nee, hij komt net uit een relatie van 4,5 jaar en moet nu z'n nieuwe huis dus inrichten.quote:
Zie hierboven. Ik ben een goede vriendin.quote:
Gehaktballetjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
Zie hierboven. Ik ben een goede vriendin.Gaan wel hotdogs eten daarna.
ah oke.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij komt net uit een relatie van 4,5 jaar en moet nu z'n nieuwe huis dus inrichten.
[..]
Echt hèquote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die geloven in vriendschappen tussen mannen en vrouwen zonder dat de man/vrouw gay is.
Misschien is hij kasthomo, kan maar zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die geloven in vriendschappen tussen mannen en vrouwen zonder dat de man/vrouw gay is.
yeah rite... hij wil gewoon dat zijn nieuwe stulpje qua interieur alvast je goedkeuring heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij komt net uit een relatie van 4,5 jaar en moet nu z'n nieuwe huis dus inrichten.
[..]
2 LACK tafeltjes en een slaapbank.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Zo dacht ik ook altijd, maar ik ben om.. het kanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
kijk maar naar bobby en dqod... oh wacht......quote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd, maar ik ben om.. het kan
hoezo zou dat niet kunnen btw¿quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Gorzalka het volgende:
Ik was al aan het aftellenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk maar naar bobby en dqod... oh wacht......
Een van beide wil altijd meerquote:
ist nie waar dan hea!?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was al aan het aftellen
Mgoed, ik ga poepenDOEI
enjoyquote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was al aan het aftellen
Mgoed, ik ga poepenDOEI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |