abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 10:24:34 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128184816

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 2% gewijzigd door MaleDuck op 24-06-2013 19:14:00 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128184858
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.
pi_128184860
Mogguh.. sla vanavond maar even over, ga woensdag beginnen aan de 10km lessen.. eens kijken of ik ook 10km kan gaan lopen over een tijdje :)
pi_128184862
Hé, de reeks was uit m'n AT's! :o
Ja doei.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:27:39 #5
236410 MaleDuck
pi_128184891
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, hallo. Nogal logisch dat Fok!ing Fast gaat winnen omdat je daar alle snelle mensen hebt ingestopt.
Ik hou nogal van zekerheid ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, de reeks was uit m'n AT's! :o
:o je moet ook niet op 'stop volgen' klikken :N
Of deed ik wat verkeerd met een nieuwe openen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_128184953
Mag de wlw aangevuld worden met volgende info?

1
2
3
[b]1 sept 2013 - [url=www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5km
[*]Guard - 10km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128185078
Ondanks de hitte afgelopen donderdag, had ik toch nog net voldoende kracht om wat te zweven :D.

links in rood-wit
Get stoned
  maandag 24 juni 2013 @ 10:42:14 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128185308
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen :) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 24 juni 2013 @ 10:43:25 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128185348
Ik ben inderdaad alvast aan het taperen voor de Ekiden. Die van 2014 :P
F means you're fucked
  maandag 24 juni 2013 @ 10:46:45 #10
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128185437
Taperen. Ik heb dus een 3k testloop op 2 juli :P Maar dat moet kunnen.
pi_128185444
Wat was nou de verwachte eindtijd voor Fok!ing Fast? Doen jullie mee om de prijzen?
pi_128185513
huh wat? dat is er niet bij gezegd :P
  maandag 24 juni 2013 @ 10:49:32 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128185533
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 24 juni 2013 @ 10:49:47 #14
236410 MaleDuck
pi_128185541
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:34 schreef Hinder het volgende:
Ondanks de hitte afgelopen donderdag, had ik toch nog net voldoende kracht om wat te zweven :D.

[ afbeelding ]

links in rood-wit
Vet! Leuke foto! Staan er al foto's online of is dit uit je privé collectie?

quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef E.T. het volgende:
Mag ik in de wie-loopt-waar trouwens voor a.s. zondag bij de utregse meidenloop voor 5km? (Twijfelde nog even om voor de 10 in te schrijven, maar met de 5 op de Ekiden vond ik dat geen rare uitspattingen moest gaan doen :) )
Done!

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef YUR het volgende:
Ik ben inderdaad alvast aan het taperen voor de Ekiden. Die van 2014 :P
Goed bezig!

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Quoi het volgende:
Taperen. Ik heb dus een 3k testloop op 2 juli :P Maar dat moet kunnen.
Als je jezelf maar heel houdt, dan vind ik het goed ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Saysem het volgende:
Wat was nou de verwachte eindtijd voor Fok!ing Fast? Doen jullie mee om de prijzen?
Toen YUR nog niet afgemeld had 2:45, nu is het afhankelijk van de snelheid van zijn vervanger ;)
En verwacht niet dat we meedoen om de prijzen hoor, vorig jaar zouden we top 10 lopen met zo'n tijd...
pi_128185549
wat doet YUR op de 5k?
  maandag 24 juni 2013 @ 10:51:01 #16
236410 MaleDuck
pi_128185573
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Guard het volgende:
wat doet YUR op de 5k?
Hij had 20 min opgegeven ;)

maar afhankelijk van jouw tijd:
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja wellicht moet Maleduck wat schuiven met een snel persoon en Guard?
pi_128185586
Heb morgen twee supporters bij de estafette (en natuurlijk de mensen van de club)! Leuk *O*
Ja doei.
pi_128185608
Zeg MD, wat voor tijd had je eigenlijk voor mij bedacht?
pi_128185624
Gisteren 23 min 01 sec tijdens een duurloopje gedaan, mijn huidge PB.
pi_128185723
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Tijdens een duurloop? Dan ga je zeker onder de 22 straks.

Ik was al bang dat ik aan de bak moest als een topklassering van een minuutje afhing maar ik denk dat jij sneller bent momenteel. Succes ^O^
pi_128185807
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....
  maandag 24 juni 2013 @ 11:05:08 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_128185976
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef Muis84 het volgende:
Ik dacht dat de Ekiden gewoon voor de 'fun' was? Word nu wel een beetje nerveus....
Lopen voor de fun?! Wat was je denkende? Iedereen moet kapotstuk!
Life is what you make it.
pi_128185981
Is het ook. Maar er is niet voor niks één snel team gemaakt lijkt me :)

Maar goed ik doe niet eens mee, dus ik laat me er verder buiten.
  maandag 24 juni 2013 @ 11:06:04 #24
236410 MaleDuck
pi_128186000
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg MD, wat voor tijd had je eigenlijk voor mij bedacht?
50:33 heb ik staan ;)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Guard het volgende:
Netjes, nog nooit een 5k wedstrijd gelopen? En hoe lang is dat geleden? Edit, wel lezen :X

En een spoiler vol foto's :D
SPOILER
quote:
Het is ook voor de fun, alleen had ik 1 snel team opgegeven, zodat we er een Fok! record mee kunnen neerzetten ;)
De overige teams heb ik zo eerlijk mogelijk proberen in te delen, zodat deze teams ongeveer dezelfde tijd lopen, dus maak je niet druk :N Het enige wat er van je verwacht wordt, is dat je op je eigen tempo die 5 km loop :Y
pi_128186064
quote:
Misschien is dit het goede moment om Muis in te lichten over de mensen met zwepen langs de kant?
~O> ;)

Het is ook voor de fun. Alleen heeft MD 1 team volgestopt met hele snelle mensen, das alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')