En jij ging dan gewoon engels teruglullen ofzo? No way dat ik dat ga doen op Schipholquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:17 schreef Straatklinker het volgende:
Op schiphol bij boarden kwamen er ineens douane in burger(zoals in films->rot kop en zo'n badge etc.) bij de laatste controle staan en die moesten duidelijk mij hebben. Ik werd meegenomen naar een kamertje, begonnen ze eerst te vragen wat ik ging doen en wanneer ik mijn ticket had gekocht etc.(alles ging in het Engels), dus na een paar minuten vroegen ze om m'n paspoort. Dan was het van 'oooooohhh je bent Nederlander' en ik mocht weer gaan.
Ik had mijn koffer opgevuld met potten jam dus dat had er waarschijnlijk wel grappig uitgezien op de scanner
Ik praat het zoveel dat het eigenlijk meer een automatische is jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:48 schreef polariteit het volgende:
[..]
En jij ging dan gewoon engels teruglullen ofzo? No way dat ik dat ga doen op Schiphol
Nee, geen idee. Volgens mij dacht hij dat ik iets met één met zijn vrienden had gedaan omdat ik daar 's ochtends in het hostel grappen mee stond te maken. Vanaf dat moment kreeg ik voortdurend boze blikken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Later nog achter gekomen waarom hij zo deed en aan je reisgenoten vertelt?
hoe is dat afgelopen? Ben altijd bang dat mij dat gebeurtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Mr.West het volgende:
Bij een busrit van Bangkok naar Koh Samui werden we ergens afgezet om wat fasfood noedels naar binnen te werken. Na dit heerlijke diner met moeite te hebben gewerkt, kregen we bijna een hartaanval. De bus was weg. We waren de enige die in de stress zaten, aangezien de rest van de bus vol met locals zat. De bus was blijkbaar alleen even tanken, wat ook was gezegd maar natuurlijk alleen in het Thais
Nooit gaan rennen in de buurt van beren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:35 schreef andreas612 het volgende:
Was keertje in het noorden van canada, stond daar chill fotootje te maken van die houttrucks die met 100 voorbij denderen, stopt er opeens zo'n amerikaanse camper, vraagt ie of ik de beer gezien heb verderop.. ik zo: welke beer? hij: die zwarte, zo'n 50m, maar pas op ze zijn agressiever dan de grizzleys. Oh oke meneer, bedankt voor uw advies. Hij rijdt weg, ik met een noodgang terug rennen naar m'n camperVanuit de camper gekeken, toch blij dat ik niet 10 sec. later weg ben gegaan.
camper was 100m, was nog wel te halen dacht ik, zelfs als die beer volle snelheid zou halen. Maar hij zag me waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Nooit gaan rennen in de buurt van beren.
Heftig!quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef Remqo het volgende:
zij werd dronken op mijn kosten en heb geen blowjob gehad
Dat kun je nou wel zeggen, maar het meest ontroerende dat ik gelezen heb in dit topic vind ik toch wel dit:quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Spellmeista het volgende:
Teruggekomen bij mijn cel waren mijn mars en snikker gejat.
Het ergste vind ik dat veel van die "criminelen" vaak nog niet eens hebben "gekozen" om zo te zijn. Als voorbeeld noem ik maar even een crackjunk die in de Bronx woont. Zijn moeder rookte crack en thuis werd hij verkracht en geslagen totdat zijn tanden door de lucht vlogen. Zie je zo iemand als account manager werken? Denk het niet. Het is, vind ik, de maatschappij van zo'n land of regio die die gasten helemaal opfucked. Nu wil ik niet zeggen dat helemaal niemand die keuze niet heeft, maar ik denk dat de vrouwen en de mannen die helemaal geen keuze hebben en bijv. geen opleiding hebben kunnen doen etc. niet de schuldigen zijn in dit verhaal. Het is alleen sneu dat mensen zoals jij, ik en anderen hier er "last" van hebben. Ik hoop voor degene die anderen dit aandoen dat er ooit voor hen een beter leven zal volgen en dat ze hulp krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:31 schreef Haakaa het volgende:
Durban 2011.
Ik loop (1.85/normaal postuur) met mijn vriendin en nog een vriendin (1.65) door een (niet erg sfeervolle straat).
In mijn korte broek heb ik mijn portemonnee, autosleutels vd huurauto, paspoort en telefoon.
Wij lopen daar over straat en opeens (op dat moment gebeurde er helemaal niks) voel ik de sfeer omslaan. Daarom zorg ik dat de 2 dames voor mij lopen zodat ik hun in de gaten kan houden, 3 seconden later springt er een jongeman links uit het huis, 2 mannen komen van rechts en 2 van achteren die allemaal als een gek mij vasthouden en in m'n broekzakken proberen te komen. Ik had het geluk dat ik in mijn reflex mn handen in mn zakken had gestopt zodat ik alles naar beneden kon drukken en ze er moeilijk bij konden komen. Op een gegeven moment besloot ik te gaan schreeuwen waardoor de overvallers afgeschrikt werden door 2 mannen die op mijn geschreeuw afkwamen. Ik heb mn shirt weggegooid omdat ie onder het kwijl en/of zweet zat. Achteraf erg veel geluk gehad dat het zulke amateurs waren.
Nepal lijkt me dan ook niet echt het uitverkoren land voor de onervaren reizigerquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:02 schreef Shodan het volgende:
In 2003 in Nepal geweest, eerste verre reis voor mij, net voordat het land een negatief reisadvies kreeg. Ik moet zeggen: het viel me mee, afgezien van de busritten waarbij een paar militairen ineens instapten en ik ineens tegen een kalashnikov aankeek, de uitgebrande bussen (vanwege bomaanslagen) en ongeplande binnenlandse vlucht omdat de Maoisten de wegen hadden afgesloten.
De rauwe kennismaking met de armoede in dat land en de harde realiteit, namelijk dat harde toeristencash voor de gids belangrijker zijn dan zijn gezin, is wel bij mij blijven hangen.
Het is prima te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nepal lijkt me dan ook niet echt het uitverkoren land voor de onervaren reiziger
Schijnt tegenwoordig enorm veel beter te zijn. Ik hoop er echt nog een keer naar toe te kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |