SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Van 17 tot 18u? Wat ben jij allemaal van plan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te doen, dus kan ik eigenlijk maar beter gaan slapen.
Maar ik wil ook van 17u tot 18u slapen dus dan moet ik eigenlijk wel een beetje moe zijn.
Dan belt school, misschien, hopelijk nietquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Van 17 tot 18u? Wat ben jij allemaal van plan?
Ah, of je gezakt bent (hopelijk niet)?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan belt school, misschien, hopelijk niet.
Nee of ik over benquote:Op maandag 24 juni 2013 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, of je gezakt bent (hopelijk niet)?
Nee, absoluut niet. Ik moet haast wel over zijn. Maar op een of andere manier ben ik dit jaar echt zenuwachtigquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je het zo spannend gemaakt?
Dit. Kreeg een ADHD aanval jewelste..quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Dat bevrijdende telefoontje toen ik geslaagd was.
Jep.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Studeur het volgende:
"7 members of the family had died skywalking?"
Dan wordt het wel lastig om de familie traditie door te zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Studeur het volgende:
"7 members of the family had died skywalking?"
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit. Kreeg een ADHD aanval jewelste..toen even 20 dozen van beneden naar boven gebracht dat nog moest gebeuren
wat een teringlulquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn mentor zou vanaf 14u eerst de mensen bellen die gezakt waren en daarna de geslaagden.
Belt ie me al om half 2 op
Bij mij belde na 14.00 zo'n telefoon marketing tuthola opquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn mentor zou vanaf 14u eerst de mensen bellen die gezakt waren en daarna de geslaagden.
Belt ie me al om half 2 op
Travis.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat mensen gek zijnvind dit wel tof juist. Net als mensen als Travis Pastrana
Hier word ik een beetje verlegen vanquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef Hooidraad het volgende:
Roald, prima jongeman. Ideale schoonzoon.
Brrr.. ik vind dat echt een kut gevoel als je valt. Zoals van duikplanken etc, doe het wel maar echt een kut gevoel.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef RockNijntje het volgende:
Lijkt me wel raar trouwens als je aan het vallen bent. Zo'n val duurt best lang. Die gedachten dan ondertussen. Meh.
Gister bij Glory ging het lekker snel.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is nog meer gelul en reclame dan bij de UFC
Hoef jij niet veel moeite voor te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
Door die muziek wil ik als zo'n Spaanse nicht heel zwoel gaan dansen
mislukte zelfmoodpoging?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brrr.. ik vind dat echt een kut gevoel als je valt. Zoals van duikplanken etc, doe het wel maar echt een kut gevoel.Toch ooit van 9 meter gesprongen.
Kusje erop.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn been doet nog steeds pijn van dat domme slalomhekje van gisteren.
Inderdaad, geen tijdschema, gewoon met de volgende verdergaan als de partij afgelopen isquote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister bij Glory ging het lekker snel.
Niet eens gekregen vandaagquote:
Surrealistische dans of zoquote:
Klopt, op de vierde valt het nog mee maar bij de andere foto's had ze iets beter haar best mogen doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mee eens alleen ze moet haar haar wel even goed kammen.
Wel sexy op de eerste foto lijkt het net of ze pijptquote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, op de vierde valt het nog mee maar bij de andere foto's had ze iets beter haar best mogen doen.
hihihiquote:Op maandag 24 juni 2013 02:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wel sexy op de eerste foto lijkt het net of ze pijpt
Nou ik hoop het niet.quote:
dadelijk, ja we kappen ermee teveel windquote:Op maandag 24 juni 2013 02:50 schreef Ro-ald het volgende:
Wil alleen dat stukje zien dat ie gaat vallen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:13 schreef Studeur het volgende:
Really High Guy @ReaIlyHighGuy 1m
Dude, #Skywire would be way cooler if they threw those big red balls from Wipe Out at Nik Wallenda while he walked the wire.
quote:Op maandag 24 juni 2013 03:16 schreef Studeur het volgende:
oke ik geef het ook op, fuck it. ik zie t morgen wel op youtube.
goedenacht
Tv.quote:Op maandag 24 juni 2013 03:17 schreef Onorgineel het volgende:
Waar kijken jullie, alle webcams zijn unavailable in mijn land
Jep, is al vanaf 2 uur bezigquote:Op maandag 24 juni 2013 03:20 schreef Onorgineel het volgende:
Oh dr word hier weer uren omheen geluld zeker ?
Hij vliegt nu naar de start met de helicopter. Als het goed is begint het om 03.45quote:Op maandag 24 juni 2013 03:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Meen je niet, kijk morgen de herhaling wel
nee, duffiequote:Op maandag 24 juni 2013 03:47 schreef Snowballed het volgende:
Hij zit verdomme aan een veiligheidstouw.... wat een loser...![]()
Geen idee.. Was gister er nietquote:Op maandag 24 juni 2013 08:32 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is d'r vanacht gebeurt dat jullie d'r zo snel een topic doorjagen?
Wat mensen uit de Nachtbagger.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:32 schreef Ugjerke het volgende:
Wat is d'r vanacht gebeurt dat jullie d'r zo snel een topic doorjagen?
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:10 schreef Murdera het volgende:
godver, wat een geluk weer
Had me verslapen, maar de onderbuurvrouw was haar sleutel vergeten, dus die belde me om 8 uur wakker, waardoor ik echt EXACT op tijd op werk was
Net als de laatste keer dat ik me versliep, toen werd ik gered door een reactie van Vas die me net op tijd wakker maakte.![]()
Neh, moet gewoon kappen met hem uitzetten en "nog even liggen"quote:Op maandag 24 juni 2013 09:11 schreef Olment het volgende:
[..]Buurvrouw.
Maar Mur,,, zou toch kijken voor andere wekker
Werkt hier ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, moet gewoon kappen met hem uitzetten en "nog even liggen"
ik 2, dan 1 losse wekker en 1 op mijn computer die ik pas uit kan zetten als ik mn bed uit ga en naar mn pc loop.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Werkt hier ook niet
Ik zet 4 wekkers op mijn telefoon xD
Alcohol vrije wijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:14 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, gisteren tijdens onze D&D sessie flink aan de wijn gegaan, maar geen kater.
En dan gewoon met je slaapkop terug naar bed lopenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik 2, dan 1 losse wekker en 1 op mijn computer die ik pas uit kan zetten als ik mn bed uit ga en naar mn pc loop.
ja dat jaquote:Op maandag 24 juni 2013 09:16 schreef Olment het volgende:
[..]
En dan gewoon met je slaapkop terug naar bed lopen
Whahahaa.. Dat is wel ergquote:
Nee, nee, ik liep daarna rond zoals Tyrion Lannister op z'n bruiloft liep.quote:
mjah, normaal is het geen issue hoor, had gewoon veel slaap in te halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahaa.. Dat is wel erg
Zet gewoon meerdere wekkers op je telefoon
10min na elkaar, stuk of 5.. Werkt hier wel,, verslaap me bijna nooit
QFTquote:Op maandag 24 juni 2013 09:19 schreef LompeHork het volgende:
Moira.'s wiet ligt gewoon nog bij mij thuis
dat weten we.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:19 schreef LompeHork het volgende:
Moira.'s wiet ligt gewoon nog bij mij thuis
Nou moet je zondag dus wel komen om het af te gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat een mutsze waren echt een uurtje weg en ik zie het ineens liggen
Eh, nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou moet je zondag dus wel komen om het af te geven
Van de dank die je van Moira krijgt als je zondag haar wiet meebrengt.quote:
Is primaquote:Op maandag 24 juni 2013 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil het ook wel bij je komen ophalen hoor Hork, dan kan ik het zondag aan ze geven.
Ja, ik zou je nog DMen maar vergetenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is primaik las al zoiets ergens een paar delen terug geloof ik.
Daar had ik laatst een natte droom over.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:45 schreef Olment het volgende:
Was het niet Horky die met al zijn collega's zonder broek aan gingen zitten?
Herkenbaarquote:Op maandag 24 juni 2013 09:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar had ik laatst een natte droom over.
Hallo!quote:
Na 5'en ben ik altijd wel thuisquote:Op maandag 24 juni 2013 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik zou je nog DMen maar vergeten. Maar ik zit met tentamens, en ik weet verder niet hoe jij zit.
Hadden ze bij jou ook net te kleine bikini's aan?quote:
Bikini's ?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou ook net te kleine bikini's aan?
Niks?quote:
Dat kwam bij mij pas vlak voordat de wekker ging.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat kwam bij mij pas vlak voordat de wekker ging.
heftige struggles.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat kwam bij mij pas vlak voordat de wekker ging.
For her pleasure.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
Als je pokken op je paal hebt zou ik een dokter opzoeken.
Beetje coke op doen.quote:
Nee, je wekker zetten omdat je om 9 uur bij de politie moet zijn zodat je daar nog anderhalf uur kan zitten.quote:
aangifte doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, je wekker zetten omdat je om 9 uur bij de politie moet zijn zodat je daar nog anderhalf uur kan zitten.
Verklaring afleggen. Wel lekkere politiestagiare chick. Binnenkort maar even een kraak plegen zodat ik dr nummer kan vragen.quote:
Ok, OV vandaag danquote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OV![]()
![]()
Ligt er maar net aan waar je heen moet en waar je vandaan komt
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verklaring afleggen. Wel lekkere politiestagiare chick. Binnenkort maar even een kraak plegen zodat ik dr nummer kan vragen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ok, OV vandaag dan
Bus komt niet opdagen vanmorgen want vakantieregeling en niemand weet hoelaat ze moeten rijden
Treinverkeer bij den Bosch drama, trein 20 min vertraging en rijdt vervolgens maar niet meer
Metrolijnen 53 en 51 rijden niet in Amsterdam![]()
Mag ik weer naar bed?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, je wekker zetten omdat je om 9 uur bij de politie moet zijn zodat je daar nog anderhalf uur kan zitten.
Verklaring afleggen.quote:
Ik moet de 54 hebben, maar door die kuttrein had ik een trein gepakt die naar Amstel ging om daar op de metro te stappen en normaliter kan ik dan ook nog overstappen bij van der made, maar nu kwam er niks anders dan de 54 dus weer wachtenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is wél enorm kut.
Dat van die metrolijnen wist ik, ik rij zelf met de 50, dus die is extra druk deze weken![]()
Godsammequote:Op maandag 24 juni 2013 11:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet de 54 hebben, maar door die kuttrein had ik een trein gepakt die naar Amstel ging om daar op de metro te stappen en normaliter kan ik dan ook nog overstappen bij van der made, maar nu kwam er niks anders dan de 54 dus weer wachten
Damn, ik had altijd de 50 richting Isolatorweg, die was opzich niet zo druk, maar die de andere kant op ging heb je praktisch van dat Japanse duwpersoneel nodig die de mensen erin duwenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is wél enorm kut.
Dat van die metrolijnen wist ik, ik rij zelf met de 50, dus die is extra druk deze weken![]()
Ja kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Damn, ik had altijd de 50 richting Isolatorweg, die was opzich niet zo druk, maar die de andere kant op ging heb je praktisch van dat Japanse duwpersoneel nodig die de mensen erin duwen
Ja da's waarquote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja kloptin de ochtend is het vaak wel druk. Isolatorweg heb ik op de terugweg, die is altijd relaxed. Maar liever een beetje drukte dan een uur in de file staan iedere ochtend
Het scheelt mij op een dag gewoon 2 uur reizenquote:
Damn.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het scheelt mij op een dag gewoon 2 uur reizentriest eigenlijk, want ik woon maar 40 minuten van Amsterdam af.
Had je maar een motor moeten hebben, kan je overal voorpiepenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het scheelt mij op een dag gewoon 2 uur reizentriest eigenlijk, want ik woon maar 40 minuten van Amsterdam af.
Had ik, maar krijg ik niet vergoed van m'n werkgeverquote:Op maandag 24 juni 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had je maar een motor moeten hebben, kan je overal voorpiepen
Gelukkig heb jij er geen last van danquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godsammelekker geregeld wel, ik vind sowieso dat hele gekut met onderhoud aan metro's bagger. Ik stap uit op Amstelland, dus ik heb er weinig/geen last van (kan ook de 51 pakken naar de Spaklerweg in principe). Beter schieten ze op!
Zou gewoon een fiets kopen van een zwerver als het ff kan en zet je hem neer bij het stationquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen last van danja ze mogen echt wel opschieten ja, want de 50 rijdt nu ook al een tijdje niet naar isolatorweg, waardoor ik ook uit werk een kwartier moet wachten en meestal loop naar Bijlmer. Maargoed, dat weet ik dus kan daar op anticiperen.
Ja dat is ook bagger, ik moet naar Sloterdijk, dus ik heb nog wel mazzel wat dat betreft. Kwartiertje wachten valt op zich nog wel meequote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen last van danja ze mogen echt wel opschieten ja, want de 50 rijdt nu ook al een tijdje niet naar isolatorweg, waardoor ik ook uit werk een kwartier moet wachten en meestal loop naar Bijlmer. Maargoed, dat weet ik dus kan daar op anticiperen.
Ja zat ik wel aan te denken, maar vind lopen op zich ook (nog) niet zo erg.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou gewoon een fiets kopen van een zwerver als het ff kan en zet je hem neer bij het station
Kwartiertje valt mee idd, maar ik werk tot half 4 en trein komt kwart voor 4quote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat is ook bagger, ik moet naar Sloterdijk, dus ik heb nog wel mazzel wat dat betreft. Kwartiertje wachten valt op zich nog wel mee
Kutquote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kwartiertje valt mee idd, maar ik werk tot half 4 en trein komt kwart voor 4Achja.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
HolyfuckIk heb zo'n whatsappgroep met alle collega's van de broodafdeling maar één zo'n wijf stelt echt de domste vragen en verzint steeds smoesjes op iets wat ze niet gedaan heeft en je ziet de frustratie er gewoon vanaf komen als de anderen reageren
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke leuk, deze opmerking is waardeloos zonder voorbeelden
NOU OKE. Ik had haar heel vaak briefjes geschreven dat ze de lade van de broodmachine ook moet legen en niet 3 dagen voller moet laten worden zodat ik op maandagavond een overvolle bak heb, zegt ze: ik weet niet eens hoe je die lade eruit moet halen, telkens als ik las leeg de lade van de broodmachine dacht ikgewoon de broodmachine schoonmaken ik weet geeneens hoe je die lade eruit moet halen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NOU OKE. Ik had haar heel vaak briefjes geschreven dat ze de lade van de broodmachine ook moet legen en niet 3 dagen voller moet laten worden zodat ik op maandagavond een overvolle bak heb, zegt ze: ik weet niet eens hoe je die lade eruit moet halen, telkens als ik las leeg de lade van de broodmachine dacht ikgewoon de broodmachine schoonmaken ik weet geeneens hoe je die lade eruit moet halen.
Dus ik en nog iemand reageren met: .. de klep naar je toe trekken of de lade onderin gewoon naar je toetrekken.
"jaa maar ik weet niet hoe dat moet"
omfghthefuck.
Wel knap dat je dat soort dingen kan zeggen zonder een klap te moeten geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NOU OKE. Ik had haar heel vaak briefjes geschreven dat ze de lade van de broodmachine ook moet legen en niet 3 dagen voller moet laten worden zodat ik op maandagavond een overvolle bak heb, zegt ze: ik weet niet eens hoe je die lade eruit moet halen, telkens als ik las leeg de lade van de broodmachine dacht ikgewoon de broodmachine schoonmaken ik weet geeneens hoe je die lade eruit moet halen.
Dus ik en nog iemand reageren met: .. de klep naar je toe trekken of de lade onderin gewoon naar je toetrekken.
"jaa maar ik weet niet hoe dat moet"
omfghthefuck.
Ja en dan ben ik mn baan kwijtquote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat soort dingen kan zeggen zonder een klap te moeten geven.ik zou echt gefrustreerd raken.
Bij de Mac werken idd ook niet echt bijster slimme mensenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Flashbacks van mijn macdonalds tijd wel
bij zo'n mac in amsterdam moest mn zus een keer werken, die hadden al 3 jaar de milkshake machine niet schoongemaakt.quote:
Ugh wat smerigquote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij zo'n mac in amsterdam moest mn zus een keer werken, die hadden al 3 jaar de milkshake machine niet schoongemaakt.was vanbinnen helemaal vol met schimmel.
Ja, van die mensen die ook 3kwartier over een menuutje pakken doenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij de Mac werken idd ook niet echt bijster slimme mensen3x je bestelling moeten doorgeven what the fuck,
Dat is serieus bij de meeste macs zoquote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij zo'n mac in amsterdam moest mn zus een keer werken, die hadden al 3 jaar de milkshake machine niet schoongemaakt.was vanbinnen helemaal vol met schimmel.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is serieus bij de meeste macs zoBij ons zag ik de mooiste kleurtjes schimmel langskomen want mn ex moest die altijd om het halfjaar schoonmaken
Roze, geel, gifgroen, blauw. Ik wist niet dat het bestond. Serieus
Oh wacht milkshakemachine heb je het over. Ik bedoelde de ijsblokjesdispenserquote:
Om het half jaar? Zoiets zou toch elke week schoongemaakt moeten worden?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is serieus bij de meeste macs zoBij ons zag ik de mooiste kleurtjes schimmel langskomen want mn ex moest die altijd om het halfjaar schoonmaken
Mja ik bedoelde niet de milkshakemachine, die wordt wel regelmatiger (quote:Op maandag 24 juni 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om het half jaar? Zoiets zou toch elke week schoongemaakt moeten worden?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja ik bedoelde niet de milkshakemachine, die wordt wel regelmatiger () bijgehouden. Vaak is het ook zo dat er maar een paar mensen zijn die weten hoe het moet en als die een tijd niet werken/het druk is/whatever, wordt het gewoon niet gedaan. Tenminste, bij die van ons. Zullen vast meer zijn
Ik neem liever ook geen ijsblokjes meer om die reden. Milkshakes pak ik welquote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]blijft een smerig idee ondanks dat ik nooit ziek ben geworden van m'n milkshake
goede keuzequote:Op maandag 24 juni 2013 12:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik neem liever ook geen ijsblokjes meer om die reden. Milkshakes pak ik wel
Rauw schimmelt het vlees en brood ookquote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe kunnen McDonalds producten nou beschimmelen?
Dat is nog raarder.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rauw schimmelt het vlees en brood ookAls het klaargemaakt is niet meer
Wie gaat het testen?quote:
Is goed, moeten we alleen nog iemand vinden als proefpersoon.quote:
Misschien kan Ama A. meenemenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is goed, moeten we alleen nog iemand vinden als proefpersoon.
Ja, en dan blijkt straks dat het experiment succesvol is. Hebben we een pissebed met het eeuwige leven.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Alhoewel, die wil je natuurlijk niet het eeuwige leven schenken
Ik offer me op.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Is nog best lastig, iemand uitkiezen waarvan het niet erg is als hij doodsmelt maar ook niet erg is als hij eeuwig leeft
Het lukt mij ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Is nog best lastig, iemand uitkiezen waarvan het niet erg is als hij doodsmelt maar ook niet erg is als hij eeuwig leeft
Ik wil geen ruzie met Vas.quote:
Nooo Mur. I'll never let you gooooooooooooooooo *insert titanicscene*quote:
Beter doe je dat niet brah, nu je squat zijn je genen gemodificeerd. Deze genen dienen verspreid te worden brah.quote:
Never gonna give you up?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nooo Mur. I'll never let you gooooooooooooooooo *insert titanicscene*
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Never gonna let you down lalalaaaquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Never gonna run around and
[ afbeelding ]
you..
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet brah, nu je squat zijn je genen gemodificeerd. Deze genen dienen verspreid te worden brah.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mee uitgevraagd worden door een collega, superawkward
Gewoon zeggen dat die niet squat, doet mijn vriendin ook altijd. Als die dan zegt dat die wel squat moet je zeggen dat je vriendje zwaarder squat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
oh shitquote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat.
Mijn vrouw doet het leuker, een jochie dacht een paar jaar terug om haar te versieren in de kroeg, dus zat ze gewoon mee te praten, dat joch ook nog "ik probeer je niet te versieren hoor maar wil je wat drinken?" hele avond drinken van gekregen, toen ineens: "ja ok, ik ga even naar m'n man gr"
Wil je een keer wat drinken samen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Blijkbaar nietquote:
Als ze dat echt doet, is dat best wel bazigquote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat die niet squat, doet mijn vriendin ook altijd. Als die dan zegt dat die wel squat moet je zeggen dat je vriendje zwaarder squat.
Gezegd dat ik hem hartstikke aardig vind maar niet op die manier en dat ik al een vriend hebquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat.
Mijn vrouw doet het leuker, een jochie dacht een paar jaar terug om haar te versieren in de kroeg, dus zat ze gewoon mee te praten, dat joch ook nog "ik probeer je niet te versieren hoor maar wil je wat drinken?" hele avond drinken van gekregen, toen ineens: "ja ok, ik ga even naar m'n man gr"
Mag ik een kusje stelenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wil je een keer wat drinken samen?
Zou ik je een avondje mee uit mogen nemen? Filmpje, hapje?
Mag ik een kusje stelen?
Neuken?
Dat mag.quote:
Godverquote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
Nicee
Ik had er laatst 1 die zei toen ik vertelde dat ik een vriend had : 'Maar die hoeft er toch niks van te weten?'
_____
Heb ik ook een keer gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Nicee
Ik had er laatst 1 die zei toen ik vertelde dat ik een vriend had : 'Maar die hoeft er toch niks van te weten?'
_____
Arme introquote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Nicee
_____
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaanWas blut die avond en kwam wel goed uit
Nouja ik had dan ook geen vriend maar had ook verder geen intenties. Was nog zo'n klein gastje van 27 trouwensquote:Op maandag 24 juni 2013 13:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja ik vind dat echt prima, moeten ze het maar vragen toch?
was wel vervelend voor dat jongetje overigens, blijkbaar mankeerde er wat aan z'n ogen, want m'n vrouw draagt gewoon een trouwring.
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja ik vind dat echt prima, moeten ze het maar vragen toch?
was wel vervelend voor dat jongetje overigens, blijkbaar mankeerde er wat aan z'n ogen, want m'n vrouw draagt gewoon een trouwring.
Ik eis morgen een beschrijving van die kleine., echt doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemiddag!
Vanavond komen studeur en unscrewed langs in mijn stadje
Jouw UI, ik blijf er maar naar kjikenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemiddag!
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Klojo120 het volgende:
Goeiemiddag!
Mac halenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
FML is me kaas beschimmeld... KUT geen lunch :S
Beter schimmel op je kaas, dan lunch in je kut.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
FML is me kaas beschimmeld... KUT geen lunch :S
Zit ook schimmel in.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaanWas blut die avond en kwam wel goed uit
Kut streken zijn dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat.
Jullie hebben een hele bak vol verse pillen? Laat Vas het niet weten.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goorste wat ik ooit heb gezien is dat een of andere vetklep de verspilbak aan het einde van de dag leegvrat voor ¤5![]()
![]()
Wtf is een verspilbak dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goorste wat ik ooit heb gezien is dat een of andere vetklep de verspilbak aan het einde van de dag leegvrat voor ¤5![]()
![]()
Daar gooien ze de hele dag de burgers in die oud zijn/gevallen zijn/mislukt zijnquote:
Komt voor de bakker.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eis morgen een beschrijving van die kleine., echt doen.
Mooi he?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jouw UI, ik blijf er maar naar kjiken
Ben bezig.quote:
Ik kreeg al een spontane bloeduitstorting in de linkerhelft van mijn gezicht toen ik op 'Invoeren' klikte. Ik dacht "Dit is niet goed".quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar gooien ze de hele dag de burgers in die oud zijn/gevallen zijn/mislukt zijn
Ik geef nooit random chicks wat te drinken, dus nee. Emanciperen heet dat toch? Ook betalen en werken voor je eigen pauper drankjes.quote:
What the fuckquote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar gooien ze de hele dag de burgers in die oud zijn/gevallen zijn/mislukt zijn
Nee het was een weddenschapquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuckDaar zou ik die man niet eens 5 euro voor laten betalen
Ik heb het idee dat ik altijd een oude en mislukte burger koop bij de Mac.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iemand op mijn werk eet gewoon uit de spoelbak. ''Ja is toch gewoon eten met een beetje water.''quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee het was een weddenschapHij werkte daar ook en kreeg ¤5 als hij het zou doen
Ohquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ach je kan zo'n burger 4 weken in de zon laten liggen en er verandert niet zo veel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
hij had gewoon een extra touw zodat hij niet te pletter zou vallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:36 schreef Studeur het volgende:
is die man gister nog van zn touw gevallen?
Waarom zou ik een drankje weigeren als iemand mij dat aanbied? Zie niet wat dat met emanciperen te maken heeft? Of ben jij zo iemand die begint over het recht om vrouwen te slaan als iemand het heeft over emancipatie/feminsimequote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik geef nooit random chicks wat te drinken, dus nee. Emanciperen heet dat toch? Ook betalen en werken voor je eigen pauper drankjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |