Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 02:10 schreef Cerbiatto het volgende:
Ik rook niet.![]()
Sporten is een goede tip, morgen begin ik weer maar dit weekend niets sportiefs uitgevoerd. Ik vermoed dat ik een boek moet lezen en dat ik dan langzamerhand moe word.
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd openlijk met mij geflirt. Nu ga ik er, zoals je hoopte, eindelijk op in. Nog meer hard-to-get van jouw kant is niet nodig, het staat al vast. DrNick heeft me de dagkaart al digitaal aangeleverd, ik zie je woensdag. Jij mag de film kiezen.
Nee worden je ogen moe van gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt meAls ik jou was zou ik gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.
En lul niet nick slaapt
Wow, nice. Ben je een kenner?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je ons voor eeuwig wil verlaten hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjesquote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja maar je slaapt toch niet met je ogen?? gr gr
Mirin'quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dit doe ik elke avond ben er best goed in al zeg ik het zelf
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjes
Berichten wijzigen met het edit-icoontje en topics ontvolgen door op het vinkje onder en bovenaan te klikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfdquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfd
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafunquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?
Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bentquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgen
Nee, nu moet ik betalen voor photoshopquote:
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,50 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan Gquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafun
Maar even serieus, ik wil nog graag compensatie zien voor DrNick. Aangezien je slecht 17,50 van de 50 euro terug wil betalen, en een BJ gemiddeld een tientje kost, eis ik voor mijn cliënt 3 fijne avonden met een happy ending.
Uiteraard zijn de dagkaartkosten voor eigen rekening.
Multiple choice, maar ja daar ziet het er wel naar uitquote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vervolgens een slecht cijfer halen, omdat je te moe bent
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, hij heeft m zelf ook voor 17,59 gekocht dus waar haal jij die informatie vandaan G
Photoshop is duuuuuuuurquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, nu moet ik betalen voor photoshop
AB laatquote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik doe een voorstel. Ik geef jou een BJ en dan houden we erover op. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |