Goed gesproken broederquote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent zeker weer niet duidelijk geweest? Vrouwen zijn nooit duidelijk. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid naar een date toe hebben geleefd, terwijl jij je intenties nooit duidelijk hebt gemaakt. Je bent een harteloos type, xcatchet. Ik walg ervan.
[..]
Damn. Vergeet die BJ, hier moet een veel zwaardere compensatie tegenover staan. En dan wil ze ook nog eens slechts 17,50 terugbetalen________!
Wat is dan eigenlijk nog het nut van het hele subforum,quote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh de lui in KLB adviseren je vaak om voor de trein te springen e.d
Afkomst?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef VMSDKR het volgende:
mooie exotische jongen (20) zkt. meisje om mee te neuken gr gr
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh de lui in KLB adviseren je vaak om voor de trein te springen e.d
Als zelfrespecterende vrouw zou je op zijn minst zeggen dat na een week niet douchen je vagina wat onpleziere geurtjes afgeeft en niet dat je kut stinkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De definities van banaal staan me niks aan.
En daar kick je klaarblijkelijk op?quote:
Even serieus; wat is de deal met iedere ontmoeting tussen FOK!kers een meet noemen? Een meet is toch met grote groep en meettopic en dat soort dingen?quote:
Ik ben alleen boos op jou omdat jij onaardig doet zonder redenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zit toch niet bij deze boze dame in het team he?
Dat is het zelfdequote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zelfrespecterende vrouw zou je op zijn minst zeggen dat na een week niet douchen je vagina wat onpleziere geurtjes afgeeft en niet dat je kut stinkt.
Ik zit je toch ook maar te bashen johquote:
meet = ontmoeten. Je kan toch ook gewoon 1 iemand ontmoeten?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus; wat is de deal met iedere ontmoeting tussen FOK!kers een meet noemen? Een meet is toch met grote groep en meettopic en dat soort dingen?
Meet betekent meeting wat ontmoeting betekent.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even serieus; wat is de deal met iedere ontmoeting tussen FOK!kers een meet noemen? Een meet is toch met grote groep en meettopic en dat soort dingen?
Ja maar volgens mij bedoelen ze dan dat het meisje de piemel van het jongetje opmeetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
je kut stinkt zijn minder letters, save the treesquote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zelfrespecterende vrouw zou je op zijn minst zeggen dat na een week niet douchen je vagina wat onpleziere geurtjes afgeeft en niet dat je kut stinkt.
Gaan wij nu rellen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent zeker weer niet duidelijk geweest? Vrouwen zijn nooit duidelijk. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid naar een date toe hebben geleefd, terwijl jij je intenties nooit duidelijk hebt gemaakt. Je bent een harteloos type, xcatchet. Ik walg ervan.
[..]
Damn. Vergeet die BJ, hier moet een veel zwaardere compensatie tegenover staan. En dan wil ze ook nog eens slechts 17,50 terugbetalen________!
Ik ben teveel KLB gewend denk ik, ik zat maar wat te rellen, maar daarom zette ik ook deze PI erbij:quote:Op maandag 24 juni 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben alleen boos op jou omdat jij onaardig doet zonder reden.
Als jij graag oordeelt zonder alle feiten te weten hoef je mijn reactie nog niet dom te noemen.
Wat is dit?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
Charmante vrolijke jongen zkt. mei-
[..]
Gevonden
Hier ben ikquote:Op maandag 24 juni 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
Charmante vrolijke jongen zkt. mei-
[..]
Gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |