SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allemaal verzonnen verhalen straks daar.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Keskin 58 het volgende:
Gisteren nog bij een feest van een dorp.
Ik woon in een dorp waar we dorps rivaliteiten hebben. Krimpen aan den ijssel tegen Lekkerkerk bijvoorbeeld en gisteren was er in Lekkerkerk een feestweek en wij gingen met een man of 15? 20? naar daar heen en daar zag je al die lekkerkerkers naar ons kijken, 1 uur was het afgelopen en toen begon het massale vechtpartij haha
wij waren zwaar in de minderheid alleen we hebben best wel rake klappen uitgedeeld. Ik heb gelukkig niks ontvangen, maar weet wel dat ik 1 iemand volop de gezicht heb geslagen met mijn scheenbeen toen die op het grond lag ( hij probeerde op te staan en toen ik dat zag gaf ik die scheen trap )
beetje in mn mond overgegeven en een beetje hard geworden.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga ff buiten FOK! chillenLiefde voor jullie
![]()
Neuk ze!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik ga ff buiten FOK! chillenLiefde voor jullie
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
lapo hunt kneusje
zo bam in je face gek!
Dat was juist de bedoeling van hun evolutie. Het was 'de keus' zwemmen of vliegen. Ze zijn langzaam geëvolueerd naar zwemmen dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Miljoenen jaren evolutie en wat komt eruit? Een vogel die niet kan vliegen en nauwelijks kan lopen, maar kan zwemmen als een vis
quote:
Geile combiquote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje in mn mond overgegeven en een beetje hard geworden.
Flipsje herkent me nog, hoiquote:
Dat is echt een geniaal ideequote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Echt he, dat filmpje wil ik op m'n begrafenisiedereen weer vrolijk
Hooidraad, de eindbaas die een mok had besteldquote:
Ik gebruik hem tegenwoordig zelfsquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hooidraad, de eindbaas die een mok had besteld
Doe eens torrent linken in DMquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met je apen en pinguïns.
Succes.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
Goed, ik ga eens afsluiten, morgen ochtend solli-gesprek
Wut?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dit is tegenwoordig de nieuwe B&H NB
Ik heb mijn grammetje bij LompeHork laten liggen, als je 'm daar ophaalt mag je daar best een jointje van draaienquote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Onorgineel het volgende:
Wie komt deze jongen een grammetje brengen?
ik zal voor je duimenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
Houdoe!![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dit is tegenwoordig de nieuwe B&H NB
Succesquote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
Houdoe!![]()
quote:
Meh, niet iedereen snapt het helemaalquote:
klinkt als evil genius.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Dalando het volgende:
Als we dan zo gaan doen, torrent Prison Architect (alpha 10). Hele avond al m'n boeven uit elkaar zitten halen
Succes morgenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef Mano_ het volgende:
Thanks, likjes en sabbeltjes voor jullie allemaal!
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Is zoo tycoon er eigenlijk voor Mac?![]()
Jointje weed blowen stoned
Maar even een nieuwe dierentuin aangemaakt want ik wil met geld spelen, had eerst onbeperktquote:
Ik heb die game op Steam gekregen, bazenspel wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef Dalando het volgende:
Als we dan zo gaan doen, torrent Prison Architect (alpha 10). Hele avond al m'n boeven uit elkaar zitten halen
Die lelijke is Mono toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar even een nieuwe dierentuin aangemaakt want ik wil met geld spelen, had eerst onbeperkt
Dit zijn Monodaris en Moirahieris:
[ afbeelding ]
Dat tekentje boven Monodaris betekent dat hij graag kinderen wil. Ben benieuwd of het wat gaat worden.
Hij kijkt echt geil jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar even een nieuwe dierentuin aangemaakt want ik wil met geld spelen, had eerst onbeperkt
Dit zijn Monodaris en Moirahieris:
[ afbeelding ]
Dat tekentje boven Monodaris betekent dat hij graag kinderen wil. Ben benieuwd of het wat gaat worden.
Lust mono geen oude, en boerenkaas jezus godverdomme?!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef Dalando het volgende:
Anywhore liefjes Dalando gaat slapie doen. Kusjekroel xoxo 4:20 2:40 04:2 weetikveel Liefde voor de eindbazen zeg ook hoi tegen Monopoly Dimens SV en de rest van de sletjes. grgr
ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die lelijke is Mono toch?
Whehe Mono's nesteldrang
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lust mono geen oude, en boerenkaas jezus godverdomme?!
Je krijgt een hallon terug van Mono en een slaap lekker wens van mijquote:Op maandag 24 juni 2013 00:05 schreef Dalando het volgende:
Anywhore liefjes Dalando gaat slapie doen. Kusjekroel xoxo 4:20 2:40 04:2 weetikveel Liefde voor de eindbazen zeg ook hoi tegen Monopoly Dimens SV en de rest van de sletjes. grgr
Kuthorkquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja.
heb nu ook een Pauw genaamd Hork maar hij is weggevlogen
Ik sta op de markt kaas te verkopen, neem zondag wel wat lekkers meequote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
NeeEn niet zomaar oude- en boerenkaas, nee, gewoon die éckte éckte ambachtelijk lekkere oude- en boerenkaas
Die shit die gewoon alle kaashaters kunnen waarderen weetje, omdat het die eckte is. LompeHork kent zijn kazen
Maargoed, Mono is wel vaker een beetje zo'n simpele
booooh jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik sta op de markt kaas te verkopen, neem zondag wel wat lekkers mee
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat kost een pakketje met über kaas om op de post te doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat een spelquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Studeur het volgende:
Hork is terug
Hij is nu in zijn etensbak aan het schijten
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Studeur het volgende:
Hork is terug
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Studeur het volgende:
Hork is terug
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je wil, dure kaas is duurquote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat kost een pakketje met über kaas om op de post te doen?
Neuksequote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
GodverdommeEindbaas
Oke chillen neuken slapen enzo nu echt ja schwanz![]()
Stu fucking baas, ben je de hele avond al verslag aan het uitbrengen?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef Studeur het volgende:
Hork is terug
[ afbeelding ]
nee maar kan dat wel doen als er interesse isquote:Op maandag 24 juni 2013 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Stu fucking baas, ben je de hele avond al verslag aan het uitbrengen?
9 minuten voor mij, alleen staat er bij de comments dat hij niet werkt met mountain lion dus als dat waar is ga ik huilenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
Nog 8 minuten en mijn Zoo Tycoon is binnen.
Bedankt Studeur.
Pauwenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
Dit is DromedArtis tot nu toe, met 4 pauwen en 4 dromedarissen:
[ afbeelding ]
Dan lach ik je wel een beetje uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
9 minuten voor mij, alleen staat er bij de comments dat hij niet werkt met mountain lion dus als dat waar is ga ik huilen
Bootcamp met windows is de oplossing.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
9 minuten voor mij, alleen staat er bij de comments dat hij niet werkt met mountain lion dus als dat waar is ga ik huilen
Park met dodo's maken.quote:Uitgestorven Diersoorten[bewerken]
Zoo Tycoon 2: Uitgestorven Diersoorten is de nieuwste uitbreiding voor Zoo Tycoon 2. Dit uitbreidingspakket zal in tegenstelling tot andere meer dan 30 diersoorten bevatten, zoals de blauwbok en de dodo Hierin zijn ook de vier dino's uit de premium download Dino Danger (met enkele aanpassingen) inbegrepen. Deze uitbreiding bevat meerdere mini-games , zoals het zoeken naar fossielen en deze in elkaar puzzelen om het dier tot leven te wekken. Het spel is uitgekomen op 26 oktober 2007.
quote:
nee zijn nog wat andere dingen die ik eerst kan proberen, windows is laatste oplossingquote:Op maandag 24 juni 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bootcamp met windows is de oplossing.
Weinig mis met Win7quote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
nee zijn nog wat andere dingen die ik eerst kan proberen, windows is laatste oplossing
Om de 2 jaar installeer ik die weer. En dan na een paar uurtjes weer beuquote:Op maandag 24 juni 2013 00:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil rollercoaster tycoon weer spelen
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Om de 2 jaar installeer ik die weer. En dan na een paar uurtjes weer beu
Ik heb dat met Ra2, om het jaar of soms 2.. en dan ben ik weer 3 maanden verslaafd.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Om de 2 jaar installeer ik die weer. En dan na een paar uurtjes weer beu
RA2quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb dat met Ra2, om het jaar of soms 2.. en dan ben ik weer 3 maanden verslaafd.
Mijn favoriete spel aller tijdenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
RA2En dan weer die hele internetzooi omgooien en threads doorlezen omdat je online wilt spelen met vrienden.
watskebeurt?quote:
'Rellen'quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
watskebeurt?
Oh hij doet het mensen, ik herhaal hij doet het.
Hij pakt hem wel op mijn SSD (waar windows op staat) en niet op mijn andere harde schijf.
einde bericht
Vroegahquote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
in 1940, toen waren er nog eens rellen
Inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2/10
Saai
Adorabella die weer ergens over flipt
Usual shit
Hey waarom post je bijna hetzelfde maar dan 8 secondes eerderquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2/10
Saai
Adorabella die weer ergens over flipt
Usual shit
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hey waarom post je bijna hetzelfde maar dan 8 secondes eerder
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Studeur het volgende:
Mijn eerste babypauw is geboren
[ afbeelding ]
zijn dat wietplanten?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Studeur het volgende:
Mijn eerste babypauw is geboren
[ afbeelding ]
nu welquote:
je bent volwassen, wat gaat dat snel. je hebt zelfs net je eerste ei gelegd. ik meld het zodra je kindje is geboren.quote:
Iemand moet het doen he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, heb dat al gezien, valt niks aan te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, deze meneer jat je UI.
KLB / nutteloosheid klaagbaak
En hier ook doen alsof ie nergens van af weet.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja klopt, heb dat al gezien, valt niks aan te doen.
Tis nog unne Brabander okquote:Op maandag 24 juni 2013 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En hier ook doen alsof ie nergens van af weet.
mah, teveel spoilersquote:Op maandag 24 juni 2013 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
Welke score geven jullie aan dit relletje?
ONZ / Funny links, pics & clips - #153 9GAG Schildplat :')
Ik doe met je meequote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Even Linkin Park live luisteren, oude nummertjes onder het genot van een heerlijke haze joint.
Dafuq Geo.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
Even Linkin Park live luisteren, oude nummertjes onder het genot van een heerlijke haze joint.
Ja het is eignelijk the spice girlsquote:
Doe niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het is eignelijk the spice girlsklopt sorry.. ik moet niet liegen, ik moet gewoon genoeg zelfvertrouwen hebben om dit te kunnen delen zonder mij er voor te schamen.
waar lieg je nog meer over?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het is eignelijk the spice girlsklopt sorry.. ik moet niet liegen, ik moet gewoon genoeg zelfvertrouwen hebben om dit te kunnen delen zonder mij er voor te schamen.
Ik schat zo dat de wiet die ik heb me niet stoned gaat maken sos helpquote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
Wat is dat met die TT![]()
![]()
Verder nog stoners wakker?
Hola
Ik had een pure bluntquote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik schat zo dat de wiet die ik heb me niet stoned gaat maken sos help
Dat is de oplossingquote:Op maandag 24 juni 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik schat zo dat de wiet die ik heb me niet stoned gaat maken sos help
Nah, die jongen houdt echt van je.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik de sarcasme weer gemist heb
ja zootycoon spelenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:38 schreef Sardu het volgende:
Wat is dat met die TT![]()
![]()
Verder nog stoners wakker?
Hola
Dat meende ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen of ik de sarcasme weer gemist heb
Awesome!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja zootycoon spelen
zonder wiet maar dit is geniaal
heb nu al mn geld uitgegeven en ben aan het wachten tot ik een flamingoverblijf kan betalen. de winst tikt lekker aan.
Nicequote:Op maandag 24 juni 2013 01:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome!
Moet ik binnenkort ook eens doen. Over een maandje wel lan met red alert 2.
Stoners slapen nooitquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef Studeur het volgende:
Monodaris en Moirahieris hebben een kind gekregen![]()
![]()
WAT EEN SCHATJE![]()
[ afbeelding ]
hoe zal ik hem noemen?
Nais.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef nooit meer naar de shoppa voor wiet
Roaldaris.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef Studeur het volgende:
Monodaris en Moirahieris hebben een kind gekregen![]()
![]()
WAT EEN SCHATJE![]()
[ afbeelding ]
hoe zal ik hem noemen?
Nicequote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
Net New Kids Turbo nog eens gekeken.
Ik blijf die ouwe wel spelen. Afwisselen met counterstrike. bier en joints.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zou zo graag een remake willen zien van Ra2.. (hadden we het al over, over Ra2) maar wel 2d houden.
Schandalig gewoon, om te schamen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Ro-ald het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Geotoen ie nog dronken op fok kwam
Toen Geo nog ongeremd was.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Ro-ald het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Zeker, kut!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice.. da waar goffedomme een lieve hond jonge!
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Ro-ald het volgende:
Sinds ik mijn nieuwe PC heb niet meer gespeeld, al was er wel een fix van die Nederlandse eigenaar van XWIS dacht ik voor Win7.. nu begint het weer te kriebelen..quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik blijf die ouwe wel spelen. Afwisselen met counterstrike. bier en joints.
Brabantsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik vind New Kids films en sketches wel aangenaam klinken eigenlijk. Mien toal![]()
.
Deze boii weetquote:
Godverdomme een klenne pik godnondedju.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte G en ik een harde L
Vroegah had ik er een hekel aan en verbeterde ik mijn moeder altijd maar praat nu zelf al jaren Brabantsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze boii weet
Brabants klinkt gewoon warm en ik weet niet.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte G en ik een harde L
Kleine pik terwijl die 5 keer om je nek kan? huh?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Godverdomme een klenne pik godnondedju.
Ja niet als new kidsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
Meh, nee, de tijd van als 'de New Kids' praten heb ik toch wel gehad. Vier jaar geleden
.
Ik ook al een tijd niet. Laatst wel een uurtje UT gedaan maar dat is slecht voor je schouder.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds ik mijn nieuwe PC heb niet meer gespeeld, al was er wel een fix van die Nederlandse eigenaar van XWIS dacht ik voor Win7.. nu begint het weer te kriebelen..
Ik heb af en toe het idee dat ik niet echt Brabants spreek, maar zo gauw ik buiten Brabant kom lacht iedereen me uitquote:Op maandag 24 juni 2013 01:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroegah had ik er een hekel aan en verbeterde ik mijn moeder altijd maar praat nu zelf al jaren Brabants
I'll wrap my dick around your neck and start you up like a lawnmowerquote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kleine pik terwijl die 5 keer om je nek kan? huh?
Wat iedereen buiten Brabant die New Kids gezien heeft denktquote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja niet als new kidsoveral 'kut' achtergooien maakt het geen Brabants
Praat eens Nederlands jeetjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'll wrap my dick around your neck and start you up like a lawnmower
Ook ooit op vakantie, aan het praten met Hagenezen en ik zei toen 'gullie' ipv jullie.. Dus hun zo van he wat zei je nou..quote:Op maandag 24 juni 2013 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat ik niet echt Brabants spreek, maar zo gauw ik buiten Brabant kom lacht iedereen me uit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook ooit op vakantie, aan het praten met Hagenezen en ik zei toen 'gullie' ipv jullie.. Dus hun zo van he wat zei je nou..
Zeg ik daarna "Ja.. gullie.. kende gullie dat niet?"!
Ach, je gaat je automatisch aanpassen naar je omgeving.. in het begin zullen ze wat raar kijken soms of je teasen maar trekt wel bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar probeer ik wel op te letten. Of ik verbeter het heel stuntelig. Nou ja, ze dealen er maar mee.
Wordt kut als ik volgend jaar in de Randstad woon.
Gullie, dat doet me denken aan Wim Swinkels.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook ooit op vakantie, aan het praten met Hagenezen en ik zei toen 'gullie' ipv jullie.. Dus hun zo van he wat zei je nou..
Zeg ik daarna "Ja.. gullie.. kende gullie dat niet?"!
Oh is dat vandaag?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen ga Discovery Channel kijken live iemand dood zien gaan die over een touwtje loopt zonder vast te zijn
Ik zoek gewoon een kamer met Friezen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, je gaat je automatisch aanpassen naar je omgeving.. in het begin zullen ze wat raar kijken soms of je teasen maar trekt wel bij.
Dat is pas ergquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een kamer met Friezen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
Thanks Ro-aldhelemaal vergeten dat wilde ik wel zien.
Laatst het vwo examen Fries gedownload omdat nieuwsgierig. Jeezquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laatst het vwo examen Fries gedownload omdat nieuwsgierig. Jeez. WAAROM.
Ah, thanks.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen ga Discovery Channel kijken live iemand dood zien gaan die over een touwtje loopt zonder vast te zijn
Even een streampje aangezet.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
Ik snap niet waarom je dat vak zou kiezen.quote:
Wel even met lauw water wat schoonmaken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Ro-ald het volgende:
Iedereen een beetje blij gemaakt ik ben spontaan klaargekomen
Denk het wel, wordt ook via internet gestreamed maar zou me niet verbazen als er een vertraging van een aantal seconde in zit mocht hij vallen..quote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt voor deze bazentip
is dit wel echt live?
oh niet dusquote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Studeur het volgende:
wedden dat ie wel een zekering heeft ergens
De harde L van Roald?quote:
Ja, anders keek ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar zo hoort het ook vrouwke.. zonder veiligheid shit. Do or die.
Ja je moet wel mijn stijve centimeters zeggen Geo,quote:Op maandag 24 juni 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]4,57 cm misschien.
Nee de hoogte waarop die kabel zich bevind, naar beneden in het ravijn.
Mooi man, ik ga er ook nog eentje rollen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja man, nu dit op is ga ik zeker nog niet slapen.
Ja baas.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:09 schreef Geo4kant het volgende:
GC / [LIVE @ Discovery ] Skywire with Nik Wallenda
Boys, spam hier over die discvoery dinges
100/10 would not bang...quote:
A man has it's needs.. als je met haar op een eiland vast komt te zitten tjaquote:
Wij hebben dezelfde smaak qua vrouwen, ik zou haar ook doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou raken lekker me penis in die vetrollen oeh
Altijd mooie deernes post jij om verliefd op te wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde smaak qua vrouwen, ik zou haar ook doen.
Niks, zit vreten voor 2 weken aan!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
A man has it's needs.. als je met haar op een eiland vast komt te zitten tjadenk dat menig man er dan toch over heen gaat.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Altijd mooie deernes post jij om verliefd op te worden
Hoe laat moet je eruit dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef RockNijntje het volgende:
To nacht doorhalen or not to nacht doorhalen, that's the question.
Ik heb niks meer te doen, dus kan ik eigenlijk maar beter gaan slapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat ik rond een uurtje of 4 ga slapen
Is er een livestream?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga die mafkees met zijn touwtje kijken. Dadelijk valt ie nog
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga die mafkees met zijn touwtje kijken. Dadelijk valt ie nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |