De realiteit bestaat en we kunnen er iets van leren. Zonder deze aanname kunnen we wetenschap niet bedrijven. Hoe heeft wetenschap volgens jouw aangetoond dat er geen orde is in het universum?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ik kan aantonen dat naar het beste begrip van de mensheid het universum niet geordend is.
Is dat definitief ? Nee. Maar ik gebruik het dan ook niet als argument
Jij bent hier degene met zulke taalgebruik.quote:[..]
En volgens dezelfde logica was Jezus een kleuterneuker.
Zullen we dat kinderachtige spelletje achterwege laten ?
Ik kan dat verklaren aan de hand van orde in het universum.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
Maar zo niet, dan niet natuurlijk, en dat lijkt mij persoonlijk waarschijnlijker. Aan de andere kant... Bewijs maar dat het niet zo is. Volgens de gemiddelde Amerikaan is dit waarschijnlijk ook niet waar en je ziet wat er de afgelopen tien jaar met de Amerikaanse huizenprijs is gebeurd. Dat kan natuurlijk geen toeval zijn. Hoe verklaar je bovendien dat zowel een walnoot als een bureaublad relatief hard is terwijl vla dat niet is?
Nee man. Andersom juist.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik kan dat verklaren aan de hand van orde in het universum.
Want zonder orde in het universum zou een bureaublad en een walnoot zacht zijn en een vla steenhard.
Dus alles is zoals het is omdat er geen orde bestaat?quote:
Nee, vla is zacht en een walnoot is hard. Daarom dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dus alles is zoals het is omdat er geen orde bestaat?
Ik zeg juist dat alles is zoals het is omdat er wel sprake is van orde.
Het antropisch principe toegepast op vla?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, vla is zacht en een walnoot is hard. Daarom dus.
Jij gelooft in lekker? Wil je soms zeggen dat Jezus een grote grap was?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef man1986 het volgende:
[..]
Het antropisch principe toegepast op vla?
Lekker.
Leg uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij gelooft in lekker? Wil je soms zeggen dat Jezus een grote grap was?!
Ik vind vla lekker, maar wat heeft dat te maken met wat jij probeert te zeggen?quote:
Ja, dat verwerpt jouw hele godshypothese.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik vind vla lekker, maar wat heeft dat te maken met wat jij probeert te zeggen?
Vla is lekker, dus God bestaat niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat verwerpt jouw hele godshypothese.
Wat volg je er precies niet aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef man1986 het volgende:
[..]
Vla is lekker, dus God bestaat niet?
Ik vraag me af wat er in jouw vla zit, want ik volg deze redenatie niet.
Ik volg de logica niet van A. vla is lekker naar B. God bestaat niet.quote:
En welk deel snap je dan niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik volg de logica niet van A. vla is lekker naar B. God bestaat niet.
Laat ik het dan omdraaien.quote:
Kijk, nu praten we. Vla is wel lekker, dus god bestaat niet. Even een quoteje:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef man1986 het volgende:
[..]
Laat ik het dan omdraaien.
Vla is niet lekker, dus God bestaat.
Dus we zijn het eens: god bestaat niet. Verder nog vragen?quote:
Neenee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:06 schreef man1986 het volgende:
[..]
Laat ik het dan omdraaien.
Vla is niet lekker, dus God bestaat.
Ik vind dat helemaal geen onlogische gedachte, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Grouch het volgende:
[..]
Neenee.
Vla is niet lekker, dus Thor houdt van Pindakaas. Wel op blijven letten.
Let's agree to disagree.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef man1986 het volgende:
De conclusie 'God bestaat niet' uit 'vla is lekker' is niet valide.
http://en.wikipedia.org/wiki/Validity.
quote:
god is strijdig, dus bestaat hij niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef man1986 het volgende:
De conclusie 'God bestaat niet' uit 'vla is lekker' is niet valide.
http://en.wikipedia.org/wiki/Validity.
Tevreden atheisten bestaan niet, dus jij bestaat nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
god is strijdig, dus bestaat hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |