en nu serieusquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dag dat Micheal Jackson Rolling In The Deep zingt.
Druk levenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja klopt. En had voorheen ook nog een paard dat ik 5 dagen in de week trainde
een beetje wel jaquote:
voor sommige mensen gaat dat op ja hahaquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
want als je op FOK! zit heb je geen leven?
Ja, sommige mensen doen wel aardig tegen me weet je.quote:
Dat kan niet lang meer durenquote:
Verdien je wel veelquote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Druk leven![]()
Ik doe nog een beetje fitness door de week al lukt dat de komende weken toch niet omdat ik veel moet werken
Ik had ze toch gewonnen door een random number generatorquote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik eis de kaartjes hierbij terug gr
Zal me niks verbazen van de huidige paus als hij het doet.quote:
Dat is wel een baas inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen van de huidige paus als hij het doet.
oh klopt dus alleen drnick is illegaal bezigquote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had ze toch gewonnen door een random number generator
ach drnick kan hier niks aan doen, gewoon een naaistreekquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh klopt dus alleen drnick is illegaal bezig
heb je opeens 5 vriendjes gehad danquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
Of Nick moet met een meid naar de bios gaan die helemaal niet wilt
Waarom spreek je dan met hem af?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
Of Nick moet met een meid naar de bios gaan die helemaal niet wilt
ja oke klopt ik ben dronken grquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach drnick kan hier niks aan doen, gewoon een naaistreek
Lekker duidelijk..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weken geleden. Toen het mij nog leuk leek ja. Maar ik ga deze discussie hier niet voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |