quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Nee, vond het nodig om 3 dagen van tevoren af te zeggen omdat ze niet meer wilde
Ah, I seequote:
Haha, ja klopt. En had voorheen ook nog een paard dat ik 5 dagen in de week traindequote:Op zondag 23 juni 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Je hebt dus iedere dag werk of school![]()
Ben blij dat ik nog 1 dag vrij heb![]()
Maar dat zou ook niet lang meer duren als het nog drukker word daar
randdebielquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, krijg wekelijks wel een appje van hem "Maiuhke ik gjou vsan joiuiu" of iets dergelijks
want als je op FOK! zit heb je geen leven?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
[..]
PZ is gestopt met fok om een leven te krijgen
spreek hem nog wel eens op de wa
!(&@#$!&@$^(@$quote:Op zondag 23 juni 2013 23:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben er dus 4 kwijt aan drnick en xcachet die niet meer meeten, en nodig en sof die niet meer meeten.
%$@%@%$@@@$@$
Geen idee? ze zal wel haar redenen hebben toch?quote:
Verkapt kijk mij eens populair zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, krijg wekelijks wel een appje van hem "Maiuhke ik gjou vsan joiuiu" of iets dergelijks
Was nogal vaag iigquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee? ze zal wel haar redenen hebben toch?
EIS TERUGquote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het doel is om JNG te promoten maar geen enkele meet gaat door!!
Hoezo gaan die meets niet door dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het doel is om JNG te promoten maar geen enkele meet gaat door!!
De dag dat Micheal Jackson Rolling In The Deep zingt.quote:
Neen krijg je niet grquote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik eis de kaartjes hierbij terug gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |