PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
1 wedstrijd mee gespeeld en toen scoorde hij een prima goal.quote:
Op pace na zijn de stats echt bizar, bizar slecht van hem dit jaar...quote:
goeie sample dusquote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1 wedstrijd mee gespeeld en toen scoorde hij een prima goal.
Dat postte ik hiervoor al. En jij maar huilen over onbelangrijke dingen. Ga je schamen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Toestand%20Mandela%22&src=tren
Ik kom net pas weer even kijken en ik ben zo moe dat ik dat niet door heb en en en.. het is mijn schuld Toefjes, waarvoor excuses.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat postte ik hiervoor al. En jij maar huilen over onbelangrijke dingen. Ga je schamen.
Goed zo mijn jongen. Je fouten kunnen erkennen is een groots eigenschap dat van een jongen een man maakt. Ik ben trots.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kom net pas weer even kijken en ik ben zo moe dat ik dat niet door heb en en en.. het is mijn schuld Toefjes, waarvoor excuses.
oh dan is het goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van de rol waarin jij je plaatst. Ik bedien slechts de spotlights
je onderschat mequote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je 650 euro aan verkochte coins
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed zo mijn jongen. Je fouten kunnen erkennen is een groots eigenschap dat van een jongen een man maakt. Ik ben trots.
Ja hij slaat wel als een lul op een drumstel en dat doet pijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het mooi omschreven. De beeldspraak
Sorryquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hij slaat wel als een lul op een drumstel en dat doet pijn.
Nee niet jouw fout. Ik moet gewoon niet meer met mijn lul op het drumstel slaan hier. Dat is gewoon domquote:
Sla dan gewoon op de piano, die toetsen geven misschien beter mee...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee niet jouw fout. Ik moet gewoon niet meer met mijn lul op het drumstel slaan hier. Dat is gewoon dom
Wel een goede sound. Heb zowel akoestisch als het elektrische drumstel geprobeerd. Zal de piano dadelijk proberen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sla dan gewoon op de piano, die toetsen geven misschien beter mee...
Plectrum al geprobeerd of niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel een goede sound. Heb zowel akoestisch als het elektrische drumstel geprobeerd. Zal de piano dadelijk proberen.
Het aanslaan van de snaren van mijn gitaar was iets minder plezierig. Staalsnarig enz..
Al behoorlijk langquote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad op Nederland 3.Sinds wanneer is dat?
Sinds altijd op zondagavond.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad op Nederland 3.Sinds wanneer is dat?
Breaking Bad #27 Seizoen 5b - 11 Augustus!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Binnenkort komen de laatste afleveringen zeker?
Augustus volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Binnenkort komen de laatste afleveringen zeker?
sinterklaas? serieus?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik weet nu al een leuk sinterklaas cadeautje voor mijn pa:
Het 5de Breaking Bad seizoen op dvd.
Nouquote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je ouders nog cadeau's geven voor sinterklaas vind ik opzienbarend
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je ouders nog cadeau's geven voor sinterklaas vind ik opzienbarend
Mijn broertje is ook 13 jaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.
ZEG HET DAN ZELF OOK NIET JA.quote:
oja dat is waar, even vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.
Ze houden niet van lekker eten daarquote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja dat is waar, even vergeten![]()
maar Kerst niet? Wat is het verhaal daarachter dan?
Gewoon, we zijn geen Amerikanen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oja dat is waar, even vergeten![]()
maar Kerst niet? Wat is het verhaal daarachter dan?
Sick, daar blijf ik wel even voor wakker.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Om 2 uur komt op discovery die Nik Walenda, hij gaat over de grand canyon lopen over een draad.
Oh qua kadootjes bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon, we zijn geen Amerikanen.![]()
Sinterklaas is bij ons gewoon de traditie, en beide is een beetje overdreven. Daarnaast zijn we met Kerst altijd in België.
Ja dat bedoel ik. We vieren wel gewoon Kerst met een diner enz.quote:
ja beide gaat wel wat ver, maar gezellig met familie dineren en een kerstboom heb je wel toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon, we zijn geen Amerikanen.![]()
Sinterklaas is bij ons gewoon de traditie, en beide is een beetje overdreven. Daarnaast zijn we met Kerst altijd in België.
Ja, of course.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja beide gaat wel wat ver, maar gezellig met familie dineren en een kerstboom heb je wel toch?
/carequote:
ok.quote:
Aan Bakkert vragen om normaal te doen is een beetje aan Tobi vragen niet over te schieten voor open doel.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aan Bakkert vragen om normaal te doen is een beetje aan Tobi vragen niet over te schieten voor open doel.
Het ligt niet aan de info, het ligt gewoon aan jouquote:
schier onmogelijk dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aan Bakkert vragen om normaal te doen is een beetje aan Tobi vragen niet over te schieten voor open doel.
iedereen in de omgeving jaquote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dus Detennismaster en Jepperdeprep moeten binnen blijven?
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinds altijd op zondagavond.
Mijn vader kwam vorige week met een leuk cadeautje voor zichzelf en mij
[ afbeelding ]
Ik snap alleen niet echt wat je met die box moetquote:
Tsja, leuk voor de collectie.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat je met die box moetNiet echt een serie om nog een keer helemaal te gaan zitten kijken
waaaaat no clubs?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dus Detennismaster en Jepperdeprep moeten binnen blijven?
Tjah okequote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, leuk voor de collectie.Of gewoon tof om nogmaals te kijken met je pa ofzo.
Makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef el-blanchito het volgende:
Als 17-jarige, dan kan 14 nog wel toch?
When her age is not on the clock she is old enough for the cockquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef el-blanchito het volgende:
Bob, ben jij het?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
krijg van iemand gratis spelers om te lenen heb nu ronaldo
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nice, en dat zonder bioscoopbroek.
Lachen doet pijn, kom ik nu achter.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het regeltje is toch leeftijd/2+7? Ik doe gewoon altijd leeftijd/7+2. Dat werkt beter. Dan speel ik gewoon onwetend als mensen me raar aankijken als ik mijn vriendin na overblijven ophaal.
Ooh nice, geen probleem dan. Ik vond het alleen wat kut toen ze trots vertelde naar V4 ging, terwijl ik zelf net klaar ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het regeltje is toch leeftijd/2+7? Ik doe gewoon altijd leeftijd/7+2. Dat werkt beter. Dan speel ik gewoon onwetend als mensen me raar aankijken als ik mijn vriendin na overblijven ophaal.
Ach, ik heb laatst gedate met een meisje van net 17, ik ben zelf 21.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooh nice, geen probleem dan. Ik vond het alleen wat kut toen ze trots vertelde naar V4 ging, terwijl ik zelf net klaar ben.
quote:
ik denk dat je wel wat rare blikken krijgt als je met een 14 jarige gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooh nice, geen probleem dan. Ik vond het alleen wat kut toen ze trots vertelde naar V4 ging, terwijl ik zelf net klaar ben.
Ik had hockeytoernooi, meisje met een bandje voor 16+ en toen bleek ze net 14 te zijn geworden en had ze dat armbandje gewoon gejat...quote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef el-blanchito het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat je wel wat rare blikken krijgt als je met een 14 jarige gaat.
17 en 14, dat is toch niet zo raar?quote:
ik vind het vrij raar ja. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
17 en 14, dat is toch niet zo raar?Zeker aangezien jongens van 17 vaak nog wat kinderachtiger en jonger ogen en meisjes wat ouder. Bij ons op school was het iig redelijk normaal.
Ik weet niet of ze bij mij op school een relatie dan normaal zouden vinden, maar als in tijdens het uitgaan is het geen probleem toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
17 en 14, dat is toch niet zo raar?Zeker aangezien jongens van 17 vaak nog wat kinderachtiger en jonger ogen en meisjes wat ouder. Bij ons op school was het iig redelijk normaal.
Naja miss ben ik te oud, maar meisjes van 14 zijn toch nog in een andere fase. Hij gaat naar de Uni zelfs en zij naar vwo 3quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Welnee joh, kan makkelijk. En wat zou het je in godsnaam schelen wat de rest vindt? Als jij haar leuk vindt en zij jou en het gaat prima tussen jullie twee dan went de omgeving er ook wel aan. Ik zou het iig niet als obstakel zien.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze bij mij op school een relatie dan normaal zouden vinden, maar als in tijdens het uitgaan is het geen probleem toch?
Nouja, ik zou er ook geen probleem mee hebben, vrienden van me mogen doen en laten wat ze willen als ik er maar geen last van heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee joh, kan makkelijk. En wat zou het je in godsnaam schelen wat de rest vindt? Als jij haar leuk vindt en zij jou en het gaat prima tussen jullie twee dan went de omgeving er ook wel aan. Ik zou het iig niet als obstakel zien.
Ja natuurlijk. Er zit per persoon verschil in.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er ook geen probleem mee hebben, vrienden van me mogen doen en laten wat ze willen als ik er maar geen last van heb.
Alleen met een meisje gaan van 14 die dan ook nog echt een 'klein' meisje is, is misschien weer een ander verhaal, maar dat is ook weer voorkeur, toch?
Niet altijd hoor. Die zelfgemaakte filmpjes zijn heel treurigquote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Tyfus man. Die Marc van IHHNNG die staat ook altijd voor de camera als een hyperactief Duracellkonijn.
Romeo & Juliet shit met die Oost en West fittiequote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef el-blanchito het volgende:
En ach, ze woont toch in het westen en ik in het oosten, maar we hebben ons prima vermaakt op de trampoline
Precies, want het hangt er dan ook weer van af hoe oud die jongen er uit ziet etc etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Tyfus man. Die Marc van IHHNNG die staat ook altijd voor de camera als een hyperactief Duracellkonijn.
[..]
Ja natuurlijk. Er zit per persoon verschil in.
Klinkt wel geil, die grote lengte.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want het hangt er dan ook weer van af hoe oud die jongen er uit ziet etc etc.
Ik word, ondanks mijn lengte die voor mijn leeftijd best groot is, altijd jonger geschat...
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:53 schreef el-blanchito het volgende:
En ach, ze woont toch in het westen en ik in het oosten, maar we hebben ons prima vermaakt op de trampoline
quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, want het hangt er dan ook weer van af hoe oud die jongen er uit ziet etc etc.
Ik word, ondanks mijn lengte die voor mijn leeftijd best groot is, altijd jonger geschat...
Nou complimentjequote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.Geen enkel probleem joh. Toppunt was laatst bij ons met uitgaan, een vriend van mij had aan een meisje gevraagd wat ze van me vond, kreeg ik als antwoord: "Ja, wel een leuke jongen maar hij ziet eruit als 17."
Ik heb er maar gewoon om gelachen en ik heb 't meteen de volgende ochtend op m'n CV gezet.
Nouja, ik was qua echte leeftijd nu één van de oudste, dus de schatting trok het weer gelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.Geen enkel probleem joh. Toppunt was laatst bij ons met uitgaan, een vriend van mij had aan een meisje gevraagd wat ze van me vond, kreeg ik als antwoord: "Ja, wel een leuke jongen maar hij ziet eruit als 17."
Ik heb er maar gewoon om gelachen en ik heb 't meteen de volgende ochtend op m'n CV gezet.
Alsof dat dan ook meteen van toepassing is.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, ik was qua echte leeftijd nu één van de oudste, dus de schatting trok het weer gelijk
En er jonger uit zien is later pas echt een genot.
als je 50 bent bedoel jequote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nouja, ik was qua echte leeftijd nu één van de oudste, dus de schatting trok het weer gelijk
En er jonger uit zien is later pas echt een genot.
ja, later is misschien vrij abstract, maar ik bedoelde daarmee inderdaad niet de nabije toekomst.quote:
Alsof wat meteen van toepassing is?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dat dan ook meteen van toepassing is.
ze doen de macarena op de achtergrond?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een van de slechtste studentenfeestjes ooit? Holy shit wat een kansloze boel.
[ afbeelding ]
Als je er nu jonger uit ziet, dat dat later dan ook zo is.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, later is misschien vrij abstract, maar ik bedoelde daarmee inderdaad niet de nabije toekomst.
[..]
Alsof wat meteen van toepassing is?
Volgens mij is het jumpstyle op Duitse Schlager.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ze doen de macarena op de achtergrond?
Over het algemeen wel, tenzij je opeens een snelle ontwikkeling doormaakt en daardoor weer op je huidige leeftijd er gemiddeld tot ouder uit ziet. Er is altijd wel een periode waarin je voordeel hebt van je uiterlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je er nu jonger uit ziet, dat dat later dan ook zo is.
Ik heb al rimpels enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, tenzij je opeens een snelle ontwikkeling doormaakt en daardoor weer op je huidige leeftijd er gemiddeld tot ouder uit ziet. Er is altijd wel een periode waarin je voordeel hebt van je uiterlijk.
Wat een bullshit zegquote:Op maandag 24 juni 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, tenzij je opeens een snelle ontwikkeling doormaakt en daardoor weer op je huidige leeftijd er gemiddeld tot ouder uit ziet. Er is altijd wel een periode waarin je voordeel hebt van je uiterlijk.
er doet zich altijd wel een moment voor waarop je er wat aan hebt qua hoe je er uit ziet.quote:
Bij penalties in de finale wint het team dat het toernooi het beste gespeeld heeft of zoiets vaagsquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef FCsuarez het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
finale verloren na strafschoppen (onterecht natuurlijk) van rkcwaalwijk ofzo (patje ???)
maar toch de 10K en premium gold pack gekregen![]()
ze wisten gewoon dat ik gehandicapt werd
Ik gebruik altijd Camtasiaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand inmiddels al zo'n progje waarmee je makkelijk gifjes kunt maken? Een soort puush, maar dan voor gifjes..
eerste goede regel die EA ingevoerd heeftquote:Op maandag 24 juni 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij penalties in de finale wint het team dat het toernooi het beste gespeeld heeft of zoiets vaags
Heb even gezocht op het EA Forum vind ik dit:quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerste goede regel die EA ingevoerd heeft![]()
zijn keeper stopte echt alles
Tot half 6 UK time zondag ja..nu dus niet meer.quote:
haha dat was mijn finale in ieder geval nietquote:Op maandag 24 juni 2013 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb even gezocht op het EA Forum vind ik dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2498914.page#26560376
Als je er nu jong uitziet slaat het nergens op om te zeggen dat je er wss later ook jong uitziet kom op zegquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er doet zich altijd wel een moment voor waarop je er wat aan hebt qua hoe je er uit ziet.
Ik heb al een goede denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik denk dat er nog wel een snellere/makkelijkere manier is eerlijk gezegd
Net Mike Tyson in The Hangoverquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zei er nou dat Zeefuik weg was bij Groningen?
Hij was vandaag blijkbaar helemaal afgetraind op de eerste training
Ja daarom, apart dat hier iemand dan verkondigt dat hij weg isquote:Op maandag 24 juni 2013 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad helemaal niet slecht. Netjes.
Neukertje stelen? really?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het neukertje van een vriend van je proberen te verleiden met een zelfgemaakt gedicht. Als dit geen knallend avondje seks wordt, weet ik het ook niet meer.
Ja die knul was verliefd op Claudia, maar zijn vriend neukte ermee.quote:
Ik dacht dat het over jezelf ging.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja die knul was verliefd op Claudia, maar zijn vriend neukte ermee.Nu gaat hij haar verleiden met een gedicht.
Oh bij Ihhnngquote:Op maandag 24 juni 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja die knul was verliefd op Claudia, maar zijn vriend neukte ermee.Nu gaat hij haar verleiden met een gedicht.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over jezelf ging.Aangezien jij toch wel een beetje onze huisdichter bent.
Die kerel post ook in die reeks. Vertelde dat het gebeuren met die Claudia allang klaar was, maar dat dit gedoe een ideetje was van meneer Genemansquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kerel post ook in die reeks. Vertelde dat het gebeuren met die Claudia allang klaar was, maar dat dit gedoe een ideetje was van meneer Genemans
Ja het ergste is nog dat ik tijdens de aflevering herkende dat ze van Take me out wasquote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kerel post ook in die reeks. Vertelde dat het gebeuren met die Claudia allang klaar was, maar dat dit gedoe een ideetje was van meneer Genemans
Echt ALLES is opgezet gewoon..niks spontaans. Die stripper bij hem was ook een deelneemster aan Take me Out..dan weet je het wel
Die Marc is helemaal een parodie op zichzelf. Godverdomme.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ALLES is opgezet gewoon..niks spontaans. Die stripper bij hem was ook een deelneemster aan Take me Out..dan weet je het wel
Wat zegt ie nou netquote:Op maandag 24 juni 2013 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die Marc is helemaal een parodie op zichzelf. Godverdomme.En die Linda. Ik heb het idee dat ze zonder hulp niet tot 4 kan tellen.
welke kerel in welke reeks?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In zijn nieuwe programma gaan ze dat intouchables nadoenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat zegt ie nou netTis nep. Die linda is een actrice
Wel fijn dat de zonnebloem je een weekendje meeneemt op de bootquote:Op maandag 24 juni 2013 00:33 schreef DannyDeko het volgende:
Zo ik ben weer thuis na een weekendje weg met de stichting.
Nieuwe programma?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
In zijn nieuwe programma gaan ze dat intouchables nadoen
Niet zulke rare dingen zeggen aubquote:Op maandag 24 juni 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel fijn dat de zonnebloem je een weekendje meeneemt op de boot
Ja kansloze jongeren moeten iemand gaan helpen die niet zelfstandig dingen kan doen. En hij heeft al gezegd dat ze mensen bij elkaar gaan zetten waarbij het niet goed zal gaan etc. maar uiteindelijk komt het wel goed natuurlijkquote:
Dat wordt ook grappigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga op date en ik neem mee.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja kansloze jongeren moeten iemand gaan helpen die niet zelfstandig dingen kan doen. En hij heeft al gezegd dat ze mensen bij elkaar gaan zetten waarbij het niet goed zal gaan etc. maar uiteindelijk komt het wel goed natuurlijk
Als WHU hem wil heeft Heerenveen geen kans. Financieel niet en Zusi zal toch liever naar BPL of Serie A gaan. Zou wel vet zijn als hij naar Eredivisie gaatquote:
Tsja, hij is natuurlijk al 26 ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als WHU hem wil heeft Heerenveen geen kans. Financieel niet en Zusi zal toch liever naar BPL of Serie A gaan. Zou wel vet zijn als hij naar Eredivisie gaat
Ja logisch, maar zolang WHUquote:Op maandag 24 juni 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als WHU hem wil heeft Heerenveen geen kans. Financieel niet en Zusi zal toch liever naar BPL of Serie A gaan. Zou wel vet zijn als hij naar Eredivisie gaat
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHTquote:
Volgens de commentatoren van USA - België wel erg goed seizoen gespeeld en een belangrijke speler.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, hij is natuurlijk al 26 ofzo.
meteen opgezet natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I CAN FEEL IT COMING IN THE AIR TONIGHT
Hoe fix jij dit zo snel?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zusi's kaartje ziet er zo leip uit
Ik denk niet dat Altidore bij az blijft om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zusi's kaartje ziet er zo leip uit
Die gast is wel geinig. Vooral als ie gaat boksenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga hier ondertussen dood van het lachen.![]()
Knul: "Hee sorry voor het vragen heb jij een vriend?"
Danskut: "Nee"
Knul: "Oh, oké. En ooit een relatie gehad?"
Danskut: "Ja, maar dat is een lang verhaal en dat ga ik nu niet vertellen"
Knul: "Oh. Oké."
** stilte **
Knul: " AWKWARD SILEEEEEEEEENCE"
Die gaat nooit een naakte poes zien in z'n leven. Wat een tjap.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme. Dit kan niet echt zijn.
Hij zet gewoon die moeder aan het werk terwijl hij haar nog geen minuut kent.Wat een djentelmen.
Holy shit!
"Dan zou ik even aan je moeder willen vragen of ze de tafel wil dekken met de spullen die ik mee heb genomen."
Ook dat ze alles uit die auto moet halen aahahhquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme. Dit kan niet echt zijn.
Hij zet gewoon die moeder aan het werk terwijl hij haar nog geen minuut kent.Wat een djentelmen.
Holy shit!
"Dan zou ik even aan je moeder willen vragen of ze de tafel wil dekken met de spullen die ik mee heb genomen."
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gaat nooit een naakte poes zien in z'n leven. Wat een tjap.
Ik lig hier gewoon in m'n eentje hardop te lachen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook dat ze alles uit die auto moet halen aahahh
Ik keek het met mijn vader, die kwam ook niet meer bij en normaal gesproken vindt hij dat soort programma's echt kutquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik lig hier gewoon in m'n eentje hardop te lachen.Rijdt 'ie met die Linda op de snelweg, en terwijl ze poeslief vraagt of hij het gezellig vond bij z'n moeder zit hij te schelden op de auto naast 'm "godver kutzooi, strontzak"
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik keek het met mijn vader, die kwam ook niet meer bij en normaal gesproken vindt hij dat soort programma's echt kut![]()
![]()
quote:
Welke?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu nog dat Gifje van die perfect loop erbij en je bent klaar.
die van die 2 zwarte dudes dat die ene zo staart en die ander voorin zo langskomt tot in de eeuwigheidquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 24-06-2013 om 01:00:05#MOTM Abel Hernández and Jordi Alba are available for the next 24hrs! #FUT http://t.co/vrADrr2J6s reageer retweet
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die van die 2 zwarte dudes dat die ene zo staart en die ander voorin zo langskomt tot in de eeuwigheid![]()
Die shooting upgrade van Hernandesquote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 24-06-2013 om 01:00:05#MOTM Abel Hernández and Jordi Alba are available for the next 24hrs! #FUT http://t.co/vrADrr2J6s reageer retweet
tsja pacewhoring werkt soms niet hequote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Topiek het volgende:
En weer in de finale geneukt door een bedrijf dat de naam EA met zich mee draagt.
Ja want jij weet hoe ik speelde deze finale... goed zo!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja pacewhoring werkt soms niet he
once a pacewhore, always a pacewhorequote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja want jij weet hoe ik speelde deze finale... goed zo!
Ik vond die ook geniaal. Maar nu ik het echte filmpje heb gezien is het een stuk minderquote:
Die man in pak rechtsquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond die ook geniaal. Maar nu ik het echte filmpje heb gezien is het een stuk minder
Links.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Links uitlijnen of in het midden?
Wat motte?quote:
quote:
ah, motte zijn echt kut voor je kleren altijd...quote:
quote:
Wilde gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Wilde gewoonposten, omdat het kan.
Ik lig al niet meer op bed sinds half 3 's middags op zaterdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Stoere hontquote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik lig al niet meer op bed sinds half 3 's middags op zaterdag.
danke schoonquote:
Jaaaaaa... nee!quote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Iedereen zonder leven en veel vrije tijd:
Deze spreadsheet moet aangevuld worden met alle club- en competitenamen zoals ze in de webapp worden weergegeven.
Ik zal morgen wel even kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Iedereen zonder leven en veel vrije tijd:
Deze spreadsheet moet aangevuld worden met alle club- en competitenamen zoals ze in de webapp worden weergegeven.
Ik al niet meer sinds half 8 afgelopen vrijdag. srsquote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik lig al niet meer op bed sinds half 3 's middags op zaterdag.
die zijn out of his liekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:33 schreef Lindgren. het volgende:
Die vriendinnetjes van die Madelinde.Boy heeft duidelijk de verkeerde uit die vriendengroep gepakt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:35 schreef tochweerhenk het volgende:
ik ben een troubadour, niemand bekommert zich om mij
het maakt mij niet uit wat ik morgen doe
Ach, gewoon yoloën.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, gewoon yoloën.
Linda maakt Marc even duidelijk dat ze wel van bananen houdt.Als die niet uit elkaar wordt getrokken..
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik al niet meer sinds half 8 afgelopen vrijdag. srs
Misschien is dat wel het verhaal.. Die Boy helemaal achter zon andere aan en dan uiteindelijk maar genoegen nemen met Madelindequote:Op maandag 24 juni 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, gewoon yoloën.
Linda maakt Marc even duidelijk dat ze wel van bananen houdt.Als die niet uit elkaar wordt getrokken..
Ach, je kunt ervan denken wat je wilt. Hoe simpel ze ook overkomen, ze hebben elkaar gevonden en zijn gelukkig.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het verhaal.. Die Boy helemaal achter zon andere aan en dan uiteindelijk maar genoegen nemen met Madelinde(Geen spoiler, dit word niet uitgelegd)
Heb jij vakantie ofzo ?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker gewoon... Ook nog een beetje actief geweest of niet?
Wel waar maar je klinkt zweverigquote:Op maandag 24 juni 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, je kunt ervan denken wat je wilt. Hoe simpel ze ook overkomen, ze hebben elkaar gevonden en zijn gelukkig.Dat is wel wat waard.
vrijdag had ik mijn laatste toetsen jaquote:
Een kleine understatement. Laten we zeggen dat ik 3 keer de Nijmeegse 4daagse heb gelopen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 01:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker gewoon... Ook nog een beetje actief geweest of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is de dichter hier, net als Jasper.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een kleine understatement. Laten we zeggen dat ik 3 de Nijmeegse 4daagse heb gelopen ofzo
Denk dat ik word aangeklaagd wegens mishandeling..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en dan ga je nu gewoon lekker FOK!ken heuh!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vrijdag had ik mijn laatste toetsen ja
Ach, valt wel mee.quote:
ooh... Dat is minder.quote:
Niet willen en niet kunnen slapen is een groot verschil helaasquote:Op maandag 24 juni 2013 01:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan ga je nu gewoon lekker FOK!ken heuh!
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet willen en niet kunnen slapen is een groot verschil helaas
Die aflevering had ik ook gezien ja. Wat voor onwijze mongool ben je dan inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
Die Michael is wel de grootste kneus die er is.
Na een paar minuten op date al roepen dat je maagd bent.Wtf. Die is niet helemaal 100 volgens mij.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a4d987f7-7bf0-4c2f-bfdb-4005a4db15edquote:Op maandag 24 juni 2013 01:51 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe Lindgren. zich nu inleeft
Ik ga denk ik zelf ook even dat terugkijken, iemand die een linkje heeft?
and wanneer can he?quote:
dankjequote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a4d987f7-7bf0-4c2f-bfdb-4005a4db15ed
Alleen dan even aflevering 1 kijken.
Ik ga nu de derde kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:52 schreef Zhano het volgende:
Haha Lindgren hoeveel eps heb je nu gekeken vandaag?
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
Fotograaf: "Boy, ik ga je jasje even schoonwegen want je bent helemaal nat"
Boy: "MWOAH IK HOOP MADELINDE VANAVOND OOK![]()
![]()
"
** Awkward silence **
quote:
Maakt toch niet uit want hij is geschorstquote:
quote:
1quote:
Ik heb nooit kunnen tellen, ik kan het nog niet.quote:
Echt een gladioolquote:
nu gaan jullie kaput.quote:
jij houdt nooit je sokken aan tijdens de seks?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
Bij een naaktsessie ook gewoon je sokken aanhouden.KONING.
Dat lijkt mij ook best eng eigenlijk...quote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
"Toen ik ging zitten was ik eigenlijk maar alleen heel erg bang om een erectie te krijgen"
Knaapjequote:Op maandag 24 juni 2013 02:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook best eng eigenlijk...![]()
![]()
![]()
Ik ga dan ook niet model staanquote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Knaapje...
Wanneer denk je dat jouw ontknaping is btw?
Krijg jij nooit een spontane erectie, zonder aanleiding?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw een erectie krijgen van een paar wijven achter een schildersezel met normale kleren aan
oh ja, laatmaar. Ik dacht die vrouwen ook naakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw een erectie krijgen van een paar wijven achter een schildersezel met normale kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |