PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
1 wedstrijd mee gespeeld en toen scoorde hij een prima goal.quote:
Op pace na zijn de stats echt bizar, bizar slecht van hem dit jaar...quote:
goeie sample dusquote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1 wedstrijd mee gespeeld en toen scoorde hij een prima goal.
Dat postte ik hiervoor al. En jij maar huilen over onbelangrijke dingen. Ga je schamen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
https://twitter.com/search?q=%22Toestand%20Mandela%22&src=tren
Ik kom net pas weer even kijken en ik ben zo moe dat ik dat niet door heb en en en.. het is mijn schuld Toefjes, waarvoor excuses.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat postte ik hiervoor al. En jij maar huilen over onbelangrijke dingen. Ga je schamen.
Goed zo mijn jongen. Je fouten kunnen erkennen is een groots eigenschap dat van een jongen een man maakt. Ik ben trots.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kom net pas weer even kijken en ik ben zo moe dat ik dat niet door heb en en en.. het is mijn schuld Toefjes, waarvoor excuses.
oh dan is het goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van de rol waarin jij je plaatst. Ik bedien slechts de spotlights
je onderschat mequote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met je 650 euro aan verkochte coins
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed zo mijn jongen. Je fouten kunnen erkennen is een groots eigenschap dat van een jongen een man maakt. Ik ben trots.
Ja hij slaat wel als een lul op een drumstel en dat doet pijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het mooi omschreven. De beeldspraak
Sorryquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hij slaat wel als een lul op een drumstel en dat doet pijn.
Nee niet jouw fout. Ik moet gewoon niet meer met mijn lul op het drumstel slaan hier. Dat is gewoon domquote:
Sla dan gewoon op de piano, die toetsen geven misschien beter mee...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee niet jouw fout. Ik moet gewoon niet meer met mijn lul op het drumstel slaan hier. Dat is gewoon dom
Wel een goede sound. Heb zowel akoestisch als het elektrische drumstel geprobeerd. Zal de piano dadelijk proberen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sla dan gewoon op de piano, die toetsen geven misschien beter mee...
Plectrum al geprobeerd of niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wel een goede sound. Heb zowel akoestisch als het elektrische drumstel geprobeerd. Zal de piano dadelijk proberen.
Het aanslaan van de snaren van mijn gitaar was iets minder plezierig. Staalsnarig enz..
Al behoorlijk langquote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad op Nederland 3.Sinds wanneer is dat?
Sinds altijd op zondagavond.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
Breaking Bad op Nederland 3.Sinds wanneer is dat?
Breaking Bad #27 Seizoen 5b - 11 Augustus!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Binnenkort komen de laatste afleveringen zeker?
Augustus volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Binnenkort komen de laatste afleveringen zeker?
sinterklaas? serieus?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
Ik weet nu al een leuk sinterklaas cadeautje voor mijn pa:
Het 5de Breaking Bad seizoen op dvd.
Nouquote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je ouders nog cadeau's geven voor sinterklaas vind ik opzienbarend
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je ouders nog cadeau's geven voor sinterklaas vind ik opzienbarend
Mijn broertje is ook 13 jaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.
ZEG HET DAN ZELF OOK NIET JA.quote:
oja dat is waar, even vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We doen altijd gewoon surprises met elkaar. Vergeet niet dat mijn broertje pas 13 jaar is. En het is altijd een gezellige avond gewoon. Kerst vieren we dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |