Slaap lekker Dido, en dankjewel voor je advies. Ik ga proberen m'n lijstjes hier te posten, als ik dat durf.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind het vooral raar en benauwend dat AB het advies krijgt zich in te lezen over voeding. Hallo, ze komt net kijken. Kleine stapjes enzo. Het hoeft niet meteen zo ingewikkeld.
Zoals al gezegd werd, AB: gewoon je lijstjes posten, dan krijg je feedback en kun je gaandeweg steeds meer gaan veranderen. Het is een proces dat veel tijd in beslag kan nemen, maar je zult zien dat steeds meer puzzelstukjes op hun plaats vallen en dat gezond eten ook heel lekker kan zijn
En nu ga ik slapen! Trusten, allen!
En het was niet eens mijn bedoelingquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Perruche het volgende:
@an; ik bedoel dat zo'n advies nutteloos is zonder onderbouwing. Ze weet niet eens waarom straciatellakwark oid niet net zo gezond is als gewone. Ik denk dat ze meer heeft aan inzicht in wat wel en niet "werkt" en waarom ipv "loze beweringen".
Nou AB je hebt de discussie weer lekker op gang weten te brengen
Voor mijn gevoel is het wat weinig mf. Vooral je d.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:47 schreef _mille-feuille_ het volgende:
Lijstje vandaag:
O: koffie verkeerd + aardappelomelet
L: groentesoep en 2 bruine bolletjes
T: hoorntje met 1 bolletje ijs
D: 2 volkoren pitabroodjes met pesto
T: bakje augurkjes
Heb ik vorig topic gepostquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:03 schreef Mufasa208 het volgende:
@V1z, Silent Hill gezien vroeger?
Ik kwam deze tegen:
Ik zou echt terug naar mijn moeder rennen en een heel hoog gilletje slaken.
Centralia bedoel je? Lijkt me ook wel interessant eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Is trouwens een dorp in de VS waar het op gebaseerd is. Is nu helemaal verlaten en de vuilhoop die ze ondergronds hebben gestopt smeult nu al meer dan 40jr lang. Stiekeme wens daar ooit naar toe te gaan
^^quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef V1z0R het volgende:
leuk sfeertje weer
Geef maar gil
[..]
Heb ik vorig topic gepost
Senoble is hemels, enige andere die daarbij in de buurt komt is C1000 kwark maar m'n C1000 wordt dus een Appie.
quote:
Door die film wilde ik al jong profiler wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Centralia inderdaad.
[..]![]()
Ikoccult en vuige dingen.
Als m'n zus dan met haar vriendinnen zaten te gruwelen bij enge films zat ik high van de adrenaline te grinniken voor de TVdeed dan ook m'n best om ze de stuipen op het lijf te jagen, kostte een paar meppen in het gezicht maar was het zo waard
Silence of the lambs is nog steeds een van m'n favo's
Oh dat is echt ergquote:Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef V1z0R het volgende:
Centralia inderdaad.
[..]![]()
Ikoccult en vuige dingen.
Als m'n zus dan met haar vriendinnen zaten te gruwelen bij enge films zat ik high van de adrenaline te grinniken voor de TVdeed dan ook m'n best om ze de stuipen op het lijf te jagen, kostte een paar meppen in het gezicht maar was het zo waard
Silence of the lambs is nog steeds een van m'n favo's
Oh, daar heb ik wel belang bij hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef V1z0R het volgende:
leuk sfeertje weer
AB, ik heb leesvoer voor je waar je alles uitgebreid wordt uitgelegd en je het hele A t/m Z leert wat betreft voeding en beweging.
Heb ook een PM met een destillatie van dat alles en je in nog geen 5 minuten lezen je een goede springplank hebt om een voedingspatroon kunt maken met alle voedingsmiddelen.
Geef maar gil
Ik zag alleen de film Carrie op iets te jonge leeftijd. Daar heb ik ff last van gehadquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Heb die PM kennelijk verwijderd maar ga morgen nieuwe tikken.toch geinig hoe ik niet de enige ben met interesse voor dingen die vele anderen als angstaanjagend vinden
Dat had ik met Dracula, die ene met Gary Oldman, ik kon als mini-me vampiers en weerwolven niet zo goed lijenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zag alleen de film Carrie op iets te jonge leeftijd. Daar heb ik ff last van gehad
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik met Dracula, die ene met Gary Oldman, ik kon als mini-me vampiers en weerwolven niet zo goed lijen![]()
Vooral die incarnatie met knotjes en harige klauwen vond ik erg naarquote:
Oh.quote:
Hangt er vanaf wie je het vraagt natuurlijkquote:
Ik heb nu kwark van de Emte of de Dirk, eigen merk. Krijg het pas weg met heul veul lekkere dingen erin, dus niet zo een succes.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie je het vraagt natuurlijk![]()
Smaak is subjectief! Proberen is the key
Dat schijnt iedereen te vinden. Vind het zelf op zich goed eetbaar, maar ik rij er niet voor om. Halfvolle kwark is misschien wel handiger dan volle en zeker lekkerder dan mahere.quote:
Ah, okéquote:Op maandag 24 juni 2013 00:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh.
Lees mee en leer? Er komt hier zo veel aan voedselkennis voorbij dar je vanzelf slecht van goed gaat onderscheiden. Pas het toe op jezelf, ontdek wat voor jou werkt en dan kom je een heel eind.
En over kwark en frikandellen: als ik in het ervaren wielrenners topic ga vragen of mijn weduwe geschikt is voor de Franse Alpen, word ik ws ook niet helemaal serieus genomen.
Die laatste opmerking vind ik nou weer jammer.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké.
En tja... die kwark en frikandellen... ik snap het nu wel een beetje maar voordat ik die kwark had, ontbeet ik praktisch niet. En iedere dag een frikandel valt volgens mij wel mee, toch?
Ik keek vroeger met m'n vader griezelfilms. Kan me bijvoorbeeld Pet Semetary heel goed herinneren. Ik was 10 geloof ikquote:Op zondag 23 juni 2013 23:40 schreef V1z0R het volgende:
Heb die PM kennelijk verwijderd maar ga morgen nieuwe tikken.toch geinig hoe ik niet de enige ben met interesse voor dingen die vele anderen als angstaanjagend vinden
Je hoeft jezelf echt niet alles te ontzeggen. Maar elke dag iets eten wat boordevol slecht vet, suiker en afvalvlees zit en werkelijk niets bevat wat je lichaam nodig heeft... Lijkt me niet verstandig. Beperk het tot 1x per week zou ik zeggen. En vervang het door iets wat wel voedingsstoffen bevat: gekookt ei, hand ongezouten nootjes, fruit, kip, augurk met plakje ham... Mogelijkheden genoeg!!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké.
En tja... die kwark en frikandellen... ik snap het nu wel een beetje maar voordat ik die kwark had, ontbeet ik praktisch niet. En iedere dag een frikandel valt volgens mij wel mee, toch?
Oké, dan ga ik proberen het te beperken tot één keer per week.Die alternatieven die je geeft klinken ook wel goedquote:Op maandag 24 juni 2013 08:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf echt niet alles te ontzeggen. Maar elke dag iets eten wat boordevol slecht vet, suiker en afvalvlees zit en werkelijk niets bevat wat je lichaam nodig heeft... Lijkt me niet verstandig. Beperk het tot 1x per week zou ik zeggen. En vervang het door iets wat wel voedingsstoffen bevat: gekookt ei, hand ongezouten nootjes, fruit, kip, augurk met plakje ham... Mogelijkheden genoeg!!
die heb ik niet eens afgekekenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik keek vroeger met m'n vader griezelfilms. Kan me bijvoorbeeld Pet Semetary heel goed herinneren. Ik was 10 geloof ik.
Enige film die ik echt slecht trok was Event Horizon. Man, daar heb ik wel een paar nachten slaap voor in moeten leveren
Op het werk hoor je ook geen spelletjes te spelen, maar gewoon te werken hequote:Op maandag 24 juni 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Met Silent Hill, the game, ben ik gestopt. Veel te eng, dat gespook in het donker
Ben op het werk. Geen zin!
Wat heb je nou als ontbijtquote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Planning:
O: 2x speltbth (kaas, jam), een perzik
T: wat stukjes kip
T: koffie met een plak cake
L: salade met eoa
T: 200 gr magere kwark met blauwe bessen & zonnepitten
T: banaan
D: omelet met groenten of pasta met rauwkost
S: 40 minuten fietsen & bootcamp
Wat is dat voor boterham dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
een speltboterham met kaas en een met jam, en een perzik.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
een speltboterham met kaas en een met jam, en een perzik.
Gewoon eens bedenken wat je wilt/kunt eten. Als er hier wordt gedacht, wat een crap, dan wordt het wel gezegdquote:Op maandag 24 juni 2013 09:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb nog niet echt een idee van wat ik de rest van de dag ga eten, tot nu toe weet ik alleen wat ik als ontbijt gehad heb.
Omdat ik het lekker vind? En nee, geen 14. 25.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Waarom zou je elke dag een frikandel eten? Hoe oud ben je, 14?
Waarom vind je dat jammer?quote:Op maandag 24 juni 2013 07:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die laatste opmerking vind ik nou weer jammer.
Eens even nadenken dan maar...quote:Op maandag 24 juni 2013 09:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Gewoon eens bedenken wat je wilt/kunt eten. Als er hier wordt gedacht, wat een crap, dan wordt het wel gezegd
En vergeet ook niet je drinken bij te houden. Sapjes zitten net als cola vol met suikers. Op mijn lijstje zie je geen drinken omdat ik of water of koffie drink. Dus geen extra kcals daarin.
omdat ik er- naief genoeg- vanuit ging dat je nu wel zou snappen dat iedere dag een frikandel niet zon tof idee is.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker vind? En nee, geen 14. 25.
[..]
Waarom vind je dat jammer?
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd.
Hoe lomp kun je zijn?quote:
mja zou lomp zijn als het om iemand van 15 ging maar AB komt uit 1988, volgens haar profiel.quote:
Dan nog is het lomp, ze kunnen ook gewoon normaal reageren.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
mja zou lomp zijn als het om iemand van 15 ging maar AB komt uit 1988, volgens haar profiel.
ik snap de irritatie wel, sorry, je komt nogal onvolwassen over. Zelfs toen ik nog dineerde met bakken ijs, wist ik dat elke dag een frikandel niet gezond is. Vraag me af of je niet hebt geleerd normaal te eten vroeger.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan nog is het lomp, je kunt ook gewoon normaal reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |