SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hierFuck the EBU.
Psshh, dikke.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haaaa, ik nog 6 cornetto's en straks pak ik er 1
Ik vind de Mac altijd wel 'lekker' ff snaaien maar naderhand toch een beetje zo'n downer van hmm zo geweldig is het en ik ben net 10/14 euro kwijt in mijn eentjequote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben lui jaZelfs een hele TT aan gewijd laatst
En drive-in is ook wel prima, maar dan moet je alsnog van je bank af komen en het huis uit gaan, én (iemand met) een auto hebben
En dan roepen dat ik niet kan draaienquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo brak zijn dat je je joint 3x opnieuw moet draaien
Ohja, das wel beter omdat je nog had liggen in hoornquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja één voorgedraaide haze joint was goedkoper dan een nieuw zakje wiet, vloei, tips, en grinder
Maar rook jij haze altijd puur of wel gewoon met tabak?
Klopt ja, zodra ik ook maar een beetje stress heb kluif ik mn hele vel eraf, vaak genoeg ontstoken vingers gehad ook mja, langste dat ik het volhield zonder nagelbijten is 3 maanden ofzoquote:
Ja hallo ik zat aan de pillen vannacht dus ik ben nog wazigquote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan roepen dat ik niet kan draaienIk heb nog nooit een joint opnieuw hoeven draaien, behalve die van Mono
_
shit, vreet je 3 menu's op ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind de Mac altijd wel 'lekker' ff snaaien maar naderhand toch een beetje zo'n downer van hmm zo geweldig is het en ik ben net 10/14 euro kwijt in mijn eentje
Zo herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind de Mac altijd wel 'lekker' ff snaaien maar naderhand toch een beetje zo'n downer van hmm zo geweldig is het en ik ben net 10/14 euro kwijt in mijn eentje
geen excuus om niet perfect te kunnen draaien.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo ik zat aan de pillen vannacht dus ik ben nog wazig
Grote big mac met cola, losse hamburger, 2x saus en 2 mcflurry M&M ..quote:
Die van vanmiddag lukte tenminste wel in 1xquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen excuus om niet perfect te kunnen draaien.
Oké, is dat ook verslavend?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb een slechte eigenschap, nagel bijten
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die van vanmiddag lukte tenminste wel in 1x
Ja, want hij moet toch nog verder gaan tochquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Komt trouwens eerst nog een uitbreiding van seizoen 1 he.
Ontstoken vingers heb ik nog nooit gehad, en stoppen hou ik nooit langer dan anderhalve week volquote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ja, zodra ik ook maar een beetje stress heb kluif ik mn hele vel eraf, vaak genoeg ontstoken vingers gehad ook mja, langste dat ik het volhield zonder nagelbijten is 3 maanden ofzo
Ik zou het niet eens weten in percentages johquote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohja, das wel beter omdat je nog had liggen in hoorn
Nee altijd met beetje tabak, ongeveer 60 % wiet 40 % tabak
Ik wil eigenlijk 65% zeggen maar dat is zo kritisch
gewoon 1 whopper is genoeg en in de wc onder de kraan zuipe,lolquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grote big mac met cola, losse hamburger, 2x saus en 2 mcflurry M&M ..op een goeie dag, als ik honger heb.
Whehehe leuke avond gehad?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo ik zat aan de pillen vannacht dus ik ben nog wazig
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die niet onlangs in Hoorn zijn geweest
Ja was superleukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehehe leuke avond gehad?
Ik vind jointjes draaien als ik aan de pillen zit juist zo chillKan er helemaal in op gaan en zit gewoon lekker relaxed te genieten van hoe ik zelf een jointje aan het draaien ben
En dan issie ook gewoon nog wel gelukt ook
Jij snapt het.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want hij moet toch nog verder gaan toch
Niet even naar mijn huis wezen zwaaienquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ben je lui of beetje energiek? :pquote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens weten in percentages johMaar je doet er wel meer in dan ik iig. Ik flikker gewoon een laagje tabak op het vloeitje en daarboven strooi ik een laagje wiet erover tot het er groen genoeg uit ziet
Maargoed merk wel dat het een andere 'stone' is met haze iig dan normaal. Wel chill, maar voel me wel stoned, niet high denk ikOf ik voel me wel high maar weet gewoon niet dat het een high is die ik voel, omdat ik volgens mij nooit echt high ben geweest, hoewel ik wel het misschien wel een high zou noemen als ik het was.
Maar voel me nu gewoon denk ik stoned als in ik heb gewoon een joint gerookt wat ik altijd rook, maar dan wel een beetje anders.
Snap je?
gewoon bananacakequote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Zie er wel tegen op eigenlijk eerste keer blowen omdat ik roken echt ontzettend ranzig vind en ook niet wil (gewoon) roken
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
Door die wegwerkzaamheden raakte ik helemaal de draad kwijt. Spijt me.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet even naar mijn huis wezen zwaaien
van die kleffe zweethandjes zijn echt kut om mee te rollenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was superleukAls ik space laat ik het sowieso iemand anders doen, geen focus en trillende zwetende handen
Klopt, vooral onmogelijk om de wiet te verkruimelenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
van die kleffe zweethandjes zijn echt kut om mee te rollen
Die percentages zijn ongeveer weet je welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens weten in percentages johMaar je doet er wel meer in dan ik iig. Ik flikker gewoon een laagje tabak op het vloeitje en daarboven strooi ik een laagje wiet erover tot het er groen genoeg uit ziet
Maargoed merk wel dat het een andere 'stone' is met haze iig dan normaal. Wel chill, maar voel me wel stoned, niet high denk ikOf ik voel me wel high maar weet gewoon niet dat het een high is die ik voel, omdat ik volgens mij nooit echt high ben geweest, hoewel ik wel het misschien wel een high zou noemen als ik het was.
Maar voel me nu gewoon denk ik stoned als in ik heb gewoon een joint gerookt wat ik altijd rook, maar dan wel een beetje anders.
Snap je?
herlemaal als het van die plakkerige wiet is.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm kan me wel voorstellen ja, hoewel wiet roken echt wel anders/lekkerder is/smaakt/rookt dan sigaretten.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Zie er wel tegen op eigenlijk eerste keer blowen omdat ik roken echt ontzettend ranzig vind en ook niet wil (gewoon) roken
Sowieso iemand anders laten doen is altijd goedquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was superleukAls ik space laat ik het sowieso iemand anders doen, geen focus en trillende zwetende handen
Dat is binnekort ook in Nederland zo'n obstacle parkour.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef Flippiee het volgende:
Tevens heb ik vandaag op http://www.thisiswhyimbroke.com/new/ zitten kijken
En dit leek mij fucking vet http://www.runforyourlives.com/ maar toen bedacht ik mij dat stoners en sportief zijn geen combi is. En aangezien ik meer in het gebied van stoners val
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef OllieWilliams het volgende:
ah fuckm'n tentamen ga ik morgen zo verneuken. ben een oefententamen aan het doen maar snap er echt geen kanker van..
Ik denk wel beetje energiek (iig wel energieker dan normaal, mijn vingers typen ook wel met plezier kneiterhard deze lulverhalen enzo), maar zit hier ook wel lekker op het matrasje. Hoewel dat misschien ook wel logisch is na een vrij bewogen weekend met weinig slaapquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben je lui of beetje energiek? :p
wat voor tentamen heb je?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef OllieWilliams het volgende:
ah fuckm'n tentamen ga ik morgen zo verneuken. ben een oefententamen aan het doen maar snap er echt geen kanker van..
Met zombie gedoe als thema?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is binnekort ook in Nederland zo'n obstacle parkour.
Bereid je voor op heel veel hoestenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ja dan blijft het echt naar plakken aan je vingers en flikker je zo perongeluk alles er weer uitquote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jaquote:
Dientjequote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die percentages zijn ongeveer weet je welIk doe altijd eerst verkruimelen het wiet en dan pak ik een plukje tabak die leg ik voor de tip en dan pak ik beetje shaq en dat mix ik met de wiet en dan rol ik hem
Ja, ik heb deze post met een smile gelezen ik denk ook dat je gewoon ietsje zwaarder stoned bent dan normaal en dat je nu met een scheve lach zit te bedenken hoe stoned je nou wel of niet bent..
Och ja, mijn eerste keer moest ik ook bijna kotsen van het hoestenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bereid je voor op heel veel hoesten
Klinkt wel meer als high dan als stoned eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk wel beetje energiek (iig wel energieker dan normaal, mijn vingers typen ook wel met plezier kneiterhard deze lulverhalen enzo), maar zit hier ook wel lekker op het matrasje. Hoewel dat misschien ook wel logisch is na een vrij bewogen weekend met weinig slaap
Godver iddquote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
herlemaal als het van die plakkerige wiet is.
Ik krijg het al benauwd als sigaretten rook mijn kant op waaitquote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bereid je voor op heel veel hoesten
Dat is wel extreem op zichquote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik krijg het al benauwd als sigaretten rook mijn kant op waaitheb geen astma oid.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och ja, mijn eerste keer moest ik ook bijna kotsen van het hoesten
Naakt, zeker op blote voeten in nat grasquote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef THEFXR het volgende:
het beste is gewoon hardlopen in het bos, wordt je nog higer van
Zet FOK! uit en ga leren tot je het begrijpt danquote:Op zondag 23 juni 2013 22:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Een keer goed over je longen en je hebt er nooit meer last vanquote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
HerkenbaarTweede keer ook eigenlijk, je zou bijna fulltime gaan roken
Leuk. Zou me wel in moeten houden om zo'n zombie geen elleboog in z'n gezicht te gevenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef Flippiee het volgende:
En dit leek mij fucking vet http://www.runforyourlives.com
Lol, dat wordt hem niet echtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zet FOK! uit en ga leren tot je het begrijpt dan
Je weet zelfquote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
DientjeMijn stonervriend die mij begrijpt
Gewoon met de ketting zaag achter na zitten.. moet je maar eens zien hoe snel ze dan zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk. Zou me wel in moeten houden om zo'n zombie geen elleboog in z'n gezicht te geven
Dan begrijp je de site geloof ik verkeerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, is toch ook raar, voegt niks toe.. ga dan LARP'en
Whehe. Of weg te trappenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk. Zou me wel in moeten houden om zo'n zombie geen elleboog in z'n gezicht te geven
Ok, steek dan maar een jointje aan om ff te ontstressenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, dat wordt hem niet echtHerkansinkjee...
Ja maar jointje is nog niet op enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet zelf
post zo die pic die belooft was![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan begrijp je de site geloof ik verkeerd.Het is een beetje als dat doomsdaypreppen. Ben jij in staat om te ontsnappen zeg maar. Ik vind het wel geinig, en naar mijn mening lijkt het totaal niet op LARP'en
Daarnaast als ik dan de keus kan maken tussen een obstakel parkoers afleggen en LARP'en, ga ik liever een weekendje survivallen in de Ardennen ofzo.
Nee manquote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok, steek dan maar een jointje aan om ff te ontstressen![]()
Nouja ik had ook nooit sigaretten gerookt dus volgensmij is het meer verkeerd inhaleren ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh, geen idee. De uitbreiding is wel al op Steam gesignaleerd maar is nog niet beschikbaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het in oktober kwam
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon met de ketting zaag achter na zitten.. moet je maar eens zien hoe snel ze dan zijn.
Ja toch, van ons blijven ze afquote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan begrijp je de site geloof ik verkeerd.Het is een beetje als dat doomsdaypreppen. Ben jij in staat om te ontsnappen zeg maar. Ik vind het wel geinig, en naar mijn mening lijkt het totaal niet op LARP'en
Daarnaast als ik dan de keus kan maken tussen een obstakel parkoers afleggen en LARP'en, ga ik liever een weekendje survivallen in de Ardennen ofzo.
[..]
Whehe. Of weg te trappen
je er ook gelijk een soort van in verslikken.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had ook nooit sigaretten gerookt dus volgensmij is het meer verkeerd inhaleren ofzo
Oké, rustig aanquote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jointje is nog niet op enzoZal proberen het niet te vergeten
Maar met een conditie van een stoner zie ik het voorlopig nog somber inquote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, geen idee. De uitbreiding is wel al op Steam gesignaleerd maar is nog niet beschikbaar.
[..]
[..]
Ja toch, van ons blijven ze af [ afbeelding ]
Ja, straks moet ik weer deel 1 overnieuw doen omdat ik de storyline ben vergeten.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, geen idee. De uitbreiding is wel al op Steam gesignaleerd maar is nog niet beschikbaar.
Eh neequote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een keer goed over je longen en je hebt er nooit meer last van
Ja preciesquote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
je er ook gelijk een soort van in verslikken.dat had ik de 1e keer.
Sinds wanneer ben jij een stoner dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar met een conditie van een stoner zie ik het voorlopig nog somber in
Daar ging je wel hard opquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voorgedraaide joint gerookt, geloof ooit 1tje en die was van unf
Ja doe doe
Ah ja, dan nog ff vol houden broederquote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee manmoet morgen fit zijn, want dinsdag een tentamen dat ik echt niet mag falen..
Nee, dat kwam door de drank..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar ging je wel hard opop de grond liggen en met katten praten alles
"Echte zombies"quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso wel een heel stom thema eigenlijkeckte zombies kunnen helemaal niet rennen (en klimmen etc)
Uhuquote:Op zondag 23 juni 2013 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat kwam door de drank..
Ik ging zitten vet lief die kat
Ik heb echt nooit hoeven hoesten de eerste keren dat ik sigaretten rookte of een joint rooktequote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij was het einde bij iedereen hetzelfde. Of zal het nog uitmaken wie met je mee zijn gegaan na dat huis? Omid en Christa leefden in ieder geval nog maar de rest was dood toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, straks moet ik weer deel 1 overnieuw doen omdat ik de storyline ben vergeten.
Hé, maar als die nieuwe deel komt moet je zeker verder via die oude savegames omdat je geschiedenis zo is gegaan waar jij voor gekozen hebt toch?
waarom niet eigenlijk? Vind het altijd zo'n gaar idee dat ze sloom moeten zijn. Ja misschien degenen van wie stukken been missen.quote:
Ik had wel eens gerookt maar niet over mijn longenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja ik had ook nooit sigaretten gerookt dus volgensmij is het meer verkeerd inhaleren ofzo
Waarschijnlijk omdat ze dood zijn.. en spieren minder vitaal zijn enso en minder neurologische activiteit.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? Vind het altijd zo'n gaar idee dat ze sloom moeten zijn. Ja misschien degenen van wie stukken been missen.
Hoezo niet?quote:
Ik praat ook met m'n kattenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar ging je wel hard opop de grond liggen en met katten praten alles
daardoor geen pijn, geen kennis van lichamelijke grenzen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dood zijn.. en spieren minder vitaal zijn enso en minder neurologische activiteit.
Pas jij nou maar op dat je niet stikt in die zes Cornetto's.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:20 schreef THEFXR het volgende:
laatst killer karaoke gekeken, toen ik high was, was er bijna in dood gebleven, ik kon niet meer stoppen met het lache, nu nog steeds gescheurde buikspieren..
Ja.. waarom kunnen ze niet dan ook niet slim zijn en wapens schieten, auto's besturen .. Als Einstein door een zombie gebeten werd zou hij dan net zo slim zijn en een uber terrorist zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou de zombie van een atleet niet snel meer kunnen rennen?
quote:
ik neem er 1, heb er nog 6, feeder!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat je niet stikt in die zes Cornetto's.
Ik heb meerdere keren over mijn longen gerookt maar hoest nog steedsquote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoezo niet?Dat is wel het idee bij elke vorm van roken, je merkt er pas iets van als het over je longen gaat, anders komt het nooit je bloedsomloop in natuurlijk. Dus inhaleren tot je het in je mond voelt zitten en dan nog een keer inademen om het naar de longetjes te transporteren
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.
"MAAR JIJ BENT NIET DE BAAS HOOR! NEEHEE NEEHEE! je bent wel lief ja, maar dan moet je wel die anus bij mn gezicht weghouden, WANT JIJ BENT NIET DE BAAS! lief netebeest!
Slikken trut.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren over mijn longen gerookt maar hoest nog steeds
Ik weet eigenlijk niet waar dat "jij bent niet de baas" vandaan komt, volgens mij toen belle op me wilde gaan zitten toen ik er geen zin in had en maar bleef proberen.quote:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, oefenen voor mijn toekomst als gestoord kattenvrouwtje
Oh zoquote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren over mijn longen gerookt maar hoest nog steeds
Neequote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg eens uit dan voor degenen die er niet bij waren
Nouja het is toch zo dat alleen de meest basic delen van je brein nog functioneren? Dus je instinct om te eten en lopen enzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. waarom kunnen ze niet dan ook niet slim zijn en wapens schieten, auto's besturen .. Als Einstein door een zombie gebeten werd zou hij dan net zo slim zijn en een uber terrorist zijn?
Lijkt me niet lijkt me dat hij dan braindead is, anders wordt het wel helemaal e gek
Ditquote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wilde ingaan op de zombie-discussie maar ik besef me nu hoe zinloos dat is
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
Nou het ging zo (sorry dientje), we zaten met z'n 4en gewoon een beetje te praten, beetje roken, beetje drinken. En ineens staat hij op, half wankelend, zonder iets te zeggen. Hij was heel de tijd al een beetje aan het lachen en wartaal praten enzo, en toen ging hij ineens op de grond zitten en bleef ie maar tegen die onbekende kat pratenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg eens uit dan voor degenen die er niet bij waren
Oh youquote:
Ik probeer die zooi in de schappen te laten liggen, ik vreet zo'n zak anders in één keer leegquote:
Hehehe, dat van die anus herken ik welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar dat "jij bent niet de baas" vandaan komt, volgens mij toen belle op me wilde gaan zitten toen ik er geen zin in had en maar bleef proberen.
Om een zombie te moeten kunnen creeeren, moet je die persoon een cannibaal maken en zielloos maken en dan moet je nog zorgen dat het zonder hartslag kan leven.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
dat doet iedereen met winegums, zijn zo lekker,hequote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh you
[..]
Ik probeer die zooi in de schappen te laten liggen, ik vreet zo'n zak anders in één keer leeg
Wat loop je nou weer te zeiken, dat lijkt me nou een typische discussie voor stoners..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
en ze willen nooit gaan zitten als dat van me moet.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe, dat van die anus herken ik wel
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou het ging zo (sorry dientje), we zaten met z'n 4en gewoon een beetje te praten, beetje roken, beetje drinken. En ineens staat hij op, half wankelend, zonder iets te zeggen. Hij was heel de tijd al een beetje aan het lachen en wartaal praten enzo, en toen ging hij ineens op de grond zitten en bleef ie maar tegen die onbekende kat praten![]()
Er was nog iets, ik weet niet meer wat, maar we dachten nog even dat ie niet helemaal goed werd
eigenwijze katten, wie heeft ze niet?/quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ze willen nooit gaan zitten als dat van me moet.
denken ze soms dat ze de baas zijn ofzo? NEEE KATJE JIJ BENT NIET DE BAAS
Gigi!quote:
Ik nu niet meer.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
en ze willen nooit gaan zitten als dat van me moet.
denken ze soms dat ze de baas zijn ofzo? NEEE KATJE JIJ BENT NIET DE BAAS
Sowiesoquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Godver ik zou Dientje wel een chille dude vinden denk ik
Doen murquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik nu niet meer.sinds ik op mezelf woon.
Zit echt steeds meer te twijfelen om er een te nemen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou het ging zo (sorry dientje), we zaten met z'n 4en gewoon een beetje te praten, beetje roken, beetje drinken. En ineens staat hij op, half wankelend, zonder iets te zeggen. Hij was heel de tijd al een beetje aan het lachen en wartaal praten enzo, en toen ging hij ineens op de grond zitten en bleef ie maar tegen die onbekende kat praten![]()
Er was nog iets, ik weet niet meer wat, maar we dachten nog even dat ie niet helemaal goed werd
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]ik vind het soms wel chille discussies
Ja nou ja, ik denk er ook weleens over na maar nu was ik het op fysiologisch niveau aan het uitdenken en dan kom je tot de conclusie dat het toch vrijwel onmogelijk isquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer te zeiken, dat lijkt me nou een typische discussie voor stoners..
Snap ik ook niet, al stond hij ook vrij ver, hoog en in een klein hokkie..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Djoere0 het volgende:
[..]
Gigi!![]()
Snap alleen niet wat al die mensen aan het filmen zijn, zie hem nergens staan
Neeequote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
was er nog iets? Nu voel ik me nog erger
Sowieso doen als je een beter huis hebt jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik nu niet meer.sinds ik op mezelf woon.
Zit echt steeds meer te twijfelen om er een te nemen.
Klopt, hoor sowieso haast niks meer van hemquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, al stond hij ook vrij ver, hoog en in een klein hokkie..
Eerste deel was echt heerlijk, 2e deel wat te commercieel. Maar wilde ik echt nog een keer naar toe want die is volgens mij bijna nooit in NL.
Ja en niemand begreep waarom geloof ikquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg een lachkick ofzo
Jij ook hoor
Fittie was er.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
eindelijk terug van werk
nog wat bijzonders gebeurd hier de afgelopen 3 uur?
geeneens tijd meer om na mn werk wiet te halen want veel te veel honger, miss vanavond nog maar denk t niet
dit dus jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso doen als je een beter huis hebt ja
Mono en ik zijn eindelijk thuis aangekomen en zijn nu aan het chillen met een haze jointquote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
eindelijk terug van werk
geeneens tijd meer om na mn werk wiet te halen want veel te veel honger, miss vanavond nog maar denk t niet
Klein relletje, meer niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
eindelijk terug van werk
Achja, daar blijft het dan maar bijquote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en niemand begreep waarom geloof ik
Watskeburtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
JE BENT EEN SJEMBEK DAT SEURT MAAR JE WEET NIET WATSKEBUURRRRT![]()
![]()
quote:
Maar niet Forever Alone zoals sommigequote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik ben/word wel een gek kattenvrouwtje
Niets mis mee, die beesten voegen best een hoop toe aan je levenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet forever alonequote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar niet Forever Alone zoals sommige
minstens 14 katten dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij ook niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eisen bijstellen dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niets mis mee, die beesten voegen best een hoop toe aan je leven
hehe jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]hopelijk komt er niemand opdagen
Die vieze Freddie? Ja da's zo'n autist die dan verder idd vet slim isquote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
Die kerel is wel echt slim, hij was bij de slimste mens. (Van JVT)
Amenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
PreciesMensen die niet snappen dat katten gewoon bij het gezin en je leven horen
Ik wil mij geen leven zonder katten voorstellen![]()
Nee Pepijn, fabergequote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die vieze Freddie? Ja da's zo'n autist die dan verder idd vet slim is
Goed laten merken dat ze niet de baas zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als kleine Geo ging ik altijd met een vishengel met aan het eind zo'n mini pluizen muisje met de kat spelensuper snel binnen halen en dan gleed de kat over de vloer heen, snel weer uitwerpen, heel dat beestje afpijgeren
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet forever alone
Ja preciesquote:Op zondag 23 juni 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Katten zijn
Maar wel egoistisch tegenover mensen, maar wel weer lief.
Ze zijn gewoon baas dat ze het goed voor elkaar hebben, beetje heel de dag slapen 's nachts beetje jagen en chillen. Soms overdag de kat van de overburen wegjagen in de tuin van de buren poepen en dat is wel wel zo'n beetje
Meh hoop hetquote:Op zondag 23 juni 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij ook niet hoorJij bent At-The-Moment Alone maar niet Forever
Ik heb ook zo'n vishengeltje, heel de tijd rond de bank rondjes rennen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als kleine Geo ging ik altijd met een vishengel met aan het eind zo'n mini pluizen muisje met de kat spelensuper snel binnen halen en dan gleed de kat over de vloer heen, snel weer uitwerpen, heel dat beestje afpijgeren
Katten uitlatenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Onze kat wilde ook altijd naar buiten maar dat mocht niet.. dus toen had ik zo'n riempje gekocht met een lijntje en ging ik de kat uitlatenwas geen succes, want we kwamen een hond tegen.
Een coffeeshop kat moet je worden, beetje de stonersrook opsnuffelen en chillenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
later ga ik mij om laten bouwen tot een kat
snorharen, een vacht, staart, spinsysteem enzo
en dan de hele dag chillen
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Nou weer snel over wiet jongens voordat we naar de Katten SC moeten van Floppie.
Wil een kat zijn en dan de wiet van m'n baasje opvreten en de hele dag op de bank liggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Nou weer snel over wiet jongens voordat we naar de Katten SC moeten van Floppie.
Oh die. Nou die ander is ook niet dom, dusquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
pijpmondje welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is echt
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
Godver, ik was te laatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is echt
quote:
Ja godverquote:
Loopt zeker te ouwehoeren met je paps ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ik besef me net dat ik Mono kwijt ben
Dacht dat hij naar beneden ging om te pissen maar duurt wel erg lang
Nee hij had gewoon gezegd dat hij pizza ging klaarmaken blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loopt zeker te ouwehoeren met je paps ofzo?
Uiteraardquote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja
sta nu bij 2 8e en bij 1 15e, en dat is natuurlijk de chillste.
teruglezen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En t gaat maar door. veelte snel. Niet eens leuk meer.
Moet 20 delen terug lezen zowatfuckno
Nee, ik lees inmiddels ook niet alles meer terugquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja ik ben zo'n kut die niks wil missen weetjequote:
Waarom zou je uberhaubt terug lezen..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tja heel goed ken ik je niet dus over je karakter valt weinig te zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is ook niet allesEn subjectief ofc
Hmhmhm. Wil je daar je maanden wel aan opgeven dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
pauperbuurt, mocroflatjes, maar wel goed formaat en 2 slaapkamers.
Misschien heb ik wel een kut karakterquote:Op zondag 23 juni 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja heel goed ken ik je niet dus over je karakter valt weinig te zeggen
Hoe ver is die al op dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nog niet wheheIk rook niet zo snel
maanden raak je niet kwijtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hmhmhm. Wil je daar je maanden wel aan opgeven dan?
Ik ga niet eens naar pagina 2 van dit topicquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik lees inmiddels ook niet alles meer terug
Zou kunnen. Maar ook daar kun je iets aan doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een kut karakter
Mwah vond dit topic nog wel de moeite waardquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar pagina 2 van dit topic
Dan loopt er vast nog een vrije klootzak rond voor jouquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is die zo sterk jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja denk dat ik bijna bij de helft ben ofzo
Niet als je niet weet wat/of het kut isquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ook daar kun je iets aan doen.
Of een submissive beta boy.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan loopt er vast nog een vrije klootzak rond voor jou
En dit jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Is ook niet allesEn subjectief ofc
Ik val dan weer niet op klootzakkenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan loopt er vast nog een vrije klootzak rond voor jou
Ben je nou heel serieus of wat?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet als je niet weet wat/of het kut is
Nja ben altijd wel vrij snel stoned hoorquote:
Jijquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar dat zijn alle mannen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik val dan weer niet op klootzakken
Oh echtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
maanden raak je niet kwijt
Alleen mijn starters voorsprong status.
Maar ik moet er dan idd wel een paar jaar kunnen vertoeven.dus daar idd goed voor uitkijken.
Ik zie wel 'nieuwe' users die ik hier nogquote:Op zondag 23 juni 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mwah vond dit topic nog wel de moeite waard
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh echthier wel.
Ja daarom, snap wel dat je voor je gevoel NUNUNUNU weg wil, maar als intro naar mij had geluisterd een paar maanden terug zaten we op een veeeel mindere plek dan nu
Ik ook, eerst een helft dan ff wachten en dan weer roken..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ben altijd wel vrij snel stoned hoorDan niet echt kneiterstoned maar wel stoned genoeg om de joint de hele tijd in m'n vingers te houden terwijl hij allang uit is en ik niet eens meer eraan denk om hem aan te steken voor een hijsje
MURRRR PRESIDENTquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]beter zoek ik dat dan ff uit
even aan mn zus vragen.
Niet heel serieusquote:
Ja, daarom zou ik dit topic wel ff teruglezenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zie wel 'nieuwe' users die ik hier nog
niet gespot heb. Opeens populair om hier te hangen ?
Ja doe maarquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]beter zoek ik dat dan ff uit
even aan mn zus vragen.
Echtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet heel serieusMaar heb nu weer iets dat dood loopt na 3 dates en dan vraag je je toch af waarom enzo
whehehe, nu tussendoor ff stukje pizza etenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, eerst een helft dan ff wachten en dan weer roken..
En bij de volgende joint moet ik meestal me bed op zoeken
Als je het zelf niet kunt raden dan moet je het gewoon vragen.. beetje pushen van prima maar ik zou graag weten wat je niet leuk vond of waar het misliep tussen ons, misschien is dat iets waar ik aan moet werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet heel serieusMaar heb nu weer iets dat dood loopt na 3 dates en dan vraag je je toch af waarom enzo
Tjah, vraag het hem?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lekker, wat zit eropquote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe, nu tussendoor ff stukje pizza eten
Nee miauwquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Dientje12 het volgende:
Bij snowbells haar UI moet je rawrr bijdenken
passen 3 mensen danquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah, organiseer jij eens een woonkamerfeest voor fokkers.
Goed te doen, die.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is zo'n Wagner Big Pizza BBQ chicken
Ja ik ook maar de laatste tijd doet hij er 3 dagen over om te reageren op whatsapp, vroeg vrijdag of hij weer wou afspreken zegt ie iets van "ja gezellig maar moet even kijken wanneer want heb het druk". Sindsdien weer niks gehoordquote:Op zondag 23 juni 2013 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echtdacht dat het wel goed zat met die
Nog nooit gehad eerlijk gezegd, maar eetsmakkelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is zo'n Wagner Big Pizza BBQ chicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |