SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Meegerookt dus?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee![]()
wel veel gesnuffeld aan de rook die er af kwam.![]()
Plasseks?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Zullen Ama en A al weer hebben geneukt?
78% denkt van wel
Ben benieuwd :pquote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Zullen Ama en A al weer hebben geneukt?
78% denkt van wel
welk netquote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Mano_ het volgende:
Smokend District 9 aan 't kijken hier. Toffe film wel, maar die klote-reclames ook... Nu weet ik weer waarom ik amper tv kijk
Mwa.. vond hem maar matig. Maar die kerel is ook echt irritantquote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Mano_ het volgende:
Smokend District 9 aan 't kijken hier. Toffe film wel, maar die klote-reclames ook... Nu weet ik weer waarom ik amper tv kijk
Jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je wou wel maar je was streng voor jezelf?
Met een briefje van 5 (oud)/5 (nieuw)/10/20/50/100/200/500?*quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met een briefje van 5 (oud)/5 (nieuw)/10/20/50/100/200/500?*
* = doorhalen wat niet van toepassing is
Ja ik weet je geheim, je bent net als een vampier je wil de thc in je bloed zuigen zodat je ogen weer rood wordenquote:
Dat heb je me niet verteld dat je single dad bentquote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Ik ben trots op je, dochter.
best wel ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik weet je geheim, je bent net als een vampier je wil de thc in je bloed zuigen zodat je ogen weer rood worden
Zondag allemaal rook uitblazen richting murquote:Op zondag 23 juni 2013 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
best wel ja.gisteren vond ik het wel lastig.
maar het rook ook zoooo lekker
dikkequote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook. Stoned worden door iets te eten, hoe makkelijk wil je het hebben
Want roken is zo veel moeite?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit, want blowen is gewoon viesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ze 18 is dan trap ik haar de deur uit, dan hebben we het rijk voor ons tweetjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb je me niet verteld dat je single dad bent
Hoe gaat het eigenlijk in z'n werking. Je eet zo'n space muffin, en dan? Halfuur later loop je spacend over de grond te rollen?quote:
quote:
Nee je bent gewoon stoned to the max als je het goed maaktquote:Op zondag 23 juni 2013 20:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk in z'n werking. Je eet zo'n space muffin, en dan? Halfuur later loop je spacend over de grond te rollen?
M'n ouders en hun vriendenquote:
Ja tering toen was ik echt lam niet normaalquote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij een keer in NB live verslag uit te brengen toen je dat gegeten had.
Is het hetzelfde gevoel als je het rookt?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tering toen was ik echt lam niet normaal
Maar wanneer ben je dan stoned? Na een uur?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon stoned to the max als je het goed maaktNiet hallucineren ofzoiets
Omgquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
M'n ouders en hun vrienden![]()
Jaren terug hielden ze voor hun verjaardag een 70's-feestje. Toen grapte ik dat ze dan wel joints en spacecake op tafel moesten zetten. De joints vonden ze een beetje te, maar heb toen samen met m'n ma een goede cake gemaakt![]()
Al die midlifers aan de cake![]()
hangt ervanaf wanneer je voor t laatst gegeten hebt, toen ik 4 uur niks gegeten had was ik na een halfuur al wel stoned maar de andere keer is t pas na anderhalfuurquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je dan stoned? Na een uur?
Is van te voren goed eten wel aan te raden dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hangt ervanaf wanneer je voor t laatst gegeten hebt, toen ik 4 uur niks gegeten had was ik na een halfuur al wel stoned maar de andere keer is t pas na anderhalfuur
gewoon normaal eten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is van te voren goed eten wel aan te raden dan?
Goede opvoedingquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
M'n ouders en hun vrienden![]()
Jaren terug hielden ze voor hun verjaardag een 70's-feestje. Toen grapte ik dat ze dan wel joints en spacecake op tafel moesten zetten. De joints vonden ze een beetje te, maar heb toen samen met m'n ma een goede cake gemaakt![]()
Al die midlifers aan de cake![]()
Ja dat had ik ook wel door murquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wel zorgen dat je nog een beetje honger hebt
ken iemand die zei dat ze na 3 hijsjes rose olifantjes zag vliegen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ken iemand die zei dat die allemaal ging hallucineren van spacecake. Wist niet dat dat kon
Meh ik heb liever een wat legere maag zodat het beter en sneller opgenomen wordquote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is van te voren goed eten wel aan te raden dan?
Whehe, zo'n meid zei tegen mij dat ze dingen in de lucht zag vliegen na blowen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken iemand die zei dat ze na 3 hijsjes rose olifantjes zag vliegen.dom wijf was dat.
Ik had dan altijd dat ik sneller misselijk werd ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh ik heb liever een wat legere maag zodat het beter en sneller opgenomen word
een uur gezocht naar een shop?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Zo, neergeploft op super de luxe zitzak.
Wat een kutdag
11 uur wakker geworden en bazig ontbijt gekregen bij Hork. Half 1 op het station, Tot zover niets aan het handje.
In Amsterdam moesten we een minuut of 40 wachten op de trein, dus ff snel MCDonalds ingedoken, trein naar Utrecht gepakt.
Onderweg er achter gekomen dat we onze wiet hadden laten liggen bij Hork dus konden we in Utrecht op zoek naar de coffeeshop.
Na een uur lopen en zoeken eindelijk gevonden, terug naar station.
Moesten we nog naar de verjaardag van Moira d'r tante in Rhenen. Natuurlijk was er een boom op het spoor gevallen_! In Veenendaal-de-fucking-hoeren-klomp zouden bussen klaar staan, maar uiteraard waren die er niet
40 minuten staan wachten op zo'n crackbus_!
En uiteraard gingen er kinderen naast ons zitten, al waren ze wel oké, toch veels te druk,
Verjaardag gezeten, beetje ouwehoeren dus dat maakte een hoop goed.
Nu bier, en zo een haze jointje paffen en batsen.
Ja, ik ben totaal niet bekend in Utrechtquote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
een uur gezocht naar een shop?nice voor de meet dan.
Waar?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Jeetje ik word afgezeken door een of andere rare kloonTe kansloos
kan hork dat niet even in een grote envelop doen met tante pos?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
Wie komt er trouwens uit de buurt van Hoorn en komt naar de stonermeet?
Beter kan iemand even langs onze lieve Horkmans' huis rijden om onze wiet-pot op te halen en mee te nemen![]()
Zit meer dan een gram wiet nog in, incl m'n grinder, tip, vloei enzo
quote:
Postte blijkbaar een hele oude pic van mij in de klb sc en noemde me een dikke zwarte zeug en gaat in DM verder dat ik 20 kilo moet afvallen maar dat ik het wel rustig aan moet doen anders krijg ik loshangend velquote:
Kan wel, maar het zit echt in zo'n 'luxe' tabak-pot van Camel (zo'n limited edition aluminium pot ofzo, mijn wiet-pot, en die is wat lastiger mee te versturenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan hork dat niet even in een grote envelop doen met tante pos?
Mogen wij die pic zien?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Postte blijkbaar een hele oude pic van mij in de klb sc en noemde me een dikke zwarte zeug en gaat in DM verder dat ik 20 kilo moet afvallen maar dat ik het wel rustig aan moet doen anders krijg ik loshangend vel
Lach me kapot hier, echt
Is het weer die ene .. met die meerdere pensoonlijkheden?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Jeetje ik word afgezeken door een of andere rare kloonTe kansloos
!__quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Postte blijkbaar een hele oude pic van mij in de klb sc en noemde me een dikke zwarte zeug en gaat in DM verder dat ik 20 kilo moet afvallen maar dat ik het wel rustig aan moet doen anders krijg ik loshangend vel
Lach me kapot hier, echt
Lolwutquote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach me kapot hier, echt
Goede tips wel, alleen niet heel subtiel.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach me kapot hier, echt
Ik kan die pic zelf niet eens meer terugvinden dat is zo creepy eraan, is echt al meer dan een jaar geleden gepostquote:
Ziba?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het weer die ene .. met die meerdere pensoonlijkheden?
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede tips wel, alleen niet heel subtiel.
Hoef je alleen maar een Jolie-tje te doen dan is ze al 20kg kwijt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Vas moet echt geen 20 kilo afvallen.dan hoef ik niet meer.
een wat?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar een Jolie-tje te doen dan is ze al 20kg kwijt.
Oh, wat een sneu persoonquote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan die pic zelf niet eens meer terugvinden dat is zo creepy eraan, is echt al meer dan een jaar geleden gepost
Never forgetquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vergeet vaak dat er zulke enge figuren rondhangen hier
En dit eng figuur nodig je uit naar de meet..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik ook ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lolquote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
een uur gezocht naar een shop?nice voor de meet dan.
Das andersquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dit eng figuur nodig je uit naar de meet..
hoe voelt dat nu zo, als ex-zeug?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee deze typte echt veel gestoorder dan ziba
Echt jaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja wat de neukquote:Op zondag 23 juni 2013 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook ja.![]()
Weet altijd wel dat er raar volk zit, maar zo lijp dat je een foto van een jaar geleden gaat terugzoeken.
Jij raadde mij trouwens toch haze aan? Om meer een high te krijgen dan echt lui stoned te worden?quote:
Nee gewoon een graf open graven een foto van het lijk maken en dat via de dm sturen..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou gewoon 50kg aankomen en dan zijn DM box vol spammen met vieze zeugen foto's.
Waarom zo huilie doenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Fopje het volgende:
Even een reminder, we zitten hier in het Stoner topic.
Laten we het leuk houden voor de stoners met hun onbegrijpelijke hersenspinsels wanneer ze weer aan een groene vriend gezogen hebben.
Dit is geen nachtbagger.
Geen idee, nog nooit van m'n leven een voorgedraaide joint gehaald. Ze doen er sowieso tabak door, dus ik vrees dat je niet heel veel verschil gaat merkenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij raadde mij trouwens toch haze aan? Om meer een high te krijgen dan echt lui stoned te worden?
Ik heb nu dus (gezien ik mijn wiet bij Hork ben vergeten) even een voorgedraaide haze joint gehaald die zo aan gaat.
Ben benieuwd
Hoewel er bij dat voorgedraaide wel altijd tabak bij zit, toch? Krijg je dan die high nog wel?
Sorry hoor maar waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Fopje het volgende:
Laten we het leuk houden voor de stoners met hun onbegrijpelijke hersenspinsels wanneer ze weer aan een groene vriend gezogen hebben.
Dit is geen nachtbagger.
Dimmen jij.quote:
Dit is een slowchat toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dimmen jij.
In een topic over auto's ga je toch ook niet over braadworsten praten.
Zoek gewoon een topic waar je wel mee kan praten.
wat is dit voor topicsturing?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dimmen jij.
Doe es nor zegquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dimmen jij.
nee, mag niet over drugs, alleen over softdrugs.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Ergens heeft ie wel een punt.
Beter praten over drugs en drugs gerelateerde gedachten en verhalen etc.
Niet echt, ik zie niemand klagen over de NB'ers, het is juist een beetje hetzelfde niveau als van ons als we geblowd hebben en dat maakt het wel gezellig vind ik. Als de JNG SC hier zou komen zou het een ander verhaal zijnquote:
Die shop die jullie gevonden hadden in Utrecht, zit die wel een beetje dicht bij het station? Ik was van plan om op de meet zelf te gaan halenquote:
Hide yo coke, hide yo heroinquote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, mag niet over drugs, alleen over softdrugs.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
HAHA JOINTJE ROKEN YOLO
HAHA IK OOK JA
HAHA IK NIET MISSCHIEN MORGEN
OKEE
topic dood.
Oh, matigquote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit van m'n leven een voorgedraaide joint gehaald. Ze doen er sowieso tabak door, dus ik vrees dat je niet heel veel verschil gaat merken
Eens, dat moet wel de boventoon blijven houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Fopje het volgende:
Dit is geen nachtbagger.
JOINT je gaat met WIET de auto toch? BONG dan kan het STONED nooit ver weg zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die shop die jullie gevonden hadden in Utrecht, zit die wel een beetje dicht bij het station? Ik was van plan om op de meet zelf te gaan halen
Neequote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
JOINT je gaat met WIET de auto toch? BONG dan kan het STONED nooit ver weg zijn.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
HAHA JOINTJE ROKEN YOLO
HAHA IK OOK JA
HAHA IK NIET MISSCHIEN MORGEN
OKEE
topic dood.
Ik moet het drie keer lezenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
JOINT je gaat met WIET de auto toch? BONG dan kan het STONED nooit ver weg zijn.
Jep, of bong/vapo oidquote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, matigVolgende keer dus haze kopen en gewoon zelf pure jointjes draaien?
Nu al veeel minder dan een jaar geleden. Sporadisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind jou daar geen type voor![]()
. idk why
Na de meet nietquote:
Ahquote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Na de meet nietmaar daarom niet door de week bedoel ik
Meh, ik ben ook wel van de NB hoor, maar daarvoor ging ik dan gewoon naar B&H als ik zin had om mee te postenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik zie niemand klagen over de NB'ers, het is juist een beetje hetzelfde niveau als van ons als we geblowd hebben en dat maakt het wel gezellig vind ik. Als de JNG SC hier zou komen zou het een ander verhaal zijn
Met je jointsquote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu al veeel minder dan een jaar geleden. Sporadisch.
Precies. Wiet brengt die rust in je ziel. Jij begrijpt het.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
ik moet wel blowen, anders sla ik snel door, mensen meppen enzo, als ik dan weer eens een joint hebt gehad, heb ik weer een rustige ziel.
Enkeltje Pieter Baan Centrum ?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
ik moet wel blowen, anders sla ik snel door, mensen meppen enzo, als ik dan weer eens een joint hebt gehad, heb ik weer een rustige ziel.
Nee, als je gewoon tantoeskaffa bentquote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Oftewel, ik kan gewoon posten wat ik wil als ik af en toe maar zeg ff een hijsje, lekkere joint vandaag..
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij met je Pieter Baan Centrum obsessie
Rare man
Nou oke dan, ik draai er nu eentje.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ik ben ook wel van de NB hoor, maar daarvoor ging ik dan gewoon naar B&H als ik zin had om mee te posten
Ik mag iedereen en vind 't heel gezellig want ook de NB'ers zijn 'mijn type FOK!kers', maar merk wel dat ik door een stuk meer (voor mij) oninteressante shit moet scrollen naarmate ik meer NB-usernames zie opduiken.
Geen probleem enzo als mensen komen buurten, we zijn niet echt een gesloten kliekje ofzo. Maar mijn idee bij het topic was gewoon stonerpraat houden met stoners wanneer je lekker zit te FOK!ken met een jointje, en dat is het eigenlijk ook altijd wel geweestDaarom valt me nu dus ook op dat er een stuk minder van die stonerpraat en stonerverhalen en stonerdiscussies voorkomen en alleen maar een hoop (meer) posts zijn met maar één woord of zin
Vind ik persoonlijk wat minder aantrekkelijk dan wanneer iedereen gewoon eens een motherfucking joint op steekt
ooh, ik ben best actief op FOK, alleen niet in deze reeksquote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Precies. Wiet brengt die rust in je ziel. Jij begrijpt het.
Heb je trouwens nog nooit eerder gezien op FOK!, hallon![]()
[..]
Maar eens een vapo kopen dan, Ceviche heeft er sinds kort ook één en is er wel fan van geloof ikquote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep, of bong/vapo oidIk rook zelf helemaal geen tabak meer, heb nu tabaksvervanger maar die smaak daarvan is eigenlijk te overheersend waardoor je de wiet niet meer goed genoeg naar mijn zin proeft, maar zorgt er iig niet voor dat het het high effect tegenwerkt. Puur uit een goede vapo blijft de ideale manier om je wiet naar binnen te werken
ik ken het man. voordat ik wiet leerde kennen zat ik elk weekend na een avondje stappen in de bak omdat ik weer mensen in elkaar had geslagen. altijd maar die drang om mensen in elkaar te slaan als je ff geen joint in je poten heb.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wollah G waz met jou ik prik je met me nifa biiiiiiiiiiitchquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschrikkelijke woorden. Gedraag je als een blanke.
moet je wel meteen een goede kopen, wat best een investering kan zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar eens een vapo kopen dan, Ceviche heeft er sinds kort ook één en is er wel fan van geloof ik
Goede zaak. Ik ben trots op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Amenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
ja ik vind het echt fockin harde bullshit.moet over blowen gaan. flikker op.
Dit is gewoon een SC voor een groep mensen met stoner humor, die het goed met elkaar kunnen vinden, en waar de meesten wel een jointje lusten.
What komt erna, een blowpostquotem?
Als je niet per 5 posts 1 doet over hoe stoned je wel niet bent krijg je een note?
Dit ja, de SEX-SC gaat toch ook niet altijd over neuken? Of nog sterker, de radio-sc gaat bijna nooit over de radioquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
Dit is gewoon een SC voor een groep mensen met stoner humor, die het goed met elkaar kunnen vinden, en waar de meesten wel een jointje lusten.
Als je niet per 5 posts 1 doet over hoe stoned je wel niet bent krijg je een note?
Per 10 posts hier bewijzen dat je een joint in je bek hebt, geen joint in je bek is een week ban. Zo werkt die shit :dquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
Wanneer komt de nieuwe waling dead game dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Hooidraad het volgende:
Godver, zat nog van alles onder m'n ctrl-v
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Moira. het volgende:
Te brak. Kan Mono je niet ff doen deze keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit ja, de SEX-SC gaat toch ook niet altijd over neuken? Of nog sterker, de radio-sc gaat bijna nooit over de radio
VBL SC ook weinig.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit ja, de SEX-SC gaat toch ook niet altijd over neuken? Of nog sterker, de radio-sc gaat bijna nooit over de radio
Wiet niet, Dientje.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe waling dead game dan?
Nog nooit tegen gekomen danquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, ik ben best actief op FOK, alleen niet in deze reeks
ben Obelix van de wiet. Als kind in een grote toverketel met oogst van een jaar gevallen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent tantoeskaffa van jezelf. Je bent een gedoog-user, dat weet je.
ditquote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kan altijd proberen..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef THEFXR het volgende:
zag laatst een waterpijp bij de action, ik denk dat kan toch nooit wat zijn voor die paar euro??
Natuurlijk niet, maar zie je zelf dan niet dat de inhoud van de reeks is veranderd het laatste x aantal delen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
Oh, dan duurt het dus nog wel even voordat ik een vapo kan kopenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
moet je wel meteen een goede kopen, wat best een investering kan zijnVoor een goede moet je toch zeker 100-150e rekenen en voor een echte topper 300e.
Die plaatjes vind ik wel irritant jaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zie je zelf dan niet dat de inhoud van de reeks is veranderd het laatste x aantal delen?
Post het hierquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Hooidraad het volgende:
Godver, zat nog van alles onder m'n ctrl-v
als het over wiet moet gaan is dit topic dit deel nog afgelopen. Mark my words.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zie je zelf dan niet dat de inhoud van de reeks is veranderd het laatste x aantal delen?
Ik heb hoop dat het vandaag eindelijk zo ver is na 2 volle etmalen seksloosheid.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Te brak. Kan Mono je niet ff doen deze keer?
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat het vandaag eindelijk zo ver is na 2 volle etmalen seksloosheid.
Same herequote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, dan duurt het dus nog wel even voordat ik een vapo kan kopen
Mijn ballen ook. Steken, ze moeten geleegd worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat het vandaag eindelijk zo ver is na 2 volle etmalen seksloosheid.
Nouja er zijn ook mensen die hier wel zouden willen posten maar het niet doen omdat ze zich gewoon niet (meer) echt aangetrokken voelen om mee te praten omdat er in sommige gevallen/situaties nauwelijks tussen te komen ís. Da's iig nooit echt mijn bedoeling geweest van het topic dus dat zou ik ook niet graag willen zienquote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
En sowieso, als mensen die hier posten toch tevreden zijn is het toch goed.. daar draait het toch om?
Klopt, snap het wel. Maar het is echt nu misschien 4-5 delen ff wat minder wiet en wat meer anders. Kan toch ook wel ff?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Fopje had het gewoon wat anders moeten verwoorden.
SC in een SC hoort gewoon, klaar.
Maar iets minder B&H NB niveau, en wat meer zoals we het een deel of 100 geleden hadden.
Tenminste, ik denk dat hij het zo bedoelt.
Het stroomt nog steeds door je aderenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben Obelix van de wiet. Als kind in een grote toverketel met oogst van een jaar gevallen.
Waren een paar quotes, waaronder één van jouquote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Post het hierBen ik altijd wel nieuwsgierig naar
Hopelijk snel, heb behoefte aan een goed spel. Ben van ellende maar aan Saints Row 2 begonnenquote:
Jeetje waren jullie zo fuckedup de afgelopen dagen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal wel plastic zijn en ook naar plastic smaken, danquote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef THEFXR het volgende:
zag laatst een waterpijp bij de action, ik denk dat kan toch nooit wat zijn voor die paar euro??
wie?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja er zijn ook mensen die hier wel zouden willen posten maar het niet doen omdat ze zich gewoon niet (meer) echt aangetrokken voelen om mee te praten omdat er in sommige gevallen/situaties nauwelijks tussen te komen ís. Da's iig nooit echt mijn bedoeling geweest van het topic dus dat zou ik ook niet graag willen zien
Zeker!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, snap het wel. Maar het is echt nu misschien 4-5 delen ff wat minder wiet en wat meer anders. Kan toch ook wel ff?
hij zag er zo uitquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal wel plastic zijn en ook naar plastic smaken, dan
Als je echt hard spaced op een feestje en je word para, moet je jezelf niet afvragen of je nu de enigste bent met een stijfje..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef Trollscience het volgende:
ontopic dan, heb een grammetje gekocht op een examenfeest en is goeie shit man
volgens mij amnees ofzo, ik heb nog een halve maar ik speesjte mijn hoofd af
Het hoeft toch ook niet constant over wiet te gaan? Dan vat je Fopje ook verkeerd op denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het over wiet moet gaan is dit topic dit deel nog afgelopen. Mark my words.
Tering, daar heb ik echt nooit geld voorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same hereMaar ja, je kunt wel eentje van 40e gaan kopen ofzo, maar daar krijg je gewoon spijt van en ga je toch gewoon jointjes roken omdat dat eigenlijk chiller is
Deze staat wel bekend als echt een hele goede: http://azarius.nl/vaporiz(...)s/vaporizer_volcano/
Ik denk het ookquote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
Fopje had het gewoon wat anders moeten verwoorden.
SC in een SC hoort gewoon, klaar.
Maar iets minder B&H NB niveau, en wat meer zoals we het een deel of 100 geleden hadden.
Tenminste, ik denk dat hij het zo bedoelt.
vriend van me had die, maar na 2 weken rookte hij toch gewoon weer jointjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Same hereMaar ja, je kunt wel eentje van 40e gaan kopen ofzo, maar daar krijg je gewoon spijt van en ga je toch gewoon jointjes roken omdat dat eigenlijk chiller is
Deze staat wel bekend als echt een hele goede: http://azarius.nl/vaporiz(...)s/vaporizer_volcano/
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, daar heb ik echt nooit geld voor![]()
Voorheen was het 4-5 pagina's als een niet-stoner ofzo bleef plakken, dat is minder 'erg(erlijk)' dan 4-5 delenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Klopt, snap het wel. Maar het is echt nu misschien 4-5 delen ff wat minder wiet en wat meer anders. Kan toch ook wel ff?
Nu ben ik nat geworden omdat ik onder Hooidraads ctrl-v stondquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waren een paar quotes, waaronder één van jou
[..]
Hopelijk snel, heb behoefte aan een goed spel. Ben van ellende maar aan Saints Row 2 begonnen
Blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jeetje waren jullie zo fuckedup de afgelopen dagen?
Mono zal me dankbaar zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu ben ik nat geworden omdat ik onder Hooidraads ctrl-v stond
Hmm... Heb zelf ook maar een paar keer uit een vapo gerookt, maar vond het toch wel zeer chill. Vriend van me is er ook erg fan van. Maar zou best kunnen dat in the long run jointjes toch chiller zijn. Jointjesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
vriend van me had die, maar na 2 weken rookte hij toch gewoon weer jointjes.
namen en rugnummers.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik.
En mensen die hier nu dus niet meer posten.
True true. Maar normaal hebben Ama en jij er samen ook alweer 3 delen tussendoor geramd dus jaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voorheen was het 4-5 pagina's als een niet-stoner ofzo bleef plakken, dat is minder 'erg(erlijk)' dan 4-5 delenDan begint het op te vallen en wordt het dus in Fopje's ogen tijd om even aan de bel te trekken.
Dus ik vind het niet onterecht dat hij dat deed
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]ik ook niet...
Maar schijnbaar bespaar je ook echt super veel met een vapo. Dat je bijv. met een tiende van een gram de hele avond goed zit te spacen. Dan haal je op den duur die 400e er wel uit. Al blijft het echt een groot bedrag om zomaar ff neer te tellen
Ja da's waar, het scheelt echt een hoop aan andere kosten enzo.. Mja om het in één keer te kunnen betalen duurt voor mij nog wel een paar jaarquote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]ik ook niet...
Maar schijnbaar bespaar je ook echt super veel met een vapo. Dat je bijv. met een tiende van een gram de hele avond goed zit te spacen. Dan haal je op den duur die 400e er wel uit. Al blijft het echt een groot bedrag om zomaar ff neer te tellen
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je ff kijken wie er van topic 50-150 ofzo meepostten
Ja maar da's tenminste wel flink harde stonerpraat danquote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
True true. Maar normaal hebben Ama en jij er samen ook alweer 3 delen tussendoor geramd dus jajk:p
Ik voel mij nu gediscrimineerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je ff kijken wie er van topic 50-150 ofzo meepostten
Lul niet, jij hebt ook vaak genoeg je R&P neergeplempt en Ama wel meer dan jij maar het hoort hier ook niet echtquote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar da's tenminste wel flink harde stonerpraat dan![]()
En de Relatie + SEX praat tussen haar en Monoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul niet, jij hebt ook vaak genoeg je R&P neergeplempt en Ama wel meer dan jij maar het hoort hier ook niet echt
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de Relatie + SEX praat tussen haar en Mono
Ook dat nog iddquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul niet, jij hebt ook vaak genoeg je R&P neergeplempt en Ama wel meer dan jij maar het hoort hier ook niet echt
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de Relatie + SEX praat tussen haar en Mono
Game, set, match.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja boeie. Laten we kappen met het gezeik wat hier wel of niet hoort en gewoon weer doen zoals we al bijna 250 topics doen, gewoon een beetje chill ouwehoeren terwijl we soms stoned zijn en anders niet.
WAJOW LIEVE MURREMANS DOE NIET ALSOF DE WERELD VERGAAT DOOR EEN OPMERKING VAN EEN MODJE G ALLES IS GEWOON CHILL G JEWEETZELF IEDEREEN MOET GEWOON CHILL ZIJN G DAN GAAN WE LEKKER ORGI HOUDEN ENZO IN HET WILHELMINAPARK IN UTRECHT VOLGENDE WEEK G HEB ER ZIN IN G KUSJEKNUFFEL ENZO Gquote:
Jah ik, haze stinkt smaakt vies maar wel goed als je van paar hijsjes stoned wil wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef Monopoly het volgende:
Haze is overigens niet echt mijn ding. Meer mensen die daar 'last' van hebben ?
Zijn zowel ik als Ama dan ook op aangesprokenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAJOW LIEVE MURREMANS DOE NIET ALSOF DE WERELD VERGAAT DOOR EEN OPMERKING VAN EEN MODJE G ALLES IS GEWOON CHILL G JEWEETZELF IEDEREEN MOET GEWOON CHILL ZIJN G DAN GAAN WE LEKKER ORGI HOUDEN ENZO IN HET WILHELMINAPARK IN UTRECHT VOLGENDE WEEK G HEB ER ZIN IN G KUSJEKNUFFEL ENZO G
ANANASquote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nu heb ik zin om Pineapple Express te kijken.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maargoed, ik begrijp Moira wel een beetje en ik vind stoners chill omdat weinig kutgetroll en gewoon 'normale' mensen die normaal reageren.
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja boeie. Laten we kappen met het gezeik wat hier wel of niet hoort en gewoon weer doen zoals we al bijna 250 topics doen, gewoon een beetje chill ouwehoeren terwijl we soms stoned zijn en anders niet.
wat was dat ookalweer?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nou idd, ding is net aan en ben al vaagquote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah ik, haze stinkt smaakt vies maar wel goed als je van paar hijsjes stoned wil worden
Doe ik ook niet, ik verkondig mijn eigen mening omdat je ook dingen voor jezelf zo leuk mogelijk moet houden als 't maar kan imo.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]serieus moir, je hoeft niet altijd mod-kont te kussen, of te doen alsof je de baas van dit topic bent.
Die is echt briljantquote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Uiteindelijk ja, omdat het Henk toen niet meer een probleem wasquote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn zowel ik als Ama dan ook op aangesprokenEn ik ben er toen wel mee opgehouden, toch?
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Fopje het volgende:
Niet zo opgefokt reageren allemaal
Houd er gewoon een beetje rekening mee dat dit topic oorspronkelijk was bedoeld voor stoners en het stoned zijn. Leuk dat er een groepje bij is gekomen die het goed met elkaar kan vinden. Maar pas jezelf dan ook aan aan het topic. En probeer het topic niet aan te passen aan jezelf.
Kusje Likje.
Da's wel een beetje waarquote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, omdat het Henk toen niet meer een probleem was
Met de trein ben ik vrij snel in Hoorn. Ik kan kijken of ik deze week wat kan hosselen met Hork voor jullie?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
Wie komt er trouwens uit de buurt van Hoorn en komt naar de stonermeet?
Beter kan iemand even langs onze lieve Horkmans' huis rijden om onze wiet-pot op te halen en mee te nemen![]()
Zit meer dan een gram wiet nog in, incl m'n grinder, tip, vloei enzo
Arme jij.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is nog altijd meer dan ik er heb.
Ooooooh dat zou echt heeeeuuuull fijn zijn als je dat wil/kan/luktquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met de trein ben ik vrij snel in Hoorn. Ik kan kijken of ik deze week wat kan hosselen met Hork voor jullie?Zit alleen met tentamens dus ik maak geen beloftes
Echt he, als je deze op hebt moet je nog een foto moirahuana maken die was baasquote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou idd, ding is net aan en ben al vaag
Smaakt/ruikt wel anders ja, maar vind 't niet verkeerd
Chupa Chupsquote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb nog een zak Hamkas en chupa chup lollies
Mwa, ik ga er vanuit dat ze dat al lang geleden hebben berekend en zij het niet winstgevend (genoeg) vonden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Levensvraag dit.
Ze zouden er zo hard mee cashen
Nice nice, ook als het gewoon gemixt is met tabak in een voorgedraaide joint?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt he, als je deze op hebt moet je nog een foto moirahuana maken die was baas
Haze kickt je hersens nog hoger de lucht in dan een voetballer jwz
Ik zal wel even DMen met LH, want het is echt een kleine moeite voor mij in principequote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ooooooh dat zou echt heeeeuuuull fijn zijn als je dat wil/kan/lukt
Anders kan het namelijk nog wel wat maandjes ofzo duren voordat ik eindelijk mijn wiet terug heb
Thanks![]()
![]()
Ja echt.. Ze snappen er helemaal niks vanquote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Levensvraag dit.
Ze zouden er zo hard mee cashen
Dat zal wel ja, maar het zou iig wel heel handig zijn voor de McDonalds-gangersquote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa, ik ga er vanuit dat ze dat al lang geleden hebben berekend en zij het niet winstgevend (genoeg) vonden.
Dan maar via China, ik wacht wel evenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In China bezorgen ze wel, hier helaas niet.
Booooh eeuwige liefde voor jouquote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel even DMen met LH, want het is echt een kleine moeite voor mij in principe![]()
Geen dank joh![]()
Ik heb nog nooit een voorgedraaide joint gerookt, geloof ooit 1tje en die was van unfquote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice nice, ook als het gewoon gemixt is met tabak in een voorgedraaide joint?
Zal eens kijken of ik nog eens een FOK!waardige foto kan laten maken straks, dan
Je bent gewoon luiquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar het zou iig wel heel handig zijn voor de McDonalds-gangers
doe je niet volgens jou misschien.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik verkondig mijn eigen mening omdat je ook dingen voor jezelf zo leuk mogelijk moet houden als 't maar kan imo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo brak zijn dat je je joint 3x opnieuw moet draaien
Rol jij je joints met lange nagels?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo brak zijn dat je je joint 3x opnieuw moet draaien
Klopt.. Ach, beetje sambal er op, is het heet...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het eten ziet er dan nog precies hetzelfde uit.. het is alleen koud
Nja één voorgedraaide haze joint was goedkoper dan een nieuw zakje wiet, vloei, tips, en grinderquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voorgedraaide joint gerookt, geloof ooit 1tje en die was van unf
Ja doe doe
Hopelijk ben je dan niet ook nog eens een kontkrabberquote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb een slechte eigenschap, nagel bijten
Ik ben lui jaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent gewoon luidrive in is toch ook prima.
Nee wel een kutkrabberquote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk ben je dan niet ook nog eens een kontkrabber![]()
verslavender dan sigarettenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb een slechte eigenschap, nagel bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |