ik weet het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Ik heb een blender, geen keukenmachinequote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Jawel, deze wil je wel. Ga mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookniet die vakantie dan, maar toch.
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Goed voor de weerstand!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
Ja, zo'n kaal ding, brrr.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Lucky youquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het niethet was een kadotje van mijn lief dus ik wil het ook niet weten
Wil je er vanaf?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een blender, geen keukenmachinenou ja, die heb ik ook, maar die staat nog bij m'n ouders want die gebruikte ik nooit
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.quote:
schijnt nog naar bier te smaken ookquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.
Helemaal als Q. hem verwekt heeft natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
schijnt nog naar bier te smaken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |