lolquote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef seto het volgende:
ik zag hem laatst bij cafe vink naar binnen lope
ja hoor, opeens allemaal hagenezen hierquote:Op maandag 24 juni 2013 11:54 schreef seto het volgende:
ik at broodje kaassoufle bij piet patat om de hoek
en ja
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen: Harimau/Kelderwerk + onbeperkt spareribs?
Verschilt per vrouw. Ik vermoed dat aanleg hier een rol bij speelt. Overigens: als je als vrouw kleine borsten hebt zouden die door het goed trainen van je borstspieren wel eens groter kunnen gaan worden/lijken. Je borstspieren drukken dan je melkklier naar voren (borst = melkklier + vet; kleine borsten = weinig vet).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij overdrijven jullie dames nogal met het verlies van tit. Deze dame hieronder prept al een poos en ik neem aan dat jullie - tenzij prep - nooit zo shredded zullen worden.
Lekker door cutten dus.
En jij bent op de hoogte van de gangbare prijs omdat...?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is de helft van de gangbare prijs.![]()
Je kunt je dan ook afvragen of het echt clen is.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als de kattenbak na een week niet schoonmaken...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die kattenbak net zo lekker smaakt, dan wil ik hem elke week graag thuisbezorgd hebben. Wel gratis.
Dit tientallen stangen, ws. allemaal Eleiko (= kwaliteit).quote:
Amsterdam commercieel: Ultimate (van Ed van Amsterdam), First Class in Diemen (smerige bende, kom ik nog op terug) of Susa in West.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik vandaag meegekregen heb zuigen de gyms in Amsterdam. Erg jammer. Zou spontaan in Eindhoven op kamers gaan alleen al voor die gym waar CarbonC vandaag getraind had.
Als ik het geld had, dan had ik ook echt een vette gym geopend.
[..]
Dit.quote:
quote:
Dat broekje hangt behoorlijk laag...quote:
quote:
Gewoon de spotlight van jezelf naar die dikke trol draaien, dan komt de rest ws. vanzelf over haar heen vallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik wel een schreeuwfilmpje als ik aandacht wil
Dan zuip je toch niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog mensen die op zuipvakantie gaan? Ga nu voor het zesde jaar op rij, en zie er eigenlijk tegenop. Ik heb het in januari geboekt en kan het niet annuleren, maar het is echt een uitputtingsslag voor je lichaam (slecht eten, slecht slapen, veel alcohol). Hopelijk kan ik het een beetje inperken door overdag zo veel mogelijk eiwitten te pakken en met het bier enigszins rustig aan te doen. En dan als ik terug ben maar twee dagen goed rusten en dan weer knallen..
Dit. Bovendien zijn veel vrouwen er niet van gecharmeerd als je met handen als schuurpapier over haar buik naar beneden gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat degenen die ik met handschoentjes heb zien trainen mietjes zijn die trainen met mietjesgewichten
Of vrouwen.
Maar mijn handen gaan kapot, da's geen porum met werk, dus toch maar voor de bijl.
Op muscletotaal.nl stond ooit een filmpje met bloopers (nu niet meer).quote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef no1uknow het volgende:
is er ook een bloopers filmpje (in de maak)?
Daar scoort Raymond altijd zijn hossels.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef no1uknow het volgende:
net wat ik zocht
http://www.fitlinehealthclubs.nl/sporten/50-fit/
We wachten in spanning af...quote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef no1uknow het volgende:
dan ga ik eerst stiekem foto's van jou maken als je aan het trainen bent en dan post ik ze hier zonder dat jij weet wie ik ben
Nee ik wil natuurlijk een filmpje van Raymond met failsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op muscletotaal.nl stond ooit een filmpje met bloopers (nu niet meer).
Niet van Fok Mutanten uiteraard.
[..]
Daar scoort Raymond altijd zijn hossels.
[..]
We wachten in spanning af...
Ik wil wel een filmpje dat Big R. zijn huge DL stang laat vallen en dat we dan die Chinees boos zien binnenkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik wil natuurlijk een filmpje van Raymond met fails
tsjjaahhhhh heeh meneel, so feel hellie van ullie so feel. asjeblief sajes doen da?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wil wel een filmpje dat Big R. zijn huge DL stang laat vallen en dat we dan die Chinees boos zien binnenkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de onderkant. Naast de chinees. Eigenlijk in het pand van de chinees aan de voorkant v.d. gevel bij de parkeerplaatsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef no1uknow het volgende:
Waar zit eigenlijk de ingang van die tent?
Staat daar nou Health Club??quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef no1uknow het volgende:
Waar zit eigenlijk de ingang van die tent?
http://maps.google.nl/map(...)uid-Holland&t=m&z=18
![]()
Ik dacht door die roosters bij de Palthequote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Aan de onderkant. Naast de chinees. Eigenlijk in het pand van de chinees aan de voorkant v.d. gevel bij de parkeerplaats
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tsjjaahhhhh heeh meneel, so feel hellie van ullie so feel. asjeblief sajes doen da?hahahahaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik lees dit met chinees accent.
gewoon op mp de helft bieden van wat ze vragen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef no1uknow het volgende:
Nu even on a serious note mutanten, ik heb een vriezer nodig. Ik kan niet eens fatsoenlijk inkopen doen omdat ik geen goed functionerende vriezer heb, alleen zo'n kutding in een koelkast wat nauwelijks vriest.
Iemand nog een tafelmodel vriezer over of ken je iemand met zo'n kreng die voor een mooi prijsje weg mag?
staat geen vriezer op in mijn regio, 1 volgens mij maar die reageert niet op mailsquote:Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon op mp de helft bieden van wat ze vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |