Die verdwijnt nu wel met 2x Movistar kampioen daarquote:Op zondag 23 juni 2013 18:06 schreef Evertjan het volgende:
het Spaanse kampioens tenue van LL Sanchez is nog altijd het mooist
[ afbeelding ]
cool zeg zie ik Wust nog niet zo gauw halenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef Felagund het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar Sablikova is nationaal kampioen geworden bij de vrouwen.
Tegenstand in Nederland is natuurlijk een stuk groter, dat is niet te vergelijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
cool zeg zie ik Wust nog niet zo gauw halen
Die zullen inderdaad weer heel subtiel twee rode en een gele baan over het gewone shirt laten lopen. En dat vinden ze al teveel.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die verdwijnt nu wel met 2x Movistar kampioen daar
Zie je vaak in deze sporten. De dubbeltalenten.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:19 schreef Marcoss het volgende:
Sablikova is wel een hele goede wielrenster, reed vorig jaar ook al top-10 op het WK tijdrijden
Die heeft zelfs aan alle drie de verschillende 'spelen' meegedaanquote:Op zondag 23 juni 2013 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je vaak in deze sporten. De dubbeltalenten.
Jeroen Straathof bv.
Dat bedoel ik. Ook de Paralympics met een blinde renner.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heeft zelfs aan alle drie de verschillende 'spelen' meegedaan
3, Sagan kan ook wel een potje sprinten.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:02 schreef Columbiafan het volgende:
Mooi voor volgende week zaterdag, de 2 topsprinters van vorig jaar in de nationale trui
Maar die trui van Sagan is jammer genoeg veel minder opvallendquote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
3, Sagan kan ook wel een potje sprinten.
twitter:opdekantzetten twitterde op zondag 23-06-2013 om 16:48:42@BoogerdLive je zat met Langeveld, dichtbij, Mike! Blanco met een overtal toch weer niet. #NK reageer retweet
twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 23-06-2013 om 17:01:03@opdekantzetten ben erg benieuwd hoe @BlancoCycling en @merijnzeeman dit uitleggen! Raar na zo een goede vorige week.. reageer retweet
twitter:merijnzeeman twitterde op zondag 23-06-2013 om 18:00:31@BoogerdLive @opdekantzetten we kwamen vandaag tekort. Geen excuses. Johnny de dikverdiende winnaar. reageer retweet
Boogie is het er niet mee eens.twitter:BoogerdLive twitterde op zondag 23-06-2013 om 19:05:37@merijnzeeman @opdekantzetten nee bullshit! Na zo een goede week hadden juliie gewoon moeten scoren vandaag! reageer retweet
Dat ze allemaal straftraining krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat wil Boogie dan dat Zeeman zegt.
Ik zal maar niet iets antwoorden als 'de doping was vandaag uitgewerkttwitter:BoogerdLive twitterde op zondag 23-06-2013 om 19:52:17@merijnzeeman maar leg mij eens uit! Hoe kan dat ? Zo goed vorige week , en nu zo beneden maats? reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |