Menno Bentveld (van vroege vogels, vroeger van jules unlimited, nieuwslicht, 12 steden 13 ongelukken etc) zit er ook inquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tof, ik herken naast Armin en de burgemeesterrr, ook minder bekende cabaretier Onno Innemee (ofzoiets, lastige achternaam heeft die gast) en Leonard Ilja Pfeiffer, de schrijver.
Jochem is laatste tijd wel op dreef voor Leiden, met ook zijn stimulans voor Barry Badpak.
Heb wel zin in 3 oktober, zit iedereen al te ergeren met de 3 Oktober app, met de muziekclipjes met "1,2,3 octoberr, 3 octoberrr!" en "Waar ga je heen met je Kamelenteen?" en deze " lalala Leiden" waar ik de clip nog niet van gezien had...
Ja, lekker he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:04 schreef Mirjam het volgende:
ontbijten met een geusje met boter en hagelslag , hhhmmm
Voordeel: mijn vent moest daar foto's maken dus die kan dan gewoon doorlopen en na afloop om wat geusjes vragen en die krijgt ze dan zo meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:09 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, lekker he.
Vanmorgen stond er een rij tot aan de Prinsessenkade.
Digros Langegracht is altijd open op 3 Oktober, omdat het geen nationale feestdag is. Volgens mij gewoon de normale openingstijden daar, een klasgenoot van me moest iig gewoon werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:37 schreef svann het volgende:
Supermarkten zijn morgen tot een uur of twaalf open.
En anders spring je even op de fiets naar een buurgemeente.
Topic was uit m'n AT verdwenen, vond het al zo stil.
AH Hooigracht is gewoon de hele dag gesloten, Deka aan het Levendaal is dacht ik ook de hele dag gesloten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Digros Langegracht is altijd open op 3 Oktober, omdat het geen nationale feestdag is. Volgens mij gewoon de normale openingstijden daar, een klasgenoot van me moest iig gewoon werken
Zou goed kunnen, maar je als het goed is dus nog terecht bij Digros Langegrachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
AH Hooigracht is gewoon de hele dag gesloten, Deka aan het Levendaal is dacht ik ook de hele dag gesloten.
Ik had al voldoende ingeslagenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:08 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar je als het goed is dus nog terecht bij Digros Langegracht
Ik zit in de boeken.. Uni Leiden vond het wel amusant om volgende week een tentamenweek in te plannenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik had al voldoende ingeslagenStraks even wat snel snacken voordat een heel lange avond en nacht gaat beginnen. Om 8u treedt een bevriende band op bij de Lazaru's, daarna zien we wel waar we eindigen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zit in de boeken.. Uni Leiden vond het wel amusant om volgende week een tentamenweek in te plannen
Gewoon onverwachts??? Wat belachelijk zeg, om dat zomaar ineens in te plannen!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:10 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zit in de boeken.. Uni Leiden vond het wel amusant om volgende week een tentamenweek in te plannen
drankjes als in drank ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zoooo!
De nodige drankjes en porties poffertjes zitten weer in den bledder! 😛
Mijn zwangere lijfje vond het weer prima voor dit jaar en lig dus lekker voor pampus in mijn nestje.. Ik ben kaput! 😞
Sassenheim is geen Leiden!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Hé! Waarom sta ik er niet tussen (Sassenheim!)
Tsja hoe breed kan je het zien?quote:
En anders doe ik het toch wel! Studeer wel in Leiden! Mag het dan wel?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja hoe breed kan je het zien?
Ik weet niet hoe de andere Fok!kers er tegenaan kijken? Van mij mag iedereen meelullen..
Het was me al opgevallen. Aanvankelijk dacht ik dat het kwam doordat de jonkies zijn uitgevlogen, dus dan wordt er niet meer zo gekrijst, maar het lijken er echt minder. Vooral de zilvermeeuwen lijken spoorloos, ik zie hier alleen nog een paar mantelmeeuwen rondfladderen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef Karstman het volgende:
Vonden jullie het ook al verdacht rustig met meeuwen in de stad? Ik wel. Maar inmiddels heb ik ze gevonden, ze zitten in Katwijk op het strand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |