ah, lol ik dacht dat het over dat voorgestelde appartement in rotterdam ging. Em dat stukje in de op was ik idd alweer vergetenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit nu een kleine (45m2), oude vrije sector huurwoning met enkel glas en enkelsteensmuren. Er is veel geluidsoverlast, vochtproblemen (heb geen ramen die open kunnen
op wel gelezen?
Vertel? De mensen? Bouw style?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Rotterdam is helemaal zo slecht nog niet hoor. Maar je moet wel weten waar je moet wezen en waar niet.
Heerlen is wat mij betreft een heel ander geval.
Rotterdam is zoals dat heet een 'wereldstad' met een grote haven, relatief goede kansen op werk, een universiteit, enzovoorts. Heerlen is een provinciestadje in een krimp-provincie met economisch (nog) zware (zwaardere) tijden.quote:
Eigenlijk wel vreemd, Rotterdam is een van de goedkoopste (grote) steden in Nederland om te wonen en heeft een van de meeste vacatures van Nederland. Je zou denken dat dat in deze tijd wel bij zou trekken.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Rotterdam is zoals dat heet een 'wereldstad' met een grote haven, relatief goede kansen op werk, een universiteit, enzovoorts. Heerlen is een provinciestadje in een krimp-provincie met economisch (nog) zware (zwaardere) tijden.
Totaal onvergelijkbaar.
Aah ok op die fiets,quote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Rotterdam is zoals dat heet een 'wereldstad' met een grote haven, relatief goede kansen op werk, een universiteit, enzovoorts. Heerlen is een provinciestadje in een krimp-provincie met economisch (nog) zware (zwaardere) tijden.
Totaal onvergelijkbaar.
Zijn jullie 2 dat huissie aan het opknappen?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef hugecooll het volgende:
konijn vindt eindhoven ook een leuke stad
mede door mij
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef hugecooll het volgende:
konijn vindt eindhoven ook een leuke stad
mede door mij
nah, ik klus niet. daar heb ik m'n konijn voorquote:Op maandag 24 juni 2013 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn jullie 2 dat huissie aan het opknappen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nah, ik klus niet. daar heb ik m'n konijn voor
wat zit je nou te haten dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
Nou ze hebben wel het Evoluon toch. Fraai gebouw.
En wat ouwe Philips pandjes die ik ook wel leuk vind.
Voor de rest, op De Effenaar na, dan... meh.
Haten? Ik?quote:
trustenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Haten? Ik?![]()
Hee moet pitten nu. Dit topic is toch al helemaal verpunkt nu.![]()
![]()
Dikke onzin.. Ik betaal nu meer dan ik aan een hypotheek kwijt zou zijn, maar geen bank die mij een hypotheek gaat verstrekken, al verwacht de verhuurder óók dat ik elke maand gewoon aan mijn verplichtingen voldoequote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's ook weer waar
[..]
Als hij kan aantonen dat hij het makkelijk kan betalen, zullen ze daar in beginsel al niet al te moeilijk over doen. Het lijkt me iig niet echt 'de' manier om een lening te krijgen
makkelijkquote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke onzin.. Ik betaal nu meer dan ik aan een hypotheek kwijt zou zijn, maar geen bank die mij een hypotheek gaat verstrekken, als verwacht de verhuurder óók dat ik elke maand gewoon aan mijn verplichtingen voldoe
Inderdaad dikke onzin, de banken houden zich tegenwoordig aan hun suffe regeltjes, ook al slaan die nergens op. Wij konden met 2 bovenmodale salarissen (en allebei studieschuld) volgens de bank een maandlast dragen van ¤600, terwijl onze huur al hoger was en we al jaren daarnaast (aantoonbaar) ¤1000 per maand spaarden.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke onzin.. Ik betaal nu meer dan ik aan een hypotheek kwijt zou zijn, maar geen bank die mij een hypotheek gaat verstrekken, al verwacht de verhuurder óók dat ik elke maand gewoon aan mijn verplichtingen voldoe
Volslagen idioot inderdaad. En die regering maar aankomen met blok-hypotheken en andere niet-werkende pseudomaatregelen om zogenaamd die huizenmarkt vlot te trekken.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:03 schreef 44pje het volgende:
[..]
Inderdaad dikke onzin, de banken houden zich tegenwoordig aan hun suffe regeltjes, ook al slaan die nergens op. Wij konden met 2 bovenmodale salarissen (en allebei studieschuld) volgens de bank een maandlast dragen van ¤600, terwijl onze huur al hoger was en we al jaren daarnaast (aantoonbaar) ¤1000 per maand spaarden.
Niks mee te maken, computer says no!
Ook mooi: Voor iedere ¤10k studieschuld tegen 2% rente die ik afloste, kon ik ¤20k meer hypotheek krijgen tegen 5% rentequote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volslagen idioot inderdaad. En die regering maar aankomen met blok-hypotheken en andere niet-werkende pseudomaatregelen om zogenaamd die huizenmarkt vlot te trekken.
Maar die banken eens even aanpakken, ho maar...
Hier zit anders wel een kern van waarheid in. Ik heb zelf een modaal salaris terwijl een van mijn beste kameraden al enkele jaren samen met z'n vriendin in de bijstand zitten. Ik kan alleen maar constateren dat ze het echt niet minder hebben dan ik. Afgunst speel hierin geen rol aangezien ik liever naar mijn werk ga dan thuis op de bank zit maar het zet je wel aan het denken zodra je een blik werpt op je loonstrook en ziet hoeveel je afdraagt aan belastingen.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een vieze sneer zeg..... Afgunst noemen ze het ook wel.
Ik zie dat allerlei mensen met je mee denken, maar je hebt overal een excuus/smoes voor waarom het voor jou niet werkt. Blijf dan lekker zitten waar je zit met je riante keuken met schimmellaag en huil niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |