Precies wat ik zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen :s?
Doe niet zo. :s:Squote:
Houd je bek eens.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke film? en ik wil wel lasagne ipv pizza :S
Hajj Chloroquote:
Heb via FOK! ook wel normale contacten opgedaan anders hoor. Mensenkennis je weet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Louise19 het volgende:
Even deze SC gelezen: hoe voelt het nou te leven in zo'n virtuele wereld waar je elkaar constant online opgeilt? Met de wetenschap dat er achter een user wel een dikke zeug zou kunnen verschuilen?
Graag serieuze antwoorden
gr gr
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb via FOK! ook wel normale contacten opgedaan anders hoor. Mensenkennis je weet.
leukquote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Heb via FOK! ook wel normale contacten opgedaan anders hoor. Mensenkennis je weet.
Dikke zeugenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Louise19 het volgende:
Even deze SC gelezen: hoe voelt het nou te leven in zo'n virtuele wereld waar je elkaar constant online opgeilt? Met de wetenschap dat er achter een user wel een dikke zeug zou kunnen verschuilen?
gr gr
oeeh virtuele klappen en ik zou jou nou een paar wetenschappelijke artikelen van Pubmed kunnen sturen wat er allemaal mis is met fatties maar je bent al te ver heen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ik ja zeg krijg ik klappen. Maar niets mis met fatties
Ze is gevlucht naar die Gazastrook reeks. Een bescheiden maar uiterst vriendelijk zeugje was dat.quote:
Houd je mond.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:32 schreef Louise19 het volgende:
[..]
oeeh virtuele klappen en ik zou jou nou een paar wetenschappelijke artikelen van Pubmed kunnen sturen wat er allemaal mis is met fatties maar je bent al te ver heen.
Klopt wel jaquote:Op zondag 23 juni 2013 17:32 schreef Louise19 het volgende:
[..]
oeeh virtuele klappen en ik zou jou nou een paar wetenschappelijke artikelen van Pubmed kunnen sturen wat er allemaal mis is met fatties maar je bent al te ver heen.
Vingeren onder de douche.quote:
Je laten pijpenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Louise19 het volgende:
gr gr
Living on the edge. Alleen voor de hardste bazen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Louise19 het volgende:
gr gr
lekker haar vetjes geneukt ?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze is gevlucht naar die Gazastrook reeks. Een bescheiden maar uiterst vriendelijk zeugje was dat.
[..]
Houd je mond.
De gazastrook.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze is gevlucht naar die Gazastrook reeks. Een bescheiden maar uiterst vriendelijk zeugje was dat.
[..]
Houd je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |