heb gewoon een superplatte buik, gespierde armen en benen maar nog steeds wel een kont en wat tiet hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen een andere bouw heeft, maar 49 kilo bij 163 cm vind ik niet meer mooi dun. Bij de meeste mensen staat dan minimaal 55 kg toch wel mooier denk ik. En ja, dik is sowieso niet mooi.
en bovenal ben je lelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef Louise19 het volgende:
[..]
heb gewoon een superplatte buik, gespierde armen en benen maar nog steeds wel een kont en wat tiet hoor.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zie je, je bent gewoon een trut.
Atletisch dus. Ik vind volslank (dus smalle taille en veel rondingen) over het algemeen wat mooier, maar dat ben ik maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef Louise19 het volgende:
[..]
heb gewoon een superplatte buik, gespierde armen en benen maar nog steeds wel een kont en wat tiet hoor.
Hou je bek joh dikzakquote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Fruitdrink het volgende:
Bag of bones. Minder sporten en meer eten totdat je op zn minst vrouwelijke rondingen krijgt. Je hebt zeker de lichaam van een 10 jarige jongen?
dit is niet mijn eerste account, was de ww kwijt dus nieuwe gemaakt. Vandaar ook dat ik al veel users ken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
En daar maak je speciaal een account voor aan om dit als je eerste topic te komen melden? Het is wat meid
Ik kan je nu wel geruststellen, al die negatieve reacties die je hier krijgt komen in ieder geval NIET door je uiterlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Louise19 het volgende:
check al die sneu fokkertjes opnemen voor een user zonder enige inhoud.
je ww was te dik zeker, dikzak!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Louise19 het volgende:
[..]
dit is niet mijn eerste account, was de ww kwijt dus nieuwe gemaakt. Vandaar ook dat ik al veel users ken.
Waarom zeg je dat. Jullie hebben dat nml gemeen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:22 schreef Louise19 het volgende:
[..]
ik lees al een tijdje en alsjeblieft niet zeg. Zelden zo'n domme user gezien.
Duw jij maar een honkbalknuppel in je kut, zodat je ook wat inhoud hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Louise19 het volgende:
Je ww kun je opvragen, wie was je dan eerst?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Louise19 het volgende:
[..]
dit is niet mijn eerste account, was de ww kwijt dus nieuwe gemaakt. Vandaar ook dat ik al veel users ken.
Wat doe je dan hier nog? Rot lekker op triest figuur.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef Louise19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |