abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128881817
Oh wat spannend Nikki!
En kursor, fijn! :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128883220
Jeetje Nikki, wat een gedoe :o hopelijk heb je snel duidelijk en dan graag in de vorm van een fikse hgc-stijging.

Fijn zo Kursor!
pi_128884029
Spannend nikki! Ik hoop dat je gewoon heel erg zwanger bent en blijft.

Ik heb de bel-afspraak met de gyn gehad en ik ben goedgekeurd voor de behandeling met de LHRH-pomp. Ik kan er heel weinig info over vinden op internet en de gyn doet het allemaal wat minder complex voorkomen dan het is, volgens mij.

De info die ik vind is dat ik een naald in mijn buik krijg en een apparaatje aan de buitenkant van mijn lichaam met een slangetje. Het computertje zal dan elke 90 minuten een signaal afgeven naar mijn hersenen om hormonen aan te maken.
Dit zou natuurlijker zijn dan het spuiten van hormonen, omdat het meer in de buurt komt van een gewone cyclus en ik niet in een keer heel veel hormonen binnen krijg. Ook zou ik dan geen echo's hoeven te maken steeds. En de kans op meerlingen zou minder groot zijn dan bij het spuiten van hormonen.

Maar ik weet het niet. Permanent met een apparaat en slangetje rondlopen, middenin de zomer waarin je toch minder kleding draagt en dat ding zichtbaar is. Ik mag niet zwemmen en tijdens het douchen moet ik dat apparaatje afplakken. Kan ik wel lekker slapen met dat ding? En seks hebben?
En die naald moet elke week ergens anders geprikt worden. Volgens mij moet ik dan dus nog steeds evengoed wekelijks naar het ziekenhuis.

Ik moet mezelf dan iedere ochtend temperaturen om te kijken wanneer mijn eisprong is. Is het niet toch handiger en efficienter om te gaan voor hormonen spuiten en echo's maken. Dan weet je tenminste precies wanneer je eisprong is.

Wat vinden jullie en wat zouden jullie doen?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:10:39 #254
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_128886810
Nikki wat een rollercoaster.... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt (en dat het goed nieuws is).

Arja: het klinkt vrij ingewikkeld idd. Met temperaturen kan je wel heel mooi je eisprong zien (achteraf iig) en dat is niet heel ingewikkeld. En het voordeel is dan wel dat je een redelijk normale eigen cyclus nabootst.
De andere optie: hormonen spuiten is niet niks hoor. Verkijk je daar niet op! En dan weet je tot een bepaalde hoogte waar je ongeveer in je cyclus zit - je weet niet hoe heftig je erop reageert en het zet je ook behoorlijk 'vast' omdat het tijdsgebonden is.
Moeilijk om te kiezen - succes met het maken van een keuze.
pi_128887594
Arja, ik zou voordat ik een definitieve keuze zou maken eerst wat meer details willen weten, zoals hoe het wisselen van de naald gaat. Doe je dat zelf of moet daar medische hulp aan te pas komen? Hoe groot is het kastje en waar komt het precies te zitten? Wat zijn de slagingspercentages van mensen die eerder voor hetzelfde probleem zo'n apparaatje gehad hebben?
Qua vergelijking met hormonen, tja een behandeling met hormonen is ook behoorlijk ingrijpend, je zult ook behoorlijk vaak naar het zh moeten. En je kunt er wel of geen last van hebben. Ik heb geen ervaring met alle hormonen, alleen met hormonen ten behoeve van ivf en ik heb er nooit last van gehad. Aan de andere kant zijn er ook mensen die er echt wel veel last van hebben, waar het hun dagelijkse bezigheden beheerst.
Kortom, ik denk dat je de voors en tegens van beide opties moet bekijken en afwegen en doen wat voor jou/jullie het beste voelt. Je kunt toch eventueel nog switchen mocht de optie je die als eerste keuze hebt gekozen achteraf toch niet blijken te werken voor jou/jullie?

Succes ermee in ieder geval! :*
pi_128942046
IUI gehad en overleefd :P viel mee en deed geen centje pijn. Nu is het 2 weken afwachten. Ben benieuwd!

Wat ik ook erg fijn vind is dat als dit lukt ik niet in het zkh moet bevallen, dat leek mij nl. Niet zo tof :+

Erg fijne arts gehad ook ^O^

@Nikkii, hoe voel je je nu?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_128943088
Aurum, fijn is dat hè dat je gewoon naar een normale verloskundige kan als het mmm gedoe lukt. Ik vond dat destijds ook erg fijn.

Ik ben echt op van de zenuwen. Af en toe pijn in mijn onderrug blijft en ik heb dan wel en dan niet wat pijnlijke borsten. Vooral het 'dan wel dan niet' stukje is vervelend. Als ik weer een paar uur niets voel zakt de moed me weer in de schoenen. En verder heb ik nog steeds wat lichtrood/bruinig slijnverlies, dus dat werkt ook niet echt mee om positief te blijven. Morgen mag ik gelukkig weer bloedprikken.
pi_128945414
En hoe laat heb je dan de uitslag nikki? Ik duim me kapot!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128946322
Geen idee Momo. Vrijdag had ik de uitslag heel vroeg, maar dat kwam denk ik een beetje omdat mijn favo verpleegkundige er zat. Ze beloofde me direct te bellen zodra ze iets wist en ik had dus de uitslag aan het eind van de ochtend al. O+ Morgen weet ik niet of ze er zal zijn, maar anders word ik in ieder geval ergens in de namiddag gebeld. Klein nadeel is dat ik op mijn werk zit morgen, maargoed daar kan ik helaas niets aan veranderen.
pi_128946468
Nikki, heeft jouw ziekenhuis misschien een telefonisch spreekuur? Kan je afspreken om dan zelf te bellen, heb je in ieder geval zelf in de hand wie/wat/hoe qua werk. Ik moest zelfs steeds volgens afspraak in dat ene uurtje bellen, maar kon dan dus wel even weglopen van m'n werkplek.
pi_128946683
Ik heb eigenlijk geen idee Kursor. Dat komt omdat ik normaal gezien nooit door dit ziekenhuis gebeld wordt, maar door Brussel. ;)
Maargoed, ik kan zo weglopen van mijn werk gelukkig dus wat dat betreft komt het wel goed. Alleen als de uitslag niet goed is dan is het wel even bummer dat ik op mijn werk zit. Oh, en als de uitslag wel goed is ook, want no way dat ik dan nog iets gedaan krijg die dag. ;)
pi_128953498
Nikki; ik duim voor goed nieuws!
pi_128953973
Zo spannend Nikki! (En wat handig toch dat mijn vent op de it in het zh werkt, die duikt zo de systemen in om zelf uitslagen op te zoeken. Zou in dit geval ook ideaal zijn!).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128956753
Spannend hoor Nikki! Ik duim voor een mooie uitslag morgen.

Wij hebben afgelopen weekend de dochter van vrienden hier te logeren gehad. Ontzettend leuk en heel erg van genoten. Maar ergens in mijn achterhoofd is er dan ook het "dat had hier ook zo kunnen zijn" (zij is zwanger geworden om de tijd dat wij te horen kregen dat mijn ziekte erfelijk was en dus stopten met proberen natuurlijk zwanger te maken). Gelukkig snappen zij dat ook en kan ik (kunnen wij) het daar bij hun ook gewoon kwijt. O+ :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_128961866
Succes vandaag Nikki, lijkt me killing die achtbaan van emoties. :* Ik ga voor je duimen dat er toch nog een plakkert is.

Aurum, fijn dat de IUI goed ging. Voor jou zet ikook mijn duimen even aan! :*
pi_128962780
Succes vandaag Nikki!
pi_128962792
Ik duim zo voor _NIKKI_

Hier is het ff druk, vanmiddag ga ik bijlezen. :* voor iedereen.
pi_128963489
Nikki, ik duim voor je!
  maandag 15 juli 2013 @ 10:26:30 #269
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128963727
Ook hier draaien de duimen Nikki!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128965589
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:26 schreef Kimpossible het volgende:
Ook hier draaien de duimen Nikki!
Ik doe mee!
Met een meidenkwartet
  maandag 15 juli 2013 @ 11:46:24 #271
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_128965640
Ik duim keihard Nikki!! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 15 juli 2013 @ 14:10:46 #272
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_128969668
Nikki, ik duim hier ook hard mee voor jou!
pi_128970370
Ik duim ook mee op volle toeren!
pi_128970888
HCG = 2000. *O* Oestradiol en progesteron zijn ook goed en op papier is het een perfecte zwangerschap. Vrijdag weer bloedprikken.
pi_128970925
Dafuq?! *O* Nikki!!!!! Gefeliciteerd!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')