abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 11:47:13 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128143792
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
Eind februari: Ikina

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  zondag 23 juni 2013 @ 11:48:15 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128143807
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen *O*.

---

Welke hippe aanpassingen hebben we nog? :)
pi_128143833
Weinig FOK!babies in het lijstje :o
pi_128143907
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
pi_128143921
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
  zondag 23 juni 2013 @ 11:54:28 #6
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128143945
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Ook wel leuk als ze stipt op tijd komt :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128143967
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef Limone het volgende:
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
Ik ook niet!
pi_128143994
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:

leuk op de uitgerekende datum! *O* Eerder hoorde je dat je dan de geboortekaartjes gratis kreeg, maar nu niet meer volgens mij -O-
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128144014
Oh echt? Wat een leuke service..!
pi_128144024
Enne Elmo; zet 'm op! Misschien toch nog ff traplopen, seksen, ananasharten eten? De pannekoeken kun je vast afstrepen.
O en volgende x prop ik alles wat ik wil zeggen weer in 1 post :)

Nu tv kijken op ons 3 meter hoge bed. Boeten voor mijn dag gisteren en ff bijtanken!
pi_128144113
Wat voor maat zoek je Kiwisoep?
Ik heb hier een hele zak met positiebroeken/kleding in maat 38 - 40- 42 gekregen van een vriendin. Voor verzendkosten mag het weg.

Vandaag 32 weken *O*.

(8> en kleine zijn beide aan het klussen in de babykamer O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128144284
Ik was zelf ook al aan het kijken geweest naar ik hoop dat het om de laatste weken gaat. Ik heb een grotere legging gekocht en mijn jurkjes rekken wel door hoop ik. Vind het zo zonde, straks is het nog maar voor een week. Of wie weet, wordt het ineens zomer. Mijn joggingbroek past nog altijd thank god!
Maar dankjewel voor het aanbod!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:11:59 #13
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144398
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik :')
  zondag 23 juni 2013 @ 12:14:02 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128144449
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik :')
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de weg :X Bob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over :').
  zondag 23 juni 2013 @ 12:18:00 #15
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144550
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht O+

pi_128144604
Ik zou alleen dat nog maar aandoen ;)

Ik heb in het begin geen positielegings gekocht maar voor nu waren ze mss toch wel fijn geweest. Nu bij een gewone legging rolt het randje om, zodra je 1x beweegt. Maar zoals ik hierboven al zei, vind het nu eigenlijk te laat nog om.te kopen. Al had h&m mama leuke broeken in de sale!

Hilzillah dat uiltjesmutsje vind ik leuk!!! Die wil ik nog wel zelf proberen ook!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:19:59 #17
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144608
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de weg :X Bob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over :').
Heerlijk zijn die shirts. Ik heb jaren geleden eens een lang tshirt jurk geval gekocht. Nooit gedragen omdat hij (ik was in shock) te lang was. Mn mamma heeft hem korter gemaakt en nu wacht ik op DE gelegenheid om hem te kunnen dragen. (Iets met zon enzo)
pi_128144638
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn beide O+. Ik heb een mutsje gehaakt maar valt wel heel klein uit. :{
  zondag 23 juni 2013 @ 12:26:44 #19
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128144800
Cute die mutsjes!

En jullie moeten niet te veel kletsen anders wordt dit nooit mijn werptopic!

Kiwi lekker rustig aan vandaag!

Ik ga zometeen ff een fles bitterlemon leegslurpen!

Enne, 40 weken buik staat in het topic! (weet niet hoe ik de link hier krijg op m'n foon)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 23 juni 2013 @ 12:37:29 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128145156
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:06 schreef DJMomo het volgende:
Mamalicious had ik ook veel van in vorige zwangerschap. Ikenmijnkind punt nl is daarvoor een aanrader. Pluiste wel heel snel. Noppies bleef mooier.
Ik moest nog even lachen..tikte in m'n browser 'www.ikenmijn' in, en wat vond m'n browser belangrijk om als eerste aan te raden? ikenmijnplant.nl :') :D

Hillz, ik geloof dat de zomer woensdag al is geweest :P Fijn he, is het spontaan herfst! :+

Oh en die mutjes! Lief O+

[ Bericht 5% gewijzigd door GotC op 23-06-2013 12:52:01 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 12:51:25 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128145637
Die mutsjes O+

:O zo na mijn soepje eens gaan liggen ik ben zo moe vandaag ben er naar van }:|
  zondag 23 juni 2013 @ 13:08:55 #22
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128146258
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! O+
pi_128146396
Dat bovenste mutsje O+

Bubs lekker rustig aan hoor. :*
  zondag 23 juni 2013 @ 13:24:05 #24
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128146800
Ik mag toch niet hopen dat dit de zomer was... Ik wil nog zeekoeien in mijn plonsbad!

Ik zou écht willen dat ik kon haken Wiz, heb een leuk boekje gekregen van mn schoonzus met haak/brei patroontjes. Maar ik kom niet verder dan vingerhaken :')

En nu mag ik niet meer op fok van mezelf... Ik MOET een trouwreportage afmaken die in ongeveer een maand geleden geschoten heb. ;( Geen zin in maar het MOET!

Edit: Rustige zondag Bubs. Lekkere niks aan de hand zondag teevee kijken O+
en de mutsjes, eBay... Voor echt helemaal geen duur!
pi_128146827
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor :)
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.

Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen O+
Zwanger!
pi_128149290
Goed nieuws dus Lelie, fijn!!

HilZ ik vind het ook jammer dat ik dat allemaal niet kan. Het idee bedenken prima maar uitvoeren helaas niet.
pi_128154946
Lang leve een peuter die zichzelf aardig weet te vermaken. Net even gedommeld op de bank. Kapot na nacht met max drie uur slaap en kotsende Sjaak :r
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128155803
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Lelie81 het volgende:
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor :)
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.

Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen O+
Ah kijk, daar is er één! :) Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?

Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
pi_128156054
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef Limone het volgende:

[..]

Ah kijk, daar is er één! :) Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?

Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat :)

Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.

Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze :?
Zwanger!
pi_128156228
Nee limone direct na t kotsen had ie al praatjes voor tien. " Klaar slapen. Wakker." En dat om drie uur s nachts, terwijl ikzelf nog geen oog had dichtgedaan. Dacht t niet. Gelukkig ging ie nadat ik m terug op zijn buik had gerold (in schoon bed & pj) zonder probleem slapen. Daarna lag ik helaas nog meer wakker voor de slaap mij eindelijk te pakken kreeg. :{

Ennieweej, heel verfrissend, zon powernap terwijl peuter vingers in je ogen boort! :')

Lelie, vage vlekken met kloppende hartjes FTW!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128157212
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Lelie81 het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat :)

Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.

Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze :?
Ohja, een dag voor mijn termijnecho was de misselijkheid volledig verdwenen. Meteen ongerust natuurlijk, maar gelukkig neemt de kans dat het misgaat wel aanzienlijk af zodra je het hartje hebt zien kloppen.

Met het oriënteren op kinderwagens moeten wij ook maar eens mee beginnen. Ik vind dat best wel niet zo boeiend en heb het als taakje aan mijn man gegeven, die volgens mij nog steeds denkt dat dat een grap was.. :')

Fijn dat hij niet ook nog de hele dag heeft gekotst, Momo. Dat hele lichte/alerte slapen herken ik wel en is ronduit kut.
pi_128157497
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...

... op mijn UD :( :')!!!
  zondag 23 juni 2013 @ 18:05:13 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128157749
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...

... op mijn UD :( :')!!!
Das misschien een beetje laat .. :P
pi_128157864
Zand, de mama mazzel dagen in september bij grote keten met een p is ook goed moment.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128164238
Zand :D Ik vind het ook jammer dat ik het moet 'missen'.

Wow, wat heb ik momenteel een druk jongetje in mijn buik. Eerst 2 trappen gevolgd door rek en strekoefeningen O+ Niet te geloven dat ik het al zo duidelijk voel. Niet elke dag nog, maar dat hoeft natuurlijk nog niet.

Oh en project babykamer begint prachtige vormen aan te nemen, op papier dan :')
pi_128164749
mabawa wa tof dat je hem al zoveel voelt. geniet ervan
Zand dat is denk ik toch een beetje aan de late kant. Of je moet hem direct mee willen nemen het liefst met baby en al.
Hilz wat een leuke mutsjes ben je al bij je oma op haakles geweest?

Ik haat dit weer echt ik krijg er zo'n hoofdpijn van. Ik verdenk het weer ervan in ieder geval.
pi_128165005
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk. :*
pi_128165191
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Mabawa. het volgende:
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk. :*
Doe ik en ik ben vrij nuchter hoor. ik heb niet zwanger altijd last van weersveranderingen bij mijn 1e zwangerschap niet en nu helaas wel.

Als dan ook de buikpijn verdwijnt ben ik helemaal tevreden maar dan eis ik teveel denk ik.
pi_128165296
Ah oké dan.
Hopen kan altijd toch ;)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:56:34 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128165389
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd :*

Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?

Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!

Zand :D Slechte timing ;). Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?! :( Pfuh.

Fijn dat je echo goed was Lelie :) Het geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
pi_128165604
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd :*

Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?

Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!

Zand :D Slechte timing ;). Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?! :( Pfuh.

Fijn dat je echo goed was Lelie :) Het geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
Oneerlijk he dat die in september zijn. Waarom niet nu heb vast nog wel wat nodig bij de P
Zwanger icm een peuter die dragen erg fijn vindt en een buik op hoogspanning geeft buikpijn komt wel goed. Al ga ik wel vragen als ik weer naar de gyn moet of hij toch urine wil testen.
pi_128165625
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:

Ben eerst bezig met leeghalen van het kamertje, maar ergens deze week wil ik toch beginnen met het verfwerk. Meubels halen we bij Ikea vandaan, dus geen levertijd en dan kan het grote aankleden beginnen O+
Beige en donkerblauw verder veel wit. Het kamertje is erg klein dus wil het zo fris mogelijk houden.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:23:57 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128167034
FR, er zijn volgens mij altijd dingen die we nodig hebben of willen.. van de P :D
Ah, heerlijk idd, zo'n peuter die gedragen wil worden ;) Maar, controle is altijd verstandig. Wanneer mag je weer naar de gyn?

Mabawa, fijn he, zo spullen kunnen ophalen bij de Ikea? O+ Vind ik wel het 'grote nadeel' van een kamertje via de Babydump.. Wil altijd Alles Nu Hebben! Klinkt fijn trouwens, donkerblauw icm beige+wit O+ Ik hou daar wel van! Eerste pakje dat we hebben in maat 50 is ook donkerblauw, gebroken wit en wat grijs :)
pi_128167555
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.

Het eerst pakje O+ die zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
pi_128167797
Ik heb vandaag via marktplaats een babykamer op de kop getikt voor een prikkie *O*
Maar nu was ik even op internet aan het kijken voor een kinderwagen, maar er zijn er zoveel 8)7
Hebben jullie nog tips voor mij?
pi_128168068
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
pi_128168090
Wil je 3 of 4 wielen? Wil je kindje evt naar je toe kijkend hebben zitten? Kan zitting helemaal plat? Hoe groot vouwt ie op? Past ie dan in je auto? Reis je veel met Ov., of woon je driehoogachter: hoe zwaar is ie?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 23 juni 2013 @ 21:39:03 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128168149
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Mabawa. het volgende:
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.

Het eerst pakje O+ die zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
Ja je kan idd beter voor Ikea gaan dan voor 1 van de goedkopere kamertjes :Y Ikea heeft goede kwaliteit en zeker als je alleen ledikant en commode zoekt, is het perfect :Y Wij kwamen er gewoon niet uit wb kast bij de Ikea (dan zouden de kleuren niet meer bij ledikant+commode passen).
Wit is voor meubeltjes ook wel prettig, lekker neutraal. Niet dat grijs dat niet is :+

Ik was ook enorm op zoek naar Het Eerste Pakje en kon niet echt iets vinden.. tot we een pakje van m'n schoonouders kregen, waarbij we allebei gelijk zeiden: Dit is 'm! :D Nu nog een pakje in 56, just to be sure..

Angelatje, lastig he, zoveel keus! Kijk vooral naar wat je sowieso wil: 3 of 4 wielen, luchtbanden of iets anders, moeten er veel boodschappen onder kunnen, wat is de maximale prijs, is gewicht een issue, moet er een Maxi Cosi op kunnen..
Oftewel: Dan kan je lekker wegstrepen :Y
  zondag 23 juni 2013 @ 21:50:28 #49
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128168915
Ik heb een lijst gemaakt met allemaal dingen waar je op kunt letten bij aanschaf van de kinderwagen want ik werd gek van het grote aanbod. Daarna zijn we gaan 'oefenrijden' in de winkel. Bij ons was het al vrij snel duidelijk welke we willen :).

Ik kan de lijst wel online gooien?
  zondag 23 juni 2013 @ 21:54:10 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128169131
Ik ben stiekem wel blij dat we eigenlijk geen inspraak hadden op de kinderwagen :+ (schoonouders konden de Easywalker June voor inkoopprijs kopen)
We hoefden dus alleen te zeggen of we het wel of niet mooi vonden. Pluspuntje: We zouden geen andere hebben gekozen :P
  zondag 23 juni 2013 @ 21:55:38 #51
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128169235
En over de negenmaandenbeurs: het leek me zo leuk om daar zwanger rond te lopen! Afgelopen keer ben ik wel geweest en heb ik hier en daar al wel aangegeven dat ik zwanger was (gratischhhh spul hè, we blijven Nederlanders).

En nu beval ik dus voor de beurs. Ik denk dat ik daarna een opplakbuik haal en als nog bol ga lopen wezen op de NMB. }:|
  zondag 23 juni 2013 @ 21:56:58 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128169336
Oh maar met baby gaan is ook heel erg leuk! Heb ik ook eens gedaan. Kon van alles uitproberen enzo. Was echt een leuke dag :)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 23 juni 2013 @ 22:03:57 #53
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_128169798
Wat Rocka zegt!

De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan :)
.... met gevoel voor drama....
pi_128169868
Ja er zijn er echt te veel :+
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen ;)
pi_128170010
Oh, je kan ook gewoon in een winkel een proefrit maken dus. Wist ik niet :).
  zondag 23 juni 2013 @ 22:08:54 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128170150
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen ;)
Bereid je maar alvast voor :D Wij vielen allebei om toen we daar binnen liepen, zo veel kinderwagens! Zou wel proberen om een aantal van tevoren uit te zoeken die je wil uitproberen, anders heb je een dagtaak :+
  zondag 23 juni 2013 @ 22:10:53 #57
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128170279
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ik zit nu mobiel, maar zodra ik weer een computer in de buurt heb knal ik hem online :).

---

En: met baby naar NMB is natuurlijk ook een mogelijkheid *noteert*.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:14:19 #58
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128170474
Ik wilde geen witte kamer (ledikant/wieg/commode) en het liefst grijs. Dus geen ikea, was voor de kwaliteit misschien beter geweest :+. Al was ons kamertje zeker niet de goedkoopste.

De negen maandenbeurs vond ik dit jaar net wat te vroeg in mijn zwangerschap. Misschien met baby de volgende keer.
pi_128182356
Zo, dat was me het nachtje wel weer! Blij dat het ochtend is. Voor de kinderwagen zou ik idd zeggen maak een lijstje en dan proefrijden.
Testritjes op de nmb lijkt me wat te druk, nog heeeel veel mensen die dat ook van plan zijn.
Ik ben afgelopen febr wel heen geweest, weinig gekocht. Ik had gehoopt dat ze wel wat meer positiekleding haden etc. Mss verkeerde verwachtingen :) Voor mij eens en nooit meer.
Nog geen Robinson Elmo?
pi_128182492
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Wat Rocka zegt!

De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan :)
Mijn peuter zou er knettergek worden. Dat gedrang van die volwassen (hysterische) vrouwen ook. Nee, lijkt me heel arelaxed. Met baby alleen in een draagdoek, zodat je niemand voor de enkels rijdt, en zelf wat wendbaar bent.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182502
Oh, ga mss vandaag even vk bellen. Weer een nacht met maar paar uur slaap. Breekt me nu op, voel me gammel (verkouden, keelpijn). Als de dood dat ik weer doodziek word.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182552
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was? :)

Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
pi_128182570
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.

Qua vakantie. Ben eerste zwangerschap met ca 25w naar Florida geweest. Veilig, schoon, en toch mooi weer in maart/april. Nu overweeg ik Portugal in september. Ben dan ca halverwege.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182742
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was? :)

Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
Ik zou lekker gaan en factor 50 meenemen :).
  maandag 24 juni 2013 @ 08:15:31 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128182768
Zou gewoon gaan nummer_zoveel. Wat zand zegt, gewoon factor 50 meenemen en jezelf goed+vaak insmeren.

Mo, -O-. Zo gammel en rot voelen is echt niet prettig. En al helemaal niet doordat je het linkt aan eerder dit jaar :*. Gewoon lekker die vk bellen dus.
pi_128182805
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
Bugaboo!
pi_128182925
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:40 schreef DJMomo het volgende:
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Idd gewoon bellen dus.
pi_128183305
Als je dat gerust stelt gewoon even bellen inderdaad! Iedereen kan zich voorstellen dat dat gevoel nu eenmaal aan elkaar verbonden zal blijven.
Hopelijk voel je je snel beter!!

Vandaag is mijn meisje 5 jaar!
En dit weekend wou ze voor het eerst echt mijn buik voelen omdat ze had gehoord dat de baby dat kon voelen O+
pi_128183320
Ik lig met factor 50 en zonnehoed in de zon. Bijkomend oordeel is dat dat stukje borst dat bij mij altijd verbrand, een keertje niet affikt ;)

Sterkte Momo!

Bij ons krijgt het kamertje het thema 'ratjetoe'. In de rest van het huis komen de spullen ook niet van dezelfde winkel, dus dan past alles mooi bijelkaar. :)
pi_128183325
Oh wat lief Bla! Kon ze haar zusje voelen? ;)
pi_128183815
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.

lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muis :D maar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
pi_128184264
Oh, ik zit trouwens altijd al met mijn hoofd onder een parasol.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128184373
waar is het zo warm dat jullie ene parasol nodig hebben dan?
of zijn jullie op vakantie en heb ik dat gemist?
pi_128184645
Ja waar is de zon, biecht op!
  maandag 24 juni 2013 @ 10:23:25 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128184787
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor O+
pi_128184833
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.

lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muis :D maar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
Nee! Brrrr! :D Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken :o :')
  maandag 24 juni 2013 @ 10:26:43 #77
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128184870
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef GotC het volgende:
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor O+
Ze hangt nog gewoon op d'r Twitter rond }:| .

---

Ik had gisteren een bobbel net boven mijn navel en na een korte tijd (max. een minuut ofzo) 'golfde' het weg. Het kwam iets verderop nog weer even terug en golfde daarna weer weg. Zou het? :D
pi_128184878
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic :)
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 10:31:27 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128184996
Brrr het was gewoon koud op de fiets net }:|
pi_128185116
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef Kiwisoep het volgende:
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic :)
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic ;)
Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!
pi_128185187
VK zei HA te bellen, en HA belt me terug.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128186524
momo wat naar hopelijk kan de ha je iets geven wat helpt. Mag je extra naar de vk voor controle?
bla gefeliciteerd met je dochter 5 alweer wauw wat klinkt dat al groot zeg.

Hier voel ik mini ook aan de buitenkant althans dat denk ik. maar als mijn vriend zijn hand erop ligt stopt het met schoppen. Als de kat zijn poot erop legt blijft het schoppen maar die voelt het volgens mij niet want die kijkt niet op of om.
pi_128187444
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee! Brrrr! :D Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken :o :')
hihi :D

dankjewel fr..klinkt echt groot inderdaad!
pi_128187723
Gefeliciteerd met je meisje Bla!

Ziek momo? Dat is kut! Goed in de gaten houden. Zeker omdat je eerst longontsteking had!

Ik heb tot nu toe nog 'gewoon' in de zon kunnen zitten. In het begin netjes gesmeerd maar daarna eigenlijk vergeten. Knetter bruine kop en schouders en gelukkig geen zwangerschapsmasker.

Zit al vanaf vanmorgen 06.30 aan de geschoten bruidsreportage te werken en Olli schopt haast het halve bureau omver. :D Okay, beetje overdreven, maar zie wel de bewegingsrimpels in mijn beker thee :D
pi_128187770
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
pi_128187969
Momo, weet je al iets?

Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!

Drukke Olli, wat leuk :)

Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even.... :') Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
pi_128188035
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
pi_128188046
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?

Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even.... :') Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!

Boefjes :D
pi_128188076
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag :') )
pi_128188199
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag :') )
Is dit je job of hobby?
pi_128188254
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?

Aardig van ze, en je buikje kon ze niet overhalen om je thuis te brengen?
pi_128188280
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
Kan of je baby ligt op je blaas. Ik heb ook weleens dat ik denk ik moet plassen en wel nu en dan zet ik 1 stap en hoef ik spontaan niet meer.

Maar je bent nog pril zwanger he? dan toch maar even urine laten testen
pi_128188282
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Is dit je job of hobby?
Hobby job. Vraag er voor de reportages (studio / bruids) wel centjes voor, maar kan er niet van leven. Al is het hobby gedeelte er echt een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Ach, kan me straks vreselijk uitleven op Olli ;)
pi_128188467
Olli :D

en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
pi_128188475
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.

HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.

en bla3, feli met je grote!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128188615
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef DJMomo het volgende:
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.

HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.

en bla3, feli met je grote!
Het is niet meer dan logisch dat je nu wat minder onbezorgt zwanger bent. Dan gevoel moet weer groeien. :*
pi_128188838
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Olli :D

en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
Ik ben pas 5 weken zwanger he ;).
Heb net de huisarts gebeld, kan morgen even langskomen met een plasje.

Momo :* logisch dat je je wat meer zorgen maakt nu.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:35:00 #98
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128188972
Goedemiddag! En meld maar weer met Robinson nog steeds binnenboord. :{
Volgens mij heeft ze zo druk aan haar luxe villa en de inrichting ervan gewerkt dat ze er nu van gaat genieten! Zonde van al het werk anders.

Er gebeurt weinig tot niks, af en toe wat krampjes. Dus ik denk dat ik morgen gewoon op controle ga in het ziekenhuis en dan kijk of ze me kunnen strippen, in de hoop dat dat wat op gang brengt.

Mijn ouders komen vanmiddag T. weer brengen, met het risico dat ze haar morgen weer moeten halen, maar ja, om haar de hele week maar daar te laten vind ik ook niks.

Bla gefeliciteerd met je grote meisje!

Verder heb ik ff niks onthouden, sorry. :@
pi_128189269
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!

Boefjes :D
Nee Ford. Ik wist het wel hoor. Toen ik de afspraak maakte heb ik zelf gewoon aangegeven dat ik dat wilde. Niet wetende (of willen wetende) dat mijn lichaam me zo tegen zou vallen. Ik hoef verder niets te doen, anders zou ik duidelijk een auto meenemen.
pi_128189332
Hoi Elmo :W
Die Robinson van jou is geen type voor op expeditie maar wilt gewoon van de luxe in haar mooie huis genieten! :*
pi_128189685
Afwachten dus nog maar, Elmo!

Hier alles gemist want weekendje weg geweest met m'n schoonouders. Met BI in een bootje zitten was geen goed idee... Maar een stuk fietsen op elektrische fiets daarentegen was zalig. Wel blij dat ik nu weer thuis ben!
Home is where the O+ is...
  maandag 24 juni 2013 @ 13:03:13 #102
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128189924
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Mabawa. het volgende:
Hoi Elmo :W
Die Robinson van jou is geen type voor op expeditie maar wilt gewoon van de luxe in haar mooie huis genieten! :*
hahaha ja idd. Misschien moet ik maar een tijdje in haar kamertje hier in huis gaan zitten en vertellen dat dat ook heel mooi is!
pi_128193559
Dan hoop ik dat ze je morgen kunnen strippen.
En nu aan de ananasharten, met pannenkoeken icm bitter lemon en een voetmassage van je man na?
pi_128193766
En seksen :9!
pi_128193817
Trappen lopen :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128194612
Gefeliciteerd blabla met je grote!

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en verdorie. Nu aan het twijfelen. Heb een week bedenktijd gekregen. Volgende wk donderdag (dan ben ik 38.2) keuze daar kenbaar maken en dan pkannen of niet. Eventuele geplande ks zou in wk 39 plaatsvinden.
pi_128194644
waar twijfel je over?

ik heb een geplande ks gehad, dus als je iets wilt weten..vraag maar raak
  maandag 24 juni 2013 @ 14:58:36 #108
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128194718
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan hoop ik dat ze je morgen kunnen strippen.
En nu aan de ananasharten, met pannenkoeken icm bitter lemon en een voetmassage van je man na?
Pannenkoeken en bitter lemon check! ----> geen effect helaas.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef zandsculptuur het volgende:
En seksen :9!
Check -------> geen succes en geen resultaat.
pi_128194767
Dan die voetmassage nog.
pi_128195091
@blabla
Ik was ervan overtuigd dat een ks was wat ik wilde. Nu vertelde ze over dat in 2002 wereldwijd onderzoek gedaan is ks vs stuitbevalling. De bevalling kindjes hadden vaker iets en de ks moeders vaker. Na een paar jaar waren dezelfde kids weer bekeken en was er geen verschil.
Ze zei dat er geen goede/slechte keuze is, maar dat als je kiest voor stuitbevalling dat dan de kans groot is dat je alsnog een spoedkeizersnede nodig hebt. Weet ik dan niet liever vooraf waar ik aan toe ben?
De tijd die je na geboorte baby moet blijven verschilt nogal. Ks gemiddeld 3 tot 5 dagen en stuitbevalling kan na een paar uur buiten staan. Liefst ben ik natuurlijk thuis verliefd naar mijn baby aan het kijken.
Pff... Vriend vind dat ik de stuitbevalling toch kan proberen, gaat het niet dan alsnog ks. Maar dan moet ik straks eerst uren buffelen voor wat ontsluiting en uiteindelijk alsnog ks... lijkt me zo'n tegenvaller dan. Ik weet het niet!
pi_128195638
Nou, als de kans groot is dat je alsnog in een keziersnee eindigd..tja dan zou ik nog eerder naar een ks neigen.

Maar goed, zie mijn geplandde keizersnee, mijn keus is dus duidelijk.

Het herstel viel me enorm mee.
Ik had dinsdagmorgen de ks, woensdag ging ik al zelf uit bed om naar de wc te gaan en vrijdagmorgen mocht ik naar huis.
Pijn heb ik zo goed als niet gehad (alleen de 2e dag, maar dat waren meer mijn darmen)

Maar, eerlijk is eerlijk..ik heb geen idee hoeveel makkelijker ik hersteld zou zijn als ik wel die stuitbevalling had gekozen en die goed was gegaan (dus zonder spoedks)

Wel hoor ik vaker dar mensen met een spoedks het herstel als zwaarder ervaren als ik dat zelf heb gedaan..dus mischien dat het toch meespeelt als je eerst zelf aan de bevalling begint.

Wat geeft je vriend als reden aan waarom hij vindt dat je een stuitbevalling toch kunt proberen? Minder risico voor zijn gevoel?
pi_128195731
kiwi je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Nu ga ik misschien iets persoonlijks vragen maar heb je nagedacht over hoeveel kinderen jullie eventueel hopen te krijgen? Je mag volgens mij maar maximaal 3 ks krijgen.
pi_128196778
Meer als 3 kids waren we niet van plan dus dat zit denk ik wel goed. Al heb ik nu de behoefte niet om thuis te bevallen, wie weet hoe ik er over een paar jaar bij een evt tweede kindje over denk. Zodra ik kies voor een ks is een thuisbevalling uitgesloten.
De klinisch verloskundige die we spraken gaf aan dat de helft van de stuitbevallingen ook supergoed gingen en je dan natuurlijk eerder thuis bent. Maar ook dat deze kindjes vaker iets mankeren. Al is het een klein percentage, je zult er maar bij zitten.
Vriend zegt inderdaad dat het voor ons allebei natuurlijk minste risico meebrengt als dit een "goede"stuitbevalling blijkt te zijn. Ook voor hem leuker vanwege eerder thuis, knippen navelstreng enzo. Maar het idee om na een aantal uur alsnog halsoverkop een ks te moeten doen... dan liever gepland.
Het zou soms heel fijn zijn als iemand je zegt wat te doen in dit soort lastige keuzes he!
pi_128196855
Ook geeft vriend aan dat hij de risicos voor moeder aan een ks niet zo aantrekkelijk vindt :)
Heel lief natuurlijk.. Arme schat hihi

En ik ben er ook van overtuigd dat he van de spoedks meer moet bijkomen als van de geplande. Je hebt je toch ingesteld op iets anders vooraf.
pi_128197297
Inderdaad heel lief :) en ik kan me voorstellen dat hij liever geen risico's neemt. maar heel eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit iets gelezen van een ks die niet goed afliep voor de moeder.
En een bevallig is natuurlijk ook niet helemaal risico vrij, laten we eerlijk zijn.

Voor mij was het geen lastige keuze..heb geen moment getwijfelt. Maar mischien kwam dat ook omdat ik al redelijk vroeg me ben gaan inlezen in de mogenlijkheden (ik had toen al ergens zo'n gevoel dat ze wel eens in een stuit kon blijven liggen)
En ik had toen ook nog eens eens Gyn die vondt dat ik maar een stuitbevalling moest doen..dus ik heb mezelf daar echt moeten zitten verdedigen

Succes met het maken van deze keus!
pi_128197319
quote:
12s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!
Dan pas? Haha
pi_128197585
Ja joh, 8 topics in twee weken (indien ks)...dat moet te doen zijn! :7
pi_128197674
Ik klets wel door hoor!
  maandag 24 juni 2013 @ 16:07:52 #119
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128198043
Nee, ssssst! Hier moet Elmo! ~O>
pi_128198172
Kiwi, wat een moeilijke keuze. Logisch dat je in eerste instantie kiest voor de minste risico's voor het kindje en dus neigt naar een ks. De risico's voor jou voor nu en voor een volgende bevalling tellen natuurlijk ook mee en dat is dan ook gelijk weer het nadeel. Bij mij op het werk zijn 3 succesvolle stuitbevallingen geweest in de 6 jaar dat ik er werk, zelf heb ik daar wel een goed gevoel bij en zou daar denk ik meer naar neigen. Neem je tijd voor je beslissing, schrijf anders de voors en tegens op en laat je man ook zo'n lijstje maken. Dan kun je altijd nog kiezen.

Zand, toen ik 5/6 weken zwanger was heb ik zelfs al last gehad van nierstuwing door de groei van de bm (pijn zit dan wat hoger thv nieren, maar ook vaak plassen). Ik had ook een plasje ingeleverd, omdat ik dat wat ongeloofwaardg vond, maar het was dus geen ontsteking. Ws moesten de urineleiders gewoon even een nieuw plekje zoeken met de groeiende bm.

Elmo, nog meer ananas, trappen lopen en vrijen dus! Of gewoon afwachten...

Alle andere dingen wel gelezen, maar alweer vergeten sorry.

Wij zijn dit weekend lekker een weekendje naar Noordwijk geweest. Hoewel het weer niet super was, was het tussen de buien door prima te doen. We hebben in elk geval lekker genoten. Ik hoopte nog dat het zwemmen, whirlpool badderen en het gewone bad de kleine zou verleiden om te draaien, maar helaas het voelt nog steeds als stuitligging :(
pi_128198745
Kiwi, lastige keuze hoor. Ik zou zelf denk ik naar een ks neigen, omdat dat beter is voor het kindje.

Ik ben trouwens al de hele dag ontzettend duizelig. Zelfs een middagdutje hielp niet. Iemand tips?
  maandag 24 juni 2013 @ 16:26:39 #122
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128199001
Oh jongens, ik pas m'n gewone broeken (ik ben fan van skinny jeans) niet meer :o. Ik ben tussen de middag naar huis gegaan om een andere outfit aan te doen want ik had er echt te veel last van.. Enthousiast met jurkjes en leggings aan de gang gegaan, maar die zitten ook niet lekker meer.

---

Kiwi, ik zou je geen advies kunnen geven.. Ik denk dat ik het meest zou neigen naar wat het beste is voor het kindje.
pi_128199477
Skips dat is niet fijn. Een zwangerschapslegging kopen met je eigen jurkjes erover?

Kiwi wat ik wel gemist heb bij mijn (spoed)ks is toch (oké dit gaat heel stom klinken) weeën. Mijn kindje was daar binnen een paar uur nadat ik het gehoord had dat ze kwam en was ook pats boem weg. En toen ik haar wel even mocht zien daarna had ik echt zoiets van is die wel van mij?

Bij een geplande ks mag je kindje over het algemeen even bij je blijven.

Just my two cents. Ik weet niet hoe andere dit met een ks ervaren hebben.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:37:41 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128199524
Zand, wat zoutigs eten? Zoute drop bv? :9 Waarschijnlijk heb je wat last van een lage(re) bloeddruk, dan helpt zout altijd wel wat.

Ha skips, op naar de zwangerschapsleggings/kleding :D

Kiwi..lastig, maar doe vooral waar jij 100% achter staat. Bij twijfel niet doen, is mijn motto.

Hier is het hele huis overhoop gehaald, alle spullen waar we al jaren niet meer naar hebben gekeken worden vanavond opgehaald door het grof vuil. Heb geen last van nesteldrang, maar dit doet een mens goed O+
  maandag 24 juni 2013 @ 16:41:52 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128199703
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Skips dat is niet fijn. Een zwangerschapslegging kopen met je eigen jurkjes erover?
Jup, dat ga ik in ieder geval maar doen :). En zo'n dingetje voor tussen m'n broeksknoop, kijken of dat wat uithaalt. Verder had ik nog wat mensen in mijn omgeving geraadpleegd of die nog wat hebben liggen qua positiespul dus ik ben benieuwd!

Het verbaast me echt hoe hard ik ga..

[ Bericht 2% gewijzigd door ProjSkippy op 24-06-2013 16:57:40 ]
  maandag 24 juni 2013 @ 16:42:34 #126
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128199733
Zand, het zou kunnen dat het je bloeddruk is. Had ik ook. Zoethoutthee nemen en drop met zoethout (let op, zit niet overal standaard in). Werkte hier perfect.

Wel met mate nemen overigens!
pi_128202827
ik verkoop mijn bellybelts ook, want ik gebruik ze toch niet meer in mn broeken, en volgens mij zijn een paar elfs te groot voor gebruik (voor mij dan)
pi_128203371
Persoonlijk zou ik kiezen voor een vaginale bevalling. Aan een keizersnede zitten risico's voor moeder, maar ook voor een kind (wetlung doordat het longvocht er niet uit wordt geperst)en voor volgende zwangerschappen en dus ook je toekomstige kinderen. Zelfs al wordt het een keizersnede, het is voor een baby al goed om weeën te hebben doorgemaakt en als de vliezen zijn gebroken vindt de eerste kolonisatie van de darmen plaats wat belangrijk is voor de voedselvertering en de weerstand. Alhoewel dat laatste natuurlijk minder opgaat voor een baby in stuit, zijn snufferd zit daar te hoog voor tijdens de ontsluiting ;)
pi_128204661
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:

Kiwi wat ik wel gemist heb bij mijn (spoed)ks is toch (oké dit gaat heel stom klinken) weeën. Mijn kindje was daar binnen een paar uur nadat ik het gehoord had dat ze kwam en was ook pats boem weg. En toen ik haar wel even mocht zien daarna had ik echt zoiets van is die wel van mij?

Bij een geplande ks mag je kindje over het algemeen even bij je blijven.

Just my two cents. Ik weet niet hoe andere dit met een ks ervaren hebben.
Ik heb ook onverwachts een spoedks gehad, en dat vond ik ook heel raar, binnen een halfuur was ik ineens moeder en het kind uit mij, zonder dat mijn lijf daar weeën voor heeft gehad idd. Wel naweeën.. :{

Een geplande ks lijkt mij een compleet andere ervaring, en veel prettiger. Want dan mag je kindje wel bij jou, en nu zag ik mijn baby pas na flink aantal uur, dat is wat ik echt al vreselijk heb ervaren, hem niet eens gezien hebben tot ik op de IC bij hem was. Maar bij een geplande en normaal verlopende ks gaat het wel heel anders natuurlijk.

Wat betreft herstel viel het me mee, en donderdagavond 23u ks gehad, en zondagmiddag was ik thuis.
pi_128204750
Oh en de keuze maken Kiwi lijkt mij ook heel lastig. Enerzijds zou ik ook geen zin hebben in eerst ploeteren en dan alsnog een (spoed?)ks krijgen, of dan gelijk voor een geplande ks gaan. Of natuurlijk een stuitbevalling die gewoon goed verloopt. Misschien heb ik het gemist, maar kunnen ze iets aangeven of de kans dat het uitloopt op ks/dat de stuitbevalling gewoon goed verloopt?
pi_128204756
Thanks wup wup en jipster! Zal vanavond eens even een hartig woordje spreken hier thuis hihi
pi_128204824
Ik heb ook geen naweeën gehad. Ik heb dus echt geen idee hoe het voelt. Mij viel het herstel ook mee, of ik was te versuft nog van alle medicatie dat kan ook.
pi_128204841
Oh en nog als aanvulling hier heb ik gelezen dat er meer ziekenhuizen bezig zijn met 'natuurlijke keizersnedes'. Misschien ook de moeite waard om naar te kijken of dat evt een optie is in jouw ziekenhuis, Kiwi? Dat is dat ze zoveel mogelijk een normale bevalling proberen na te bootsen geloof ik. Warmere OK en dus baby kan op je borst liggen etc.
pi_128204874
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook geen naweeën gehad. Ik heb dus echt geen idee hoe het voelt. Mij viel het herstel ook mee, of ik was te versuft nog van alle medicatie dat kan ook.
Ik werd echt ziek van de morfine :X wat een troep... }:|
pi_128207475
Morfine heb ik volgens mij niet gehad. Wel magnesium en dat is ook troep
pi_128209035
Vreetkicks bereikt nieuw dieptepunt. Heb gewoon om tweede laf vliegtuigbroodje gevraagd. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 24 juni 2013 @ 20:13:37 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128209093
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef DJMomo het volgende:
Vreetkicks bereikt nieuw dieptepunt. Heb gewoon om tweede laf vliegtuigbroodje gevraagd. -O-
Een vliegtuigbroodje :? En lekker joh! Je beeb heeft eten nodig :Y)
pi_128209713
Ja. Broodje in t vliegtuig. Vliegtuigbroodje
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 24 juni 2013 @ 20:28:32 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128209836
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef DJMomo het volgende:
Ja. Broodje in t vliegtuig. Vliegtuigbroodje
Ah, dan had ik het juiste voor ogen :+. Maar die zijn ook heerlijk, bizar genoeg.
pi_128210294
DJmomo ga je op vakantie?!
pi_128210687
Nou. Niet echt mijn finest moment. Ga me morgen en overmorgen proberen in te houden
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128210752
Nee business, kiwi
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128212510
Ah oke, ik had al een vermoeden dat ik iets had gemist.
Jipster; zal ik eens navragen idd. Had er al wel een filmpje van gezien. Lijkt me best wat.

Net ff lekker mijn getwijfel op papier gezet voor ons nageslacht. Houden jullie trouwens een zwangerschapsdagboek bij? Zelfs als ik het opschrijf weet ik het niet. Pff en stomme mensen om me heen (nouja schoonfamilie eigenlijk) bij wie alles natuurlijk fantastisch verliep. Babys draaiden nog met 40 weken etc. Pff. Ze bedoelen het vast goed hoor, maar ik voel me echt een zeur dan. Hormonen.....

Ik denk dat ik mezelf morgen maar lekker miet verwennen met een bezoek aan de kapper. Wordt het vast veel beter van hihi
  maandag 24 juni 2013 @ 21:16:25 #144
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128212570
*Zuurkijkmodus*

Positieleggings bij de Prénatal halen was geen succes. Het begint bij maat S en die zitten bij mijn buik goed, maar flubberen alle kanten op rond mijn benen.

Nu aan de Google voor leggings in XS en voor die inzetstukjes voor in je broek, want die hadden ze bij Prénatal jammer genoeg ook niet.

Iemand een goed merk positiekleding/leggings die goed zitten voor iemand met korte, dunne beentjes?
  maandag 24 juni 2013 @ 21:17:22 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128212623
Proj, misschien bij de H&M? Daar leef ik momenteel in :+ Die v/d Prenatal vond ik ook niet alles (ook de broeken niet overigens)
pi_128212667
Stom. Ik chagerijn gewoon mee :)
O en bij een ooit volgende zwangerschap ga ik ze ook aanschaffen, nu klapt het elastiekrandje steeds om door mijn bol
  maandag 24 juni 2013 @ 21:19:23 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128212736
Kiwi :* Meh, die goedbedoelde opmerkingen helpen dan net even niet he? Lekker naar de kapper morgen!
  maandag 24 juni 2013 @ 21:20:40 #148
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128212817
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef GotC het volgende:
Proj, misschien bij de H&M? Daar leef ik momenteel in :+ Die v/d Prenatal vond ik ook niet alles (ook de broeken niet overigens)
De site van H&M liet tot nu toe 1 positielegging zien.. die is uitverkocht in maat XS. :|W

Ik ploeg het grote wrede internet weer verder door..
  maandag 24 juni 2013 @ 21:22:00 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128212894
quote:
9s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

De site van H&M liet tot nu toe 1 positielegging zien.. die is uitverkocht in maat XS. :|W

Oh noes! Dat is ook niet eerlijk -O-
pi_128212912
Zijn dan effe net niet de dingen die je had willen horen inderdaad. H en M heeft nog best wat leuks in de online sale skippy, ik ben op mijn handen gaan zitten :)
pi_128212925
O oeps dat zei ik niet!
pi_128212931
quote:
9s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mamalicious heeft mooie skinnyjeans, zaten zelfs om mijn bonenstaakjes mooi strak!
  maandag 24 juni 2013 @ 21:23:26 #153
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128212963
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Mamalicious heeft mooie skinnyjeans, zaten zelfs om mijn bonenstaakjes mooi strak!
Nou ja, ik was net bezig om jou een PM te sturen! O+
pi_128213008
quote:
17s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou ja, ik was net bezig om jou een PM te sturen! O+
Telepathie :D
pi_128213037
Ik heb geen korte beentjes maar wel is de s van prenatal te groot. Ik heb twee broeken van mamalicious die smal vallen en twee van esprit. Leggings eigk geen positie dat past ook niet.

ben wel dit keer echt dikker geworden bij benen, heupen en kont :o vorige keer veel minder. .
  maandag 24 juni 2013 @ 21:27:54 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128213225
Ik heb volgens mij wat tijgerprint erbij gekregen op m'n dijbenen }:|
  maandag 24 juni 2013 @ 21:31:09 #157
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128213397
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Ik heb volgens mij wat tijgerprint erbij gekregen op m'n dijbenen }:|
Ik ben nu zo bezig met de leggings dat ik een tijgerprintlegging voorbij zag komen in m'n hoofd :'). Sorry, da's wel echt jammer! Verder nog wel vlek/streeploos?

---

Ik ga in ieder geval eens verder Googlen op Mamalicious en ook op Esprit, thanks ^O^ .
  maandag 24 juni 2013 @ 21:32:23 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128213479
quote:
17s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik ben nu zo bezig met de leggings dat ik een tijgerprintlegging voorbij zag komen :'). Sorry, da's wel echt jammer! Verder nog wel vlek/streeploos?

---

Ik ga in ieder geval eens verder Googlen op Mamalicious en ook op Esprit, thanks ^O^ .
:D! Ach, het geeft niet. Had al wat tijgerprint, maar zag vanmiddag wat verse rode. Verder nog helemaal strak in m'n velletje!

Mamalicious kan ik ook echt aanraden! Die broeken zijn goed wb kwaliteit O+
  maandag 24 juni 2013 @ 21:32:59 #159
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128213517
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Jipster het volgende:
Ik heb geen korte beentjes maar wel is de s van prenatal te groot. Ik heb twee broeken van mamalicious die smal vallen en twee van esprit. Leggings eigk geen positie dat past ook niet.

ben wel dit keer echt dikker geworden bij benen, heupen en kont :o vorige keer veel minder. .
Pfff Prenatal een S?? zelfs ik pas hem met mn dikke hol! snap niet dat ze daar een S in hebben kunnen plakken.
pi_128213656
Ik heb een nieuwe mamalicious gekocht xs of 27 ofzo, en die paste goed en heb ik voor 10e een zelfde skinny model op mp gekocht, als nieuw en voor 10¤ :)

Tijgerprint nog niet gesignaleerd hier, maar wel meer putjes in benen/kont
  maandag 24 juni 2013 @ 21:35:19 #161
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128213682
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Pfff Prenatal een S?? zelfs ik pas hem met mn dikke hol! snap niet dat ze daar een S in hebben kunnen plakken.
Dan is het dus helemaal niet raar dat ik ze niet pas. (Niet dat ik nu zeg dat jij dus dik bent! :6 ) Ik stond al met een trillende lip voor de spiegel. Hormonen! :@
pi_128213933
Prenatal, Miss Etam, Hema... alles zonder xs pas ik niet :{
wel basic hemdjes van WE besteld in leuke kleuren, wel s zodat ie lekker goed om mn buik valt en niet omhoog kruipt!
  maandag 24 juni 2013 @ 22:01:42 #163
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128215455
Ah, dan zal dat voor mij ook wel gelden Jipster.

---

Hoe noem je zo'n broek tussenstukje? Ik ben tot nu toe uitgekomen op tummy tie en op bellybelt, maar ik vind eigenlijk alleen maar Engelse webshops of vreemd uitziende Nederlandse shops.

Waar hebben de mensen hier de tussenstukjes vandaan getoverd?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:13:22 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128216367
Volgens mij had Limone ze ook via internet besteld...

Ik ben gewoon direct overgestapt naar zwangerschapsbroeken. Het comfort! O+
pi_128216657
Ik heb 'm hier gekocht:

http://www.greenjump.nl/P(...)ic-3-stuks-3-kleuren

maar ben niet lyrisch. Webshop is prima, beetje duur voor een stuk elastiek en 3 van die (bef)lapjes, maar soit. Het elastiek is alleen te groot voor mijn broeken. Het lijkt wel of die dingen meer voor taille broeken zijn gemaakt en ik heb meer lage/boyfriend broeken en daarvoor is het dus te groot. Ik heb dus echt geen maatje s, hè :+
  maandag 24 juni 2013 @ 22:23:56 #166
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128217209
Iebee is je vriend voor dat soort dingen :D En geen duur!

Boehoehoeee... Skips vind me dik :'( :'(
pi_128217798
Oh en toch nog even een side note: mijn buik is pas sinds vorige week ontploft en sindsdien dat ding niet meer aangehad. Het kan ook zijn dat mijn buik gewoon nog niet op flexibelt-formaat was..
  maandag 24 juni 2013 @ 22:43:32 #168
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128218577
Mijn spijkerbroeken zijn nu écht klaar heb ik vandaag ondervonden. Olli trapt zich wezenloos alle kanten op alsof hij klem zit. En niet alleen als hij onder het bureau zit. Vanavond ettelijke malen een voetje formaat tante Sidonia onder tussen en volgens mij zelfs voor mijn ribben...
( O+ natuurlijk, maar ook een beetje ;( voor mij)
pi_128218820
@hilz auwa dat lijkt mij erg pijnlijk. En volgens mij ben jij nog slank hoor.
Ik ga na oktober maar aan de sport en vriend ook hebben we net besloten ik begin toch echt te veel op een gestrande walvis te lijken.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 00:47:48 #170
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128224260
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@hilz auwa dat lijkt mij erg pijnlijk. En volgens mij ben jij nog slank hoor.
Ik ga na oktober maar aan de sport en vriend ook hebben we net besloten ik begin toch echt te veel op een gestrande walvis te lijken.
Ik ben een beetje een schommeltje.. Door rotperiode woog ik nogmaar 62 kilo, (bij 1.80m) toen ik zwanger raakte 68 dus wel weer op goed gewicht geraakt. Nu gaat het zo goed met me dat ik inmiddels op de 85 zit :')

Ik moet dus straks ook écht iets aan sport gaan doen. Maar hou niet van sport. (omdat lui) wat ga jij doen? Sportschool?
pi_128226953
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ben een beetje een schommeltje.. Door rotperiode woog ik nogmaar 62 kilo, (bij 1.80m) toen ik zwanger raakte 68 dus wel weer op goed gewicht geraakt. Nu gaat het zo goed met me dat ik inmiddels op de 85 zit :')

Ik moet dus straks ook écht iets aan sport gaan doen. Maar hou niet van sport. (omdat lui) wat ga jij doen? Sportschool?
Ik liep voor mijn 1e zwangerschap hard, daarna weer enthousiast begonnen maar dat ging niet goed met mijn middenrif. Dus straks wil ik dat weer gaan doen.
Ik heb een schouder waar ik heel weinig mee kan dus veel sporten vallen daardoor al af. Ik heb nl heel lang gevolleybald maar dat kan ik dus niet meer.
pi_128227479
Goedemorgen ladies :).
Ik zeg maar niks over mijn gewicht, ben nu nog vrolijk :').
pi_128227554
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn spijkerbroeken zijn nu écht klaar heb ik vandaag ondervonden. Olli trapt zich wezenloos alle kanten op alsof hij klem zit. En niet alleen als hij onder het bureau zit. Vanavond ettelijke malen een voetje formaat tante Sidonia onder tussen en volgens mij zelfs voor mijn ribben...
( O+ natuurlijk, maar ook een beetje ;( voor mij)
Bekend!! Pijnlijk, maar ook wel lief. De laatste 2 dagen zit de boel weer lager, hoop dat ze daar blijft :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:38:27 #174
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227593
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 07:38 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik liep voor mijn 1e zwangerschap hard, daarna weer enthousiast begonnen maar dat ging niet goed met mijn middenrif. Dus straks wil ik dat weer gaan doen.
Ik heb een schouder waar ik heel weinig mee kan dus veel sporten vallen daardoor al af. Ik heb nl heel lang gevolleybald maar dat kan ik dus niet meer.
Dan merk je ineens hoeveel je moet doen met zo'n arm als hij niet meewerkt. En dan blijft er vrij weinig over wat je kan doen. Ik ging vorig jaar proberen te hardlopen maar was geen succes. Heb ooit nogal gruwelijk mijn enkel gebroken en dat is nooit meer goed gekomen. Dan blijft er eigenlijk alleen de sportschool over. En laat ik daar nou écht een pesthekel aan hebben! :D Mijn afvalfeestjes zijn ook altijd zonder sport :)

ik mag trouwens zomestrakjes voor een nieuwe groei echo O+
Helaas wel weer bij star én ik moet alleen, maar heb besloten mezelf niet op de kast te laten jagen! Gelijk maar even vragen hoe groot en vatsig ze denken denken dat mijn Olli is :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:40:42 #175
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227618
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:35 schreef Cwen het volgende:

[..]

Bekend!! Pijnlijk, maar ook wel lief. De laatste 2 dagen zit de boel weer lager, hoop dat ze daar blijft :D
Ja, jij ook last gehad van voetjes overal? O+ En maagzuur? want dat zou moeten dan toch? Ik gelukkig nog steeds niet.
pi_128227655
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dan merk je ineens hoeveel je moet doen met zo'n arm als hij niet meewerkt. En dan blijft er vrij weinig over wat je kan doen. Ik ging vorig jaar proberen te hardlopen maar was geen succes. Heb ooit nogal gruwelijk mijn enkel gebroken en dat is nooit meer goed gekomen. Dan blijft er eigenlijk alleen de sportschool over. En laat ik daar nou écht een pesthekel aan hebben! :D Mijn afvalfeestjes zijn ook altijd zonder sport :)

ik mag trouwens zomestrakjes voor een nieuwe groei echo O+
Helaas wel weer bij star én ik moet alleen, maar heb besloten mezelf niet op de kast te laten jagen! Gelijk maar even vragen hoe groot en vatsig ze denken denken dat mijn Olli is :D
Enkels en rennen is ook zo'n combi ja.
Ik vind de sportschool ook erg duur en weinig motiverend.
Succes straks met de echo. Kijk zelf goed mee bij de metingen dan zie je wat ze meten en wat eruit komt. Niet dat het altijd iets zegt maar je weet dan wel waar ze het over hebben.

Ik heb alleen voetjes beneden maar wel maagzuur -O-
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:45:00 #177
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227682
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Enkels en rennen is ook zo'n combi ja.
Ik vind de sportschool ook erg duur en weinig motiverend.
Succes straks met de echo. Kijk zelf goed mee bij de metingen dan zie je wat ze meten en wat eruit komt. Niet dat het altijd iets zegt maar je weet dan wel waar ze het over hebben.

Ik heb alleen voetjes beneden maar wel maagzuur -O-
Hoofd in de buurt van je maag wekt ook meer op natuurlijk ;)
pi_128227693
Ik heb sowieso het idee dat als ik buk oid mijn maag in mijn keel zit. Erg makkelijk met sokken aantrekken.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:46:25 #179
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128227698
Ik mag zo ook weer op controle. Kijken of ze nog steeds dwars ligt. Zo ik kan voelen wel :+
pi_128227716
Succes bubseltje.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:53:32 #181
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128227817
Succes Bubsel en Hillz!

Tsja, geloof dat het wel duidelijk is dat ik ga hardlopen na m'n zwangerschap :+. Grote kans dat we zelfs een hardloopbuggy gaan kopen, wil Yur zodat hij kan hardlopen op z'n papadag O+ *smelt
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:53:35 #182
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat als ik buk oid mijn maag in mijn keel zit. Erg makkelijk met sokken aantrekken.
Brrrrr. Maagzuur (en spugen) zijn voor mij de gruwelen die bij zwschap horen. Hoop dat dat echt wegblijft. Ik kreeg gisteren mn schoenen niet aan omdat Olli tussen mn ribben klem zat :D maar verder gaat bukken en opgevouwen zitten nog wel.

Ik zag gisteren trouwens een heel handig hulpmiddeltje zodat je zelf je sokken aan kan trekken. Je knijpt je randjes van de sok in klemmetjes die vast zitten aan een stokje. Haalt sok over je voet drukt op knopje en klemmetjes laten los, sokje AAN!

Veel plezier Bubs! Hoe laat moet je?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:54:31 #183
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Succes Bubsel en Hillz!

Tsja, geloof dat het wel duidelijk is dat ik ga hardlopen na m'n zwangerschap :+. Grote kans dat we zelfs een hardloopbuggy gaan kopen, wil Yur zodat hij kan hardlopen op z'n papadag O+ *smelt
Aaaahw O+ ik zie dat voor me hè
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:56:49 #184
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128227865
Tnx jij ook Hilz ook al is het weer bij Star.

Ik mag weer om 10:20.
pi_128227866
succes bubz en Hillz (en dikke vinger alvast voor de star mevrouw!)

Maagzuur sucks..gelukkig sinds de laatste keer dat het zo erg was bijna geen last meer van gehad :)

de rest nog niet bijgelezen, veel tekst op de vroege morgen..neuh
pi_128227882
Sporten? Tisdat? Ik zie geen diepte, dus elke bal sport is hel voor me. Daarbij heb ik een slechte (onderbelaste :') ) knie. Ik zwem wel elke week met Sjaak. Maar is toch anders ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128227883
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Succes Bubsel en Hillz!

Maar jullie zijn ook heel sportief, en jullie kindje krijgt het met de paplepel ingegoten.

Nu bewoog ik tot ik mijn schouderkom brak ook erg veel nu gewoon minder en dat merk ik. Dus straks geef ik mezelf maar een flinke schop onder mijn dikke reet.
pi_128227899
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef DJMomo het volgende:
Sporten? Tisdat? Ik zie geen diepte, dus elke bal sport is hel voor me. Daarbij heb ik een slechte (onderbelaste :') ) knie. Ik zwem wel elke weer met Sjaak. Maar is toch anders ;)
Ik vind zwemmen met een kind anders erg vermoeiend. Maar dat komt ook door mijn schouder die doet dan pijn omdat je je kind toch veel draagt enzo.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:00:13 #189
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227915
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx jij ook Hilz ook al is het weer bij Star.

Ik mag weer om 10:20.
Ooh ik ook om 10.20 :D Heb je een dwarsligger ja? ukkie heeft geen zin in hoofdpijn van het ondersteboven bungelen ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:02:39 #190
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128227950
Voor se sportieve dingen heeft Olli een nogal fanatieke opa! :D Hardlopen fietsen en zwemmen. Zei gekscherend dat hij zn volgense triatlon maar moest doen met Olli op zn rug toen hij zei dat ik zo dik geworden was :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:04:06 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128227968
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ooh ik ook om 10.20 :D Heb je een dwarsligger ja? ukkie heeft geen zin in hoofdpijn van het ondersteboven bungelen ;)
Tot nu toe wel ja, schopjes ook altijd aan de zelfde kant, en mijn buik is ook dikker bij het bolletje :D.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:05:31 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128227993
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Maar jullie zijn ook heel sportief, en jullie kindje krijgt het met de paplepel ingegoten.

Nu bewoog ik tot ik mijn schouderkom brak ook erg veel nu gewoon minder en dat merk ik. Dus straks geef ik mezelf maar een flinke schop onder mijn dikke reet.
3 jaar geleden deden we allebei niks..Zijn van nature enorm lui namelijk :'). Maar Bob gaat idd ook gewoon sporten. Minstens 1 teamsport, wat hij ernaast wil doen maakt ons niet uit :P

Snap idd dat zo'n breuk ervoor kan zorgen dat je stopt/mindert met sporten! Zal ook wel enorm helpen als je geholpen bent aan die breuk in je diafragma :*

Wb ligging..verandert hier constant O+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:09:07 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128228079
Tot een week geleden draaide ze als ik op mijn linker zij op bed lig maar dat doet ze ook niet meer dwars kind _O-
pi_128228086
Zitten jullie zo samen in de wachtkamer, of heeft Star meerdere locaties? Lijkt mij super grappig! :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:10:22 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128228098
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Limone het volgende:
Zitten jullie zo samen in de wachtkamer, of heeft Star meerdere locaties? Lijkt mij super grappig! :D
Nee hoor ik moet gewoon naar mijn gyn in Bergen op Zoom :+
pi_128228125
Oh oepsie, ik las verkeerd :@
pi_128228148
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:05 schreef GotC het volgende:

[..]

3 jaar geleden deden we allebei niks..Zijn van nature enorm lui namelijk :'). Maar Bob gaat idd ook gewoon sporten. Minstens 1 teamsport, wat hij ernaast wil doen maakt ons niet uit :P

Snap idd dat zo'n breuk ervoor kan zorgen dat je stopt/mindert met sporten! Zal ook wel enorm helpen als je geholpen bent aan die breuk in je diafragma :*

Wb ligging..verandert hier constant O+
Ik wil ook dat ean later gaat sporten. Aan de kant van haar vader zijn ze erg lui. En alleen mijn vader sport mijn moeder loopt wel veel 's avonds en doet de boodschappen met de fiets.
pi_128228182
Bij ons zijn ze aan alle kanten lui :D Wij zelf sporten dan wel weer graag.
pi_128228228
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Bij ons zijn ze aan alle kanten lui :D Wij zelf sporten dan wel weer graag.
Hier is gewoon alles en iedereen lui, zelfs onze honden :').

En, hoera, geen blaasontsteking! Hopelijk betekent dit alleen niet dat ik de hele zwangerschap aandrang blijf houden :').
pi_128228244
Ik heb al tegen vriend gezegd dat ik nu nog mag eten waar ik zin in hebt maar dat ik straks niks meer koop.
pi_128228264
Fijn, geen blaasontsteking zand :)

en sporten als in sporten..neh!
Paardrijden is mijn ding en alhoewel mensen het idee hebben dat het paard al het werk doet, een uur dressuurles is pure afmatting!

Mijn dochter rijd ook al een jaar lessen en daarnaast zwemt ze, dus voor nu sportief genoeg
Mijn man daarintegen zit minstens 3x per week in de sportschool, wordt al moe als ik eraan denk!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:43:50 #202
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128228738
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Hilzillah het volgende:
Iebee is je vriend voor dat soort dingen :D En geen duur!

Boehoehoeee... Skips vind me dik :'( :'(
Onwijs. Duhhhh. Succes straks! Bubsel jij ook succes!

En fijn Zand dat je geen blaasontsteking hebt!

Ik heb gisteren mijn eerst volgende afspraak bij de vk verzet omdat we op vakantie gaan *O*. Met een beetje mazzel komende vrijdag vertrek. Heel last minute, maar omdat een aantal belangrijke klanten ineens met vakantie blijken te gaan wordt het hier een stuk rustiger. De uitgelezen tijd voor ons om weg te gaan en hopelijk eens écht een vakantie te hebben waarin we niet gestoord worden.

M'n zoektocht voor positieleggings is nog niet heel erg geslaagd, maar ik ga vanmiddag naar en klant die in de buurt zit van een H&M, dus ik hoop dat ze daar mijn leggingmaat wel op voorraad hebben.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:43:51 #203
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128228740
gelukkig bgeen blaasontsteking zand! Dat is fijn. Toch een blaastrampolinespringende baby :)

Paardrijden is vreselijk zwaar! Ik daag mensen die zeggen van niet altijd uit een proefles te nemen! Ik vind paardrijden altijd zo ontzettend leuk maar ik kan er gaan hout van :D
pi_128228823
Ghehe ja ik weet nu al dat ik straks na de bevallign waarschijnlijk een paar dagen enorme spierpijn ga hebben na mijn eerste les.
Enne ik ben er ook niet zo heul goed in, die kleine dame van mij heeft er veel meer gevoel voor.
Die heeft het er maar steeds over dat ze wilt springen...nouuhhhh voorlopig nog maar niet schat :')

en skips, anders bij de missetam kijken voor leggings :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:48:13 #205
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128228841
oh lekker skips onverwachte vakantie!! O+

En mbt de leggings van de h&m, die hebben wel een flinke ruimte voor je buik al. Maar mocht dat nog een beetje te groot zijn, ze zakken niet af.

ik heb weer mn maatje prenatal s aan. Voelt wel goed dat het een S is :') dat de rest niet meer past vergeet ik voor het gemak maar even ;)

En Bergen op Zoom, daar heeft mn moeder een poosje gewoond.
pi_128228919
Ooh lekker skips, vakantie O+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:52:40 #207
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128228931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef Hilzillah het volgende:
oh lekker skips onverwachte vakantie!! O+

En mbt de leggings van de h&m, die hebben wel een flinke ruimte voor je buik al. Maar mocht dat nog een beetje te groot zijn, ze zakken niet af.

ik heb weer mn maatje prenatal s aan. Voelt wel goed dat het een S is :') dat de rest niet meer past vergeet ik voor het gemak maar even ;)

Ja, bij jou wel ja! Ik stond met een trillip voor de spiegel omdat m'n benen niet dik genoeg zijn! :6

Haha, het stomme met onverwachte vakantie is dus dat er nu nog niets geboekt is (we zoeken nog de perfecte last minute aanbieding naar iets zonnigs voor een week) en ik nog helemaal niet het gevoel heb dat ik over een paar dagen vakantie heb. Vakantie O+ .

---

Volgens mij zit er ook een Miss Etam in de buurt daar Bla, dus daar kan ik ook even binnen stappen.
pi_128228961
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:59 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik vind zwemmen met een kind anders erg vermoeiend. Maar dat komt ook door mijn schouder die doet dan pijn omdat je je kind toch veel draagt enzo.
Sjaak is al bijna drie he? Die mag ik niet meer dragen. Of opvangen bij van de kant springen. :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:56:43 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128229012
Oh wat lekker Skips! Vakantie O+

Zou wel even checken of de H&M waar je heen gaat een Mama afdeling hebt, anders zoek je je gek ;)
pi_128229117
Lekker Skip, vakantie! Wij gaan ook weer *O*
pi_128229163
vakantie, lijkt me heerlijk nu skips :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:17:54 #212
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128231154
Sticker in the pocket! Ze was zowaar leuk! Ging niet in discussie enz. Formaat van Olli is nog steeds het zelfde, alleen een beetje een vetklepje :D Geschat op 2451 gram.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:50:22 #213
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128232271
Ik heb ook weer mijn sticker verdient :+.Morgen een glucose (dag)curve prikken.

En over 3 weken weer controle + een groeiecho.

Ze waren een beetje aan het kloten met de echo. Helemaal onderin terwijl ze normaal makkelijk gewoon op mijn buik haar kunnen zien :').
pi_128232507
Goed nieuws weer meiden!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:04:09 #215
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128232998
Lekker gewichtje heeft die Olli nu al! *O*

Wat is een dagcurve? Moet je dan de hele dag in het ziekenhuis blijven met vieze drankjes?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:09:17 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128233038
Goed bezig dames, verzamelen die stickers!

Bob is druk vandaag! O+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:12:47 #218
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128233175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef Limone het volgende:
Lekker gewichtje heeft die Olli nu al! *O*

Wat is een dagcurve? Moet je dan de hele dag in het ziekenhuis blijven met vieze drankjes?
Nee juist niet. Ik mag thuis nuchter een keer prikken dan 1,5 uur na mijn ontbijt en dan als laatste 1,5 na mijn lunch.
pi_128233286
Mooi die stickers *O*

Hier lig ik nog steeds op bed terwijl ik zoveel te doen heb. Kan me er niet toe zetten, heel irritant.
pi_128233432
Beloofd is beloofd; foto van mijn soesjes!

pi_128233976
daar zou ik er nu wel een van lusten!

en jeej voor de stickers :)
pi_128233982
Hmm kiwi, die zien er lekker uit!! Krijg erg gewoon spontaan trek van!

Over de positieleggings van de Miss team, ik vind die zelf juist niet prettig (heb ik ook alles behalve maat s) maar ze zijn gewoon ruim om de buik, maar er zit op dat stuk geen model in vind ik.. Ik blijf ook aan het hijsen :P

Hilz wat fijn dat je een leuke echomevrouw had en niet in discussie ging! En al een flinke olli :D

Hier lekker aan het genieten van m'n vakantie/verlof (lang leven twee weken extra verlof vanuit de CAO *O* )

Lekker een weekendje weg geweest en vanmiddag lekker babywasjes strijken (en de rest van de hele bult strijkwas die er nog ligt maar dat vergeet ik voor nu nog maar even :P )
pi_128234123
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee juist niet. Ik mag thuis nuchter een keer prikken dan 1,5 uur na mijn ontbijt en dan als laatste 1,5 na mijn lunch.
Relaxed! Maar dan heb je wel ervaring met prikken, of niet?

Oh kiwi wat ziet dat er goed uit! Heb je de soesjes ook zelf gemaakt?
pi_128234177
Nee joh hihi. Dit was juist makkelijk omdat ik de chocolade eroverheen kon doen en dan de vriezer weer in na het stollen :). Verse gevulde soesjes kun je niet invriezen toch?
Geniet van de babywasjes strijken hilliebillie!
pi_128234333
Oh dat weet ik helemaal niet :D

Ik heb 1 keer mijn moeder half huilend in de keuken zien staan met klompjes deeg, een schaar en een slagroomspuitzak en ik zag de bui al hangen. Maar diepvriessoesjes met chocola erover, dat moet mij zelfs nog lukken! ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:50:32 #226
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128234455
Wat ziet dat er leuk uit Kiwi! Ik ga het stiekem ook onthouden ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:56:05 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128234646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Relaxed! Maar dan heb je wel ervaring met prikken, of niet?

Oh kiwi wat ziet dat er goed uit! Heb je de soesjes ook zelf gemaakt?
Ja, maar dit kan iedereen met zo'n klein metertje.

Die soesjes zijn leuk. Die ga ik onthouden!
pi_128235239
Zon dagcurve prikken werkt waarschijnlijk gewoon met vingerprikjes en dan zelf de waarden doorgeven. Dat moet je ook als je wel (zwangerschaps)diabetes hebt. Stelt niet zo veel voor en de prikjes voel je ook bijna niet. Komt dan zon klein drupje bloed uit die je dan tegen een stripje aan houd op zon aparaatje..
Lijkt me wel prettige op die manier dan met zon drankje en twee uur stilzitten.

Hoop dat je mooie waardes hebt! Moet je ook nog doorgeven wat je dan eet of staat dat er los van bij die test?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:13:48 #229
403214 Lettersoep
met ballen!
pi_128235279
Stiekem vind ik dat de meest pijnlijke prikjes die er zijn :@
pi_128235336
Hilz, ja, voetjes aan alle kanten! O+
Wat fijn dat Olli weer goedgekeurd is. Mooi gewicht al!

Bubs, ik heb dat ook gedaan, vond het veel makkelijker dan naar het zh moeten!

Kiwi, wat zijn ze leuk!

Skippy, wat heerlijk, vakantie! Geniet!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:30:39 #231
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128235943
Hoef niet op ge schrijven wat ik eet. Ik verwacht niet dat het fout zit. Vanochtend geprikt 2 uur na mijn ontbijt en zat op 4.2.

De waardes moet ik opschrijven en dan samen met het apparaatje binnen een week weer inleveren. De prikjes kunnen gemeen zijn idd.

Skips op vakantie lekker hoor *O*
pi_128236630
Dat is inderdaad een mooie waarde twee uur na het ontbijt!
Ik vond toen ik zwangerschapssuiker had vorige keer de prikjes wel mee vallen in het begin, na een tijdje regelmatig prikken werden ze wel pijnlijker omdat je vingertoppen een beetje beurs zijn, volgens een vriendin van mij die vaker moest prikken dan ik (en langere periode) worden de prikjes na er tijdje ook weer minder pijnlijk omdat je een soort eelt laagje op je vingers krijgt van die prikjes.
Maar goed, ik hoop dat niemand ze hier nodig gaat hebben, en we allemaal 'suikervrij' blijven ;)
pi_128236886
Wat een stickertjes vandaag!

Ik heb gisteren bij de verloskundige een stickertje gekregen. Kindje lijkt heel gemiddeld volgens haar.

Vanmorgen een groeiecho gehad, en daar lag het buikje flink voor en het hoofdje iets. Daardoor is het geschatte gewicht ook weer hoger. Degene die de echo deed zei dat het buikje zo groot leek omdat het maagje erg vol zat, en deed er niet zo moeilijk over. De gyn die ik erna zag deed er wel weer wat moeilijk over... Stom gedoe.. :(
pi_128237098
Ingewikkeld Laiv! Maar wat zou het dan volgens de gyn betekenen?
pi_128237117
Jeej voor de stickers
Zand gelukkig geen blaasontsteking
L 'tiekje -O- krijg je nu nog een extra controle?
Skips vakantie is altijd goed
pi_128237160
oh brrrr ik heb een ieniemienie klein beetje angst voor naalden.. :@ :D
pi_128237474
Hoi dames,
Ik zit ziek thuis vandaag :'(
Maargoed ik vroeg me af hoe jullie denken over een badbevalling?
Ik heb me daar een beetje in verdiept en dat lijkt me een mooie manier om te bevallen.
Alleen heeft vriendje liever dat ik in het ziekenhuis beval -O-
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:10:23 #238
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128237539
Leuk hè Laiv, die verschillend meningen van de VK. En nu? meer checks?

fijne manier van prikken bubs... Lekker thuis.
pi_128237594
angelatje, beterschap :) zwanger en ziek is geen goede combinatie...
Kraamhotel is ook nog een optie he ;).
pi_128237695
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef angelatje het volgende:
Hoi dames,
Ik zit ziek thuis vandaag :'(
Maargoed ik vroeg me af hoe jullie denken over een badbevalling?
Ik heb me daar een beetje in verdiept en dat lijkt me een mooie manier om te bevallen.
Alleen heeft vriendje liever dat ik in het ziekenhuis beval -O-
Ik ga in bad bevallen! Heb een bad gehuurd bij Oerbron, zij hebben ook veel info op hun site staan. Warm water is van nature een ontspanningsmiddel en pijnbestrijder, dus zeer nuttig bij een bevalling.
Bevallen is een natuurlijk proces en er is geen reden waarom dat niet in water kan plaatsvinden, tenzij er complicaties optreden uiteraard. Waarom wil je vriend graag dat je in het ziekenhuis bevalt? Dat hoeft overigens geen belemmering te zijn - steeds meer ziekenhuizen hebben een bevalbad.
pi_128237767
zand, ben jij al weer beter trouwens?
knuf voor zieke angelaatje, en stomme gyn die moeilijk deed over nomnomnom buikje :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128237779
@ Angelatje
Lijkt me heel mooi, al had ik zelf zoiets dat ik liever in het ziekenhuis ben. In ons geval was dit onze keuze al maar blijkt nu dat we alsnog zullen moeten.Misschien een beetje schijnveiligheid, want als ik de cijfers moet geloven is thuis net zo veilig. Misschien zou je die ergens kunnen vinden? Thuis vs ziekenhuis beval-cijfers? En dan wel in je achterhoofd houdend dat de ziekenhuis mensen vaak ook een indicatie hebben en misschien hierdoor ook al wel een risicogroep zijn. Geloof dat ze mij toen gzegd hebben dat de complicaties in het ziekenhuis iets hoger liggen, maar zoals ik al zei, hier vallen alle vrouwen onder die een indicatie hebben.
Maar nog even over het bad, ik heb filmpjes gezien van badbevallingen, wauw. Heel mooi!
pi_128237857
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Cwen het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Cwen het volgende:
Die begon eerst over zwangerschapsdiabetes, maar mijn glucosecurve was 4 weken geleden goed. Verder had hij er weinig over te zeggen. Mompelde iets over of ik wel bij de verloskundige bleef. En dat de baby het wel erg goed had bij mij. En tja, misschien dan nog een keer een groeiecho?(die ik sowieso standaard bij 36 weken weer zou hebben). En hij heeft mijn buik nog opgemeten, en dat was dan wel weer prima.

Volgens mij was hij niet helemaal goed op de hoogte van de protocollen ofzo, ik kon er weinig van maken. Ik vertrouw dus maar even op de mening van mijn verloskundige, die zag geen problemen.

De verloskundige die de echo deed zei ook nog dat ze het even duidelijk in de conclusie zou zetten dat het maagje heel vol zat, dat beïnvloed die meting best wel namelijk. En dat is wel hetgene waar ze het meest op lijken te focussen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:23:01 #244
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128237929
Hoi dames!

Een late meld vandaag. Internet deed het niet hier. }:|

Ik las hier en daar wat binnen gehaalde stickers! ^O^
En bijna vakantie voor Skippy! *O*
Beterschap angelatje, ziek en zwanger sucks.
Verder weet ik het ff niet meer.

Vanavond controle en hoop dat ik gestript word en dat er dan eens wat gaat gebeuren! Ik wil onze verbouwster nu wel eens zien!
pi_128237953
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef DJMomo het volgende:
zand, ben jij al weer beter trouwens?
knuf voor zieke angelaatje, en stomme gyn die moeilijk deed over nomnomnom buikje :Y)
Gelukkig wel, ben alleen al twee dagen ontzettend duizelig.
En ik voel me helemaal niet mezelf, maar dat zal wel wennen :').
pi_128237958
Laiv, Ik zou idd op je vk afgaan, hoewel je evt nog even je glucose zou kunnen laten bepalen ter controle. Ken je toevallig iemand met zo'n apparaat?

Zand, kan idd je bloeddruk zijn! Je kan hem even laten controleren bij je vk?
pi_128237995
oh ja, dat had ik bij zs 2 ook. heel duizelig. kan je bloeddruk zijn (had skip al geopperd geloof ik). hoewel die bij mij toen goed was. alle bloed gaat van je hoofd naar je baarmoeder, zei vk toen.
en niet jezelf, dat duurt nog wel even, helaasch. 9 maanden op, 9 maanden af enzo :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128238081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef DJMomo het volgende:
oh ja, dat had ik bij zs 2 ook. heel duizelig. kan je bloeddruk zijn (had skip al geopperd geloof ik). hoewel die bij mij toen goed was. alle bloed gaat van je hoofd naar je baarmoeder, zei vk toen.
en niet jezelf, dat duurt nog wel even, helaasch. 9 maanden op, 9 maanden af enzo :')
Ik ga steeds maar even liggen, maar het helpt niet echt.
Bloeddruk is meestal wel goed bij mij.
Het zal ook wel gewoon wennen zijn, denk ik. Op dit moment baal ik er vooral een beetje van :@.
pi_128238101
En je ijzer? Bij mij was dat wat aan de lage kant waardoor ik sterretjes zag

Succes vanavond Elmo!
pi_128238123
was bij zs2 ook de reden waar ik van wist dat ik zwanger was, dat unheimliche er is iets anders gevoel. Was weg zodra ik ist dat ik zwanger was trouwens. alsof toen het een naam had, het er niet meer was.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128238142
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kiwisoep het volgende:
En je ijzer? Bij mij was dat wat aan de lage kant waardoor ik sterretjes zag
Dat zou goed kunnen ja, maar dat wordt pas met 8 weken gecontroleerd (en ik ben nu 5w4d)
pi_128238195
O hmm. Voordat je gaat liggen gauw een broodje appelstroop naar binnen stouwen, als dat helpt weet je ook wel genoeg denk ik. Mocht het zo zijn werkt Roosvicee ferro bij mij heel fijn, zit alleen wel een echt bloed/ijzer smaakje aan.
pi_128238285
Appelstroop heb ik niet, maar ferro wel :).
Zal ik zo nog eens een glaasje van nemen :Y.
pi_128238289
ohja, ik had toen ook RV ferro (en laxo :') ) gehaald.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128238294
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik ga in bad bevallen! Heb een bad gehuurd bij Oerbron, zij hebben ook veel info op hun site staan. Warm water is van nature een ontspanningsmiddel en pijnbestrijder, dus zeer nuttig bij een bevalling.
Bevallen is een natuurlijk proces en er is geen reden waarom dat niet in water kan plaatsvinden, tenzij er complicaties optreden uiteraard. Waarom wil je vriend graag dat je in het ziekenhuis bevalt? Dat hoeft overigens geen belemmering te zijn - steeds meer ziekenhuizen hebben een bevalbad.
Mijn vriend vind het ziekenhuis een veiliger idee, en hij zei net iets over dat het dan zon troep word in huis ( bloed enzo) :')
Maar ik zal binnenkort even bij de vk informeren over hoe zij er tegenover staat en of ze in hoorn in het ziekenhuis een bad hebben, want dat kan ik op de site niet vinden. En ook nadenken over thuis bevallen. Kraamhotel is geen optie want dat is hier niet in de buurt
pi_128238310
Oh maar laxo hoeft niet, ik neem sinds kort weer elke dag psylliumvezels en mijn stoelgang is sindsdien een feestje O+.
pi_128238372
haha hier was het inderdaad ook standaard laxo na een glas ferro
pi_128238440
grappig genoeg nu totaal geen last van! terwijl de 1e en 2e keer alles compleet in de knoop lag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128238867
Houden zo!
Ik zal mezelf even toonbaar maken en naar de winkel slepen. Vriend zei gister ineens dat hij woensdag natuurlijk jarig is (dat wisten we ook allebei wel hihi) maar dat hij eigenlijk ook wel even iets lekkers wilde neerzetten op zijn werk. Hadden we nog niet echt bij stilgestaan.
Ik ga dus zo de keuken in. Wel een schatje want ik mag niks maken dat langer duurt als kwarktaart. Slaat natuurlijk nergens op maar het klonk zo lief. Waarschijnlijk omdat hij wist dat ik me anders uit zou leven in de keuken en dan weer teveel zou doen *;
Zwanger ben ik nog meer verliefd O+
pi_128238954
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:33 schreef angelatje het volgende:

[..]

Mijn vriend vind het ziekenhuis een veiliger idee, en hij zei net iets over dat het dan zon troep word in huis ( bloed enzo) :')
Maar ik zal binnenkort even bij de vk informeren over hoe zij er tegenover staat en of ze in hoorn in het ziekenhuis een bad hebben, want dat kan ik op de site niet vinden. En ook nadenken over thuis bevallen. Kraamhotel is geen optie want dat is hier niet in de buurt
Troep in huis valt heel erg mee - je vk en kraam ruimen op en maken schoon terwijl jullie van jullie kindje genieten. Zeker als je in bad bevalt, is de 'troep' daar ;).
Ziekenhuis is veiliger bij complicaties en natuurlijk als je je daar echt veiliger voelt.

Het is wel een heel goed idee om het met je vk te bespreken, want niet elke vk wil een badbevalling begeleiden, vaak uit gebrek aan ervaring.

Denk er vooral over na, je hebt nog genoeg tijd om alles te regelen. En zorg vooral dat jij en je vriend je er een beetje in verdiepen, want hoewel ongebruikelijk is het niet onveilig ;).
pi_128239628
Ja Cwen, dat zei ik ook al dat de troep dan in bad is ;)
Volgende week moet ik weer naar de vk dus dan zal ik het even aankaarten. En verder heeft vriendlief net filmpjes op YouTube zitten kijken :Y)
pi_128239732
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef angelatje het volgende:
Ja Cwen, dat zei ik ook al dat de troep dan in bad is ;)
Volgende week moet ik weer naar de vk dus dan zal ik het even aankaarten. En verder heeft vriendlief net filmpjes op YouTube zitten kijken :Y)
Je hebt nog best een tijd om na te denken toch? De bevalling wordt meestal pas rond 30 weken besproken bij de VK.
pi_128240357
Ja dat is ook zo maar vind het wel prettig om te weten wat de mogelijkheden zijn
pi_128240798
Troep? dat ruimt de kraamverzorgster op. Serieus. heb je geen omkijken naar. Ik wilde om die reden ook altijd in ZH bevallen. Maar had vrijwel direct volledige ontsluiting, dus zodra de VK binnenkwam voor het eerst om te kijken hoever het was, ging ik nergens meer heen (nouja, dat was de bedoeling, uiteindelijk wilde Sjaak de bocht niet om, en ging ik met de ambulance naar het ZH). Ennieweej, vliezen waren bij mij thuis al gebroken, en dat gaf wel een rotzooi ja. Gelukkig had ik matras beschermd met een knispermatje en badhandoek.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128242523
Jaaaaa hoor, wil ik naar de winkel, accu van mijn autootje leeg! Sjonge jonge. Ik ben dus voor het eerst in eeuwen op de fiets boodschappen wezen halen en zit nu te wachten tot er een wegenwacht mannetje is. Maar... Ik heb wel al taart gemaakt, dat dan weer wel!
pi_128243949
Hoe is dat, fietsen met zo een buik?
pi_128244017
Ja die zit in de weg joh! Met de bienen wijd gefietst haha
pi_128244067
Wat sportief kiwi en ook al een taart gemaakt. Is ze door het fietsen wellicht gedraaid?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:11:06 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128244179
Charmant kiwi :D Wel lief van je vriend!

Ben net met de fiets de stad in geweest, blije doos opgehaald en wat verschillende spullies gekocht. Oh en 2 lange shirts vd H&M erbij voor op een legging :) Ik ben kapot, maar blij!
pi_128244661
Misschien had ik een weggetje met meer heuvels moeten nemen, had ze mss wel gedraaid ja FR! Ze is er wel druk van, maar ik was net ook ff truus de mier. Protest van haar kant dus.
Hoe gaat dat bij jou dan GotC, fietsen _O-

Fijn he, hoe blij je kunt worden van een paar nieuwe spulletjes-kleren!
pi_128244714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja die zit in de weg joh! Met de bienen wijd gefietst haha
Dat wil ik geloven! :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:30:57 #272
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128244876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik ga steeds maar even liggen, maar het helpt niet echt.
Bloeddruk is meestal wel goed bij mij.
Het zal ook wel gewoon wennen zijn, denk ik. Op dit moment baal ik er vooral een beetje van :@.
Bloeddruk kan in het begin van de zwangerschap dalen omdat er heel veel bloed richting baarmoeder gaat, dus dat je bloeddruk nu ineens afwijkt kan best kloppen. Ik heb normaal ook nooit problemen met mijn bloeddruk, maar de eerste weken van de zwangerschap was ik heel duizelig en had ik het gevoel niet op m'n benen te kunnen staan. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt ^O^.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Lettersoep het volgende:
Stiekem vind ik dat de meest pijnlijke prikjes die er zijn :@
Oef, ik dacht ooit dat dat wel mee viel.. prikte de VK m'n eerste vingerprik óóit die ik kreeg verkeerd.. Bleef bloeden en ik heb nog een paar dagen een blauwe plek op de top van m'n vinger gehad :').

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:42 schreef Kiwisoep het volgende:
Nee joh hihi. Dit was juist makkelijk omdat ik de chocolade eroverheen kon doen en dan de vriezer weer in na het stollen :). Verse gevulde soesjes kun je niet invriezen toch?
Geniet van de babywasjes strijken hilliebillie!
Ik heb ooit zelf soesjes gemaakt.. toen werd de room oranje :'). De jouwe zien er heel smakelijk uit trouwens!

---

Ik heb leggings! En lange shirts! En rokjes zonder knoop/gulp/rare mikmak! En een jurkje!

Miss Etam en C&A zijn mijn goeiste vrienden!
pi_128245494
Yay Skip!

Ik had vandaag voor het eerst dat iemand tegen me zei dat ik vast niet lang meer hoefde. Leuk O+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:02:18 #274
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128245930
whooooohooooo skips! geslaagde shop actie! Ik zeg SHOWEN!!
pi_128248613
Ja skippy, ben benieuwd!
In het vorige topic na mijn draaipogingverhaal heeft er iemand gezegd dat zij een keizersnede gehad heeft en ik haar mocht contacten... Kan het niet meer terugvinden. Kan iemand mij helpen aan wie dit was...
pi_128248915
Lamb?
Die heeft draaipoging met geplande ks gehad en volgens mij zei zij t ook.
pi_128248922
Lamb29 was dat, kiwi.
pi_128249006
Ah thanks meiden!
pi_128249368
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:33 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ik ben bevallen in het ziekenhuis in Hoorn en naar mijn weten is er geen bad. Maar ze zijn bezig met het bouwen van een nieuwe kraamafdeling echter weet ik niet wanneer het klaar moet zijn.
pi_128249939
Dames ik heb een vraag, ik heb gisteren positief getest. Wanneer moet ik de verloskundige bellen? Overal zie ik verschillende berichten :)
♥ J & S
pi_128251161
Klaprooss, gewoon bellen als je niet kunt wachten. Zij maken dan een afspraak op het juiste termijn. Sommige bellen al als de test amper droog is, dus je belt heus niet te vroeg. En gefeliciteerd natuurlijk!

Elmo, hou je het noog een beetje vol?

Kiwi al je gedachten al een beetje op een rij kunnen zetten.

Vandaag het kruidvat pakket mogen ophalen! Leuk hoor, al die gratis attenties overal. Die van babydump hebben we dit weekend ook meegenomen en was ook de moeite waard.
pi_128251257
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ik ben bevallen in het ziekenhuis in Hoorn en naar mijn weten is er geen bad. Maar ze zijn bezig met het bouwen van een nieuwe kraamafdeling echter weet ik niet wanneer het klaar moet zijn.
Dank je Martine! Ik idd al nergens vinden of er een bad was.
Was je tevreden over de gang van zaken tijdens je bevalling in het wfg? Ik heb een aantal negatieve verhalen gehoord. En ken een verhaal van iemand die in het wfg werkte en die iemand adviseerde om in een ander ziekenhuis te bevallen, maar ze kon/wilde niet zeggen waarom...
pi_128252897
Ik heb een prima ervaring. Werd opgenomen met een beginnende hellp en de volgende dag ingeleid. Daarna nog 2 dagen gelegen ter observatie. Verpleging was aardig. Ik had dan verder geen echte complicaties dus ik weet niet hoe ze anders handelen. Mn beste vriendin is er afgelopen maart ingeleid en dat resulteerde in een spoed keizersnede. Ook een goede ervaring. Ik mocht met haar mee de ok in. Ook daar was het personeel heel vriendelijk en correct.
pi_128253091
Dank je sull! Dan bel ik gewoon haha!
♥ J & S
pi_128253357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef klaprooss het volgende:
Dames ik heb een vraag, ik heb gisteren positief getest. Wanneer moet ik de verloskundige bellen? Overal zie ik verschillende berichten :)
Je kunt meteen bellen, heb ik vorige keer ook gedaan. Ik had toen veel vragen en ben ook vrij snel bij de huisarts geweest om te spreken over mijn medicijngebruik in het verleden icm zwangerschap.
Dit keer heb ik nog niet gebeld :@, maar het kan nog, de wachttijden zijn hier nihil ;).
pi_128253424
Klaproos, gefeliciteerd!
pi_128253662
Bij de VK hier kan je trouwens via een formulier op internet aanmelden, dan hebben ze je gegevens al als je ze belt.
pi_128254451
Kiwi ik heb ook een mislukte draaipoging en een geplande kz gehad, geen idee wat voor vragen je hebt, maar om mag altijd :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_128254701
Sull; leuk he die pakketten! Gewoon het idee alleen al dat je daar met je dikke buik mag zeggen dat je iets op komt halen is al leuk vond ik. Bij de eerste doos was ik nog niet superzichtbaar zwanger en had ik de neiging om met mijn jas los bij de balie te gaan staan. Terwijl ik toch vrij snel zichtbaar zwanger was denk ik zelf haha.
Ondertussen wel wat meer mijn hoofd op orde, gisteren goed met zijn tweeen over gepraat. Ik had simpelweg zoiets van we doen negen maanden alles voor Puck, en dan zou ik nu kiezen voor iets dat misschien niet het beste zou kunnen zijn voor Puck (de stuitbevalling met risico´s). Daarnaast ben ik graag voorbereid, als de kans zo groot is dat er een spoedkeizersnede wordt gedaan, laat me er dan maar zelf voor kiezen. Dan weet ik het vooraf.
Al met al gezegd dat Puck ten alle tijden voorop staat voor mijn gevoel, en ik het mezelf niet vergeef als er iets met haar gebeurt tijdens de bevalling. Nu kan ik zeggen dat ik heb gekozen voor een keizersnede omdat ik naar de cijfers heb gekeken, en dit meest verstandig leek voor ons. Dit besluit kan ik voor mijn gevoel naar haar verantwoorden.

Klaproos, van harte!
Ik heb volgens mij ook met 5 weken gebeld hoor, lekker doen :D Ze waren nog vet lief aan de telefoon, en ik hoorde ze bijna denken, heb je er weer eentje die zo vroeg belt :')
pi_128254990
Haha dat is het idd kiwi! Beetje 'bang' dat ze me zon muts vinden haha! Maar goed, ik wil ook weten idd wat er gaat gebeuren!

Zand toch.. Haha het scheelt dat je idd geen wachttijd hebt. En het is nu ook zo nieuw voor me :')
♥ J & S
pi_128255019
Gewoon lekker doen... En wat maakt het uit, je hebt het aller allerbeste excuus dat je kunt hebben, je bent zwanger!
pi_128255137
Kiwi, wat fijn, het klinkt alsof je er al helemaal over uit bent! Heb je al een mooie datum uitgekozen ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:27:03 #293
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128255157
Feli klaproos!! Ik heb ook heul snel gebeld. Zaterdag test dinsdag gebeld :D

Fijn dat je er uit bent Kiwi. Moeilijk besluit en duidelijk goed overna gedacht. De laatste 'hindernis' :*
pi_128255368
Jaa O+ !

Ik zal nog even moeten leren hoe en wat en hoe ver jullie allemaal zijn hoor, maar dat komt met de tijd wel denk ik! Ik zet iig vast 1been in dit topic!

kiwi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! Klinkt ook idd goed onderbouwd :) !
♥ J & S
pi_128255663
Nog geen datum gekozen, ik weet ook niet of dat kan? Of verschilt dat per ziekenhuis? Ik weet nu alleen dat ze in week 39 liefst de keizersnede doen dus dat lijkt me dan de week van 9 tot 16 juli. Ben al heel blij als ze morgen is blijven zitten, vriend is jarig en liefst natuurlijk gewoon allebei lekker een eigen verjaardag.
Hilzillah, vandaag 37 weken voelde ook als laatse mijlpaal!

Elmo how´s life, gestript?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:44:12 #296
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128256018
KIWI!!! 9 JULI!!! Ik wil zooooo graag een baby voor mn verjaardag! O+

aste aste aste blief? :* :* :*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:45:07 #297
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128256068
ja.... waar is Elmo?
pi_128256186
Kiwi, het kan zijn dat ze alleen maar op bepaalde dagen keizersnedes doen. Hier in mijn woonplaats alleen op woensdag en vrijdag heb ik toevallig laatst gehoord
pi_128256221
Kiwi, soms kun je een kleine voorkeur aangeven. Soms is het afhankelijk van diensten en capaciteit.
pi_128256923
Kiwi, je hele post straalt rust uit. Fijn dat je zo weloverwogen een keus hebt kunnen maken!
pi_128256954
Is Elmo al in dit topic bevallen, of gaat zij dat in het volgende topic doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')