Ook wel leuk als ze stipt op tijd komtquote:Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen.
Ik ook niet!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef Limone het volgende:
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
leuk op de uitgerekende datum!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen.
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de wegquote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik
Heerlijk zijn die shirts. Ik heb jaren geleden eens een lang tshirt jurk geval gekocht. Nooit gedragen omdat hij (ik was in shock) te lang was. Mn mamma heeft hem korter gemaakt en nu wacht ik op DE gelegenheid om hem te kunnen dragen. (Iets met zon enzo)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de wegBob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over.
Zijn beidequote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest nog even lachen..tikte in m'n browser 'www.ikenmijn' in, en wat vond m'n browser belangrijk om als eerste aan te raden? ikenmijnplant.nlquote:Op zondag 23 juni 2013 10:06 schreef DJMomo het volgende:
Mamalicious had ik ook veel van in vorige zwangerschap. Ikenmijnkind punt nl is daarvoor een aanrader. Pluiste wel heel snel. Noppies bleef mooier.
Die zijn leuk!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah kijk, daar is er één!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Lelie81 het volgende:
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.
Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staatquote:Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef Limone het volgende:
[..]
Ah kijk, daar is er één!Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?
Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
Ohja, een dag voor mijn termijnecho was de misselijkheid volledig verdwenen. Meteen ongerust natuurlijk, maar gelukkig neemt de kans dat het misgaat wel aanzienlijk af zodra je het hartje hebt zien kloppen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat
Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.
Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze
Das misschien een beetje laat ..quote:Op zondag 23 juni 2013 17:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...
... op mijn UD![]()
!!!
Doe ik en ik ben vrij nuchter hoor. ik heb niet zwanger altijd last van weersveranderingen bij mijn 1e zwangerschap niet en nu helaas wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Mabawa. het volgende:
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk.
Oneerlijk he dat die in september zijn. Waarom niet nu heb vast nog wel wat nodig bij de Pquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd
Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?
Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!
ZandSlechte timing
. Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?!
Pfuh.
Fijn dat je echo goed was LelieHet geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
Ben eerst bezig met leeghalen van het kamertje, maar ergens deze week wil ik toch beginnen met het verfwerk. Meubels halen we bij Ikea vandaan, dus geen levertijd en dan kan het grote aankleden beginnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?
Ja je kan idd beter voor Ikea gaan dan voor 1 van de goedkopere kamertjesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Mabawa. het volgende:
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.
Het eerst pakjedie zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
Bereid je maar alvast voorquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ja er zijn er echt te veel![]()
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen
Ik zit nu mobiel, maar zodra ik weer een computer in de buurt heb knal ik hem onlinequote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ja er zijn er echt te veel![]()
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen
Mijn peuter zou er knettergek worden. Dat gedrang van die volwassen (hysterische) vrouwen ook. Nee, lijkt me heel arelaxed. Met baby alleen in een draagdoek, zodat je niemand voor de enkels rijdt, en zelf wat wendbaar bent.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Wat Rocka zegt!
De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan
Ik zou lekker gaan en factor 50 meenemenquote:Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was?
Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
Bugaboo!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Idd gewoon bellen dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:40 schreef DJMomo het volgende:
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.
Nee! Brrrr!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.
lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muismaar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
Ze hangt nog gewoon op d'r Twitter rondquote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef GotC het volgende:
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor
Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef Kiwisoep het volgende:
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Brrrr!Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken
![]()
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?
Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!
Drukke Olli, wat leuk
Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even....Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedragquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
Is dit je job of hobby?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag)
Aardig van ze, en je buikje kon ze niet overhalen om je thuis te brengen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?
Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!
Drukke Olli, wat leuk
Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even....Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Kan of je baby ligt op je blaas. Ik heb ook weleens dat ik denk ik moet plassen en wel nu en dan zet ik 1 stap en hoef ik spontaan niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
Hobby job. Vraag er voor de reportages (studio / bruids) wel centjes voor, maar kan er niet van leven. Al is het hobby gedeelte er echt een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Ach, kan me straks vreselijk uitleven op Olliquote:
Het is niet meer dan logisch dat je nu wat minder onbezorgt zwanger bent. Dan gevoel moet weer groeien.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef DJMomo het volgende:
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.
HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.
en bla3, feli met je grote!
Ik ben pas 5 weken zwanger hequote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Olli
en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
Nee Ford. Ik wist het wel hoor. Toen ik de afspraak maakte heb ik zelf gewoon aangegeven dat ik dat wilde. Niet wetende (of willen wetende) dat mijn lichaam me zo tegen zou vallen. Ik hoef verder niets te doen, anders zou ik duidelijk een auto meenemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!
Boefjes
hahaha ja idd. Misschien moet ik maar een tijdje in haar kamertje hier in huis gaan zitten en vertellen dat dat ook heel mooi is!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Mabawa. het volgende:
Hoi Elmo![]()
Die Robinson van jou is geen type voor op expeditie maar wilt gewoon van de luxe in haar mooie huis genieten!
Pannenkoeken en bitter lemon check! ----> geen effect helaas.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan hoop ik dat ze je morgen kunnen strippen.
En nu aan de ananasharten, met pannenkoeken icm bitter lemon en een voetmassage van je man na?
Check -------> geen succes en geen resultaat.quote:
Dan pas? Hahaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!
Jup, dat ga ik in ieder geval maar doenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Skips dat is niet fijn. Een zwangerschapslegging kopen met je eigen jurkjes erover?
Ik heb ook onverwachts een spoedks gehad, en dat vond ik ook heel raar, binnen een halfuur was ik ineens moeder en het kind uit mij, zonder dat mijn lijf daar weeën voor heeft gehad idd. Wel naweeën..quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Skips dat is niet fijn. Een zwangerschapslegging kopen met je eigen jurkjes erover?
Kiwi wat ik wel gemist heb bij mijn (spoed)ks is toch (oké dit gaat heel stom klinken) weeën. Mijn kindje was daar binnen een paar uur nadat ik het gehoord had dat ze kwam en was ook pats boem weg. En toen ik haar wel even mocht zien daarna had ik echt zoiets van is die wel van mij?
Bij een geplande ks mag je kindje over het algemeen even bij je blijven.
Just my two cents. Ik weet niet hoe andere dit met een ks ervaren hebben.
Ik werd echt ziek van de morfinequote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook geen naweeën gehad. Ik heb dus echt geen idee hoe het voelt. Mij viel het herstel ook mee, of ik was te versuft nog van alle medicatie dat kan ook.
Een vliegtuigbroodjequote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef DJMomo het volgende:
Vreetkicks bereikt nieuw dieptepunt. Heb gewoon om tweede laf vliegtuigbroodje gevraagd.
Ah, dan had ik het juiste voor ogenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef DJMomo het volgende:
Ja. Broodje in t vliegtuig. Vliegtuigbroodje
De site van H&M liet tot nu toe 1 positielegging zien.. die is uitverkocht in maat XS.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef GotC het volgende:
Proj, misschien bij de H&M? Daar leef ik momenteel inDie v/d Prenatal vond ik ook niet alles (ook de broeken niet overigens)
Oh noes! Dat is ook niet eerlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De site van H&M liet tot nu toe 1 positielegging zien.. die is uitverkocht in maat XS.![]()
Ik ploeg het grote wrede internet weer verder door..
Mamalicious heeft mooie skinnyjeans, zaten zelfs om mijn bonenstaakjes mooi strak!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De site van H&M liet tot nu toe 1 positielegging zien.. die is uitverkocht in maat XS.![]()
Ik ploeg het grote wrede internet weer verder door..
Nou ja, ik was net bezig om jou een PM te sturen!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mamalicious heeft mooie skinnyjeans, zaten zelfs om mijn bonenstaakjes mooi strak!
Telepathiequote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou ja, ik was net bezig om jou een PM te sturen!
Ik ben nu zo bezig met de leggings dat ik een tijgerprintlegging voorbij zag komen in m'n hoofdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef GotC het volgende:
Ik heb volgens mij wat tijgerprint erbij gekregen op m'n dijbenen
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben nu zo bezig met de leggings dat ik een tijgerprintlegging voorbij zag komen. Sorry, da's wel echt jammer! Verder nog wel vlek/streeploos?
---
Ik ga in ieder geval eens verder Googlen op Mamalicious en ook op Esprit, thanks.
Pfff Prenatal een S?? zelfs ik pas hem met mn dikke hol! snap niet dat ze daar een S in hebben kunnen plakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:24 schreef Jipster het volgende:
Ik heb geen korte beentjes maar wel is de s van prenatal te groot. Ik heb twee broeken van mamalicious die smal vallen en twee van esprit. Leggings eigk geen positie dat past ook niet.
ben wel dit keer echt dikker geworden bij benen, heupen en kontvorige keer veel minder. .
Dan is het dus helemaal niet raar dat ik ze niet pas. (Niet dat ik nu zeg dat jij dus dik bent!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pfff Prenatal een S?? zelfs ik pas hem met mn dikke hol! snap niet dat ze daar een S in hebben kunnen plakken.
Ik ben een beetje een schommeltje.. Door rotperiode woog ik nogmaar 62 kilo, (bij 1.80m) toen ik zwanger raakte 68 dus wel weer op goed gewicht geraakt. Nu gaat het zo goed met me dat ik inmiddels op de 85 zitquote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@hilz auwa dat lijkt mij erg pijnlijk. En volgens mij ben jij nog slank hoor.
Ik ga na oktober maar aan de sport en vriend ook hebben we net besloten ik begin toch echt te veel op een gestrande walvis te lijken.
Ik liep voor mijn 1e zwangerschap hard, daarna weer enthousiast begonnen maar dat ging niet goed met mijn middenrif. Dus straks wil ik dat weer gaan doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een schommeltje.. Door rotperiode woog ik nogmaar 62 kilo, (bij 1.80m) toen ik zwanger raakte 68 dus wel weer op goed gewicht geraakt. Nu gaat het zo goed met me dat ik inmiddels op de 85 zit
Ik moet dus straks ook écht iets aan sport gaan doen. Maar hou niet van sport. (omdat lui) wat ga jij doen? Sportschool?
Bekend!! Pijnlijk, maar ook wel lief. De laatste 2 dagen zit de boel weer lager, hoop dat ze daar blijftquote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn spijkerbroeken zijn nu écht klaar heb ik vandaag ondervonden. Olli trapt zich wezenloos alle kanten op alsof hij klem zit. En niet alleen als hij onder het bureau zit. Vanavond ettelijke malen een voetje formaat tante Sidonia onder tussen en volgens mij zelfs voor mijn ribben...
(natuurlijk, maar ook een beetje
voor mij)
Dan merk je ineens hoeveel je moet doen met zo'n arm als hij niet meewerkt. En dan blijft er vrij weinig over wat je kan doen. Ik ging vorig jaar proberen te hardlopen maar was geen succes. Heb ooit nogal gruwelijk mijn enkel gebroken en dat is nooit meer goed gekomen. Dan blijft er eigenlijk alleen de sportschool over. En laat ik daar nou écht een pesthekel aan hebben!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik liep voor mijn 1e zwangerschap hard, daarna weer enthousiast begonnen maar dat ging niet goed met mijn middenrif. Dus straks wil ik dat weer gaan doen.
Ik heb een schouder waar ik heel weinig mee kan dus veel sporten vallen daardoor al af. Ik heb nl heel lang gevolleybald maar dat kan ik dus niet meer.
Ja, jij ook last gehad van voetjes overal?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:35 schreef Cwen het volgende:
[..]
Bekend!! Pijnlijk, maar ook wel lief. De laatste 2 dagen zit de boel weer lager, hoop dat ze daar blijft
Enkels en rennen is ook zo'n combi ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan merk je ineens hoeveel je moet doen met zo'n arm als hij niet meewerkt. En dan blijft er vrij weinig over wat je kan doen. Ik ging vorig jaar proberen te hardlopen maar was geen succes. Heb ooit nogal gruwelijk mijn enkel gebroken en dat is nooit meer goed gekomen. Dan blijft er eigenlijk alleen de sportschool over. En laat ik daar nou écht een pesthekel aan hebben!Mijn afvalfeestjes zijn ook altijd zonder sport
![]()
ik mag trouwens zomestrakjes voor een nieuwe groei echo![]()
Helaas wel weer bij star én ik moet alleen, maar heb besloten mezelf niet op de kast te laten jagen! Gelijk maar even vragen hoe groot en vatsig ze denken denken dat mijn Olli is
Hoofd in de buurt van je maag wekt ook meer op natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Enkels en rennen is ook zo'n combi ja.
Ik vind de sportschool ook erg duur en weinig motiverend.
Succes straks met de echo. Kijk zelf goed mee bij de metingen dan zie je wat ze meten en wat eruit komt. Niet dat het altijd iets zegt maar je weet dan wel waar ze het over hebben.
Ik heb alleen voetjes beneden maar wel maagzuur
Brrrrr. Maagzuur (en spugen) zijn voor mij de gruwelen die bij zwschap horen. Hoop dat dat echt wegblijft. Ik kreeg gisteren mn schoenen niet aan omdat Olli tussen mn ribben klem zatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat als ik buk oid mijn maag in mijn keel zit. Erg makkelijk met sokken aantrekken.
Aaaahwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Succes Bubsel en Hillz!
Tsja, geloof dat het wel duidelijk is dat ik ga hardlopen na m'n zwangerschap. Grote kans dat we zelfs een hardloopbuggy gaan kopen, wil Yur zodat hij kan hardlopen op z'n papadag
*smelt
Maar jullie zijn ook heel sportief, en jullie kindje krijgt het met de paplepel ingegoten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef GotC het volgende:
Succes Bubsel en Hillz!
Tsja, geloof dat het wel duidelijk is dat ik ga hardlopen na m'n zwangerschap. Grote kans dat we zelfs een hardloopbuggy gaan kopen, wil Yur zodat hij kan hardlopen op z'n papadag
*smelt
Ik vind zwemmen met een kind anders erg vermoeiend. Maar dat komt ook door mijn schouder die doet dan pijn omdat je je kind toch veel draagt enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef DJMomo het volgende:
Sporten? Tisdat? Ik zie geen diepte, dus elke bal sport is hel voor me. Daarbij heb ik een slechte (onderbelaste) knie. Ik zwem wel elke weer met Sjaak. Maar is toch anders
Ooh ik ook om 10.20quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx jij ook Hilz ook al is het weer bij Star.
Ik mag weer om 10:20.
Tot nu toe wel ja, schopjes ook altijd aan de zelfde kant, en mijn buik is ook dikker bij het bolletjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooh ik ook om 10.20Heb je een dwarsligger ja? ukkie heeft geen zin in hoofdpijn van het ondersteboven bungelen
3 jaar geleden deden we allebei niks..Zijn van nature enorm lui namelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maar jullie zijn ook heel sportief, en jullie kindje krijgt het met de paplepel ingegoten.
Nu bewoog ik tot ik mijn schouderkom brak ook erg veel nu gewoon minder en dat merk ik. Dus straks geef ik mezelf maar een flinke schop onder mijn dikke reet.
Nee hoor ik moet gewoon naar mijn gyn in Bergen op Zoomquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Limone het volgende:
Zitten jullie zo samen in de wachtkamer, of heeft Star meerdere locaties? Lijkt mij super grappig!
Ik wil ook dat ean later gaat sporten. Aan de kant van haar vader zijn ze erg lui. En alleen mijn vader sport mijn moeder loopt wel veel 's avonds en doet de boodschappen met de fiets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:05 schreef GotC het volgende:
[..]
3 jaar geleden deden we allebei niks..Zijn van nature enorm lui namelijk. Maar Bob gaat idd ook gewoon sporten. Minstens 1 teamsport, wat hij ernaast wil doen maakt ons niet uit
![]()
Snap idd dat zo'n breuk ervoor kan zorgen dat je stopt/mindert met sporten! Zal ook wel enorm helpen als je geholpen bent aan die breuk in je diafragma
Wb ligging..verandert hier constant
Hier is gewoon alles en iedereen lui, zelfs onze hondenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Bij ons zijn ze aan alle kanten luiWij zelf sporten dan wel weer graag.
Onwijs. Duhhhh. Succes straks! Bubsel jij ook succes!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Hilzillah het volgende:
Iebee is je vriend voor dat soort dingenEn geen duur!
Boehoehoeee... Skips vind me dik![]()
![]()
Ja, bij jou wel ja! Ik stond met een trillip voor de spiegel omdat m'n benen niet dik genoeg zijn!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef Hilzillah het volgende:
oh lekker skips onverwachte vakantie!!![]()
En mbt de leggings van de h&m, die hebben wel een flinke ruimte voor je buik al. Maar mocht dat nog een beetje te groot zijn, ze zakken niet af.
ik heb weer mn maatje prenatal s aan. Voelt wel goed dat het een S isdat de rest niet meer past vergeet ik voor het gemak maar even
![]()
Sjaak is al bijna drie he? Die mag ik niet meer dragen. Of opvangen bij van de kant springen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen met een kind anders erg vermoeiend. Maar dat komt ook door mijn schouder die doet dan pijn omdat je je kind toch veel draagt enzo.
Nee juist niet. Ik mag thuis nuchter een keer prikken dan 1,5 uur na mijn ontbijt en dan als laatste 1,5 na mijn lunch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef Limone het volgende:
Lekker gewichtje heeft die Olli nu al!![]()
Wat is een dagcurve? Moet je dan de hele dag in het ziekenhuis blijven met vieze drankjes?
Relaxed! Maar dan heb je wel ervaring met prikken, of niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik mag thuis nuchter een keer prikken dan 1,5 uur na mijn ontbijt en dan als laatste 1,5 na mijn lunch.
Ja, maar dit kan iedereen met zo'n klein metertje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Relaxed! Maar dan heb je wel ervaring met prikken, of niet?
Oh kiwi wat ziet dat er goed uit! Heb je de soesjes ook zelf gemaakt?
Ik ga in bad bevallen! Heb een bad gehuurd bij Oerbron, zij hebben ook veel info op hun site staan. Warm water is van nature een ontspanningsmiddel en pijnbestrijder, dus zeer nuttig bij een bevalling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef angelatje het volgende:
Hoi dames,
Ik zit ziek thuis vandaag![]()
Maargoed ik vroeg me af hoe jullie denken over een badbevalling?
Ik heb me daar een beetje in verdiept en dat lijkt me een mooie manier om te bevallen.
Alleen heeft vriendje liever dat ik in het ziekenhuis beval
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Cwen het volgende:
Ingewikkeld Laiv! Maar wat zou het dan volgens de gyn betekenen?
Die begon eerst over zwangerschapsdiabetes, maar mijn glucosecurve was 4 weken geleden goed. Verder had hij er weinig over te zeggen. Mompelde iets over of ik wel bij de verloskundige bleef. En dat de baby het wel erg goed had bij mij. En tja, misschien dan nog een keer een groeiecho?(die ik sowieso standaard bij 36 weken weer zou hebben). En hij heeft mijn buik nog opgemeten, en dat was dan wel weer prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:57 schreef Cwen het volgende:
Ingewikkeld Laiv! Maar wat zou het dan volgens de gyn betekenen?
Gelukkig wel, ben alleen al twee dagen ontzettend duizelig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef DJMomo het volgende:
zand, ben jij al weer beter trouwens?
knuf voor zieke angelaatje, en stomme gyn die moeilijk deed over nomnomnom buikje
Ik ga steeds maar even liggen, maar het helpt niet echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef DJMomo het volgende:
oh ja, dat had ik bij zs 2 ook. heel duizelig. kan je bloeddruk zijn (had skip al geopperd geloof ik). hoewel die bij mij toen goed was. alle bloed gaat van je hoofd naar je baarmoeder, zei vk toen.
en niet jezelf, dat duurt nog wel even, helaasch. 9 maanden op, 9 maanden af enzo
Dat zou goed kunnen ja, maar dat wordt pas met 8 weken gecontroleerd (en ik ben nu 5w4d)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kiwisoep het volgende:
En je ijzer? Bij mij was dat wat aan de lage kant waardoor ik sterretjes zag
Mijn vriend vind het ziekenhuis een veiliger idee, en hij zei net iets over dat het dan zon troep word in huis ( bloed enzo)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ga in bad bevallen! Heb een bad gehuurd bij Oerbron, zij hebben ook veel info op hun site staan. Warm water is van nature een ontspanningsmiddel en pijnbestrijder, dus zeer nuttig bij een bevalling.
Bevallen is een natuurlijk proces en er is geen reden waarom dat niet in water kan plaatsvinden, tenzij er complicaties optreden uiteraard. Waarom wil je vriend graag dat je in het ziekenhuis bevalt? Dat hoeft overigens geen belemmering te zijn - steeds meer ziekenhuizen hebben een bevalbad.
Troep in huis valt heel erg mee - je vk en kraam ruimen op en maken schoon terwijl jullie van jullie kindje genieten. Zeker als je in bad bevalt, is de 'troep' daarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:33 schreef angelatje het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het ziekenhuis een veiliger idee, en hij zei net iets over dat het dan zon troep word in huis ( bloed enzo)![]()
Maar ik zal binnenkort even bij de vk informeren over hoe zij er tegenover staat en of ze in hoorn in het ziekenhuis een bad hebben, want dat kan ik op de site niet vinden. En ook nadenken over thuis bevallen. Kraamhotel is geen optie want dat is hier niet in de buurt
Je hebt nog best een tijd om na te denken toch? De bevalling wordt meestal pas rond 30 weken besproken bij de VK.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef angelatje het volgende:
Ja Cwen, dat zei ik ook al dat de troep dan in bad is![]()
Volgende week moet ik weer naar de vk dus dan zal ik het even aankaarten. En verder heeft vriendlief net filmpjes op YouTube zitten kijken
Dat wil ik geloven!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja die zit in de weg joh! Met de bienen wijd gefietst haha
Bloeddruk kan in het begin van de zwangerschap dalen omdat er heel veel bloed richting baarmoeder gaat, dus dat je bloeddruk nu ineens afwijkt kan best kloppen. Ik heb normaal ook nooit problemen met mijn bloeddruk, maar de eerste weken van de zwangerschap was ik heel duizelig en had ik het gevoel niet op m'n benen te kunnen staan. Ik hoop dat je je snel weer beter voeltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ga steeds maar even liggen, maar het helpt niet echt.
Bloeddruk is meestal wel goed bij mij.
Het zal ook wel gewoon wennen zijn, denk ik. Op dit moment baal ik er vooral een beetje van.
Oef, ik dacht ooit dat dat wel mee viel.. prikte de VK m'n eerste vingerprik óóit die ik kreeg verkeerd.. Bleef bloeden en ik heb nog een paar dagen een blauwe plek op de top van m'n vinger gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Lettersoep het volgende:
Stiekem vind ik dat de meest pijnlijke prikjes die er zijn
Ik heb ooit zelf soesjes gemaakt.. toen werd de room oranjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:42 schreef Kiwisoep het volgende:
Nee joh hihi. Dit was juist makkelijk omdat ik de chocolade eroverheen kon doen en dan de vriezer weer in na het stollen. Verse gevulde soesjes kun je niet invriezen toch?
Geniet van de babywasjes strijken hilliebillie!
Ik ben bevallen in het ziekenhuis in Hoorn en naar mijn weten is er geen bad. Maar ze zijn bezig met het bouwen van een nieuwe kraamafdeling echter weet ik niet wanneer het klaar moet zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:33 schreef angelatje het volgende:
[..]
Mijn vriend vind het ziekenhuis een veiliger idee, en hij zei net iets over dat het dan zon troep word in huis ( bloed enzo)![]()
Maar ik zal binnenkort even bij de vk informeren over hoe zij er tegenover staat en of ze in hoorn in het ziekenhuis een bad hebben, want dat kan ik op de site niet vinden. En ook nadenken over thuis bevallen. Kraamhotel is geen optie want dat is hier niet in de buurt
Dank je Martine! Ik idd al nergens vinden of er een bad was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Ik ben bevallen in het ziekenhuis in Hoorn en naar mijn weten is er geen bad. Maar ze zijn bezig met het bouwen van een nieuwe kraamafdeling echter weet ik niet wanneer het klaar moet zijn.
Je kunt meteen bellen, heb ik vorige keer ook gedaan. Ik had toen veel vragen en ben ook vrij snel bij de huisarts geweest om te spreken over mijn medicijngebruik in het verleden icm zwangerschap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef klaprooss het volgende:
Dames ik heb een vraag, ik heb gisteren positief getest. Wanneer moet ik de verloskundige bellen? Overal zie ik verschillende berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |