Ook wel leuk als ze stipt op tijd komtquote:Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen.
Ik ook niet!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef Limone het volgende:
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
leuk op de uitgerekende datum!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen.
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de wegquote:Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik
Heerlijk zijn die shirts. Ik heb jaren geleden eens een lang tshirt jurk geval gekocht. Nooit gedragen omdat hij (ik was in shock) te lang was. Mn mamma heeft hem korter gemaakt en nu wacht ik op DE gelegenheid om hem te kunnen dragen. (Iets met zon enzo)quote:Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de wegBob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over.
Zijn beidequote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest nog even lachen..tikte in m'n browser 'www.ikenmijn' in, en wat vond m'n browser belangrijk om als eerste aan te raden? ikenmijnplant.nlquote:Op zondag 23 juni 2013 10:06 schreef DJMomo het volgende:
Mamalicious had ik ook veel van in vorige zwangerschap. Ikenmijnkind punt nl is daarvoor een aanrader. Pluiste wel heel snel. Noppies bleef mooier.
Die zijn leuk!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah kijk, daar is er één!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Lelie81 het volgende:
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.
Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staatquote:Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef Limone het volgende:
[..]
Ah kijk, daar is er één!Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?
Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
Ohja, een dag voor mijn termijnecho was de misselijkheid volledig verdwenen. Meteen ongerust natuurlijk, maar gelukkig neemt de kans dat het misgaat wel aanzienlijk af zodra je het hartje hebt zien kloppen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat
Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.
Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze
Das misschien een beetje laat ..quote:Op zondag 23 juni 2013 17:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...
... op mijn UD![]()
!!!
Doe ik en ik ben vrij nuchter hoor. ik heb niet zwanger altijd last van weersveranderingen bij mijn 1e zwangerschap niet en nu helaas wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Mabawa. het volgende:
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk.
Oneerlijk he dat die in september zijn. Waarom niet nu heb vast nog wel wat nodig bij de Pquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd
Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?
Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!
ZandSlechte timing
. Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?!
Pfuh.
Fijn dat je echo goed was LelieHet geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
Ben eerst bezig met leeghalen van het kamertje, maar ergens deze week wil ik toch beginnen met het verfwerk. Meubels halen we bij Ikea vandaan, dus geen levertijd en dan kan het grote aankleden beginnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?
Ja je kan idd beter voor Ikea gaan dan voor 1 van de goedkopere kamertjesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Mabawa. het volgende:
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.
Het eerst pakjedie zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
Bereid je maar alvast voorquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ja er zijn er echt te veel![]()
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen
Ik zit nu mobiel, maar zodra ik weer een computer in de buurt heb knal ik hem onlinequote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ja er zijn er echt te veel![]()
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen
Mijn peuter zou er knettergek worden. Dat gedrang van die volwassen (hysterische) vrouwen ook. Nee, lijkt me heel arelaxed. Met baby alleen in een draagdoek, zodat je niemand voor de enkels rijdt, en zelf wat wendbaar bent.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Wat Rocka zegt!
De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan
Ik zou lekker gaan en factor 50 meenemenquote:Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was?
Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
Bugaboo!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Idd gewoon bellen dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:40 schreef DJMomo het volgende:
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.
Nee! Brrrr!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.
lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muismaar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
Ze hangt nog gewoon op d'r Twitter rondquote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef GotC het volgende:
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor
Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef Kiwisoep het volgende:
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic
hihiquote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee! Brrrr!Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken
![]()
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?
Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!
Drukke Olli, wat leuk
Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even....Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedragquote:Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
Is dit je job of hobby?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag)
Aardig van ze, en je buikje kon ze niet overhalen om je thuis te brengen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?
Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!
Drukke Olli, wat leuk
Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even....Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Kan of je baby ligt op je blaas. Ik heb ook weleens dat ik denk ik moet plassen en wel nu en dan zet ik 1 stap en hoef ik spontaan niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
Hobby job. Vraag er voor de reportages (studio / bruids) wel centjes voor, maar kan er niet van leven. Al is het hobby gedeelte er echt een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Ach, kan me straks vreselijk uitleven op Olliquote:
Het is niet meer dan logisch dat je nu wat minder onbezorgt zwanger bent. Dan gevoel moet weer groeien.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef DJMomo het volgende:
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.
HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.
en bla3, feli met je grote!
Ik ben pas 5 weken zwanger hequote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Olli
en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
Nee Ford. Ik wist het wel hoor. Toen ik de afspraak maakte heb ik zelf gewoon aangegeven dat ik dat wilde. Niet wetende (of willen wetende) dat mijn lichaam me zo tegen zou vallen. Ik hoef verder niets te doen, anders zou ik duidelijk een auto meenemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!
Boefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |