abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 11:47:13 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128143792
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
Eind februari: Ikina

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  zondag 23 juni 2013 @ 11:48:15 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128143807
Het deel waarin Elmo gewoon moet gaan werpen *O*.

---

Welke hippe aanpassingen hebben we nog? :)
pi_128143833
Weinig FOK!babies in het lijstje :o
pi_128143907
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
pi_128143921
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
  zondag 23 juni 2013 @ 11:54:28 #6
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128143945
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Ook wel leuk als ze stipt op tijd komt :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128143967
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef Limone het volgende:
Ik heb de twee L's van 24 januari al een tijdje niet meer gezien...
Ik ook niet!
pi_128143994
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:48 schreef ProjSkippy het volgende:

leuk op de uitgerekende datum! *O* Eerder hoorde je dat je dan de geboortekaartjes gratis kreeg, maar nu niet meer volgens mij -O-
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128144014
Oh echt? Wat een leuke service..!
pi_128144024
Enne Elmo; zet 'm op! Misschien toch nog ff traplopen, seksen, ananasharten eten? De pannekoeken kun je vast afstrepen.
O en volgende x prop ik alles wat ik wil zeggen weer in 1 post :)

Nu tv kijken op ons 3 meter hoge bed. Boeten voor mijn dag gisteren en ff bijtanken!
pi_128144113
Wat voor maat zoek je Kiwisoep?
Ik heb hier een hele zak met positiebroeken/kleding in maat 38 - 40- 42 gekregen van een vriendin. Voor verzendkosten mag het weg.

Vandaag 32 weken *O*.

(8> en kleine zijn beide aan het klussen in de babykamer O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_128144284
Ik was zelf ook al aan het kijken geweest naar ik hoop dat het om de laatste weken gaat. Ik heb een grotere legging gekocht en mijn jurkjes rekken wel door hoop ik. Vind het zo zonde, straks is het nog maar voor een week. Of wie weet, wordt het ineens zomer. Mijn joggingbroek past nog altijd thank god!
Maar dankjewel voor het aanbod!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:11:59 #13
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144398
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Wist ik ook niet, wassen vanwege vlekken in nieuw spul! Goeie. Zal nog wel wat delen vwb positiekleding, ik krijg vetjes op mijn heupen van de 2 positiebroeken. Of wel... te klein
Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik :')
  zondag 23 juni 2013 @ 12:14:02 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128144449
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb het met alle positiebroeken die ik nu heb. Olli 'hangt' op de knoop. Een naar gevoel als je zit. Net of de toevoer is afgesneden. Maar braaf mijn benen gaan ontharen en jurkjes gaan dragen denk ik :')
Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de weg :X Bob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over :').
  zondag 23 juni 2013 @ 12:18:00 #15
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144550
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht O+

pi_128144604
Ik zou alleen dat nog maar aandoen ;)

Ik heb in het begin geen positielegings gekocht maar voor nu waren ze mss toch wel fijn geweest. Nu bij een gewone legging rolt het randje om, zodra je 1x beweegt. Maar zoals ik hierboven al zei, vind het nu eigenlijk te laat nog om.te kopen. Al had h&m mama leuke broeken in de sale!

Hilzillah dat uiltjesmutsje vind ik leuk!!! Die wil ik nog wel zelf proberen ook!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:19:59 #17
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128144608
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Ohh herkenbaar! Men, die knoop zit ernstig in de weg :X Bob trapt er ook gezellig tegenaan zodra ik ga zitten..
Ik ben nu wel fan van m'n zwangerschapslegging icm zo'n lang H&M shirt, comfortabel en iedereen is er lyrisch over :').
Heerlijk zijn die shirts. Ik heb jaren geleden eens een lang tshirt jurk geval gekocht. Nooit gedragen omdat hij (ik was in shock) te lang was. Mn mamma heeft hem korter gemaakt en nu wacht ik op DE gelegenheid om hem te kunnen dragen. (Iets met zon enzo)
pi_128144638
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:
Oh... En in heb net de aller aller aller aller liefste babymutsjes ooit gekocht O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn beide O+. Ik heb een mutsje gehaakt maar valt wel heel klein uit. :{
  zondag 23 juni 2013 @ 12:26:44 #19
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128144800
Cute die mutsjes!

En jullie moeten niet te veel kletsen anders wordt dit nooit mijn werptopic!

Kiwi lekker rustig aan vandaag!

Ik ga zometeen ff een fles bitterlemon leegslurpen!

Enne, 40 weken buik staat in het topic! (weet niet hoe ik de link hier krijg op m'n foon)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 23 juni 2013 @ 12:37:29 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128145156
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:06 schreef DJMomo het volgende:
Mamalicious had ik ook veel van in vorige zwangerschap. Ikenmijnkind punt nl is daarvoor een aanrader. Pluiste wel heel snel. Noppies bleef mooier.
Ik moest nog even lachen..tikte in m'n browser 'www.ikenmijn' in, en wat vond m'n browser belangrijk om als eerste aan te raden? ikenmijnplant.nl :') :D

Hillz, ik geloof dat de zomer woensdag al is geweest :P Fijn he, is het spontaan herfst! :+

Oh en die mutjes! Lief O+

[ Bericht 5% gewijzigd door GotC op 23-06-2013 12:52:01 ]
  zondag 23 juni 2013 @ 12:51:25 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128145637
Die mutsjes O+

:O zo na mijn soepje eens gaan liggen ik ben zo moe vandaag ben er naar van }:|
  zondag 23 juni 2013 @ 13:08:55 #22
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128146258
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:18 schreef Hilzillah het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! O+
pi_128146396
Dat bovenste mutsje O+

Bubs lekker rustig aan hoor. :*
  zondag 23 juni 2013 @ 13:24:05 #24
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_128146800
Ik mag toch niet hopen dat dit de zomer was... Ik wil nog zeekoeien in mijn plonsbad!

Ik zou écht willen dat ik kon haken Wiz, heb een leuk boekje gekregen van mn schoonzus met haak/brei patroontjes. Maar ik kom niet verder dan vingerhaken :')

En nu mag ik niet meer op fok van mezelf... Ik MOET een trouwreportage afmaken die in ongeveer een maand geleden geschoten heb. ;( Geen zin in maar het MOET!

Edit: Rustige zondag Bubs. Lekkere niks aan de hand zondag teevee kijken O+
en de mutsjes, eBay... Voor echt helemaal geen duur!
pi_128146827
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor :)
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.

Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen O+
Zwanger!
pi_128149290
Goed nieuws dus Lelie, fijn!!

HilZ ik vind het ook jammer dat ik dat allemaal niet kan. Het idee bedenken prima maar uitvoeren helaas niet.
pi_128154946
Lang leve een peuter die zichzelf aardig weet te vermaken. Net even gedommeld op de bank. Kapot na nacht met max drie uur slaap en kotsende Sjaak :r
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128155803
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef Lelie81 het volgende:
Deze 'L' van 24 januari is er nog hoor :)
Ik lees heel trouw mee maar heb geen tijd om regelmatig te posten en op iedereen te reageren. En vind het niet netjes om alleen mijn eigen ervaringen te posten.

Maar goed, hier is alles goed, nu 9 weken en 2 dagen. Moe, misselijk, de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen O+
Ah kijk, daar is er één! :) Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?

Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
pi_128156054
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef Limone het volgende:

[..]

Ah kijk, daar is er één! :) Je hoeft natuurlijk niet altijd op iedereen te reageren, dat doet niemand. Wat fijn dat het hartje klopt, heel spannend, of niet? Heb je nu over een paar dagen de termijnecho?

Ach jee Momo, hij heeft zeker nu nergens last meer van?
Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat :)

Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.

Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze :?
Zwanger!
pi_128156228
Nee limone direct na t kotsen had ie al praatjes voor tien. " Klaar slapen. Wakker." En dat om drie uur s nachts, terwijl ikzelf nog geen oog had dichtgedaan. Dacht t niet. Gelukkig ging ie nadat ik m terug op zijn buik had gerold (in schoon bed & pj) zonder probleem slapen. Daarna lag ik helaas nog meer wakker voor de slaap mij eindelijk te pakken kreeg. :{

Ennieweej, heel verfrissend, zon powernap terwijl peuter vingers in je ogen boort! :')

Lelie, vage vlekken met kloppende hartjes FTW!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128157212
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef Lelie81 het volgende:

[..]

Ik vond het geweldig om het hartje te zien kloppen want ik was stiekem best een beetje zenuwachtig. En nu ik er zelf eentje heb, snap ik ook ineens waarom mensen zo blij kunnen worden van een echo foto waar eigenlijk bijna niks op staat :)

Over anderhalve week heb ik de termijnecho. Ik kijk er echt al naar uit. Als ik een dag niet misselijk ben, maak ik me ineens zorgen of hij/zij er nog wel zit. Zo'n echo is dan toch een fijne geruststelling.

Verder ben ik me langzaam een beetje aan het orienteren op kamertjes en kinderwagens. Maar jeetje, vooral met de laatste zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Ik vind alles op elkaar lijken en er is gewoon teveel keuze :?
Ohja, een dag voor mijn termijnecho was de misselijkheid volledig verdwenen. Meteen ongerust natuurlijk, maar gelukkig neemt de kans dat het misgaat wel aanzienlijk af zodra je het hartje hebt zien kloppen.

Met het oriënteren op kinderwagens moeten wij ook maar eens mee beginnen. Ik vind dat best wel niet zo boeiend en heb het als taakje aan mijn man gegeven, die volgens mij nog steeds denkt dat dat een grap was.. :')

Fijn dat hij niet ook nog de hele dag heeft gekotst, Momo. Dat hele lichte/alerte slapen herken ik wel en is ronduit kut.
pi_128157497
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...

... op mijn UD :( :')!!!
  zondag 23 juni 2013 @ 18:05:13 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128157749
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:56 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik wilde dus op de 9-maanden beurs naar kinderwagens kijken. Drie keer raden wanneer die beurs is...

... op mijn UD :( :')!!!
Das misschien een beetje laat .. :P
pi_128157864
Zand, de mama mazzel dagen in september bij grote keten met een p is ook goed moment.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128164238
Zand :D Ik vind het ook jammer dat ik het moet 'missen'.

Wow, wat heb ik momenteel een druk jongetje in mijn buik. Eerst 2 trappen gevolgd door rek en strekoefeningen O+ Niet te geloven dat ik het al zo duidelijk voel. Niet elke dag nog, maar dat hoeft natuurlijk nog niet.

Oh en project babykamer begint prachtige vormen aan te nemen, op papier dan :')
pi_128164749
mabawa wa tof dat je hem al zoveel voelt. geniet ervan
Zand dat is denk ik toch een beetje aan de late kant. Of je moet hem direct mee willen nemen het liefst met baby en al.
Hilz wat een leuke mutsjes ben je al bij je oma op haakles geweest?

Ik haat dit weer echt ik krijg er zo'n hoofdpijn van. Ik verdenk het weer ervan in ieder geval.
pi_128165005
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk. :*
pi_128165191
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Mabawa. het volgende:
Zou niet heel gek zijn FR, die wisselingen en dat donkere weer zijn niet echt ideaal hoor. Je weet het zelf (helaas) maar al te goed, maar houd het wel goed in de gaten natuurlijk. :*
Doe ik en ik ben vrij nuchter hoor. ik heb niet zwanger altijd last van weersveranderingen bij mijn 1e zwangerschap niet en nu helaas wel.

Als dan ook de buikpijn verdwijnt ben ik helemaal tevreden maar dan eis ik teveel denk ik.
pi_128165296
Ah oké dan.
Hopen kan altijd toch ;)
  zondag 23 juni 2013 @ 20:56:34 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128165389
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd :*

Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?

Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!

Zand :D Slechte timing ;). Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?! :( Pfuh.

Fijn dat je echo goed was Lelie :) Het geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
pi_128165604
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:
Ook last van buikpijn ja FR? Bah, dat is allemaal niet prettig zo gecombineerd :*

Tof Mabawa! Ben erg benieuwd naar jullie plannen voor de kinderkamer. Het is ook zo'n fijn gevoel om je plannen werkelijkheid te zien worden, kan ik je vertellen! Wanneer gaan jullie beginnen?

Ik ben wel benieuwd naar Elmo trouwens!

Zand :D Slechte timing ;). Ik vind het al naar dat de mama mazzel dagen in september zijn, terwijl ik begin oktober ben uitgerekend. Is toch niet eerlijk?! :( Pfuh.

Fijn dat je echo goed was Lelie :) Het geeft idd onrust als de kwaaltjes ineens weg zijn..maar het hoort er (gelukkig!) ook een beetje bij, meestal.
Oneerlijk he dat die in september zijn. Waarom niet nu heb vast nog wel wat nodig bij de P
Zwanger icm een peuter die dragen erg fijn vindt en een buik op hoogspanning geeft buikpijn komt wel goed. Al ga ik wel vragen als ik weer naar de gyn moet of hij toch urine wil testen.
pi_128165625
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef GotC het volgende:

Ben eerst bezig met leeghalen van het kamertje, maar ergens deze week wil ik toch beginnen met het verfwerk. Meubels halen we bij Ikea vandaan, dus geen levertijd en dan kan het grote aankleden beginnen O+
Beige en donkerblauw verder veel wit. Het kamertje is erg klein dus wil het zo fris mogelijk houden.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:23:57 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128167034
FR, er zijn volgens mij altijd dingen die we nodig hebben of willen.. van de P :D
Ah, heerlijk idd, zo'n peuter die gedragen wil worden ;) Maar, controle is altijd verstandig. Wanneer mag je weer naar de gyn?

Mabawa, fijn he, zo spullen kunnen ophalen bij de Ikea? O+ Vind ik wel het 'grote nadeel' van een kamertje via de Babydump.. Wil altijd Alles Nu Hebben! Klinkt fijn trouwens, donkerblauw icm beige+wit O+ Ik hou daar wel van! Eerste pakje dat we hebben in maat 50 is ook donkerblauw, gebroken wit en wat grijs :)
pi_128167555
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.

Het eerst pakje O+ die zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
pi_128167797
Ik heb vandaag via marktplaats een babykamer op de kop getikt voor een prikkie *O*
Maar nu was ik even op internet aan het kijken voor een kinderwagen, maar er zijn er zoveel 8)7
Hebben jullie nog tips voor mij?
pi_128168068
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
pi_128168090
Wil je 3 of 4 wielen? Wil je kindje evt naar je toe kijkend hebben zitten? Kan zitting helemaal plat? Hoe groot vouwt ie op? Past ie dan in je auto? Reis je veel met Ov., of woon je driehoogachter: hoe zwaar is ie?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 23 juni 2013 @ 21:39:03 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128168149
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Mabawa. het volgende:
Ja inderdaad erg fijn. We hebben heel lang getwijfeld tussen een kamertje van de babydump en dit setje van de ikea (hoeven alleen ledikant + commode). Het zou van babydump een van de goedkoopste worden (ivm budget maar ook maten van commode) maar die zag er ook echt 'goedkoop' uit zeg maar. Vandaar de keus om dan toch maar voor Ikea te gaan. Nog goedkoper maar niet 'goedkoop' en wel betrouwbaar. Ik vond witte meubeltjes nooit zo mooi en wilde altijd voor grijs gaan maar het wordt nu toch gewoon wit.

Het eerst pakje O+ die zou ik ook al klaar willen hebben liggen. Donkerblauw zal zeker een optie zijn!
Ja je kan idd beter voor Ikea gaan dan voor 1 van de goedkopere kamertjes :Y Ikea heeft goede kwaliteit en zeker als je alleen ledikant en commode zoekt, is het perfect :Y Wij kwamen er gewoon niet uit wb kast bij de Ikea (dan zouden de kleuren niet meer bij ledikant+commode passen).
Wit is voor meubeltjes ook wel prettig, lekker neutraal. Niet dat grijs dat niet is :+

Ik was ook enorm op zoek naar Het Eerste Pakje en kon niet echt iets vinden.. tot we een pakje van m'n schoonouders kregen, waarbij we allebei gelijk zeiden: Dit is 'm! :D Nu nog een pakje in 56, just to be sure..

Angelatje, lastig he, zoveel keus! Kijk vooral naar wat je sowieso wil: 3 of 4 wielen, luchtbanden of iets anders, moeten er veel boodschappen onder kunnen, wat is de maximale prijs, is gewicht een issue, moet er een Maxi Cosi op kunnen..
Oftewel: Dan kan je lekker wegstrepen :Y
  zondag 23 juni 2013 @ 21:50:28 #49
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128168915
Ik heb een lijst gemaakt met allemaal dingen waar je op kunt letten bij aanschaf van de kinderwagen want ik werd gek van het grote aanbod. Daarna zijn we gaan 'oefenrijden' in de winkel. Bij ons was het al vrij snel duidelijk welke we willen :).

Ik kan de lijst wel online gooien?
  zondag 23 juni 2013 @ 21:54:10 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128169131
Ik ben stiekem wel blij dat we eigenlijk geen inspraak hadden op de kinderwagen :+ (schoonouders konden de Easywalker June voor inkoopprijs kopen)
We hoefden dus alleen te zeggen of we het wel of niet mooi vonden. Pluspuntje: We zouden geen andere hebben gekozen :P
  zondag 23 juni 2013 @ 21:55:38 #51
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128169235
En over de negenmaandenbeurs: het leek me zo leuk om daar zwanger rond te lopen! Afgelopen keer ben ik wel geweest en heb ik hier en daar al wel aangegeven dat ik zwanger was (gratischhhh spul hè, we blijven Nederlanders).

En nu beval ik dus voor de beurs. Ik denk dat ik daarna een opplakbuik haal en als nog bol ga lopen wezen op de NMB. }:|
  zondag 23 juni 2013 @ 21:56:58 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128169336
Oh maar met baby gaan is ook heel erg leuk! Heb ik ook eens gedaan. Kon van alles uitproberen enzo. Was echt een leuke dag :)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 23 juni 2013 @ 22:03:57 #53
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_128169798
Wat Rocka zegt!

De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan :)
.... met gevoel voor drama....
pi_128169868
Ja er zijn er echt te veel :+
Skip, ik wil die lijst wel zien ja..
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen ;)
pi_128170010
Oh, je kan ook gewoon in een winkel een proefrit maken dus. Wist ik niet :).
  zondag 23 juni 2013 @ 22:08:54 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128170150
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Wij willen binnenkort bij de babydump gaan proefrijden. Kunnen we gelijk dat gratis pakket meenemen ;)
Bereid je maar alvast voor :D Wij vielen allebei om toen we daar binnen liepen, zo veel kinderwagens! Zou wel proberen om een aantal van tevoren uit te zoeken die je wil uitproberen, anders heb je een dagtaak :+
  zondag 23 juni 2013 @ 22:10:53 #57
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128170279
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef angelatje het volgende:
Ik zit nu mobiel, maar zodra ik weer een computer in de buurt heb knal ik hem online :).

---

En: met baby naar NMB is natuurlijk ook een mogelijkheid *noteert*.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:14:19 #58
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128170474
Ik wilde geen witte kamer (ledikant/wieg/commode) en het liefst grijs. Dus geen ikea, was voor de kwaliteit misschien beter geweest :+. Al was ons kamertje zeker niet de goedkoopste.

De negen maandenbeurs vond ik dit jaar net wat te vroeg in mijn zwangerschap. Misschien met baby de volgende keer.
pi_128182356
Zo, dat was me het nachtje wel weer! Blij dat het ochtend is. Voor de kinderwagen zou ik idd zeggen maak een lijstje en dan proefrijden.
Testritjes op de nmb lijkt me wat te druk, nog heeeel veel mensen die dat ook van plan zijn.
Ik ben afgelopen febr wel heen geweest, weinig gekocht. Ik had gehoopt dat ze wel wat meer positiekleding haden etc. Mss verkeerde verwachtingen :) Voor mij eens en nooit meer.
Nog geen Robinson Elmo?
pi_128182492
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef Kersjes het volgende:
Wat Rocka zegt!

De 9 maanden beurs is echt ontzettend leuk om met je baby/dreumes/peuter heen te gaan :)
Mijn peuter zou er knettergek worden. Dat gedrang van die volwassen (hysterische) vrouwen ook. Nee, lijkt me heel arelaxed. Met baby alleen in een draagdoek, zodat je niemand voor de enkels rijdt, en zelf wat wendbaar bent.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182502
Oh, ga mss vandaag even vk bellen. Weer een nacht met maar paar uur slaap. Breekt me nu op, voel me gammel (verkouden, keelpijn). Als de dood dat ik weer doodziek word.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182552
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was? :)

Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
pi_128182570
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.

Qua vakantie. Ben eerste zwangerschap met ca 25w naar Florida geweest. Veilig, schoon, en toch mooi weer in maart/april. Nu overweeg ik Portugal in september. Ben dan ca halverwege.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128182742
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
DJMomo: ja, zeker even bellen als je het niet vertrouwd. Wat heb je eerst gehad dan dat je zo ziek was? :)

Even een vraag aan de dames hier. We willen in september nog op vakantie naar een warm oord, volgende week gaan we een weekje in eigen land weg maar de voorspellingen voor het weer zijn niet goed. In m'n vorige zwangerschap tijdens mijn verlof de laatste weken ben ik onbeschermd in de zon gaan zitten en heb ik vlekjes in m'n gezicht overgehouden.
Wat denken jullie, kun ik wel in de zon met een hele hoge factor en een hoed op, of maar beter helemaal niet naar een ver land? Ik zal dan een maand of drie-vier zwanger zijn.
Ik zou lekker gaan en factor 50 meenemen :).
  maandag 24 juni 2013 @ 08:15:31 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128182768
Zou gewoon gaan nummer_zoveel. Wat zand zegt, gewoon factor 50 meenemen en jezelf goed+vaak insmeren.

Mo, -O-. Zo gammel en rot voelen is echt niet prettig. En al helemaal niet doordat je het linkt aan eerder dit jaar :*. Gewoon lekker die vk bellen dus.
pi_128182805
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar er is een kinderwagentopic, misschien kun je daar tips vinden?
Mijn belangrijkste eisen zijn luchtbanden en omkeerbare wandelwagen inzet. Er moeten adapters voor maxi cosi op kunnen.
Bugaboo!
pi_128182925
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 07:40 schreef DJMomo het volgende:
Nummerzoveel. In januari had ik enorm veel pech. Had griep die uitmondde in longontsteking. Was destijds ook zwanger, maar dat eindigde in een missed abortion. Uiteraard geen verband tussen het een of ander, maar in mijn gevoel zijn ze voor altijd verbonden.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Idd gewoon bellen dus.
pi_128183305
Als je dat gerust stelt gewoon even bellen inderdaad! Iedereen kan zich voorstellen dat dat gevoel nu eenmaal aan elkaar verbonden zal blijven.
Hopelijk voel je je snel beter!!

Vandaag is mijn meisje 5 jaar!
En dit weekend wou ze voor het eerst echt mijn buik voelen omdat ze had gehoord dat de baby dat kon voelen O+
pi_128183320
Ik lig met factor 50 en zonnehoed in de zon. Bijkomend oordeel is dat dat stukje borst dat bij mij altijd verbrand, een keertje niet affikt ;)

Sterkte Momo!

Bij ons krijgt het kamertje het thema 'ratjetoe'. In de rest van het huis komen de spullen ook niet van dezelfde winkel, dus dan past alles mooi bijelkaar. :)
pi_128183325
Oh wat lief Bla! Kon ze haar zusje voelen? ;)
pi_128183815
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.

lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muis :D maar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
pi_128184264
Oh, ik zit trouwens altijd al met mijn hoofd onder een parasol.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128184373
waar is het zo warm dat jullie ene parasol nodig hebben dan?
of zijn jullie op vakantie en heb ik dat gemist?
pi_128184645
Ja waar is de zon, biecht op!
  maandag 24 juni 2013 @ 10:23:25 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128184787
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor O+
pi_128184833
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi nee dat nog niet.
Gek trouwens, ik voel de baby wel van de buitenkant al, maar man en dochter niet. Nja mischien omdat ik weet wat ik moet voelen.

lol, ik dacht dat je dat van die tekenfilm bedoelde met die muis :D maar na 3x lezen viel het kwarte en bedacht ik met dat de fil ratatouille heeft ..dus!
Nee! Brrrr! :D Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken :o :')
  maandag 24 juni 2013 @ 10:26:43 #77
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128184870
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef GotC het volgende:
Waar is Elmo trouwens? Hoop dat ze Robinson nu wel in d'r armen heeft hoor O+
Ze hangt nog gewoon op d'r Twitter rond }:| .

---

Ik had gisteren een bobbel net boven mijn navel en na een korte tijd (max. een minuut ofzo) 'golfde' het weg. Het kwam iets verderop nog weer even terug en golfde daarna weer weg. Zou het? :D
pi_128184878
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic :)
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 10:31:27 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128184996
Brrr het was gewoon koud op de fiets net }:|
pi_128185116
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:26 schreef Kiwisoep het volgende:
Duurt wel lang ja. Maar dit deel is ook nog niet vol. Werptopic :)
Niet te lang over dat volkletsen doen trouwens... ik wil ook een werptopic ;)
Ik vind topic nr. 1200 wel een mooie om in te werpen! Voor jou dan...!
pi_128185187
VK zei HA te bellen, en HA belt me terug.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128186524
momo wat naar hopelijk kan de ha je iets geven wat helpt. Mag je extra naar de vk voor controle?
bla gefeliciteerd met je dochter 5 alweer wauw wat klinkt dat al groot zeg.

Hier voel ik mini ook aan de buitenkant althans dat denk ik. maar als mijn vriend zijn hand erop ligt stopt het met schoppen. Als de kat zijn poot erop legt blijft het schoppen maar die voelt het volgens mij niet want die kijkt niet op of om.
pi_128187444
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee! Brrrr! :D Ik vind muizen eng en vies en ik vond de film dan ook ongemakkelijk om naar te kijken :o :')
hihi :D

dankjewel fr..klinkt echt groot inderdaad!
pi_128187723
Gefeliciteerd met je meisje Bla!

Ziek momo? Dat is kut! Goed in de gaten houden. Zeker omdat je eerst longontsteking had!

Ik heb tot nu toe nog 'gewoon' in de zon kunnen zitten. In het begin netjes gesmeerd maar daarna eigenlijk vergeten. Knetter bruine kop en schouders en gelukkig geen zwangerschapsmasker.

Zit al vanaf vanmorgen 06.30 aan de geschoten bruidsreportage te werken en Olli schopt haast het halve bureau omver. :D Okay, beetje overdreven, maar zie wel de bewegingsrimpels in mijn beker thee :D
pi_128187770
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
pi_128187969
Momo, weet je al iets?

Bla gefeliciteerd met Dana! 5 jaar alweer, wow!

Drukke Olli, wat leuk :)

Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even.... :') Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
pi_128188035
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
pi_128188046
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?

Ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en daar kreeg ik een leenfiets. Prima dacht ik, dat doe ik even.... :') Balen dat ik ook weet terug moet om auto op te halen. En het is slechts 2,5 km
Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!

Boefjes :D
pi_128188076
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een kracht heeft ollie zeg. En succes met je werk schiet het een beetje op?
Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag :') )
pi_128188199
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:11 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Alleen de 'echte' reportage foto's. Voor het laatst bewaard maar daar gaat het meeste werk inzitten.. (Uitstelgedrag :') )
Is dit je job of hobby?
pi_128188254
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:07 schreef Mabawa. het volgende:
Momo, weet je al iets?

Aardig van ze, en je buikje kon ze niet overhalen om je thuis te brengen?
pi_128188280
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje, ik heb echt de hele dag door het gevoel dat ik moet plassen. Zou dat blaasontsteking zijn?
Kan of je baby ligt op je blaas. Ik heb ook weleens dat ik denk ik moet plassen en wel nu en dan zet ik 1 stap en hoef ik spontaan niet meer.

Maar je bent nog pril zwanger he? dan toch maar even urine laten testen
pi_128188282
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:14 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Is dit je job of hobby?
Hobby job. Vraag er voor de reportages (studio / bruids) wel centjes voor, maar kan er niet van leven. Al is het hobby gedeelte er echt een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Ach, kan me straks vreselijk uitleven op Olli ;)
pi_128188467
Olli :D

en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
pi_128188475
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.

HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.

en bla3, feli met je grote!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128188615
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef DJMomo het volgende:
zand, bij twijfel even plassie inleveren. ik had telkens buikpijn bij volle blaas. moest ik ook in de gaten houden, maar gaat al iets beter.

HA nog niet gesproken, ik zit nu in een conf call.. en ze zou tussen 12 en 2 terugbellen. F_R als dit nare gevoel aanhoudt vraag ik mss nog een extra echo aan. nerveuze stresskip.

en bla3, feli met je grote!
Het is niet meer dan logisch dat je nu wat minder onbezorgt zwanger bent. Dan gevoel moet weer groeien. :*
pi_128188838
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Olli :D

en Zand..soms heb ik dat ook als de baby op mijn blaas lijkt te liggen..kom je echt serieus net van de wc..kun je weer terug
Ik ben pas 5 weken zwanger he ;).
Heb net de huisarts gebeld, kan morgen even langskomen met een plasje.

Momo :* logisch dat je je wat meer zorgen maakt nu.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:35:00 #98
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128188972
Goedemiddag! En meld maar weer met Robinson nog steeds binnenboord. :{
Volgens mij heeft ze zo druk aan haar luxe villa en de inrichting ervan gewerkt dat ze er nu van gaat genieten! Zonde van al het werk anders.

Er gebeurt weinig tot niks, af en toe wat krampjes. Dus ik denk dat ik morgen gewoon op controle ga in het ziekenhuis en dan kijk of ze me kunnen strippen, in de hoop dat dat wat op gang brengt.

Mijn ouders komen vanmiddag T. weer brengen, met het risico dat ze haar morgen weer moeten halen, maar ja, om haar de hele week maar daar te laten vind ik ook niks.

Bla gefeliciteerd met je grote meisje!

Verder heb ik ff niks onthouden, sorry. :@
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_128189269
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Opel zeker? Dat grapje flikte ze mij ook eens... De auto moest voor reparaties en ze hadden de beloofde leenauto uitgeleend aan een collega. Stromende regen windkracht 10. Nou mooi dat ik met de auto thuisgebracht ben en de leenauto die avond op de stoep stond!

Boefjes :D
Nee Ford. Ik wist het wel hoor. Toen ik de afspraak maakte heb ik zelf gewoon aangegeven dat ik dat wilde. Niet wetende (of willen wetende) dat mijn lichaam me zo tegen zou vallen. Ik hoef verder niets te doen, anders zou ik duidelijk een auto meenemen.
pi_128189332
Hoi Elmo :W
Die Robinson van jou is geen type voor op expeditie maar wilt gewoon van de luxe in haar mooie huis genieten! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')