Zijn beide prima.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:36 schreef Beach het volgende:
Ik moet zeggen nog geen één keer de neiging gehad om te kijken of Eurosport beter is dan RTL.
Allard is snel wegquote:Op zondag 23 juni 2013 09:37 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Gaat die het ook zelf opruimen of mag Allard slikken![]()
Sorry, kon het niet laten
Sorry, niet gezien. Net wakker.quote:
Nog maar 5u17 minquote:
Tegen de tijd dat de race af is moet ik alweer opstaanquote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:47 schreef PierreTT het volgende:
GTE Pro wordt nog spannend! Nu Aston Martin vooraan, 16,3 seconde achterstand voor de Porsche, en de volgende Aston rijdt daar weer 4,5 seconde achter
En Porsche op 1!quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Guudmurning2 uur later dan gepland opgestaan, omdat ik terug in slaap was gekukeld
![]()
![]()
Krijg net nog het ongeluk van de #98 mee
Dat zal schrikken geweest zijn bij AMR
![]()
Even een pot koffie aanzwieren
How, das Senna z'n wagenquote:Op zondag 23 juni 2013 09:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Is de #99, de leider in de klasse. Porsche nu op 1, met de andere AM er vlak achter in de GTE-Pro klasse
Dat is inderdaad spijtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
How, das Sennsa z'n wagenSpijtig, want die ging zo lekker
Eh... Nee...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:04 schreef exile79 het volgende:
Die Toyota heeft nu met de SC zjn achterstand dus verkleind van 2 naar 1 ronde.
Niet? Stond toch twee rondes, en nu 1. Dan is die toch dichtgereden? Of zie ik iets over het hoofd.quote:
Er rijden drie safety cars. Een ronde inhalen kan dus niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Niet? Stond toch twee rondes, en nu 1. Dan is die toch dichtgereden? Of zie ik iets over het hoofd.
Ach soooooo. Dat wist ik niet. Neemt niet weg dat de achterstand 1 ronde is, maar dat is dan waarschijnlijk vlak daarvoor al dichtgereden.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er rijden drie safety cars. Een ronde inhalen kan dus niet.
Hand voor je mond tijdens het gapen heeft Herr Uberdoctor niet geleerd blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 10:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Dr: Ulrich begint 'n te voelen na 19 uur![]()
[ afbeelding ]
Het schijnt bijvoorbeeld dat als je harder gaat, je je sneller verplaatstquote:Op zondag 23 juni 2013 10:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
gelukkig is Jan Lammers om nu tussen ons goed op de hoogte te houden.
Deze gast gaat ook hard, maar verplaatst zich niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het schijnt bijvoorbeeld dat als je harder gaat, je je sneller verplaatst
hier staan er 5quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef kol.pluskat het volgende:
goedemorgen allemaal,hebben jullie nog goeie onboard streams online gevonden.
Hier (andere onboards eronder)quote:Op zondag 23 juni 2013 10:20 schreef kol.pluskat het volgende:
goedemorgen allemaal,hebben jullie nog goeie onboard streams online gevonden.
jan is best wel een koningquote:Op zondag 23 juni 2013 10:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
gelukkig is Jan Lammers om nu tussen ons goed op de hoogte te houden.
geen idee...ergens in het middenquote:
Dat heeft ie gemerkt jatwitter:Toyota_Hybrid twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:34:10#8 @Steph_Sarrazin just told #7 @kazuki_info there's oil in Turn 4 #LM24 #24LM #FIAWEC #Toyota reageer retweet
Uur geleden ongeveer is de nummer 99 Ashton Martin gecrashed, die leider was van de LM GTE Pro klasse.quote:
En een Rebellion die de muur in ging en nog steeds in de pit staat. De andere Rebellion rijdt op grote achterstand.quote:
record staat op 9, ben benieuwd of dat gebroken gaat wordenquote:
Er zijn er 10 geweest tot nu toe, dus jaquote:Op zondag 23 juni 2013 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
record staat op 9, ben benieuwd of dat gebroken gaat worden
Heb d'r een aantal gemist vannacht, dus wist de stand nietquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Er zijn er 10 geweest tot nu toe, dus ja
Zitten ze al in dezelfde ronde?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef M90 het volgende:
Di Grassi loopt ook redelijk hard in op Nakajima
36 seconden verschilquote:
twitter:RTLGP twitterde op zondag 23-06-2013 om 10:50:20[Video] De crash van de #99 Aston Martin, die aan de leiding ging in de GTE Pro-klasse.. http://t.co/gdEyS842Wm #RTLGP #LM24 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |