Ja, dat is echt super handig. Dan hoef je met dit soort rotweer ook niet de stad in ofzo...quote:Op zondag 23 juni 2013 04:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dat je gratis kunt terugsturen en ontvangen
Precies, het kan nooit allemaal perfect zijn![]()
Hoelang woon je dan al in Engeland? En hoe komt het dat je er woont dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 04:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon en werk hier al jaren. Ik woon mijn halve leven al in Engeland
Ik heb mijn ouders in NL wonen en een paar vrienden
Inderdaad handig. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding en al helemaal om te passen en te wachten om te mogen passen en dan te moeten wachten om te mogen betalenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super handig. Dan hoef je met dit soort rotweer ook niet de stad in ofzo...
En nee, inderdaad. Maar het maakt me ook niet uit hoor, volgens mij maken de meeste jongens er ook niet zo'n probleem van. Alleen mijn moeder zeurt er weleens over als ze het ziet.
Ik woon hier al 11 jaar. Mijn ouders woonde hier vroeger en ik zat hier ook op school.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoelang woon je dan al in Engeland? En hoe komt het dat je er woont dan?
Oké, dus dan kun je in je vakantie je ouders en je vrienden bezoeken?.
Ik ben niet zo van de roze maar wel logisch dat jij dat wel leuk vindquote:
Onhandige klotedingen. Die waaien bij mij altijd stukquote:
Wat doe jij er mee dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onhandige klotedingen. Die waaien bij mij altijd stuk
Oh, ik vind passen eigenlijk niet zo'n probleem in de winkel. Helemaal niet als ik een vriendin of m'n moeder bij me heb ofzo... Wachten om te passen heb ik eigenlijk nog nooit gehad. En wachten om te betalen is wel even vervelend, maar dat duurt meestal ook niet zo lang.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad handig. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding en al helemaal om te passen en te wachten om te mogen passen en dan te moeten wachten om te mogen betalen
Ik maak niet zo snel ergens een probleem van geloof ik![]()
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaringquote:Op zondag 23 juni 2013 04:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat doe jij er mee dan.
Regenpakken zijn pas onhandig dan. Altijd het aan- en uitdoen
Oja, die heb ik ook bij me. Zo'n roze opvouwbare die in m'n handtas past. Dat is voor als het gaat onverwacht gaat regenen.quote:
Ah, okéquote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon hier al 11 jaar. Mijn ouders woonde hier vroeger en ik zat hier ook op school.
Ja, wel leuk om mijn ouders en wat mensen dan weer te kunnen zien
Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je dan moet wachten op een zending of retournering van je geld. Dat is inderdaad de minder leuke kant ervanquote:Op zondag 23 juni 2013 04:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik vind passen eigenlijk niet zo'n probleem in de winkel. Helemaal niet als ik een vriendin of m'n moeder bij me heb ofzo... Wachten om te passen heb ik eigenlijk nog nooit gehad. En wachten om te betalen is wel even vervelend, maar dat duurt meestal ook niet zo lang.
Maarja, Zalando is dan gewoon veel fijner en handiger omdat je dat dus allemaal niet hebt. Alleen het wachten is soms wat irritant, want als het dus te klein of te groot is kun je het terugsturen, en een nieuwe bestellen in een andere maat, maar dan duurt het weer een paar dagen voordat je die hebt. En meestal ook iets van een week voordat het geld teruggestort is voor wat je teruggestuurd hebt.
Fijn dat jij er geen probleem van maakt. Hoef ik er in jouw buurt niet op te letten of die afzakt en of ik 'm wel omhoog getrokken heb.
Haha nee, ik snap wel dat jij dat niet zo mooi vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de roze maar wel logisch dat jij dat wel leuk vind
Oja, helemaal vergeten... het moet uit Duitsland komen en wordt meestal pas een dag nadat je het besteld hebt verstuurd. Dus er gaan vaak sowieso wel 2 of 3 dagen overheen voordat je je pakje hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je dan moet wachten op een zending of retournering van je geld. Dat is inderdaad de minder leuke kant ervan
Nee, ik ben niet zo moeilijk
Ik fiets prima met een paraplu. Als ik weer te laat dreig te komen voor mn werk heb ik echt geen tijd een regenbroek aan te doen. Het kleine beetje regen wat dan op mn broek komt droogt redelijk snel opquote:Op zondag 23 juni 2013 04:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaring
Ik heb nog nooit een regenpak gehad dus kan daar niets zinnigs over zeggen maar ik vind ze wel leuk dus wil er gewoon eentje hebben
Ik spreek vloeiend Engels maar ben dan ook tweetalig opgevoed en ik werk op een school dus het mag ook wel eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Dus jij spreekt ook goed Engels? Zijn je ouders oorspronkelijk Engels of Nederlanders die in Engeland zijn gaan wonen?
Ja, lijkt me ook wel fijn om ze weer eens te zien. Maar is dat ook de enige reden dat je dan naar Nederland op vakantie gaat?
Ik wil die blauwe of een rode en die gele vond ik ook wel leukquote:Op zondag 23 juni 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha nee, ik snap wel dat jij dat niet zo mooi vindt.
Ja, als het waait kun je geen paraplu gebruiken. Maar verder vind ik ze wel handig hoor, hoef je je niet de hele tijd om te kleden enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaring
Ik heb nog nooit een regenpak gehad dus kan daar niets zinnigs over zeggen maar ik vind ze wel leuk dus wil er gewoon eentje hebben
Ja, jij bent een jongen. Voor jou is dat andersquote:Op zondag 23 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
Winkelen met je moeder. Dat is dus echt zo'n ramp
Lastig dat wachten. Ik ben niet zo geduldig meestalquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, helemaal vergeten... het moet uit Duitsland komen en wordt meestal pas een dag nadat je het besteld hebt verstuurd. Dus er gaan vaak sowieso wel 2 of 3 dagen overheen voordat je je pakje hebt.
Gelukkig maar.
Hmmmz, ik HAAT natte kleren. Als het hard regent blijf je met een paraplu op de fiets ook niet droog en het is nog rot fietsen ookquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets prima met een paraplu. Als ik weer te laat dreig te komen voor mn werk heb ik echt geen tijd een regenbroek aan te doen. Het kleine beetje regen wat dan op mn broek komt droogt redelijk snel op
Oh, fietsen met een paraplu is denk ik niet echt een optie voor mij. Dan rijd ik vast ergens tegenaanquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets prima met een paraplu. Als ik weer te laat dreig te komen voor mn werk heb ik echt geen tijd een regenbroek aan te doen. Het kleine beetje regen wat dan op mn broek komt droogt redelijk snel op
Oké danquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Engels maar ben dan ook tweetalig opgevoed en ik werk op een school dus het mag ook wel eigenlijk
Ik wil misschien wel weer in NL ook wonen, dat weet ik nog niet. Mijn ouders zijn de voornaamste reden dat ik naar NL ga
Omkleden? Een regenpak gaat toch over je kleren heen? Toch niet dat je je kleren uitdoet en dan een regenpak aan?quote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, als het waait kun je geen paraplu gebruiken. Maar verder vind ik ze wel handig hoor, hoef je je niet de hele tijd om te kleden enzo.
Geel zou ik misschien ook nog wel leuk vinden, maar toch heb ik het liefste een rozequote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil die blauwe of een rode en die gele vond ik ook wel leuk
Natte klerenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, fietsen met een paraplu is denk ik niet echt een optie voor mij. Dan rijd ik vast ergens tegenaan.
En ja, dat heb ik ook wel. Als mijn broek maar een beetje nat is dan droogt het wel gauw genoeg weer op.
Ja, ik ook niet echt. Dus voor mij was het wel lastig om te wachten tot ik m'n broekje hadquote:Op zondag 23 juni 2013 04:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig dat wachten. Ik ben niet zo geduldig meestal![]()
Psst. Je kan de paraplu ook wat hoger houden. Dan kan je de weg nog zienquote:Op zondag 23 juni 2013 04:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, fietsen met een paraplu is denk ik niet echt een optie voor mij. Dan rijd ik vast ergens tegenaan.
En ja, dat heb ik ook wel. Als mijn broek maar een beetje nat is dan droogt het wel gauw genoeg weer op.
Haha neeequote:Op zondag 23 juni 2013 04:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omkleden? Een regenpak gaat toch over je kleren heen? Toch niet dat je je kleren uitdoet en dan een regenpak aan?![]()
Ik geef les (wiskunde) en ook als tutor buiten schoolurenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. En op een school? Wat voor werk doe je op die school?
Aha, en zijn die dan ook de voornaamste reden waarom je weer in Nederland zou willen wonen?
Hmmmz, zwart is best wel saai eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geel zou ik misschien ook nog wel leuk vinden, maar toch heb ik het liefste een roze.
Maarja, met zo'n bon kun je natuurlijk alleen maar de standaard zwarte halen.
Gelukkig ben je er zo blij meequote:Op zondag 23 juni 2013 04:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet echt. Dus voor mij was het wel lastig om te wachten tot ik m'n broekje had. Maar ik heb hem nu en ben er heel erg blij mee. Zo blij dat ik 'm dus wil showen op FOK!
.
Paraplu op de fiets lijkt me zwaar kutquote:Op zondag 23 juni 2013 04:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Psst. Je kan de paraplu ook wat hoger houden. Dan kan je de weg nog zien
(Of een transparante paraplu kopen)
Het lijkt me nogal makkelijk en snel. Jas aan en uit is een paar seconden en zo'n broek is wijd dus ook een paar seconden lijkt me.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha neee. Ik doe m'n kleren niet uit, maar een regenpak aantrekken valt toch ook onder omkleden? Dat kost ook weer tijd enzo en ik vind het maar een gedoe.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als het té nat is het niet prettig inderdaad.
Valt mee. 10 minuutjes zijn prima te doen. Als er harde wind staat begin je het echter wel te voelen in je pols.quote:
Hmmmz, geen idee. Ik heb er nog nooit een gehad maar zo onhandig ben ik niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 05:00 schreef d4v1d het volgende:
Altijd die regenbroek die achter je schoen blijft haken. Sta je zo op 1 been onhandig te hinkelen en val je zowat om
Het is niets voor mijquote:Op zondag 23 juni 2013 05:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Valt mee. 10 minuutjes zijn prima te doen. Als er harde wind staat begin je het echter wel te voelen in je pols.
Haha, ik bedoelde dat ik me dan bezig moet houden met én die paraplu vasthouden, én sturen, én in evenwicht blijven. En dat gaat niet altijd even goedquote:Op zondag 23 juni 2013 04:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Psst. Je kan de paraplu ook wat hoger houden. Dan kan je de weg nog zien
(Of een transparante paraplu kopen)
Oké, dus je zou mij ook wat kunnen leren over wiskunde? En tutor, betekent dat dat je bijles op school geeft of dat mensen jou betalen voor bijles ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 04:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef les (wiskunde) en ook als tutor buiten schooluren
Ja, eigenlijk wel ja. Als mijn ouders er niet meer zouden zijn zou ik denk ik nooit meer naar NL gaan![]()
Nou ja, misschien heel af en toe voor een saté of shoarma
Ja, ze zijn ook echt lelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, zwart is best wel saai eigenlijk
Mensen betalen mij om bij hun thuis hun kind bijles te gevenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dus je zou mij ook wat kunnen leren over wiskunde? En tutor, betekent dat dat je bijles op school geeft of dat mensen jou betalen voor bijles ofzo?
Oké, en ik kan me voorstellen dat je wel wat vaker bij je ouders wilt zijn ofzo.
Saté.
quote:Op zondag 23 juni 2013 05:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde dat ik me dan bezig moet houden met én die paraplu vasthouden, én sturen, én in evenwicht blijven. En dat gaat niet altijd even goed.
Het is inderdaad niet zo goed te zien maar wat ik zie ziet er goed uitquote:Op zondag 23 juni 2013 05:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, echt wel... het is alleen niet zo goed te zien denk ik, maar wat vind je?
.
Zo herkenbaar ditquote:Op zondag 23 juni 2013 05:00 schreef d4v1d het volgende:
Altijd die regenbroek die achter je schoen blijft haken. Sta je zo op 1 been onhandig te hinkelen en val je zowat om
Ik eet dat eigenlijk nooit buiten opquote:Op zondag 23 juni 2013 05:04 schreef d4v1d het volgende:
Ben ik trouwens de enige die altijd zijn mcdonalds burger al op de fiets opeet?![]()
![]()
Is zo akward om daar in je eentje te zitten en kan nooit wachten tot ik thuis ben
Ja, natuurlijk is het beter dan nietsquote:Op zondag 23 juni 2013 05:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook echt lelijk.
Maarja, het is beter dan niks.
In je eentje is dat zo akwardquote:Op zondag 23 juni 2013 05:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet dat eigenlijk nooit buiten op![]()
Ik zou het daar gewoon eten
Nouja, die broek is wel het lastigste denk ik. Dat gaat bij mij lang niet zo soepel hoor met aantrekken en uittrekken. En die jas is dus dubbel omdat ik eerst m'n gewone jas aandoe en dan die regenjas. En in mijn winterjas zit veel stof dus als ik die aan heb dan wil het ook niet zo makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal makkelijk en snel. Jas aan en uit is een paar seconden en zo'n broek is wijd dus ook een paar seconden lijkt me.
Ik wou al zeggen, zonder kleren eronder lijkt me nogal koud![]()
Een jas nog onder een regenjas lijkt me dan weer rot zittenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, die broek is wel het lastigste denk ik. Dat gaat bij mij lang niet zo soepel hoor met aantrekken en uittrekken. En die jas is dus dubbel omdat ik eerst m'n gewone jas aandoe en dan die regenjas. En in mijn winterjas zit veel stof dus als ik die aan heb dan wil het ook niet zo makkelijk.
Ja, dat lijkt me ook nogal koud.
Ja, doet nog zeer ookquote:Op zondag 23 juni 2013 05:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar dan schuurt het ook zo en zit het nóg strakker.
Big mac is sowieso lastig etenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:07 schreef d4v1d het volgende:
Kwam ook een keer m'n zusje met vriendinnen opeens tegen in de mcdonalds.. net toen ik 2 big macs wou bestellen
(Ik eet echter alleen kleine burgers al op de fiets.)
Oké dan, handigquote:Op zondag 23 juni 2013 05:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen betalen mij om bij hun thuis hun kind bijles te geven
Ja, ik zou denk ik best iets kunnen leren ja
Saté is zo lekker, dat mis ik wel hier![]()
Ja sorry, helaas mogen die avatars hier niet groterquote:Op zondag 23 juni 2013 05:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo goed te zien maar wat ik zie ziet er goed uit
Hier zijn de scholen alleen jongens scholen en waar ik thuis kom zijn ook alleen jongens. Ik hou het overigens gewoon bij wiskunde hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 05:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan, handig. Alleen dat doet me wel weer denken aan zo'n verhaal wat ik ergens gelezen heb over zo'n tutor die van die tienermeiden les geeft en ze eigenlijk alleen maar lesgeeft in voortplanting
. Maar dat is weer heel wat anders en is puur fictie
.
Nee, mij wat leren, niet jezelf.
Ik kan je wel van die diepvriespakjes van de Aldi opsturen, maar daar raak je denk ik ook gauw op uitgekeken. En is ook niet het echt spul.
Gewoon de onhandigheid even aanmoedigen.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent blij omdat ik omval met m'n fiets of ergens tegenaan rijd?
Ja, wel lekker inderdaad al vind ik een Mc chicken sandwich lekkerderderderquote:
Niets aan te doen en pleasurequote:Op zondag 23 juni 2013 05:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja sorry, helaas mogen die avatars hier niet groter. En dankjewel
.
Zit het ook welquote:Op zondag 23 juni 2013 05:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een jas nog onder een regenjas lijkt me dan weer rot zitten
Een regenbroek aandoen lijkt me, omdat ze zo wijd zijn, een kwestie van 1 of 2 seconden. Uitdoen waarschijnlijk 2 of 3 seconden
Ja, de vorige keer dat dat me overkwam waren m'n benen helemaal rood toen ik die broek uittrokquote:
Gewoon omdat het me superhandig lijkt en ik ze leuk vindquote:Op zondag 23 juni 2013 05:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zodat je ook zo onhandig ermee kunt doen als d4v1d en mij?.
quote:Op zondag 23 juni 2013 05:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zodat je ook zo onhandig ermee kunt doen als d4v1d en mij?.
Welnee joh, dat is toch heel simpelquote:Op zondag 23 juni 2013 05:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zit het ook wel.
En dat gaat je nog tegenvallen.
Haha, ik zag jou sowieso al niet voor zo iemand aan hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 05:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zijn de scholen alleen jongens scholen en waar ik thuis kom zijn ook alleen jongens. Ik hou het overigens gewoon bij wiskunde hoor
Wat een lief idee though![]()
Dat schiet niet op zegquote:Op zondag 23 juni 2013 05:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer dat dat me overkwam waren m'n benen helemaal rood toen ik die broek uittrok.
Die snap ik even nietquote:Op zondag 23 juni 2013 05:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon de onhandigheid even aanmoedigen.
Gelukkig maarquote:Op zondag 23 juni 2013 05:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ik zag jou sowieso al niet voor zo iemand aan hoor.
.
Koop zo'n ding dan gewoon en post hier je bevindingenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon omdat het me superhandig lijkt en ik ze leuk vind![]()
Ik ben juist handig, ik snap niet dat het meer dan 2 seconden moet kosten om een regenbroek uit te doen![]()
Ik begrijp werkelijk niet waarom dat zo moeilijk isquote:Op zondag 23 juni 2013 05:14 schreef d4v1d het volgende:
Als je staat gaat een regenbroek uitdoen redelijk kut. Als je ergens kan zitten is het zo gedaan.
Ja, zal er eens voor kijken als ik in NL ben. Geen idee waar ik het moet kopen thoughquote:Op zondag 23 juni 2013 05:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koop zo'n ding dan gewoon en post hier je bevindingen.
Om een broek uit te doen, really?quote:
Ik zou uit mijn dak gaan danquote:Op zondag 23 juni 2013 05:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, onverwachte plensbui. Ik was doorweekt gewoon.
Ik vind dat jij nu een regenbroek moet kopen en je poging op youtube moet zetten.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom dat zo moeilijk is![]()
Hebben ze die bij jullie niet dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 05:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal er eens voor kijken als ik in NL ben. Geen idee waar ik het moet kopen though
Alsof ik een of andere debiel ben die een broek niet kan uittrekkenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nu een regenbroek moet kopen en je poging op youtube moet zetten.
Waarom kost het jou moeite dan? Ik snap het gewoon nietquote:Op zondag 23 juni 2013 05:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als het mij al moeite kost, waarom zou het jou dan makkelijker afgaan?
Netjes dat je rustig bleefquote:Op zondag 23 juni 2013 05:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben gewoon zo snel mogelijk naar huis gefietst.
Ja, die dingen aan krijgen... en dan blijft het om je schoenen zitten of wat dan ook. En uit krijgen ook weer hetzelfde probleem bij je schoenen.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kost het jou moeite dan? Ik snap het gewoon niet![]()
AH heeft regenpakken?quote:Op zondag 23 juni 2013 05:18 schreef d4v1d het volgende:
In NL kopen bij hema. Albert heijn XL heeft ze ook wel.
Dan doe je je schoenen uit, opgelostquote:Op zondag 23 juni 2013 05:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die dingen aan krijgen... en dan blijft het om je schoenen zitten of wat dan ook. En uit krijgen ook weer hetzelfde probleem bij je schoenen.
Albert heijn XL's zijn hele grote winkels met ook een boel non-food dingen. Zal vast wel een regenpak bij zittenquote:
Ja maar volgens mij is het dan juist weer zo'n gedoe om je schoenen aan te krijgen omdat die pijpen altijd te lang zijn enzo.quote:
Coolquote:Op zondag 23 juni 2013 05:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Albert heijn XL's zijn hele grote winkels met ook een boel non-food dingen. Zal vast wel een regenpak bij zitten
Moet ik dan de lucht in schreeuwen en een onzichtbare man vervloeken?quote:
Maar die broeken zijn toch wijd? Dan trek je die pijpen toch omhoog? Volgens mij is aan en uit echt 1 en hooguit 2 tellen hoor. Het zijn toch geen stretch regenbroeken?quote:Op zondag 23 juni 2013 05:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is het dan juist weer zo'n gedoe om je schoenen aan te krijgen omdat die pijpen altijd te lang zijn enzo.
Ik laat me nog wel eens gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 05:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet ik dan de lucht in schreeuwen en een onzichtbare man vervloeken?.
Sowieso maak ik me niet gauw druk denk ik. En anders dan laat ik het niet aan de buitenwereld merken.
Nee maar ik weet niet, zelfs al zijn ze wijd, het is toch onhandigquote:Op zondag 23 juni 2013 05:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar die broeken zijn toch wijd? Dan trek je die pijpen toch omhoog? Volgens mij is aan en uit echt 1 en hooguit 2 tellen hoor. Het zijn toch geen stretch regenbroeken?
Ik wil het hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 05:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet, zelfs al zijn ze wijd, het is toch onhandig.
Ik doe dat niet waar anderen bij zijn hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 05:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed dat je mijn vriend niet bent, ik zou me echt opvreten dan.
Ik hou niet zo van koffiequote:Op zondag 23 juni 2013 05:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet straks weer met de hand koffie gaan zetten. Geen koffiezetapparaat. Moet met een filter en gemalen koffie (dat poeder)![]()
Smaakt wel beter maar het is zoveel werk..
Ik ga zo pas naar bedquote:Op zondag 23 juni 2013 05:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kom jij de dag door dan? Of ga je straks pas naar bed?
Niets. Beetje vervelen hier op het forum en kletsen over een regenpakquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 05:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Beetje vervelen hier op het forum en kletsen over een regenpak
Waarom heb je geen koffiezetapparaat dan? Je kunt er toch een kopen? Zo duur zijn ze niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:23 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet straks weer met de hand koffie gaan zetten. Geen koffiezetapparaat. Moet met een filter en gemalen koffie (dat poeder)![]()
Smaakt wel beter maar het is zoveel werk..
Oh, gelukkigquote:Op zondag 23 juni 2013 05:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe dat niet waar anderen bij zijn hoor
Vorige ding is gaan lekken.quote:Op zondag 23 juni 2013 05:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom heb je geen koffiezetapparaat dan? Je kunt er toch een kopen? Zo duur zijn ze niet.
Ah, okéquote:Op zondag 23 juni 2013 05:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vorige ding is gaan lekken.
Dit werkt prima, meestal zijn mn ouders al wakker als ik beneden kom en is er al koffie. Komt heel af en toe voer dat ik het zelf moet zetten. Voor die paar keer is een heel apparaat het niet waard.
Ik had het ook over een apparaat waar filterkoffie in gaat hequote:Op zondag 23 juni 2013 05:41 schreef d4v1d het volgende:
Tevens kosten die koffiepads dan ook weer geld, terwijl er al pakken filterkoffie staan.
Die zijn dan gelijk weer zo groot?quote:Op zondag 23 juni 2013 05:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het ook over een apparaat waar filterkoffie in gaat he.
Zo live is het niet, het stopt om 21:35quote:Op zondag 23 juni 2013 05:54 schreef d4v1d het volgende:
LIVEBLOG: Brand in IJsselstein http://rtvu.nl/n/1022590
Doeiquote:Op zondag 23 juni 2013 06:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar slapen denk ik. Ik spreek jullie wel weer.
Doeidoei.
stiekem ben je ook een oud mannetjequote:Op zondag 23 juni 2013 09:17 schreef Taexon het volgende:
Mogguu
Ik word als een oud mannetje aangekleed
Owja dat was ook zoquote:Op zondag 23 juni 2013 09:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stiekem ben je ook een oud mannetje
quote:
Jullie zijn bijelkaar?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus ik wou krabs om 10 uur wakker maar ik werd om half 11 wakkerKrabs was ook al wakker
Nee?quote:
Oh anders wakker maken. DAcht alquote:
Krabs slaapt maar in zn eigen bed hoor :Squote:Op zondag 23 juni 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh anders wakker maken. DAcht al
quote:
Misschien lig jij ook wel in z'n bedquote:Op zondag 23 juni 2013 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krabs slaapt maar in zn eigen bed hoor :S
Nee nooit :Squote:Op zondag 23 juni 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien lig jij ook wel in z'n bed
niet in een doos wonenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef nodig het volgende:
[..]
mensen die niet tina's als kussen hebben :s :s
quote:
dan maar met de harde handquote:Op zondag 23 juni 2013 12:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb krabs geblocked op wa omdat ie niet leert
Doe jij dat ff voor mij? Thnxbbyquote:
'morninquote:
Die wilde ik gisteren ook nog halen maar vergetenquote:
Kbbyquote:Op zondag 23 juni 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
History is written by the victor
Dacht dat jij bluetooth in je bed had?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Krabs slaapt maar in zn eigen bed hoor :S
Jij mag oreo's van mijquote:Op zondag 23 juni 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wilde ik gisteren ook nog halen maar vergeten
JAAAquote:
Ja alleen de connectie is niet zo goedquote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht dat jij bluetooth in je bed had?
ik werd een paar minuten over 12 wakkerquote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer een ochtend overgeslagen!
Ik slaap te veel.
Klinkt vies.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik eet verkade digestive koekjes met melkchocolade erop
"Heet jij wifi? Want ik voel een goede connectiequote:Op zondag 23 juni 2013 12:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja alleen de connectie is niet zo goed
JIJ BENT VIESquote:
Brownies zijn lekkerquote:
Halloquote:
Spatiebalken niet, en ik heb geen spatiebalk, dus ik ben ook lekker!quote:
Nobody does.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik een fatsoenlijk ontbijt zal gaan maken
Ik lust alleen kleine brownies :s :squote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spatiebalken niet, en ik heb geen spatiebalk, dus ik ben ook lekker!![]()
Maar nu heb ik zin in brownies :/
broodjes in de ovenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik een fatsoenlijk ontbijt zal gaan maken
je hebt heul wel een spatiebalk :Squote:Op zondag 23 juni 2013 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spatiebalken niet, en ik heb geen spatiebalk, dus ik ben ook lekker!![]()
Maar nu heb ik zin in brownies :/
Een eitje is fatsoenlijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nobody does.
Mijn moeder heeft een eitje voor mij gebakken![]()
![]()
Als je 1,5 jaar eerder kwam wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
niemand van jullie verkoopt zeker een ps3?
ik verkoop wel oreo'squote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Oehquote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nobody does.
Mijn moeder heeft een eitje voor mij gebakken![]()
![]()
toetsweekquote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef zwerty het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te leren voor de toetsweek
Oh je hebt me door!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt heul wel een spatiebalk :S
Als de Ps4 uit is welquote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
MIsschien een beetje. Nee toch niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet morgen een toets inhalenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef zwerty het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te leren voor de toetsweek
On my way!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh![]()
Ik maak van de lunch meestal ook een klein feestje als ik alleen benEi in de pan of stokbroodje in de oven ofzo
Ja ik ben van plan hem te verkopenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
owquote:
-stop met vies denken Aldoquote:
quote:
echt?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik ben van plan hem te verkopen
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owZit ik hier dus met een taart voor niets
[..]
-stop met vies denken Aldo-
[..]
Nee hoor. Kom die taart maar brengenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owZit ik hier dus met een taart voor niets
[..]
-stop met vies denken Aldo-
[..]
rebelse jongenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nog niets gedaan en mijn ouders denken dat ik fulltime zit te leren hier
Yupquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nog niets gedaan en mijn ouders denken dat ik fulltime zit te leren hier
okquote:
Welke heb je en kan ik daarmee dan nog online?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup
Wil je alle games erbij hebben?
quote:
quote:
Best nog wel wat, maar voor sommigen zul je nog een online pass moeten kopenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok
[..]
Welke heb je en kan ik daarmee dan nog online?
Ze denken nu dus dat ik het niet aankan, omdat ik dus ook 'met veel leren' lage en matige cijfers haalquote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hield mijn ouders ook voor de gek, toen ik Geschiedenis examen vorige week had dachten ze ook dat ik zat te leren
Ik dm ze je welquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Best nog wel wat, maar voor sommigen zul je nog een online pass moeten kopen
o ik zou dat gewoon naakt doen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Wou ik net gaan doen maar missie misluktIk moest eerst een broek aantrekken van mijn ouders
Zullen we een keer samen iets gaan eten?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Best nog wel wat, maar voor sommigen zul je nog een online pass moeten kopen
quote:
Is goedquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen iets gaan eten?Want jij weet alle lekkere dingen
Maar je leert dus helemaal niet veelquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze denken nu dus dat ik het niet aankan, omdat ik dus ook 'met veel leren' lage en matige cijfers haal
hossel gespotquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen iets gaan eten?Want jij weet alle lekkere dingen
Klopt, en bij oudergesprekken straks mijn moeder dus zeggen dat ik er wel veel aan doequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |