Ja, dat is echt super handig. Dan hoef je met dit soort rotweer ook niet de stad in ofzo...quote:Op zondag 23 juni 2013 04:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed dat je gratis kunt terugsturen en ontvangen
Precies, het kan nooit allemaal perfect zijn![]()
Hoelang woon je dan al in Engeland? En hoe komt het dat je er woont dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 04:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon en werk hier al jaren. Ik woon mijn halve leven al in Engeland
Ik heb mijn ouders in NL wonen en een paar vrienden
Inderdaad handig. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding en al helemaal om te passen en te wachten om te mogen passen en dan te moeten wachten om te mogen betalenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super handig. Dan hoef je met dit soort rotweer ook niet de stad in ofzo...
En nee, inderdaad. Maar het maakt me ook niet uit hoor, volgens mij maken de meeste jongens er ook niet zo'n probleem van. Alleen mijn moeder zeurt er weleens over als ze het ziet.
Ik woon hier al 11 jaar. Mijn ouders woonde hier vroeger en ik zat hier ook op school.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoelang woon je dan al in Engeland? En hoe komt het dat je er woont dan?
Oké, dus dan kun je in je vakantie je ouders en je vrienden bezoeken?.
Ik ben niet zo van de roze maar wel logisch dat jij dat wel leuk vindquote:
Onhandige klotedingen. Die waaien bij mij altijd stukquote:
Wat doe jij er mee dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onhandige klotedingen. Die waaien bij mij altijd stuk
Oh, ik vind passen eigenlijk niet zo'n probleem in de winkel. Helemaal niet als ik een vriendin of m'n moeder bij me heb ofzo... Wachten om te passen heb ik eigenlijk nog nooit gehad. En wachten om te betalen is wel even vervelend, maar dat duurt meestal ook niet zo lang.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad handig. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding en al helemaal om te passen en te wachten om te mogen passen en dan te moeten wachten om te mogen betalen
Ik maak niet zo snel ergens een probleem van geloof ik![]()
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaringquote:Op zondag 23 juni 2013 04:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat doe jij er mee dan.
Regenpakken zijn pas onhandig dan. Altijd het aan- en uitdoen
Oja, die heb ik ook bij me. Zo'n roze opvouwbare die in m'n handtas past. Dat is voor als het gaat onverwacht gaat regenen.quote:
Ah, okéquote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon hier al 11 jaar. Mijn ouders woonde hier vroeger en ik zat hier ook op school.
Ja, wel leuk om mijn ouders en wat mensen dan weer te kunnen zien
Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je dan moet wachten op een zending of retournering van je geld. Dat is inderdaad de minder leuke kant ervanquote:Op zondag 23 juni 2013 04:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik vind passen eigenlijk niet zo'n probleem in de winkel. Helemaal niet als ik een vriendin of m'n moeder bij me heb ofzo... Wachten om te passen heb ik eigenlijk nog nooit gehad. En wachten om te betalen is wel even vervelend, maar dat duurt meestal ook niet zo lang.
Maarja, Zalando is dan gewoon veel fijner en handiger omdat je dat dus allemaal niet hebt. Alleen het wachten is soms wat irritant, want als het dus te klein of te groot is kun je het terugsturen, en een nieuwe bestellen in een andere maat, maar dan duurt het weer een paar dagen voordat je die hebt. En meestal ook iets van een week voordat het geld teruggestort is voor wat je teruggestuurd hebt.
Fijn dat jij er geen probleem van maakt. Hoef ik er in jouw buurt niet op te letten of die afzakt en of ik 'm wel omhoog getrokken heb.
Haha nee, ik snap wel dat jij dat niet zo mooi vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 04:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de roze maar wel logisch dat jij dat wel leuk vind
Oja, helemaal vergeten... het moet uit Duitsland komen en wordt meestal pas een dag nadat je het besteld hebt verstuurd. Dus er gaan vaak sowieso wel 2 of 3 dagen overheen voordat je je pakje hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je dan moet wachten op een zending of retournering van je geld. Dat is inderdaad de minder leuke kant ervan
Nee, ik ben niet zo moeilijk
Ik fiets prima met een paraplu. Als ik weer te laat dreig te komen voor mn werk heb ik echt geen tijd een regenbroek aan te doen. Het kleine beetje regen wat dan op mn broek komt droogt redelijk snel opquote:Op zondag 23 juni 2013 04:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaring
Ik heb nog nooit een regenpak gehad dus kan daar niets zinnigs over zeggen maar ik vind ze wel leuk dus wil er gewoon eentje hebben
Ik spreek vloeiend Engels maar ben dan ook tweetalig opgevoed en ik werk op een school dus het mag ook wel eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Dus jij spreekt ook goed Engels? Zijn je ouders oorspronkelijk Engels of Nederlanders die in Engeland zijn gaan wonen?
Ja, lijkt me ook wel fijn om ze weer eens te zien. Maar is dat ook de enige reden dat je dan naar Nederland op vakantie gaat?
Ik wil die blauwe of een rode en die gele vond ik ook wel leukquote:Op zondag 23 juni 2013 04:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha nee, ik snap wel dat jij dat niet zo mooi vindt.
Ja, als het waait kun je geen paraplu gebruiken. Maar verder vind ik ze wel handig hoor, hoef je je niet de hele tijd om te kleden enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon, buiten lopen. Maar als het waait zijn ze snel stuk. Althans, dat is mijn slechte ervaring
Ik heb nog nooit een regenpak gehad dus kan daar niets zinnigs over zeggen maar ik vind ze wel leuk dus wil er gewoon eentje hebben
Ja, jij bent een jongen. Voor jou is dat andersquote:Op zondag 23 juni 2013 04:52 schreef d4v1d het volgende:
Winkelen met je moeder. Dat is dus echt zo'n ramp
Lastig dat wachten. Ik ben niet zo geduldig meestalquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, helemaal vergeten... het moet uit Duitsland komen en wordt meestal pas een dag nadat je het besteld hebt verstuurd. Dus er gaan vaak sowieso wel 2 of 3 dagen overheen voordat je je pakje hebt.
Gelukkig maar.
Hmmmz, ik HAAT natte kleren. Als het hard regent blijf je met een paraplu op de fiets ook niet droog en het is nog rot fietsen ookquote:Op zondag 23 juni 2013 04:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik fiets prima met een paraplu. Als ik weer te laat dreig te komen voor mn werk heb ik echt geen tijd een regenbroek aan te doen. Het kleine beetje regen wat dan op mn broek komt droogt redelijk snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |