Amerikanen zijn preuts.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
Beetje fappen enzo, ik snap het.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
hoezo? vind je ons niet meer lief?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog niet
Overacting. Irritante youtuber is hij.quote:
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!kenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo? vind je ons niet meer lief?
Je bent zelf een irritante youtuberquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
ksi niet waarderenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.quote:
klinkt goedquote:
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt wordenquote:
Ik ontken.quote:
jullie dachten eerst nog dat ik neger wasquote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt worden
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.
Ja ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!ken
friends is niet eens comedy te noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.
De witte neger.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd hadquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ookMaarja luiheid heerst hè.
je woont toch bij je vriendin?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd had
TBBT en Taahm (toen charlie er nog was) zijn leuk van die. De rest is konko.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Arrested Development (zonder seizoen 4)
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |