Rein Taaramae heb ik geen vertrouwen meer in. Niemiec heeft een te zware gito gereden. Zelfde probleem als Evans, te diep gegaan...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef PBDuke het volgende:
Moet er nog rekening gehouden worden met Rein Taramaee?
En Niemiec van Lampre? Sterk in de Giro..
Speel jij ze beiden wel dan? Erg veel risico lijkt me?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef PBDuke het volgende:
Moet er nog rekening gehouden worden met Rein Taramaee?
En Niemiec van Lampre? Sterk in de Giro..
Kun je me ff een PM sturen? Ik heb een vraagje. Ik kan nog geen PM sturen omdat ik nog geen 7 dagen lid ben.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Walliewal9 het volgende:
Goeie en bruikbare tips, dankje wel. Ik ga de statestieken van Wielerland nog maar is raadplegen
Leuk zal het altijd blijven, Een dagprijs zit er theoretisch altijd in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:31 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik heb mijn 6 teams voor de TTTT ingestuurd. Ik ben derhalve klaar voor de jaarlijkse teleurstelling zodra blijkt dat net die ene sprinter beter is dan gedacht. Of dat een doorgaans matige klassementsman ineens wel de juiste vorm te pakken heeft.
Ik heb dit jaar dezelfde 8 sprinters in elk team opgenomen, dus het zou wel eens snel klaar kunnen zijn. Mochten dat echter onverhoopt wel de juiste namen blijken dan wordt het leuk.
Same here.. Daarom wil ik het risico niet nemen en heb hem niet in mijn selectie gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef Mr.West het volgende:
Bah zit steeds te twijfelen over Rolland. In de Dauphine was hij niet fit blijkbaar, maar het is een beetje een raar verhaal...
Normaal zou ik meteen Garmin-Sharp roepen, maar ik ken hun selectie niet. Omega-Pharma Quickstep heeft ook best een aardige ploeg die voor de overwinning kan meespelen in een ploegentijdrit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef tomtomaat het volgende:
Ik heb voor mijn poule ook de winnaar van de ploegentijdrit nodig. Wie zijn de kanshebbers?
Sky en....?
Ja wat moeten we hier mee, ik was blij met cimulai. Die heeft niet iedereen in mijn spel, maar nu twijfel ik. Die gekke lampre's proberen t altijd. Ferrari of cimulai zeg t maar....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef TTTT2013 het volgende:
Opvallend:
"De ploeg rekent op Roberto Ferrari in de massasprints"
[BRON: http://wielerflits.nl/nie(...)-lampre-merida.html]
Ik denk dat ik voor Omega-Pharma Quickstep ga...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Normaal zou ik meteen Garmin-Sharp roepen, maar ik ken hun selectie niet. Omega-Pharma Quickstep heeft ook best een aardige ploeg die voor de overwinning kan meespelen in een ploegentijdrit.
Garmin heeft een indrukwekkende selectie hoor voor de ploegentijdrit. Zabriskie in het verleden befaamd tijdrijder. Daarnaast zijn van de velde, hesjedal, talansky, D. martin ook niet mis. Allemaal mannen die tegen de klok kunnen rijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Omega-Pharma Quickstep ga...
Nee klopt. Was een foutje van mij, D. martin kan beter berg op, toch blijf ik het een slechte ploeg vinden. Van de 9, moeten er 7 over de streep? Of 6?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef iwz het volgende:
D. Martin is echt geen tijdrijder. Hij is juist de zwakste schakel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |