Ik vind het heerlijk om over welk lijstje of welke wielrenner dan ook de ouwehoeren en te peilen hoe hoog iedereen ze heeft staan. Ik ben dan ook blij dat dit forum is geopend en ik hoop dat er meer mensen hun mening geven, wat weer meer waarde geeft aan het forum.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef TTTT2013 het volgende:
[..]
Ik ben geen stagair bij DDL, ik ben slechts een deelnemer zoals dat ook al op pagina 1 staat.
Ik wilde je slechts succes wensen voor het geval dat jij ook meet een dergelijk spel zou deelnemen
Welke sprinter zal ik er uithalen. Hoorde dat Farrar niet meedoet dit jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef TTTT2013 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, ook nog reserves die er later in kunnen komen? anders zou ik toch maar eens overwegen wat meer klassementrenners te nemen aangezien de top20 dubbele punten krijgt..
Dan zou ik Jurgen v/d Broeck kiezen, en Farrar er uit halenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:01 schreef tiny23 het volgende:
Welke sprinter zal ik er uithalen. Hoorde dat Farrar niet meedoet dit jaar?
Zal ik een gok wagen op Jurgen v/d Broeck of toch een gok wagen met Schleck?
Jaah ik hoorde het ook.. Jammer van Coquard want ik had hem misschien nogquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef TTTT2013 het volgende:
Ik zie net dat Coquard en Turgot helemaal niet meegaan, dat is toch wel een verrassing..
Is dit ook de ritvolgorde? Zo ja dan staat Rojas veel te hoog. Is niet meer de Rojas van vroeger.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Walliewal9 het volgende:
1. Kittel
2. Degenkolb
3. Rojas Gil
4. Bouhanni
5. Goss
6. Hagen
7. Kristoff
8. Gavezzi
9. S.Dumoulin
10. Bennati
11.Roelandts
12. B. van poppel
13. Lancaster
14. gilbert
15. Arashiro
-----------------------
16. Veelers
17. Chavanel
18. Steegmans
19 Tossato
20.Gallopin
Nee niet een bepaalde volgorde, en ja Rojas is niet meer wat die was. Toch gaat die wel meedoen in de sprint verwacht ik persoonlijk. Top 15 zal die nog wel rijden denk ik. 'T kan ook dat die zich meer op ontsnappingen gaat richten.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef iwz het volgende:
[..]
Is dit ook de ritvolgorde? Zo ja dan staat Rojas veel te hoog. Is niet meer de Rojas van vroeger.
Goeie en bruikbare tips, dankje wel. Ik ga de statestieken van Wielerland nog maar is raadplegenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef TTTT2013 het volgende:
Ik zou eerder Cimolai, Impey, Ruben Perez spelen in plaats van Steegmans, Chavanel, Roelandts etc.
Ik denk ook niet dat Lancaster veel punten gaat halen, eerder Goss en Impey van die ploeg.
Mooi om elkaar zo te helpen, toch? Het zijn slechts tips die ik je geef het lijken me eerder kanshebbers op zo'n top 15 plekken dan echte knechtenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Walliewal9 het volgende:
Goeie en bruikbare tips, dankje wel. Ik ga de statestieken van Wielerland nog maar is raadplegen
Ik snap het ook wel, maar toch. De treintjes van cav deden het in het verleden ook goed. Renners zoals eisel en renshaw die afzakte die voor het treintje reden van Cav reden bij tijd en wijle gewoon top 10, soms kan DAT je net het het verschil geven en onderscheiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef TTTT2013 het volgende:
[..]
Mooi om elkaar zo te helpen, toch? Het zijn slechts tips die ik je geef het lijken me eerder kanshebbers op zo'n top 15 plekken dan echte knechten
Als hij dan hetzelfde mentaliteit heeft als Gesink moet je hem dan zeker niet nemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef Mr_Scofield het volgende:
Ja maar had ergens gelezen dat Rolland gezondheidsklachten had
Vloecker??quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef Mr_Scofield het volgende:
Haha Gesink kies ik zowieso niet haha.
Dit is mijn team tot nu toe op Scorito:
Froome
Contador
Van Garderen
Pinot
Mollema
Quintana
Porte
Moreno
Talansky
Cavendish
Degenkolb
Kristoff
Sagan
Greipel
Bouhanni
Ik twijvel nog tussen Valverde of Rolland als 16e man
Heb Rodriquez en Kittel niet meegenomen, denk niet dat de etappes voor hun zijn gemaakt.
Heb nog 2 miljoen over voor een aanvaller of iets..
Nog op/aanmerkingen mensen?
Wil je perse 16?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef Mr_Scofield het volgende:
Dit is mijn team tot nu toe op Scorito:
Froome
Contador
Van Garderen
Pinot
Mollema
Quintana
Porte
Moreno
Talansky
Cavendish
Degenkolb
Kristoff
Sagan
Greipel
Bouhanni
Ik twijvel nog tussen Valverde of Rolland als 16e man
Heb Rodriquez en Kittel niet meegenomen, denk niet dat de etappes voor hun zijn gemaakt.
Heb nog 2 miljoen over voor een aanvaller of iets..
Nog op/aanmerkingen mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |