Feillu gaat sowieso beter rijden dan Veelers in de sprints. Ik vraag me ook af of Haussler zich echt in massaaprints gaat mengen, maar dat geldt voor meer namen. Blijft toch een gokje af en toe.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk![]()
Ipv Haussler en die als 1e reserve?
Clement is een belabberde sprinter. Cocquard?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:18 schreef TheArt het volgende:
Ik mis toch 1 belangrijke naam in dat lijstje. Begint met een C.
Clementquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Clement is een belabberde sprinter. Cocquard?
Renshaw was altijd de vaste lead-out van Cav...en dat was een succesvol concept. Maar geen idee of dat nu anders is met Petacchi erbij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
Coquard had ik nog nooit van gehoord![]()
Wie is eigenlijk sprint aantrekker voor Cavendish.
Petacchi of Renshaw?
Prima lijstje lijkt me. Hoe lager je komt, hoe meer het echter "gokjes" zijn, in mijn ogen. Maar gokjes moet je altijd nemen, niets mis mee. Tony Martin en/of Fabian Cancellara zijn misschien wat meer "zekerheidjes", met het oog op de tijdrit (en een kasseienrit).quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:48 schreef j00st85 het volgende:
Gisteravond even bezig geweest met het lijstje.
Dit staat tot nu toe op papier.
Wat vinden jullie?
Froome
Contador
Nibali
Sagan
Cavendish
Kittel
Greipel
Kristoff
Demare
Rui Costa
Valverde
Westra
Kwiatkowski
Andrew Talansky
Tom Dumoulin
Mollema
Acevedo
Rodriguez
Danny van Poppel
Alessandro De Marchi
Wat is dit voor pool dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:48 schreef j00st85 het volgende:
Wat vinden jullie?
Froome
Contador
Nibali
Sagan
Cavendish
Kittel
Greipel
Kristoff
Demare
Rui Costa
Valverde
Westra
Kwiatkowski
Andrew Talansky
Tom Dumoulin
Mollema
Acevedo
Rodriguez
Danny van Poppel
Alessandro De Marchi
Ik denk geen Scorito. Als ik die namen daar zou proberen in te vullen, dan kom je waarschijnlijk geld tekort.quote:
Mag je gewoon iedereen kiezen? Want dan slaat de lijst nergens op. Waarom de Marchi en Westra? Dumoulin zal ook niet heel veel gaan scoren buiten de tijdrit en Acevedo is ook onzeker. Evenals Van Poppel, maar die zal misschien nog wel wat top 10 plaatsen binnen kunnen slepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:48 schreef j00st85 het volgende:
Wat vinden jullie?
Froome
Contador
Nibali
Sagan
Cavendish
Kittel
Greipel
Kristoff
Demare
Rui Costa
Valverde
Westra
Kwiatkowski
Andrew Talansky
Tom Dumoulin
Mollema
Acevedo
Rodriguez
Danny van Poppel
Alessandro De Marchi
Rolland of Rodriguez zou je kunnen vervangen. Rolland heeft een zware Giro in de benen en het is maar de vraag of hij in de Tour wat zal kunnen maken. Rodriguez gaat niet voor het AK, maar wil graag een rit winnen, maar hij zal hierin niet de enige zijn. Geen succes gegarandeerd. Ik zou daarom eerder kiezen voor Bardet (steekt in een prima vorm, 5e in de Dauphiné), Démare (gaat vaak genoeg kort eindigen in de sprintetappes)quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:31 schreef Lelevz het volgende:
Mannen/Vrouwen,
Ook ik moet 15 namen opschrijven voor mijn tourpool, heb meestal 8 klassementsrenners, 2 aanvallers en 5 sprinters en heb het volgende lijstje:
Froome
Contador
Nibali
Valverde
Talansky
Rui Costa
Vd Broeck
Mollema
Rolland
Rodriguez
Sagan
Kittel
Kristoff
Greipel
Cav
Nu heb ik de volgende twijfelgevallen:
Kwiatkowski
Kreuziger
v Garderen
Bardet
Pinot
Demaré
Zouden jullie 1 van mijn eerste 15 namen veranderen door 1 vd twijfelgevallen?
Of zie ik uberhaupt iemand over het hoofd?
Thanks
Limburgs Dagblad! Zie www.tiptourtoptien.nlquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nog geen tourlijstjes, maar ben op zoek naar tourspellen met geen of een kleine inleg(max. 10 euro) waarin minstens 15 renners moeten worden geselecteerd. Het liefst zonder punten voor de witte trui(ik heb geen zin om ook nog eens de leeftijd van renners in de gaten te houden) en strafpunten voor uitvallers.
Ik heb al een team bij Scorito, Verzijl tourspel en Zweeler. Maar ben nog op zoek naar 2 of 3 soortgelijke spellen.
Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |