SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik ben een nare man, vol wrok en boosheid, maar voor sommige mensen ben ik bereid dat aan de kant te schuiven.quote:
Maar toch niet meer op dezelfde plek als waar je zat? Of snap ik er nu weer niets van?quote:
Nee klopt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar toch niet meer op dezelfde plek als waar je zat? Of snap ik er nu weer niets van?![]()
Wil je erover praten? Naast alcoholiste ben ik ook SC-psychologe.. Tevens zal ik je nooit veroordelen en slechts goed naar je luisteren.. Heb m'n hart wel op de goeie plaats hoor, ook al is 'ie bevroren en mijn ziel afgestorvenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een nare man, vol wrok en boosheid, maar voor sommige mensen ben ik bereid dat aan de kant te schuiven.
Ooh, dat klinkt wel goed! Bevroren harten breken het snelst, heb ik mij laten vertellen hier.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Naast alcoholiste ben ik ook SC-psychologe.. Tevens zal ik je nooit veroordelen en slechts goed naar je luisteren.. Heb m'n hart wel op de goeie plaats hoor, ook al is 'ie bevroren en mijn ziel afgestorven
Met zo weinig bloed in je alcohol nog bevriezen? Dan ben je wel echt koud!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Naast alcoholiste ben ik ook SC-psychologe.. Tevens zal ik je nooit veroordelen en slechts goed naar je luisteren.. Heb m'n hart wel op de goeie plaats hoor, ook al is 'ie bevroren en mijn ziel afgestorven
Ben jij een hartenbrekertje?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, dat klinkt wel goed! Bevroren harten breken het snelst, heb ik mij laten vertellen hier.
Ijs en ijskoudquote:Op zondag 23 juni 2013 01:00 schreef Macrador het volgende:
[..]
Met zo weinig bloed in je alcohol nog bevriezen? Dan ben je wel echt koud!
Neej, ik ben meer van het snijdenquote:
Nee, dan knakt 'ie alleen maar.quote:Maar om mijn hart te laten breken, moet je m natuurlijk wel ontdooien eh
Haha, ouwe jagermeesterin.quote:[..]
Ijs en ijskoud
NEEEE IK RUIK ZO LEKKER NA GISTERENquote:
Knifeplayquote:Op zondag 23 juni 2013 01:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neej, ik ben meer van het snijden
[..]
Nee, dan knakt 'ie alleen maar.
[..]
Haha, ouwe jagermeesterin.
Die ziel halen we wel terug.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar het bevalt wel zoquote:
Vind je me nu geweldig? :$quote:Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Watertornado het volgende:
Oh verdomd, ik heb gewoon een naamtopic aan mijn broek hangen.
Gedatequote:
Dat kan ook best natuurlijk, kijk maar naar Spike he.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar het bevalt wel zo.. No emotional entanglements enzulks
Maar met of zonder ziel, ik hou uiteraard toch wel van jullie hoor
quote:
Daarom.. Spike, die gastquote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook best natuurlijk, kijk maar naar Spike he.
Ff soppen, moment :$quote:
Wat een held hequote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daarom.. Spike, die gast
Er zijn wat euro's bijgeschreven, plusjes, stickers geplakt op je emotionele bankrekening.quote:
Toch geen dingen gedaan die ik ook niet zou doen hè?quote:[..]
Gedate
Nee, naar het betreffende meisje, icm m'n eigen parfumgeur.. Dat dan weer welquote:
Bohquote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn wat euro's bijgeschreven, plusjes, stickers geplakt op je emotionele bankrekening.
[..]
Toch geen dingen gedaan die ik ook niet zou doen hè?
Nu mis ik de geur van mijn meisjequote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, naar het betreffende meisje, icm m'n eigen parfumgeur.. Dat dan weer wel
Nou, nagellakjes uitwisselen bijvoorbeeld, of wodka oogballen en boeren laten naar omstanders.quote:
Awwwwquote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu mis ik de geur van mijn meisje/snijemo
De geur van je meisje of de geur van de parfum van je meisje?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu mis ik de geur van mijn meisje/snijemo
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, nagellakjes uitwisselen bijvoorbeeld, of wodka oogballen en boeren laten naar omstanders.
Mmm nou ja ze heeft iets heel fijn dat ze in haar haar doet. Voor de rest ruik ik mensen nooit zo goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De geur van je meisje of de geur van de parfum van je meisje?
Gewoon haarlak?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mmm nou ja ze heeft iets heel fijn dat ze in haar haar doet. Voor de rest ruik ik mensen nooit zo goed.
Maar haar bijten mis ik ook wel![]()
Hij s fijnquote:
quote:
Doe je dan ook een ander parfummetje in je haar dan in je nek?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij s fijn
[..]
Er zit parfumgeur in m'n haar hoor, weenie
Nee, maar ik spuit altijd een keer op m'n polsen, tussen m'n jetsers en dan een keer naar achteren, want ik vind het leuk wanneer ik het in m'n haar ruik.. Gewoon lekker 24/7 een pluk haar tegen m'n neus aanduwen en snuiven alsof het coke isquote:Op zondag 23 juni 2013 01:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je dan ook een ander parfummetje in je haar dan in je nek?
Hoe lang is je haar dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar ik spuit altijd een keer op m'n polsen, tussen m'n jetsers en dan een keer naar achteren, want ik vind het leuk wanneer ik het in m'n haar ruik.. Gewoon lekker 24/7 een pluk haar tegen m'n neus aanduwen en snuiven alsof het coke is
Zie je dm.. In 3,2,1quote:
Ja, maar dat bedoelde ik helemaal niet!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur je WT nu meteen foto's van je schaamhaar?
Dat heb ik helemaal niet, want dat jeuktquote:Op zondag 23 juni 2013 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stuur je WT nu meteen foto's van je schaamhaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |