Ha, jij komt ook op die site.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’
Feyenoord heeft inmiddels wel door hoe hersenloos die supporters zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha, jij komt ook op die site.
Ah, gaat over het nieuwe stadion.Dat boeit me niet zo veel.
Waarom post je het dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom boeit dat je niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het stukje leest zou je het antwoord misschien kunnen vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lopen ze nu weer om te janken?
Nieuw stadionquote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’
Feyenoorders zijn idd hersenloos.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inmiddels wel door hoe hersenloos die supporters zijn.
Toen ik het postte wist ik nog niet waar het om ging, vandaar m'n retorische vraag.quote:
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.quote:
Het was een retorische vraag, ik nam jullie mee in mijn belevingswereld, wat ik dacht toen ik de kop zag zeg maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het stukje leest zou je het antwoord misschien kunnen vinden.
Het heeft indirect ook gevolgen voor de Arena. Die waarschijnlijk gaan uitbreiden als er een nieuwe Kuip komt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.
Uh, oké.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn idd hersenloos.
[..]
Toen ik het postte wist ik nog niet waar het om ging, vandaar m'n retorische vraag.
[..]
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.
[..]
Het was een retorische vraag, ik nam jullie mee in mijn belevingswereld, wat ik dacht toen ik de kop zag zeg maar.![]()
Bedankt voor het advies though.
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft indirect ook gevolgen voor de Arena. Die waarschijnlijk gaan uitbreiden als er een nieuwe Kuip komt.
sentementquote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.![]()
Met die stelling ben ik het eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.![]()
Wat ons terugbrengt bij Stijn zijn terechte stelling; Feyenoorders zijn hersenloos.
Op zich zullen er best verstandige mensen bij zitten, maar 1 op de 10 is verstandig volgens mijn onafhankelijke onderzoek.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Wat ons terugbrengt bij Stijn zijn terechte stelling; Feyenoorders zijn hersenloos.
Dat heb je ook over dat Stadion gedeeltequote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is sentiment.
En ik heb gewoon gelijk.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je ook over dat Stadion gedeelte
als het iemand anders was je er als de kippen bij geweestquote:
't zal wel. Je probeert GGMM onterecht zwart te maken, walgelijk ditquote:Op zondag 23 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het iemand anders was je er als de kippen bij geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |