Stijn erkent jou niet als vader, dus ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je eindelijk hebt geaccepteerd dat ik de man ben in deze relatie.
Stijn is nog niet bevoegd om z'n eigen beslissingen te nemen. Dat weet je best.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn erkent jou niet als vader, dus ik snap niet waar je het over hebt.
P. Diddyquote:
Hij heeft aangegeven zich misbruikt te voelen door jou en ik neem die klacht zeer serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is nog niet bevoegd om z'n eigen beslissingen te nemen. Dat weet je best.
[..]
P. Diddy
Ben jij bevoegd om mensen via internet aids toe te wensen?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is nog niet bevoegd om z'n eigen beslissingen te nemen. Dat weet je best.
Insgelijksquote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik wens jullie een prettige voortzetting van deze nacht.
Gegroet
Houdoe en bedankt onlogisch!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Gegroet
Later.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Gegroet
Slaap zequote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef onlogisch het volgende:
Gegroet
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij bevoegd om mensen via internet aids toe te wensen?
Gisteravond zei hij nog dat hij het lekker vondquote:Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft aangegeven zich misbruikt te voelen door jou
Serieus man.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij nog dat hij het lekker vond
Dit gaat me te ver.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteravond zei hij nog dat hij het lekker vond
waarom nietquote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je er aan als je 't niet op kunt drinken?
Lache nummer maar geen waardige opvolger van Santana.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Na dat liedje volgde altijd deze bij mij:
koffiequote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welterusten.
Ondertussen drink ik koffie.
Denk je dat ik nog koffie moet pakken?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welterusten.
Ondertussen drink ik koffie.
Lekker begin.quote:
Ik vind het een tof nummerquote:
Gewoon doen man.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog koffie moet pakken?
Ik voel mij gerustgesteld aangezien ik koffie lust.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen koffie lusten zijn vaak homoseksueel.
Volgens mij zijn daar andere redenen voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
doet me niksquote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb liever dat je helemaal niet scheldt. Dit is niet echt netjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry sorry, is besmettelijke tongblaar beter?
That's my boy.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je advies opvolgen, ouwe klokkenbeffer die je bent.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je helemaal niet scheldt. Dit is niet echt netjes.
Nog 40 bladzijden in het boek van staatsrecht en 80 in het boek van bestuursrecht. Ondertussen ook bezig geweest met opdrachten en de belangrijke artikelen arceren. Goed bezig dusquote:
Ik accepteer je excuses.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, dit ging te ver. Sorry voor deze debiele uitspraak.
En dan toch Grolsch kiestquote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
dat goede gevoel wanneer je keuze hebt in welke bier je gaat drinken
Fijn dat we het weer recht hebben gezetquote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses.![]()
Ik wil bij deze ook mijn excuses aanbieden voor m'n uitspraak dat ik je misbruikt heb en je vader aids heeft.
En vervolgens een week ziek bent.quote:
Heb ik ook hier man, was met vriendin mee boodschappen doen en opeens zie ik in winkel Grolsch staan.quote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog 40 bladzijden in het boek van staatsrecht en 80 in het boek van bestuursrecht. Ondertussen ook bezig geweest met opdrachten en de belangrijke artikelen arceren. Goed bezig dusDinsdag heb ik staatsrecht (20 meerkeuze en 10 open vragen) en donderdag bestuursrecht (30 punten aan meerkeuze vragen en 70 punten aan open vragen, dan krijg je dus kleine casussen waarbij je moet zeggen welk beginsel van toepassing is etc.)
Het schiet lekker op en ik snap het nu itt vorig jaar
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lopen ze nu weer om te janken?
Ja dat zal wel in dat stukje staan waar je het vandaan hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, jij komt ook op die site.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’
Feyenoord heeft inmiddels wel door hoe hersenloos die supporters zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha, jij komt ook op die site.
Ah, gaat over het nieuwe stadion.Dat boeit me niet zo veel.
Waarom post je het dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom boeit dat je niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het stukje leest zou je het antwoord misschien kunnen vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw stadionquote:Op zondag 23 juni 2013 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’
Feyenoorders zijn idd hersenloos.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft inmiddels wel door hoe hersenloos die supporters zijn.
Toen ik het postte wist ik nog niet waar het om ging, vandaar m'n retorische vraag.quote:
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.quote:
Het was een retorische vraag, ik nam jullie mee in mijn belevingswereld, wat ik dacht toen ik de kop zag zeg maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het stukje leest zou je het antwoord misschien kunnen vinden.
Het heeft indirect ook gevolgen voor de Arena. Die waarschijnlijk gaan uitbreiden als er een nieuwe Kuip komt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.
Uh, oké.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn idd hersenloos.
[..]
Toen ik het postte wist ik nog niet waar het om ging, vandaar m'n retorische vraag.
[..]
Tja, waarom wel. Het is een stadion van Feyenoord. Tis wat.
[..]
Het was een retorische vraag, ik nam jullie mee in mijn belevingswereld, wat ik dacht toen ik de kop zag zeg maar.![]()
Bedankt voor het advies though.
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft indirect ook gevolgen voor de Arena. Die waarschijnlijk gaan uitbreiden als er een nieuwe Kuip komt.
sentementquote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.![]()
Met die stelling ben ik het eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt er toch wel, dat renovatie-idee komt van wat hersenloze debielen die het puur op basis van sentiment redeneren.![]()
Wat ons terugbrengt bij Stijn zijn terechte stelling; Feyenoorders zijn hersenloos.
Op zich zullen er best verstandige mensen bij zitten, maar 1 op de 10 is verstandig volgens mijn onafhankelijke onderzoek.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Wat ons terugbrengt bij Stijn zijn terechte stelling; Feyenoorders zijn hersenloos.
Dat heb je ook over dat Stadion gedeeltequote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is sentiment.
En ik heb gewoon gelijk.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je ook over dat Stadion gedeelte
als het iemand anders was je er als de kippen bij geweestquote:
't zal wel. Je probeert GGMM onterecht zwart te maken, walgelijk ditquote:Op zondag 23 juni 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als het iemand anders was je er als de kippen bij geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |