doet me niksquote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen koffie lusten zijn vaak homoseksueel.
Ik heb liever dat je helemaal niet scheldt. Dit is niet echt netjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry sorry, is besmettelijke tongblaar beter?
That's my boy.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je advies opvolgen, ouwe klokkenbeffer die je bent.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je helemaal niet scheldt. Dit is niet echt netjes.
Nog 40 bladzijden in het boek van staatsrecht en 80 in het boek van bestuursrecht. Ondertussen ook bezig geweest met opdrachten en de belangrijke artikelen arceren. Goed bezig dusquote:
Ik accepteer je excuses.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, dit ging te ver. Sorry voor deze debiele uitspraak.
En dan toch Grolsch kiestquote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
dat goede gevoel wanneer je keuze hebt in welke bier je gaat drinken
Fijn dat we het weer recht hebben gezetquote:Op zondag 23 juni 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuses.![]()
Ik wil bij deze ook mijn excuses aanbieden voor m'n uitspraak dat ik je misbruikt heb en je vader aids heeft.
En vervolgens een week ziek bent.quote:
Heb ik ook hier man, was met vriendin mee boodschappen doen en opeens zie ik in winkel Grolsch staan.quote:
Lekker bezig!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog 40 bladzijden in het boek van staatsrecht en 80 in het boek van bestuursrecht. Ondertussen ook bezig geweest met opdrachten en de belangrijke artikelen arceren. Goed bezig dusDinsdag heb ik staatsrecht (20 meerkeuze en 10 open vragen) en donderdag bestuursrecht (30 punten aan meerkeuze vragen en 70 punten aan open vragen, dan krijg je dus kleine casussen waarbij je moet zeggen welk beginsel van toepassing is etc.)
Het schiet lekker op en ik snap het nu itt vorig jaar
Voorzitter FSV: ’De club vergeet de mening van duizenden fans’quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lopen ze nu weer om te janken?
Ja dat zal wel in dat stukje staan waar je het vandaan hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lopen ze nu weer om te janken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |