Teenage alert?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet pedo alert maar dat andere, van tieners..
quote:
De helft van mij en ik zit hier 3 jaarquote:
Daar wil ik helemaal niks mee te maken hebben. Stel je voor. In het echt met vreemde mensen pratenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat noemen ze fatsoensnormen. Die komen van pas in de dagelijkse interactie met mensen.
Gaat me niet lukken denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb sinds oktober 2010 172.152 posts, beat that.
Die lijkt me echt gigantisch kut.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was trouwens vandaag naar de film van will smith en zn zoon geweest.
Ja maar jij hebt hooikoorts. Dus dat telt niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
De helft van mij en ik zit hier 3 jaar
was wel amusant, ze sluiten daar negers op in terrariums.quote:
Nee denk dat ik over een paar maanden wel klaar ben met FOK!. Op zoek naar een ander forum ofzo. Misschien is voetbalzone wat.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik een ander account gebruik wil ik het wel eens zien.
Die live die ik altijd spam is pas lekker.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee denk dat ik over een paar maanden wel klaar ben met FOK!. Op zoek naar een ander forum ofzo. Misschien is voetbalzone wat.
Uit school, als je net met een lekker wijf in de bus zatquote:Op zondag 23 juni 2013 01:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fappen kan op ieder moment van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |