Lekker boeiend.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:28 schreef vandermar het volgende:
Van Geel in het vliegtuig van Londen naar Amsterdam
[ afbeelding ]
Ik blijf graag beleefd.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen: val dood, burgerflipper, zoals Kapi zou doen. Laat je niet de les lezen in een sc joh.
is m nitquote:Op zondag 23 juni 2013 01:28 schreef vandermar het volgende:
Van Geel in het vliegtuig van Londen naar Amsterdam
[ afbeelding ]
Je moederquote:
Ik wou het net weer doen, maar toen bedacht ik me dat mijn ouders me altijd leerden dat je iemand die al op de grond ligt geen trap na moet geven.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen: val dood, burgerflipper, zoals Kapi zou doen. Laat je niet de les lezen in een sc joh.
wellusquote:
Waarom leerden je ouders dat aan jou?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou het net weer doen, maar toen bedacht ik me dat mijn ouders me altijd leerden dat je iemand die al op de grond ligt geen trap na moet geven.
Deze grap vind ik niet zo leuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou het net weer doen, maar toen bedacht ik me dat mijn ouders me altijd leerden dat je iemand die al op de grond ligt geen trap na moet geven.
Gaat niks boven Blur - Song 2 en Crystal Method's Busy Childquote:Op zondag 23 juni 2013 01:29 schreef Pascalus het volgende:
Dit nummer zat gewoon in FIFA 2006![]()
Volgens mij hebben ze ook een nummer in FIFA 13, maar dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
16000e post gehaald vandaag
s/o naar #teamjohannes en #teaminsomnia_ en feyenoord boys
Nog even een fapje voor het slapen?quote:
Dat noemen ze fatsoensnormen. Die komen van pas in de dagelijkse interactie met mensen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom leerden je ouders dat aan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |