SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door OllieWilliams op 23-06-2013 17:31:54 ]
Wat zegt die bij 1:23>quote:Op zondag 23 juni 2013 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hey Gijs.. wat is ook alweer mijn tekst?
- Bomen zijn relaxeeedddd
Ik kaap niks, zit hier pas net.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voormalige Nachtbaggeraars kapen nieuwe reeks?
Niks kapenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ik zit hier al bijna vanaf beginquote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geoquote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kaap niks, zit hier pas net.
Hoi Hooi
In juli zijn er ook maar twee events, is weer even afkicken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje saai en raar zo.. een non-UFC weekend
Ik ook, zeker benieuwd of het naar de grond gaat en hoe dat gaat..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In juli zijn er ook maar twee events, is weer even afkicken.
Heb wel zin om Andy over 2 weken weer te zien
Ja, Hooi is mijn lover, problem?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef Beach het volgende:
UFCbeetje kijken naar twee halfnaakte mannen die op elkaar liggen.
Zijn jullie gay ofzo
straks Glory 9 In New york, "the garden"quote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje saai en raar zo.. een non-UFC weekend
Stalkertjequote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straks Glory 9 In New york, "the garden"
Ik vrees dat Weidman teveel ring rust heeft. Maar ik geef hem meer kans dan bijv. Okami en Bonnar.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, zeker benieuwd of het naar de grond gaat en hoe dat gaat..
jij kijkt daar al eeuwig naar, toen wij nog in de luiers lagen enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef Beach het volgende:
UFCbeetje kijken naar twee halfnaakte mannen die op elkaar liggen.
Zijn jullie gay ofzo
Ik keek al toen gasten nog met een judopak aan meededen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij kijkt daar al eeuwig naar, toen wij nog in de luiers lagen enzo
Okami had al verloren voordat hij de octagon in stapte, Bonnar is er gewoon niet goed genoeg in geen enkel gebied.. Weidman geef ik het voordeel op de grond maar in de standup ligt hij dan weer ver achter..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vrees dat Weidman teveel ring rust heeft. Maar ik geef hem meer kans dan bijv. Okami en Bonnar.
Zet ik even op dan, moet m'n wekelijkse MMA-shot nog hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straks Glory 9 In New york, "the garden"
Je hebt helemaal gelijk joh; zo is het precies.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
24 uur perfecte rondjes rijden, wie na de start voor op wint..leuk joh.
Ja, de Okami fight was tergend om te zien, hij kon/durfde helemaal niks. Tegen Bonnar werden we tenminste nog een paar minuten in de maling genomenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Okami had al verloren voordat hij de octagon in stapte, Bonnar is er gewoon niet goed genoeg in geen enkel gebied.. Weidman geef ik het voordeel op de grond maar in de standup ligt hij dan weer ver achter..
Had het nog bijna gemistquote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, de Okami fight was tergend om te zien, hij kon/durfde helemaal niks. Tegen Bonnar werden we tenminste nog een paar minuten in de maling genomen
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had het nog bijna gemistmoest kei hard schijten.. snel de laptop gepakt en op de pot gezeten met een brakkestream
![]()
Pas maar op voor je t weet ben je sociaal bezig...quote:
Ach, beter een mug op je kamer, dan een giraffe in je anus.quote:
Moet kunnenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:38 schreef THEFXR het volgende:
nog wakker, ik kijk nu kicksboksen in new york
quote:Op zondag 23 juni 2013 03:38 schreef THEFXR het volgende:
nog wakker, ik kijk nu kicksboksen in new york
Pretty much.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:36 schreef Snowballed het volgende:
![]()
Stil hier... Alle alcoholisten een kater...?
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pretty much.![]()
De badkamervloer is niet de beste plek om in slaap te vallen maar de enige met een slot op de deur.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Je woont in een zombie hotel oid..?
Oh op die manier...quote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Was dat maar zo. Nee, dronken mensen willen nog wel eens gekke dingen doen.
Wel een poes...quote:
over problemen die er niet zijn als ik niet stoned benquote:
Moet zijn: stoned nakend in bed...quote:
Gewoon tegen je stonede zelf zeggen: "fuck it, hier denk ik morgen wel over na als ik nuchter ben" :pquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
over problemen die er niet zijn als ik niet stoned ben
nouja wel zijn maar niet zo erg zijn.
ik kan dat niet. de gedachtes gaan door en worden alleen maar slechter. ik kan ze niet stoppen, zeker niet als ik in bed lig. al probeer ik ze te stoppen, het gaat gewoon niet. net een motortje dat maar blijft draaien.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon tegen je stonede zelf zeggen: "fuck it, hier denk ik morgen wel over na als ik nuchter ben" :p
En dan gewoon afleiding zoeken ergens in.
Oh, dat is wel kut man. Ik heb dat ook wel eens, maar weet me er altijd wel vrij snel overheen te zettenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik kan dat niet. de gedachtes gaan door en worden alleen maar slechter. ik kan ze niet stoppen, zeker niet als ik in bed lig. al probeer ik ze te stoppen, het gaat gewoon niet. net een motortje dat maar blijft draaien.
gelukkig heb ik dit niet vaak als ik stoned ben, maar heb met mn ma een goed gesprek gehad op vakantie en dat onderwerp blijft me een beetje dwars zitten.
ik gelukkig ookquote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut man. Ik heb dat ook wel eens, maar weet me er altijd wel vrij snel overheen te zetten
quote:
Dat is nog eens een flinke camel toe..quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan nu wat rek en strek oefeningen:
[ afbeelding ]
Iewquote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Studeur het volgende:
hier een foto van een dromedaris om iedereen weer blij te maken
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Studeur het volgende:
[..]Beetje verlepte beesten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij een keer op een date met mij willen? Ik ben hartstikke serieus.quote:
ey laat mij eerst. ik woon vlakbij haarquote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zou jij een keer op een date met mij willen? Ik ben hartstikke serieus.
quote:
haten op dromedarissenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zien er ook altijd zo vaal en stoffig uitalsof ze net uit het permafrost zijn ontdooid..
Laat de dame kiezenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ey laat mij eerst. ik woon vlakbij haar
Pics mogen in DMquote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zou jij een keer op een date met mij willen? Ik ben hartstikke serieus.
en mij nietquote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou Klojo daten hoor, is toffe gast.
#koppelen
Hij woont in Eindhovenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou Klojo daten hoor, is toffe gast.
#koppelen
Oh wacht hij komt ook naar de meetquote:Op zondag 23 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet van klojo zijn oprechte liefde voor halfbloedjes, that's why.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet van klojo zijn oprechte liefde voor halfbloedjes, that's why.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh wacht hij komt ook naar de meet
Ja ik heb een gare foto gestuurdquote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
DM
nu wil ik wel weten wie je lekkerdor vindt
Erg fout om dit te vragen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
DM
nu wil ik wel weten wie je lekkerdor vindt
Stuur dan een duidelijke van je hoofdquote:
Sent.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stuur dan een duidelijke van je hoofd![]()
En ik ga niet zeggen wie knapper is want dat vind ik lullig
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef Snowballed het volgende:
Dit topic.....
De ene dag een zuipkeet, de andere een blowershol, en vandaag is het de caravan van all you need is love...![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:33 schreef Snowballed het volgende:
Dit topic.....
De ene dag een zuipkeet, de andere een blowershol, en vandaag is het de caravan van all you need is love...![]()
weten we zelf nietquote:Op zondag 23 juni 2013 16:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar de fuck zijn jullie nu weer mee bezig...
Voor de verandering een keer mijn hart volgenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar de fuck zijn jullie nu weer mee bezig...
en wat zegt je hart?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer mijn hart volgen
Lolquote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Voor de verandering een keer mijn hart volgen
Succes ermee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik zet jou ook op de lijst van aanwezigen in de OP, dan moet je wel komen :p
oja want iedereen die op de lijst staat komt ookquote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik zet jou ook op de lijst van aanwezigen in de OP, dan moet je wel komen :p
Ja godverdomme, waar is die lijst anders voorquote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja want iedereen die op de lijst staat komt ook
Als ik voor niks naar Utrecht kom hequote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja want iedereen die op de lijst staat komt ook
mensen ertoe dwingen om te komen door ze er op te zettenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja godverdomme, waar is die lijst anders voor
Ga je dan net als die gast vragen aan iedereen of ze van forum fok zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik voor niks naar Utrecht kom he
ik heb van begins af aan al gezegd dat ik het niet zeker weet. wel vrijgevraagd voor werkquote:Op zondag 23 juni 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik voor niks naar Utrecht kom he
Nee dan ga ik wel shoppenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je dan net als die gast vragen aan iedereen of ze van forum fok zijn?![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb van begins af aan al gezegd dat ik het niet zeker weet. wel vrijgevraagd voor werk
Na een pillennacht is er niks beter dan een hele dag chillen en wiet roken manquote:Op zondag 23 juni 2013 16:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb van begins af aan al gezegd dat ik het niet zeker weet. wel vrijgevraagd voor werk
in bed liggen en knuffelen en zoenenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Na een pillennacht is er niks beter dan een hele dag chillen en wiet roken manis mijn standaard bezigheid de dag na pillen
Ik wil wel eens de dag na een pillennacht met jou meemaken.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens de dag na een pillennacht met jou meemaken.
..__!
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens de dag na een pillennacht met jou meemaken.
..__!
Fake een ziekte!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Wil nie werke niezit dood in de kantine met energydrank
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
wat voor werk doe je?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Een neger die niet wil werken.. blijkt dat stereotype toch weer te kloppen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh, heb ik ook gedaan. Werk dat je ook prima aangeschoten/stoned kunt doenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
vas werkt bij de appie, net als ik. moet ook over 2 uurtjes
Carrierequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Drommel pls 33070 en ook nog nooit zo'n aidstopic gemaakt![]()
Ik heb volgens mij in heel mn carriere pas 1 topic gemaaktNaast sc-delen
Dus dat mag die gewoon doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast. Dit hoorde hij zijn huisgenoot bij die vriendin doen...
Denken dat ik ga gillen als Stefan over me heenpoept_!
Scatquote:
okiquote:Op zondag 23 juni 2013 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Yo Ollie, zou je me uit de OP kunnen halen of de naam drommel veranderen naar squatdaris ofzo. Dan weet iedereen ook wie er bedoelt wordt maar heb ik niet 500 topics in mijn spytool
Drollemdaris.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik las in het begin wel serieus ga ipv kan
tekening van een dromedaris ook goed?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook prima, zolang ik het maar niet vind in mijn spytool "Drommel/Drommeldaris"
foto!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tekening van een dromedaris ook goed?
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
zoo tycoon 2 installeren en een dierentuin met alleen maar dromedarissen maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:
ONZ / Dromedaris adoratietopicquote:Op zondag 23 juni 2013 17:37 schreef OllieWilliams het volgende:
maar hoezo is iedereen zo into dromedarissen recentelijk
Ik niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Goede vraag. en waarom dromedarissen, terwijl er zo veel betere keuzes zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:37 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede vraag. en waarom dromedarissen, terwijl er zo veel betere keuzes zijn.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zondag 23 juni 2013 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Carriere
[..]
Dus dat mag die gewoon doen?
Ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef Hooidraad het volgende:
Ik prefereer de reuzennachtzwaluw.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar je tekenkunsten weermanquote:Op zondag 23 juni 2013 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tekening van een dromedaris ook goed?
stond eerst een tekening van een dromedaris in, maar die moest er uit van Stuquote:Op zondag 23 juni 2013 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je tekenkunsten weerman
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
weer wat geleerd, dromedarissen kunnen niet zwemmen
Of ze vinden het water te koud.. aan de hand van deze foto kan ik niks uitsluiten hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dierenbeulquote:Op zondag 23 juni 2013 18:23 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de Sims Sjeik edition?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
ik moet werken, vanavond blowen en de hele avond Dromedarisland geweldig maken
wat een levenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
ik moet werken, vanavond blowen en de hele avond Dromedarisland geweldig maken
Ben naar haar concert geweest. Toen ze opkwam, echt iedereen roepen dat ze zó mooi was. Foto's en videos doen haar geen recht, serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ze dan wel leuk om naar te kijken?
Heb jij haar ontmoet?
Geluid scheen heel slecht te zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef Snowbells het volgende:
Oh en ik heb een LDR shirt. Na afloop gekocht
Mensen die op de tribunes zaten hadden daar volgens mij last van, lag aan de HMHquote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geluid scheen heel slecht te zijn?
Geen idee waar die gene zat eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die op de tribunes zaten hadden daar volgens mij last van, lag aan de HMH.
Wat bevat het allemaal?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooi? lol. Mijn definitie van mooi bevat een noemenswaardig lager percentage plastic
Moeilijke vraag.quote:
Enige wat ze gedaan heeft is haar bovenlip opspuiten.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooi? lol. Mijn definitie van mooi bevat een noemenswaardig lager percentage plastic
Ze heeft daardoor wel een beetje een duckfacequote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ze gedaan heeft is haar bovenlip opspuiten.
Maakt haar mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze heeft daardoor wel een beetje een duckface
Dan is ze gewoon niet bijster mooi van zich zelfquote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ze gedaan heeft is haar bovenlip opspuiten.
Heb deze gif vaak gezien, en ik weet niet wat ik van haar gezicht moet vinden. Ik weet het echt nietquote:
Ik vind haar wel knap maar niet super knap/lekker.. aantal foto's gezien dat ik dacht van hmm raar gezicht..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
Dit lelijk en uitgezakt noemen
[ afbeelding ]
Ja, heb ook wel eens porno gekeken van haar maar dat vond ik al een stuk minderquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
blond is het wel echt een heel stuk minder..
Mwa niet lelijk maar zou zeker niet wifenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Enge-ziekte geilquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb deze gif vaak gezien, en ik weet niet wat ik van haar gezicht moet vinden. Ik weet het echt niet
Ze is classyquote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap maar niet super knap/lekker.. aantal foto's gezien dat ik dacht van hmm raar gezicht..
meh. vage centenbak.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een sexy blik.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Nee manquote:
Niet op deze foto maar over het algemeen bedoel ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee mandit is zo'n inspiratieloze blik van niks.. zo van de fotograaf zegt tegen mij doe je hoofd omhoog en kijk zwoel maar ze heeft geen idee hoe het moet.
dode ogenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee mandit is zo'n inspiratieloze blik van niks.. zo van de fotograaf zegt tegen mij doe je hoofd omhoog en kijk zwoel maar ze heeft geen idee hoe het moet.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Fopje het volgende:
Oke.
In B&H kunnen jullie lekker over vrouwen praten, deze reeks is voor blowen en shit. Of zijn jullie uitgepraat? Heel dit deel is gewoon een ordinaire SC.
Het is schandalig, al die niet-blowers hierquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Fopje het volgende:
Oke.
In B&H kunnen jullie lekker over vrouwen praten, deze reeks is voor blowen en shit. Of zijn jullie uitgepraat? Heel dit deel is gewoon een ordinaire SC.
Ja het is een ordinaire SC, loop niet te fiepenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Fopje het volgende:
Oke.
heb je gesmoked ja?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vannacht 3 joints gedraaid.
volgens mij
als ik blow denk ik erg aan babesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Fopje het volgende:
Oke.
En veel gezopen er bij of niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vannacht 3 joints gedraaid.
volgens mij
Ik fiep wanneer ik fiepen wil.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja het is een ordinaire SC, loop niet te fiepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |