No spang mang.quote:
zelf voor gekozen dan met hun IVFquote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag één met een drieling. 3 maanden oud. 2 jongens en een meid.
En ik vind het nu al vervelend nu Xavi begint te kruipen. Kan je na gaan als je 3 van die mormels hebt
Racist.quote:
Vastbinden aan een stoel met een infuus aan ze vastquote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik vind het nu al vervelend nu Xavi begint te kruipen. Kan je na gaan als je 3 van die mormels hebt
had 't meer over de kosten eigenlijk. Moeten echt de pan uit rijzen op een gegeven moment.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en je kunt de kleren niet 2 jaar later aan de ander(en) geven. inderdaad kutquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
had 't meer over de kosten eigenlijk. Moeten echt de pan uit rijzen op een gegeven moment.
quote:
seks*quote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt hier binnenkort echt een invasie.
Enfin, ik ga sex krijgen. Later.
dan nog heb je 3 eitjes nodig voor die drieling. Misschien dat hij er wel een paar extra kan losschietenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Supersperma van HMF zal straks ook wel mooie taferelen opleveren bij z'n vriendin.
Rijg haar aan je lansquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat krijgen probeer je jezelf maar aan te pratenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
één-eiige drieling kan toch ook?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog heb je 3 eitjes nodig voor die drieling. Misschien dat hij er wel een paar extra kan losschieten
Little klinkt mij goed in de oren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoef niet te adopteren. Lange_Lans heeft zijn dochter al aan mij uitgehuwd
Rustig aan, drink verstandigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |