Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneuktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Albertus is wel lachen. Wel veel zuipen en je eerste jaar uni gaat sowieso naar de kanker.
Deze video is privé.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een filmpjen van. Wel fijn om in de winter even op te warmen.
Ff zoeken
Bekijk deze YouTube-video
M'n zus (nee geen pics) zit bij Albertus. Best een leuke vereniging. De rest daar is sowieso kut iigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneukt
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind een kroket al behoorlijk hoog gewaardeerd door eenieder, maar goed, ik zal proberen te zorgen voor nog meer waardering.
Niet doen dus. Genoeg feestjes in Gro, geen studentenvereniging voor nodig. Je hebt vrij veel verplichtingen, helemaal in een clubhuis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik liever niet want ik heb al twee jaar op hbo verneukt
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zus (nee geen pics) zit bij Albertus. Best een leuke vereniging. De rest daar is sowieso kut iig
opgezocht op streetview, nu je het zegt ..quote:
Oh hoer. Nouja, toch niet echt heel bijzonder verder. Was meer om even die camera op mijn phone te testen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video is privé.
Het spijt ons.
frikandellen zijn echt baggerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.
Dat zuigt wel. Het schijnt dat je wel chille kamers kan krijgen als je bij een SV zit en deze ook makkelijker kan krijgen. Verplichtingen heb ik een kanjer hekel aan. Liever een eigen plan trekken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet doen dus. Genoeg feestjes in Gro, geen studentenvereniging voor nodig. Je hebt vrij veel verplichtingen, helemaal in een clubhuis.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakken
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video is privé.
Het spijt ons.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef Saind het volgende:
[..]
frikandellen zijn echt bagger
Gehaktstaven all the way, zit iig smaak aan
ik vind hem vooral vettig en soms wat prikkelbaar als hij wat lang heeft gelegen. maar goed, dat zei je eigenlijk ook al in je laatste zin.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...er wordt overal zo gefapt op de frikandel, die in mijn ogen gewoon een inferieure snack is. Totaal inspiratieloos, homogeen smakenpallet in alle stadia van consumptie. Het is niet voor niks dat mensen het moeten opleuken met sauzen en uitjes. Nee, neem dan de Kroket. Zowel qua textuur als smaak elke keer weer een verassing. Hard van buiten, zacht van binnen. De Happel onder de snacks.
Valt wel mee, het is wel een voordeel als je wat lui kent. Zoek je gewone kamer? Ik laat je wel weten als ik iets hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zuigt wel. Het schijnt dat je wel chille kamers kan krijgen als je bij een SV zit en deze ook makkelijker kan krijgen. Verplichtingen heb ik een kanjer hekel aan. Liever een eigen plan trekken.
Kroket is de beste ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.
Don't even go therequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jammer. De brunette van CA stond daar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze een beetje lijkt op haar broer, maak je geen kans. goede smaak zit daar wel in de familiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik daar bij en je zus pakken
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem vooral vettig en soms wat prikkelbaar als hij wat lang heeft gelegen. maar goed, dat zei je eigenlijk ook al in je laatste zin.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gehakstaven zijn nog erger dan een frikandel man. Zo'n gehakstaaf proef je nog als je de volgende dag wakker wordt en je een boer laat.
Ik blijf eerst reizen met de trein dat is prima te doen maar in de loop van het jaar wil ik wel op kamers. Er haken in de eerste paar maanden veel mensen af en komen er veel kamers vrij. Sowieso een kamer dicht bij Pathé. Maar ik houd mij aanbevolenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is wel een voordeel als je wat lui kent. Zoek je gewone kamer? Ik laat je wel weten als ik iets hoor.
Vind jij McKroket lekker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je moet het ook direct consumeren. Dat spreekt voor zich natuurlijk.
Chloroform will do the jobquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:49 schreef Adames het volgende:
[..]
als ze een beetje lijkt op haar broer, maak je geen kans. goede smaak zit daar wel in de familie
vriendinnetje komt nooit in de legioenzaalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bewijs eens dat het niet zo is dan.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Saind het volgende:
De beste gehaktstaven zijn toch wel de gehaktstaven uit de muur bij het tankstation.
Ook handig dat ze ongeveer 37 graden zijn, schuif je zo naar binnen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chloroform will do the job [ afbeelding ]
laat die opmerking over goede smaak maar zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef Saind het volgende:
De beste gehaktstaven zijn toch wel de gehaktstaven uit de muur bij het tankstation.
Ook handig dat ze ongeveer 37 graden zijn, schuif je zo naar binnen
die van de Efteling zijn lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Dat is prut wat daar in zit. Ik wil in mijn kroket draadjesvlees.
Ik bestel dat ook nooit. Maar ik was benieuwdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Dat is prut wat daar in zit. Ik wil in mijn kroket draadjesvlees.
Wat doe je op mijn youyube account?quote:
Ik ben om.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vriendinnetje komt nooit in de legioenzaal
ga huilen johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Waz met jullie en je frituurfetisj joh.
Af en toe een kroket/frikandel is prima, maar verder..
Ik eet meestal elke zondag frituur. Mijn hele leven al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hoor ik wel vaker. Wat is daar zo speciaal aan dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die van de Efteling zijn lekker
Je ignorance level is stuitend te noemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
heb je nog nooit een Efteling kroket opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker. Wat is daar zo speciaal aan dan?
Ik was als kind altijd bang voor Holle Bolle Gijs. Of was die niet van de Efteling?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog nooit een Efteling kroket op
Ze zijn lekker groot en heerlijk van smaak
Ik wil naar de Efteling
Een zin die ook anders geinterpreteerd kan wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog nooit een Efteling kroket op
Ze zijn lekker groot en heerlijk van smaak
Ik wil naar de Efteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |